abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56488610
Stelling: Peter R. de Vries en zijn aankondiging dat hij 'de oplossing' heeft is een links complot om de media-aandacht rondom de Koran-film van Wilders te temperen.

Mening: Eens met stelling.
pi_56488666
De koran-film van Wilders die pas in maart uit zou komen.

Oneens met stelling. Het is sowieso een belachelijke stelling. Slotje, svp...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56488668
Was 'de overheid' maar zo slim om zo'n complot te bedenken.
pi_56490610
opgeschoond
bye
pi_56493198
JohnDope dacht dat links juist de stelling dat Joran het had gedaan, middels P&W, liep te bagatelliseren. Dus ja...
I´m back.
pi_56493211
Wat een creatieve zielen in Joran van der Sloot forum.
Verwijderd door Admin.
pi_56493234
wat een onzin.
De Puta Madre
pi_56494922
Peter R de Vries lijkt me echt zo'n PVV'er..
Niet echt links..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 februari 2008 @ 09:49:19 #9
78918 SeLang
Black swans matter
pi_56494945
Het is idd opvallend dat er zoveel aandacht voor is in de linkse media.
En PRDV probeerde een tijdje geleden nog een linkse partij op te richten.
Dus...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 3 februari 2008 @ 09:57:25 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56494990
Joran
Koran
Lijkt mij geen toeval
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56495870
pi_56496183
Ik kan me niet voorstellen dat Peter R. de Vries links stemt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56496405
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:31 schreef leur het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, die hadden we nog niet gezien...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 3 februari 2008 @ 12:31:19 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56496846
quote:
Op zondag 3 februari 2008 09:43 schreef venomsnake het volgende:
Peter R de Vries lijkt me echt zo'n PVV'er..
Niet echt links..
De Vries wou een paar jaar geleden toch zelf een Partij beginnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijn_77 op 03-02-2008 15:45:40 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56497196
Onzin,

Peter R de Vries, misdaadverslagever bij de Telegraaf, redacteur bij actueel, werkzaam voor RTL en SBS6,
Echt Links is hij echt niet... (toen hij even speelde met de gedacht van een politieke partij zat hij volgens mij leuk in het midden met het ideeën van rechts en links gecombineerd).

Daarnaast is Peter met zijn werk bezig en laat hij zich echt niet voor het karretje spannen om iemand wins uit de szeilen te nemen.
pi_56498578
quote:
Op zondag 3 februari 2008 12:43 schreef Altijd_Lastig het volgende:

Daarnaast is Peter met zijn werk bezig en laat hij zich echt niet voor het karretje spannen om iemand wins uit de szeilen te nemen.
Peter heeft justitie voor zijn eigen karretje gespannen.

En ik vind het knap hoe mensen in ieder onderwerp Wilders er in weten te betrekken

Zo zie je maar weer dat 9 van de 10 keer de media aandacht op Wilders wordt gevestigd ipv dat hij zelf die media aandacht opzoekt...
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 3 februari 2008 @ 14:00:06 #17
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_56499214
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:54 schreef djenneke het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Peter R. de Vries links stemt.
Peter stemt helemaal niet, aldus Peter zelf. En zijn partij - hoewel niet helemaal links - zou ik toch eerder aan de linkerzijde plaatsen dan aan de rechterzijde.
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_56499503
Ik denk dat het eerder is om de soap omtrent Alves te temperen...
pi_56499655
Links vindt joran juist onschuldiig en vind het slachtoffer maar een rijke blanke amerikaanse ofzo.. :/
Dat is toch altijd al het doel geweest van links? daders beschermen.

Peter r de Vries is juist meer een rechts persoon dan een links..
pi_56501261
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:15 schreef onderscheid het volgende:
Links vindt joran juist onschuldiig en vind het slachtoffer maar een rijke blanke amerikaanse ofzo.. :/
Dat is toch altijd al het doel geweest van links? daders beschermen.

Peter r de Vries is juist meer een rechts persoon dan een links..
Hoezo vind links Joran onschuldig? Vind niet iedereen Joran ontschuldig tot bewezen is dat hij schuldig is?
Na vanavond weet iedereen meer en zullen de meningn veelal de zelfde zijn.
Maar dat jij suggereert dat links blij zou zijn dat er een amerikaanse blanke dood en kwijt is en dat links daders beschermd is wel zo verschikkelijk belachelijk dat ik hier eigenlijk niet op moet reageren (lees, heb alles wat ik van je vind maar weer verwijderd)
pi_56501862
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef Altijd_Lastig het volgende:

[..]

Hoezo vind links Joran onschuldig? Vind niet iedereen Joran ontschuldig tot bewezen is dat hij schuldig is?
Na vanavond weet iedereen meer en zullen de meningn veelal de zelfde zijn.
Maar dat jij suggereert dat links blij zou zijn dat er een amerikaanse blanke dood en kwijt is en dat links daders beschermd is wel zo verschikkelijk belachelijk dat ik hier eigenlijk niet op moet reageren (lees, heb alles wat ik van je vind maar weer verwijderd)
ik zeg niet dat links blij is, ik lees veel reacties met dingen als "white woman syndrome" wat een grote bulshit is.

en ik vind wel dat links het vaak voord de dader opneemt, in de zin van, lage straffen, en ohw hij zal wel ontoerekingsvatbaar zijn geweest en iedereen heeft een goede kant blabla
  zondag 3 februari 2008 @ 17:15:45 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_56503579
Lees z'n partijprogramma en concludeer dat hij links van het midden zit.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_56506579
Ik ben toch echt links, maar vermoed dat Joran schuldig is aan minstens het laten verdwijnen van mevrouw Holloway. Dus wat je zegt is onzin. Wel vind ik dat er eerst bewijs moet zijn, alvorens hij ook werkelijk als schuldige kan worden aangemerkt. Tot die tijd is hij op zijn hoogst verdacht.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')