Jaquote:Op maandag 28 januari 2008 21:12 schreef W2O het volgende:
Selectie in de op kan ook wel een update gebruiken
quote:2 keer scoren in de Kuip in de slotfase, Hattrick tegen Roda-JC, Fiorentina-uit, de gebalde vuistjes voor noord, aangeslagen op TV na Vitesse-thuis, altijd vechten, altijd doorgaan. Met een rode kop op de bank omdat je kapot was. Kippenvel bij je wissel tijdens NEC-thuis. De Nevlandmutsen op ZI/ZJ of beter gezegd in het hele Oosterpark. 16 goals in twintig wedstrijden, jezelf wegcijferen voor 1 of andere Uruquayaan.
Ik wil 1 ding zeggen: Mensen die zeiken over wat hij de laatste week deed, kijk alsjeblieft bij deze speler terug op wat hij de afgelopen 3 jaar heeft gedaan. Waar zouden we zonder hem staan? Groot respect voor Erik Nevland, het beest uit Stavanger, de Viking.
VOOR ALTIJD!
Die semi-grappige reacties over jullie trieste spelers hebben we nu ook wel gehad.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:25 schreef Messenga het volgende:
Jullie kunnen we een aanvaller gebruiken.
Krohn Deli hebben?
Duidelijke frustratie.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die semi-grappige reacties over jullie trieste spelers hebben we nu ook wel gehad.
Natuurlijk ben ik gefrustreerd en ik laat me nogal snel kennen, maar goed.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Duidelijke frustratie.
De nieuwe aanvaller was natuurlijk wel serieus. Ben benieuwd wat Nijland en consorten nu weer verzinnen. Ik vertrouw erop dat er een goede vervanger voor Nevland komt.
Is Mavatz al een basisplaats waard?
Helemaal niet, volstrekt begrijpelijk zelfs. 3 keer genaaid worden door Ajax is al meer dan genoeg. Ben hartstikke benieuwd hoe ze het opvangen.quote:
bron?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef Jahike het volgende:
Op de site van Fulham staat dat Nevland een deel van de transfersom zelf heeft moeten betalen om de overstap naar Fulham te kunnen maken. Dan wil je ook wel heul graag weg. Toch?
Desperatequote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef Jahike het volgende:
"However, Erik's desire to play in the Premier League and tofind a new challenge has enabled us to bring him to the Club, and it isvery pleasing that we have been able to do so.' FeeNevland revealed he had to pay Groningen a feeto secure his move to Fulham and he is looking forward to playing inEngland again.
"I had to pay an amount myself to join Fulham," Nevland told Aftenbladet.
Jullie hebben alleskunner Meerdink nogquote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Tja Nevland is volgens mij best op te vangen hoor. Baal meer van Lindgren.
again??quote:Op maandag 28 januari 2008 22:10 schreef Jahike het volgende:
"However, Erik's desire to play in the Premier League and tofind a new challenge has enabled us to bring him to the Club, and it isvery pleasing that we have been able to do so.' FeeNevland revealed he had to pay Groningen a feeto secure his move to Fulham and he is looking forward to playing inEngland again.
"I had to pay an amount myself to join Fulham," Nevland told Aftenbladet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |