Altijd zorgen dat je budget op is aan 't einde van 't seizoen. Al is 't dan vaak moeilijker om 'n speler aan te trekken of is diegene juist duurder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef AminBen het volgende:
[ afbeelding ]
Edit; Wat is dit voor scheitzooi.Ik heb een transferbudget van 40 miljoen overgehouden aan vorig seizoen en de verkoop van spelers, krijg ik nu (begin juli dus) het bericht dat ik de verwachtingen vor het seizoen mag instellen en het daarbij behorende budget. Ik kies voor Europees voetbal halen en 21 M, ervan uitgaande dat die 21 miljoen bij die 40 miljoen komt, maar nu is het 21 miljoen terwijl ik mijn grote aankopen nog wilde gaan doen
![]()
![]()
Dat is jouw taakquote:Op zondag 20 januari 2008 00:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
De topics in de OP worden niet echt bijgehouden hè
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:00 schreef andre347 het volgende:
tvp
Au, dat wordt een mooie carriere voor die manquote:Op zondag 20 januari 2008 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is jouw taak
Mijn eerste keeper Stenild wilde na 9 jaar trouwe dienst niet meer verlengen.
Hij wilde weg met een bosman transfer.
Helaas ben ik een klootzak en heb ik hem verkocht voor 8 miljoen aan een degradatiekandidaat in Italie![]()
Waarschijnlijk is het geld er ook nog, maar moet je beter naar je financiën kijken in de zomermaanden. Kijken waar veel geld aan is uitgegeven. Misschien wordt het trainingscomplex wel geüpdate ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je budget op is aan 't einde van 't seizoen. Al is 't dan vaak moeilijker om 'n speler aan te trekken of is diegene juist duurder.
Beetje rare "regel" eigenlijk, je zou zeggen dat 't geld er nog moet zijn ..
Dat wordt van tevoren toch aangegeven, dan zou je dus niet goed opgelet hebben bij de nieuwsberichten?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het geld er ook nog, maar moet je beter naar je financiën kijken in de zomermaanden. Kijken waar veel geld aan is uitgegeven. Misschien wordt het trainingscomplex wel geüpdate ofzo.
Of ze zadelen je op met een enorme lening, waardoor je elke maand verlies maakt.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat trouwens ook lullig is, gaan ze je stadion verbouwen waardoor je tijdelijk minder plaatsen hebt. Verkoop je daarom (logisch) minder seizoenskaarten, is 't bestuur meteen zwaar teleurgesteld
Heb ik ook altijd, als ik met kleine clubjes speel maak ik altijd verlies, met grotere clubs heb ik altijd winst. Bijvoorbeeld nu met Leeds zit ik boven het loonbudget en maak ik winst, bij een game met Omniworld zat ik onder het loonbudget en maakte ik verliesquote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef Crack_david het volgende:
ja inderdaad.. ik zit nu nog 80.000 onder mn loonbudget en ik blijf maar verlies maken :S
Zelfde manier waarop je een normaal contract aan iemand aanbied.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe doe je iemand een amateur contract geven dan ?
In Engeland zijn er andere regels, daar kan je pas spelers benaderen als ze nog maar 1 maand op hun contract hebben. Waarom? Geen ideequote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Leeds United:
Het is december 2007, en ik ben eindelijk van de gehate negatieve puntenstand af. Ik begon met -15 aan de competitie, inmiddels heb ik 4 punten () en kan de opmars naar boven gaan beginnen. Promotie zal niet gaan lukken dit seizoen.
Vraagje:
Hoe zit het met het Bosman-arrest in de Engelse League 1? Er zijn veel spelers waarvan het contract binnen een halfjaar afloopt, maar ik moet alsnog een transfersom betalen (ik kan ze niet "benaderen", alleen een bod doen) ?
Dat is nog maar afwachten.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan wellicht in de OP toegevoegd worden, mocht er genoeg animo voor zijn natuurlijk
Manager opties > assistent handelt friendlies afquote:Op maandag 21 januari 2008 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
ik ga op de dag van de friendly's altijd op vakantie
Negomanshe, Sivavkov, Radzkov .. en die Braziliaan, ben zijn naam even kwijtquote:Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef Lyzio het volgende:
DMF gezocht. Geen zin om te scouten, want die komen alleen maar terug met rotzooi. Als ze al ergens mee terugkomen. Ben ze allemaal aan 't doorlichten en stuur d'r zonder pardon minstens drie de laan uit
DMF dus. Vijf miljoen euro max. Leeftijd boeit niet.
Bedanktquote:Op maandag 21 januari 2008 15:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Negomanshe, Sivavkov, Radzkov .. en die Braziliaan, ben zijn naam even kwijt
Dutra is en wordt een topper en neit duur.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bedankt
Nu nog een paar goeie scouts op de kop tikken, want het niveau van mijn scouts is toch absurd dramatisch. Heb d'r vier de laan uitgestuurd, eentje was best goed. Heeft me al wat talentjes gebracht.
Ben het natuurlijk zelf schuld. Football Manager eats you alive
Passing "over beide flanken" instellen bij teaminstructies?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Prik0 het volgende:
Na mijn netwerkgame van 7 jaar met PSV en 5 landskampioenschappen nu solo begonnen in Newcastle wat me een leuke uitdaging lijkt. Het enigste probleem is dat ik mijn backs niet aan het voetballen krijg. Spelen in een 4-4-2 zou je verwachten dat als de linksback de bal krijgt hij hem in de loop meegeeft aan de ml en die dan een voorzet produceert. Mijn backs gooien hem veels te vaak naar de andere kant van het veld(VL -> MR) waardoor de passes vaak worden onderschept of rechtstreeks het veld uitgaan. Ook spelen ze de bal vaak kort naar de verdedigende middenvelder die dan ook niet weet wat hij met de bal moet doen. Iemand tips? Ik speel in een laag tempo dus echt druk is er niet.
newcastle is een grote uitdaging, omdat je twintig spelers moet verkopen en een heel nieuw elftal moet samenstellenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Prik0 het volgende:
Na mijn netwerkgame van 7 jaar met PSV en 5 landskampioenschappen nu solo begonnen in Newcastle wat me een leuke uitdaging lijkt. Het enigste probleem is dat ik mijn backs niet aan het voetballen krijg. Spelen in een 4-4-2 zou je verwachten dat als de linksback de bal krijgt hij hem in de loop meegeeft aan de ml en die dan een voorzet produceert. Mijn backs gooien hem veels te vaak naar de andere kant van het veld(VL -> MR) waardoor de passes vaak worden onderschept of rechtstreeks het veld uitgaan. Ook spelen ze de bal vaak kort naar de verdedigende middenvelder die dan ook niet weet wat hij met de bal moet doen. Iemand tips? Ik speel in een laag tempo dus echt druk is er niet.
Op het forum van www.manutd.nl staat wel een aantal gidsenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:49 schreef haakaap het volgende:
Ik heb het spel ook gekocht, nadat ik toch wel teleurgesteld was in FM 2006 en 2007. Maaaar.. het is me allemaal te complex geworden. Ik speel het spel sinds CM3 en heb er super veel plezier aan beleefd, was echt verslaafd zeg maar (zeg maar, zeg maar, zeg maar).
Dat gevoel wil ik terug! maar zelfs met de topclubs verlies ik nog van net gepromoveerde amateurclubjes, die op de één of andere manier altijd hun beste dag tegen mij hebben. Over het algemeen spelen mijn teams gewoon super inconsistent. Dan win ik van een middenmoter, ga ik hard op me bek tegen een topper, speel ik gelijk tegen de laatst geplaatste ploeg van de competitie. Er is gewoon geen lijn in te ontdekken.
Het probleem is dat er zoveel veranderd is m.b.t. tot het maken van een tactiek, dat ik de bomen door het bos niet zie. Als ik het hier zo lees hebben de meeste toch wel aardig wat succes. Succes is leuk en als ik het spel helemaal door heb komen de laaggeklasseerde ploegen wel. Bijvoorbeeld Milwall vauit de Engelse Tweede devisie, 3x achter elkaar de Champions League laten winnen (in CM 01/02 ofzo, denk er nog altijd met weemoed aan terug hehe) . De blijdschap nadat je na tig jaar eindelijk de Premier League bereikt en langzaamaan steeds verder omhoog op de ranglijst krabbelt.
Heeft iemand tips of sites waarop de basis staat van het maken van een goede tactiek, dus waar je rekening mee moet houden enzovoorts. Logische dingen zoals, hoever zet ik de tempo slider t.o.v. de defensive lijn of de widht ofzo. Wat werkt, wat niet. Tactieken downloaden vind ik niet cool, want voor mij is FM juist alles zelf ontwikkelen. Helaas heb ik op het moment weinig plezier van het spel (al weer 3 weken niet gespeeld ofzo), maar ik wil het wel zo graag. For old time's sake!
Bij voorbaat dank!
Meeuwis mist een aantal dingen die essentieel zijn voor een DMF namelijk: Tackelen (12) Inzet (12) en hij heeft ook niet echt veel kracht...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:52 schreef Lyzio het volgende:
Laatste twee aanwinsten voor de aanvang van het tweede seizoen in de PD.
Assistent-manager
[ afbeelding ]
DMF
[ afbeelding ]
Vandaar 3e in rij. Ik moest op de valreep iemand hebben. Jouw suggesties waren stuk voor stuk prima, maar ze wilden geen van allen komen. Of tegen absurde voorstellen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Meeuwis mist een aantal dingen die essentieel zijn voor een DMF namelijk: Tackelen (12) Inzet (12) en hij heeft ook niet echt veel kracht...
door naar de satteliet club met hemquote:Op maandag 21 januari 2008 18:17 schreef Lyzio het volgende:
Ik zie inderdaad dat ik dit besluit te haastig genomen heb...
Exactly. Gelukkig heb ik me d'r geen bult aan gevallen. En ach, wellicht met een beetje training.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
door naar de satteliet club met hem
Kargbo is een held, voor iedere club in de Eredivisie een aanwinst en in het buitenland zeker een goede reserve/invaller (Voor de subtop).quote:Op maandag 21 januari 2008 18:13 schreef DANILXL het volgende:
je had dan beter kargbo kunnen halen
Op die leeftijd is kracht en inzet lastig te trainen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Exactly. Gelukkig heb ik me d'r geen bult aan gevallen. En ach, wellicht met een beetje training.
Toch?
* Lyzio -1quote:Op maandag 21 januari 2008 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op die leeftijd is kracht en inzet lastig te trainen.
Tackling is nog wel te doen, maar al met al geen goede.
Man utd is aardig, maar toch niet echt geweldig hoor. Je kan wat tacktieken betreft toch beter naar het forum van SI gaan of naar FM-Britain. Daar staat echt heel veel uitgelegd en tot in detail komt alles aan bod. Zeker een aanrader voor iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:08 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op het forum van www.manutd.nl staat wel een aantal gidsen
Volgens mij zit die optie nog niet in FM07quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten.
[..]
Manager opties > assistent handelt friendlies afScheelt wat vakanties
Die optie zit er wel inquote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zit die optie nog niet in FM07En die ene dag vakantie is nou ook weer niet zo erg lang hoor
Logische oplossing zou zijn om met een kleine club te spelenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Tim_G het volgende:
Ik wordt echt helemaal leip van dit spel!
Ben nu al 4 x opnieuw begonnen en 4 x krijg ik het niet voor elkaar om een degelijke partij tegen kleine tegenstanders neer te zetten. Wanneer ik echter in de CL uitkom win ik de 1 na de andere wedstrijd?!daarna krijg ik VVV op bezoek en dat eindigt in een 'nette' 0-0 en had er voor VVV meer ingezeten?!
Ik heb qua opstellingen van alles geprobeerd 352, 41212, 442 ( diamond ) werkte altijd, maar ook deze werkt niet. De spelers instellingen aangepast naar hoe het het meest logisch zou zijn maar ho maar..... werkt niet echt motiverend moet ik zeggen.
iemand nog tips? Spelers ligt het niet ( begin altijd met Ajax of Barcelona )
Onzin. D'r zijn zat kleine ploegjes die vol op de aanval spelen. Doe het zelf ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
Je moet er ook rekening mee houden dat de kleintjes defensief tegen je zullen spelen. Daar moet je ook op anticiperen als trainer..
Dat klopt, ploegen zullen op de aanval spelen, wanneer je een van de vele tegenstanders bent. Feit is echter dat ploegen zich zullen aanpassen aan jouw speelwijze, naarmate je reputatie toeneemt.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Onzin. D'r zijn zat kleine ploegjes die vol op de aanval spelen. Doe het zelf ook.
Dan zal de Nederlandse vertaling wel weer kut zijn, want ik dacht dus dat die optie betekende dat de assistent de friendly's vastlegdquote:Op maandag 21 januari 2008 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die optie zit er wel in
Zat er volgens mij altijd al in
Eerste twintig minuten ontzettend aanvallend spelen, hoog tempo, veel pressie.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Tim_G het volgende:
Ik wordt echt helemaal leip van dit spel!
Ben nu al 4 x opnieuw begonnen en 4 x krijg ik het niet voor elkaar om een degelijke partij tegen kleine tegenstanders neer te zetten. Wanneer ik echter in de CL uitkom win ik de 1 na de andere wedstrijd?!daarna krijg ik VVV op bezoek en dat eindigt in een 'nette' 0-0 en had er voor VVV meer ingezeten?!
Ik heb qua opstellingen van alles geprobeerd 352, 41212, 442 ( diamond ) werkte altijd, maar ook deze werkt niet. De spelers instellingen aangepast naar hoe het het meest logisch zou zijn maar ho maar..... werkt niet echt motiverend moet ik zeggen.
iemand nog tips? Spelers ligt het niet ( begin altijd met Ajax of Barcelona )
Ja dat is er ook 1.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zal de Nederlandse vertaling wel weer kut zijn, want ik dacht dus dat die optie betekende dat de assistent de friendly's vastlegd
Ik zit ook geregeld op het forum van SI. Maar aangezien er door een beginner werd gevraagd om wat hulp dacht ik dat het in het begin wel wat makkelijker zou zijn als ik manutd gafquote:Op maandag 21 januari 2008 19:28 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Man utd is aardig, maar toch niet echt geweldig hoor. Je kan wat tacktieken betreft toch beter naar het forum van SI gaan of naar FM-Britain. Daar staat echt heel veel uitgelegd en tot in detail komt alles aan bod. Zeker een aanrader voor iedereen.
Ja, dat vraag ik met dus ook een beetje af. Kun je talenten beter laten trainen door jouw eigen trainers, of huur je ze uit aan een club waar de trainingen van een lager niveau zijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:38 schreef JantjeW het volgende:
Het is vooral een mix. En als hij bij jouw niet aan spelen toe kan komen is het het verstandigst hem uit te lenen aan een lager team waar hij wel aan spelen toe komt.
Die leek me rotter als die tegen Everton.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Het spel is meer dan goed en het ziet er naar uit dat de goals er ook aan komen.
Spurs uit was verschrikkelijk jammer maar dat maakten we thuis tegen Everton goed
Dat was ook niet echt leuk ja maar minder onverdiend. Tegen de Spurs was het totale dominatie en dan verlies je toch nogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die leek me rotter als die tegen Everton.
Ik kwam gister goed weg bij Derby (speel met Arsenal). Domineer de hele wedstrijd, kom ik in de 14e minuut achter, woede uitbarsting in de rust, 1-1 in de 53e minuut, tactiek omgegooid vol op de aanval. resultaat: 1-2 winst 94e minuutquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt leuk ja maar minder onverdiend. Tegen de Spurs was het totale dominatie en dan verlies je toch nog
Achja, dat gebeurd in het voetbal. Je kan de hele wedstrijd domineren, maar je krijgt geen goal binnen geduwd. Tegenstander komt een keer op de counter eruit en hij hangt. Ik word dan niet boos, want zo is voetbal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt leuk ja maar minder onverdiend. Tegen de Spurs was het totale dominatie en dan verlies je toch nog
De club accepteert het transferbedrag, Bojan niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:20 schreef Lyzio het volgende:
Paar mooie aankopen gedaan met Celta. Kijk en huiver.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Krijg Bojan maar niet gecontracteerd. Ze aanvaarden steeds mijn bod, het contract wordt vervolgens altijd afgewezen: Volgens zijn zaakwaarnemer heeft Bojan geen zin om in een lagere divisie te voetballen. Waarom accepteren ze het transferbedrag dan?
Valt daar nog iets aan te doen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
De club accepteert het transferbedrag, Bojan niet.
Lasse Qvist?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:36 schreef Ordinair het volgende:
Net verloren in de UEFA van, hoe kan het ook anders, FC Kopenhagen.
Goh, hij zit bij Barca en heeft daar een fijne toekomst..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg 'm zelfs niet naar Man U, hij wil niet in Engeland voetballen (althans, nu niet)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goh, hij zit bij Barca en heeft daar een fijne toekomst..
Bij Barca verdient hij evenveel of meer. Maar zeker als Barca bij zn favo clubs staat (waar ik Bojan wel voor aanzie), dan vertrekt ie niet zomaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tja, er zijn er wel meer voor 'n zak geld vertrokken ..
't Zou best één van de weinigen met 'n hart kunnen zijn. Ik zou 'm graag in Man-U shirt zien natuurlijk, ik verwacht dat ik na 't winnen van de treble toch wat meer geld te besteden heb. Daarbij wil Barça 'm dus best kwijt, maar wil ie zelf niet gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij Barca verdient hij evenveel of meer. Maar zeker als Barca bij zn favo clubs staat (waar ik Bojan wel voor aanzie), dan vertrekt ie niet zomaar.
ik herken het.. vermorzel Man Utd met 0-6, verlies ik van Fulham....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zo win je met 3-0 van Chelski, en zo speel je kansloos gelijk tegen Derby County!!!!
FM is niet makkelijk, dus dat zal niet zo snel gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:03 schreef Catullus het volgende:
TVP, tentamens voorbij, paar dagen vrij, dus tijd om FM 2008 eens te proberen.
Weten jullie misschien een mooie club om de kneepjes van FM snel en makkelijk mee te leren?
Ik zou juist bij een kleine club beginnen waar er geen verwachtingen van je zijn. De Conference North/South is daar een mooi platform voor ook omdat alles zo dicht bij elkaar licht. De eerste divisie is ook een goede opstap met een laag geklasseerd team aangezien je er niet kan degraderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
FM is niet makkelijk, dus dat zal niet zo snel gaan.
Ik raad je aan bij een grote club te beginnen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:06 schreef Ordinair het volgende:
Hihi, nu ik kits kan maken denk ik dat ik maar eens Ajax een make over ga geven met oude TDK shirts..![]()
Een oudere versie van FM Genie Scout gebruiken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wilde net even FM Genie Scout gebruiken om een speler te checken, maar deze game is begonen met de oude patch. Is er geen manier om het alsnog werkende te krijgen?
Ik speel ook zonder patch, en ik bij mij werkt FMGenieScout gewoon. Je moet wel even in de opties van FM "comprimeren" uitzetten, anders kan je de savegame niet openen in Scout.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wilde net even FM Genie Scout gebruiken om een speler te checken, maar deze game is begonen met de oude patch. Is er geen manier om het alsnog werkende te krijgen?
Klinkt slim, enig idee waar ik die oudere versies kan vinden?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Een oudere versie van FM Genie Scout gebruiken?
Er zijn veel leuke Roemeense spelers in FM08.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Stancu is een bekend FM talent idd.
Leuke speler net als een andere Roemeense aanvaller Ganea.
Ik heb dat nog nooit gezien in die tijd dat ik FM08 speel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef sjimz het volgende:
Dat Kruys MOTM was van die wedstrijd.
Ik ben nu aan het oefenen voor de 2e keer met feyenoord, maar ik doe het niet helemaal goed haha..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:03 schreef Catullus het volgende:
TVP, tentamens voorbij, paar dagen vrij, dus tijd om FM 2008 eens te proberen.
Weten jullie misschien een mooie club om de kneepjes van FM snel en makkelijk mee te leren?
Je moet een speler die je niet kwijt wil ook niet op de transferlijst zetten, als ze een goede speler willen dan bieden ze er maar op.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het oefenen voor de 2e keer met feyenoord, maar ik doe het niet helemaal goed haha..
Wil ik de guzman verkopen omdat sevilla interesse heeft, zet ik hem op de transferlijst voor 16 miljoen.
Sevilla koopt hem niet en de Cler, Sahin, Makaay en van Bronckhorst zijn woedend omdat ik slecht met een team genoot omgaat.
Maar de training heb ik een beetje door, door van die trainingen te downloaden.
Je hebt die nederlandse site's die in de OP staan echt nodig in combi. met de manual om niet met 4-0 van NAC te verliezen, ik stond 14e eind oktober 1e keer en nu bij poging 2 na wedstrijd 3 heb ik met veel mensen ruzie
Waarom de Guzman verkopen? Is samen met Bruins het grootste talent wat je in je selectie hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het oefenen voor de 2e keer met feyenoord, maar ik doe het niet helemaal goed haha..
Wil ik de guzman verkopen omdat sevilla interesse heeft, zet ik hem op de transferlijst voor 16 miljoen.
Sevilla koopt hem niet en de Cler, Sahin, Makaay en van Bronckhorst zijn woedend omdat ik slecht met een team genoot omgaat.
Maar de training heb ik een beetje door, door van die trainingen te downloaden.
Je hebt die nederlandse site's die in de OP staan echt nodig in combi. met de manual om niet met 4-0 van NAC te verliezen, ik stond 14e eind oktober 1e keer en nu bij poging 2 na wedstrijd 3 heb ik met veel mensen ruzie
De dollar alleen nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ]
De jeugd heeft de toekomst.
Ik las op een forum dat als je de Guzman verkoopt voor 14mil je in brazilie goede spelers kan kopen voor minder geld...Ik geef toe ik maak fouten, ik laad terug naar een begin punt en dan leer ik van mijn fout..:)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:37 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom de Guzman verkopen? Is samen met Bruins het grootste talent wat je in je selectie hebt
Goed afwisselen met spelers in de oefencampagne en als je een zwakke tegenstander treft (bv. in de beker) een deel van je reserves opstellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik las op een forum dat als je de Guzman verkoopt voor 14mil je in brazilie goede spelers kan kopen voor minder geld...Ik geef toe ik maak fouten, ik laad terug naar een begin punt en dan leer ik van mijn fout..:)
Het echte eerlijk werk volgt.. Spelers hoor je te scouten in een spel en niet uit forum via een hele walktrough met Everton kampioen worden..
Maar het spel is echt zo moeilijk maar zo tof.
Heeft iemand een snelle goede tip voor me..
Mijn spelers zitten nu in een oefencampagne en komen (Makaay 60%, V. Bronckhorst 65%) uit de wedstrijd.. Ik train dagelijk redelijk pittig op duelkracht en fitheid (ook goede tip voor onderscheid hiertussen aub.)
Hoe doen jullie dan de training erna...want bij wedstrijd 4 (3-augustus) is mijn tegenstander allemaal 100% wedstrijd fit...en dat lijkt bij mij echt nergens op....
Misschien onduidelijk verwoord...maar probleem CONDITIE
Ik stond na 1 minuut 1-0 achter tegen Agde uit frankrijk gelukkig won ik nog wel 6-2..maar toch..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed afwisselen met spelers in de oefencampagne en als je een zwakke tegenstander treft (bv. in de beker) een deel van je reserves opstellen.
Winnen in de voorbereiding maakt geen reet uit, ik heb ooit met Omniworld 1-0 gewonnen van Milan.
Ik heb Feyenoord en speel al met Pieter Collen en Karim Saidi...of stellen jullie in de oefencampagne speler met startconditie 75% op?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed afwisselen met spelers in de oefencampagne en als je een zwakke tegenstander treft (bv. in de beker) een deel van je reserves opstellen.
Screentje van andrade? Bij mij is hij in die jaargang nog lang geen topspits.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef Forcefuzz het volgende:
Waarbij ik vooral tevreden ben over Andrade, Thiago, Teaudors en Leandro. Alleen mis ik nog een goede rechtsback reserve, en eventueel een rechtsbuiten.
Breno?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef Ordinair het volgende:
Weet iemand nog een centrale verdediger voor Ajax? Ik zit in begin 2e seizoen en mag 15 miljoen kosten. Heb net Vermealen verkocht en eigenlijk zou ik er een gelijke verdediger voor terug willen.
Anders koop ik Radu wel weer..
Saidi is held bij mijn Leedsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord en speel al met Pieter Collen en Karim Saidi...of stellen jullie in de oefencampagne speler met startconditie 75% op?
Breno moet 30 miljoen opbrengen bij AJ Auxerre, dikke vinger dus.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:44 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Breno moet 30 miljoen opbrengen bij AJ Auxerre, dikke vinger dus.
Bij nader inzien heb ik toch geen verdediger nodig.quote:
Ga ik ook doenquote:
misschien is dit wat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:47 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand waar ik een complete talentenlijst kan vinden van FM08? Het liefst voor iedere positie meerdere opties.
Ga scouten! Ga zelf zoeken! Whaaaa! Nee, doe ik niet. Waarom niet? Omdat ik totaal geen tijd heb, en voor de 3e keer opnieuw begin met Celta de Vigo en het nu goed wil doen. Dus dan is zo'n lijst handig voor als ik dalijk thuis kom
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Screentje van andrade? Bij mij is hij in die jaargang nog lang geen topspits.
Downing is een goede alleen wel erg dure.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef andre347 het volgende:
Ben nog steeds bezig met mijn Portsmouth game. Sta op een keurige 4e plaats. West Ham doet het dit jaar redelijk tot goed met een 2e plaats. Liverpool valt wat tegen.
Aankopen: Banega, Menez, Alan Hutton en Pjanic.
Mijn doel is om dit team te verengelsenHeb geboden op Defoe (staat op transferlijst) en ik hoop Downing over te nemen van Boro (staat op een magere 16e plaats).
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Downing is een goede alleen wel erg dure.
Heb er 24 miljoen voor betaald...
Bedankt nog.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Crack_david het volgende:
het standaard talent op rechts is gabriel torje
Ik lach me altijd kapot als ik telkens dezelfde koop ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef Lyzio het volgende:
Toch maar op het "standaardtalentenkopen" teruggevallen. Blijft ook leuk.
Sotiris Ninis is ook een standaard talent op rechts.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Crack_david het volgende:
het standaard talent op rechts is gabriel torje
Altijd leukquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef Lyzio het volgende:
Toch maar op het "standaardtalentenkopen" teruggevallen. Blijft ook leuk.
Downloaden van www.sortitoutsi.netquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:50 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hoe krijg je die originele club logo's er in?
Gewoon filteren op trainers met conditie trainen minimaal op het niveau dat jij wilt, zitten vaak nog transfervrije bij ook. Zo doe ik het meestalquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog een goede conditietrainer?
Gewoon op conditietrainen 20 zoeken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon filteren op trainers met conditie trainen minimaal op het niveau dat jij wilt, zitten vaak nog transfervrije bij ook. Zo doe ik het meestal
Duitsland zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:49 schreef Happel het volgende:
Focking absurd. Heb gewoon tussen 10-12 en 4-3 geen wedstrijden. Winterstop...
Heb nog nooit met die jongens gewerkt. Dus wil wel eens kijken hoe dat gaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Altijd leuk
Als ik in een land speel wil ik altijd zoveel mogelijk spelers uit dat land in mijn selectie, is een veel leuker doel
Maximilano Sepulveda toevallig? Die heb ik in fm2007 ook gekocht om hem daarna in de kantine bitterballen te laten bakken, want verder bakte die er niks van....quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:42 schreef Dynia het volgende:
De competitie is nog niet begonnen, en ik heb denk ik nu mijn selectie wel compleet. De transferperiode is afgelopen, en gelukkig zijn de meeste spelers gebleven (het helpt als je absurde bedragen vraagt... :p ) maar goed, helaas maar 1 echte verdediger aan kunnen trekken ene Molosh ofzo, koste 1,2 mln.
Verder wederom blind 2 argentijnse spelers aangetrokken. Ze spelen allebei in het argentijnse elftal onder 19, dus ik dach, voor 3 ton kan ik er geen buil aan vallen. Ze kwamen inderdaad wel allebei, maar damn...meteen dat salaris zeg...4k! Ik heb ze toch genomen, en 1 verhuurt...:) De ander staat nu bij mij DM. De namen weet ik zo even niet, iets van paglialatura en sepulvetura ofzo...Mijn bestuur was wel even aan het zeiken over de salarissen, daar moet ik nu dus echt wel even op gaan letten!
Mijn topspits marulanda is helaas in de voorbereiding geblesseerd geraakt, en speelt de eerste 3 wedstrijden niet mee...:(
Wat ik verder ook moet gaan doen is Russische spelers kopen, en de buitenlanders eruit werken, vervelende alleen is dat russen niet bij mij willen voetballen, en de buitenlanders van enig niveau wel...:(
Behalve bitterballen toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:07 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Maximilano Sepulveda toevallig? Die heb ik in fm2007 ook gekocht om hem daarna in de kantine bitterballen te laten bakken, want verder bakte die er niks van....
Dan moet deze Stefan Müller daar over een paar jaar aan voldoen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 jaar lang tussen 15 en 21 jaar in eigen jeugd als ik me niet vergis
Kijk even rond op de bekende sites uit de OP, daar staan gidsjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Catullus het volgende:
Over de Steklo skin gesproken, echt een hele mooie, en vooral overzichtelijke layout, maar sommige gegevens worden door hun groene of blauwe kleur onleesbaar vanwege de standaard groene achtergrond. Weet iemand misschien hoe je dit kan aanpassen?
En daar haalt Frenkie toch nog een cijfer van een 8 (de rest allemaal een 7), goed hoor tussen de grote jongens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef Ordinair het volgende:
Lulinha en Defour beiden geblesseerd. Nu moet ik Frank Olijve van Ajax op '10' zetten. Jeugdspeler verdomme.
Ik had Verthongen ook nog, die daar ook wel kon ballen, maar die is vlak voordat de transfermarkt sloot vertrokken. Verder kan ik Suarez er ook wel neer zetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:05 schreef VoreG het volgende:
Vreemd dat je als Ajax zijnde maar 2 spelers hebt die op de 10 kunnen spelen.
Agh en dan nog ga je er geen jeugdspeler neerzetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had Verthongen ook nog, die daar ook wel kon ballen, maar die is vlak voordat de transfermarkt sloot vertrokken. Verder kan ik Suarez er ook wel neer zetten.
Het was in de beker tegen Helmond met daarna een CL wedstrijd tegen Getafe..quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh en dan nog ga je er geen jeugdspeler neerzetten.
Dan zou je een ander systeem moeten voetballen.
Maar dat is mijn visie op het voetbal en het managen van een team.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh en dan nog ga je er geen jeugdspeler neerzetten.
Dan zou je een ander systeem moeten voetballen.
Maar dat is mijn visie op het voetbal en het managen van een team.
potverdorie dan...dat is m inderdaad...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:07 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Maximilano Sepulveda toevallig? Die heb ik in fm2007 ook gekocht om hem daarna in de kantine bitterballen te laten bakken, want verder bakte die er niks van....
Moet ik ze dan aankopen of een patch downloadenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga opnieuw beginnen met Feyenoord, met landzaat en hansson
True, na een tijdje is je tactiek idd uitgewerkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
Je hebt te lang met het diamond systeem gespeeld.
Dat is onmogelijk, dit is mijn eerste seizoen met Ajax.En met 4-4-2 Diamond zit er toch altijd een gat tussen de DMF en AMF? Bij Celta nooit last van gehad, en nu breekt het me op. Wat moet er dan veranderen in dit systeem wil het weer gaan lopen? Kan eventueel via PM, want ik weet dat ik jullie met een massive vraag opzadelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
Je hebt te lang met het diamond systeem gespeeld.
Hardstikke bedankt man. Ik heb Mokoena een linie terug laten zakken, zodat ik vier spelers op rij heb op mijn middenveld. Nog steeds met de buitenspelers die diep gaan. Balans is daardoor stuk sterker op het middenveld. Ik ga even de dingen aanpassen, en dan krijgen jullie een mooi verslagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef andre347 het volgende:
Mokoena nooit een vrij rol geven. Creativiteit en positiespel is nou niet echt geweldig bij hem. Afstandschoten doen mijn spelers niet aan (onnodige schoten krijg je dan) dus dat staat bij alle spelers op zelden. De mensen die kunnen schieten doen het dan ook wel. Doorsteekballen doen bijna al mijn spelers. Behalve DC, MCD, VL/R.
Je moet je toevoer van je Targetman ook even instellen. En VL/R en DC moeten crossen vanuit 'Diep'.
Mijn team heeft korte passing met langzaam tempo. En dat werkt erg goed
Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouthquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ah het is alweer maanden geleden dat ik dit spel gespeeld heb.
Met sheffield binnen 5 jaar alles gewonnen wat los en vast zat uiteraard door mijn sharpshutter
meneertje B. Sharphehe goede oude tijd
ik heb het denk ik 3 week full time gespeeld, elke dag een paar uurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouth
Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je buitenspeler (Aaritalo en Kennedy/Torje) geven toch wel gewoon een voorzet vanaf de achterlijn he?
Heb de toevoer naar mijn targetman (Huntelaar en Stancu) ingesteld dat ze naar de bal toe moeten komen, omdat ik merk dat er nog altijd wel een gaatje zit tussen middenveld en aanval. Verder heb ik de afstandschoten bij iedereen afgeblazen, de steekpassen bij iedereen, behalve Stam en Heitinga, aangezet.
Doe ik daar goed aan, dat ze naar de bal toekomen?
Mijn corners zijn wel erg in ordequote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebben![]()
Voorzetten van mijn ML/R heb ik gewoon op standaard staan. Wanneer ik achterlijn doe komt het te vaak voor dat de bal afgeschermd wordt en je krijgt een corner.
Goede speler!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:07 schreef Winski05 het volgende:
Of Lauri Dalla Valle, bij iedereen wel bekend waarschijnlijk. Zeer groot talent, en iemand waar ik waarschijnlijk veel geld aan kan verdienen. Heb hem voor 1k weggekocht bij zijn oude werkgever.
Inderdaad. Er staat een erg fijn team voor de L2!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler!
Hoeveel transfergeld heb je nog over?
Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler!
Hoeveel transfergeld heb je nog over?
Probeer te kijken naar Israelische spelers.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.
Gewoon heel het team een fikse boete gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:50 schreef Dynia het volgende:
zo, het gaat even goed mis hiero ineens...:(..Halve finale tegen CSKA...
na 5 minuten: 0-2
in de rust 2-2
na 70 min 2-7 voor CSKA...![]()
ook de eindstand....dus ik lig uit de beker...I durf de kranten niet eens te bekijken...
Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben met mijn VVV game 6de geworden. in de play offs eerst simpel Nac verslagen, daarna helaas verloren van groningen met penalty's.
In de beker ook de finale gehaald, daarin moest ik tegen psv. Binnen 10 min al met 2-0 achter maar daarna kwam ik sterk terug en werd het 2-2. Dus verleningen daarin verloor ik in de 119 minuut![]()
Voor komend seizoen een budget van 1.5 miljoen gekregen, plus 2 hele goede jeugdspelers.
Weet iemand nog wat goedkoop zuid-amerikaans talent, daar kan ik helaas niet scouten
Dat was z'n vraag niet volgens mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.
Volgens mij wel.quote:
Wel als je de competitie geselecteerd hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat versta je dan onder "zelf scouten"? Je kan toch geen wedstrijden bekijken om zo meer stats van een speler te weten te komen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar eens nieuwe game beginnen met Landzaat er bij
Hehehe.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga opnieuw beginnen met Feyenoord, met landzaat en hansson
En ga je dan beginnen met Landzaat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb vandaag een Laptop met 2048 mb geheugen gekocht
Woensdag komt die, lekker fm met 2 gig geheugen spelen inplaats van zoals nu op 512 mb
al gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En ga je dan beginnen met Landzaat?
Valt wel mee toch? Mozilla Firefox vreet meer geheugen dan mijn spel, die er naast loopt. Daarnaast heb ik ook nog Adobe Photoshop, wat ook meer geheugen vreet. Traag is het echter helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is dat programma eigenlijk zo slecht geprogrammeerd dat het zoveel geheugen vreet?
Bij mij is hij ook vaak traag. Maar met iTunes ernaast kan ik het wel begrijpen. Ook zo'n geheugenvreter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:20 schreef VoreG het volgende:
Bij mij is het spel vaak wel traag en ik doe niet echt vreemde dingen ernaast, mwah iTunes staat open.
Joh, natuurlijk gebruikt ie meer geheugen als msn en IEquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij mij gebruikt ie 50 % CPU en 3 x zoveel geheugen als o.a. IE en MSN.
ik speel nu met elk 2 divisies uit belgie,nederland,engeland,spanje,duitsland,italtiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:15 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Joh, natuurlijk gebruikt ie meer geheugen als msn en IE. Het is ook een 10.000 keer zo groot programma. Die database die erin zit is enorm!
Dat moet jij mij eens uitleggen. Ik krijg nooit iemand overtuigd om uitgeleend te worden. Iedereen weigert. Hoe kan ik het beste iemand huren voor een seizoen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
al gedaan
en makaay heeft podolski zo gek gekregen om naar feyenoord te komen, jaar op huur en daarna contract tot 2011
Met de editorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:31 schreef WRNL het volgende:
[..]
Dat moet jij mij eens uitleggen. Ik krijg nooit iemand overtuigd om uitgeleend te worden. Iedereen weigert. Hoe kan ik het beste iemand huren voor een seizoen...
editorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met de editor
En dan nog 5e staan maar wel veel scoren
Wist niet dat de 2e naam van Makaay Editor wasquote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met de editor
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met de editor
Part-time contract? Dat had ik namelijk met Worcester City ook. Had ik een paar prima scouts aangesteld, maar omdat ze maar part-time voor de club werkzaam waren, kelderden hun stats helaas ook. Nu de club professioneel is, en ik daarbij iedereen een fulltime contract heb gegeven, zijn de stats van in ieder geval één scout alweer flink gestegen.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom gaan verdomme de stats van de scouts e.d. ook omlaag. Koop je een leuke scout met 18/18 ofzo, is-ie na 2 jaar al 13/10
Nee, juist het tegenovergestelde. Ze zijn bang dat jíj weg gaat.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen onderhandelingen gezien, terwijl ik anders altijd ruim van tevoren 'n nieuw contract kreeg. Einde verhaal voor me?
FC Groningen leegkopen?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb 47 miljoen en wil mn team eigenlijk in elke linie versterken. Iemand tips?
Scouten?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb 47 miljoen en wil mn team eigenlijk in elke linie versterken. Iemand tips?
Hoe verder je in het spel komt, hoe minder we je kunnen helpen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Duurt te lang en komen alleen maar saaie, te slechte of te dure spelers uit.
Snap ik, alleen ik snap niet dat ze zo moeilijk gaan doen als ze me nog niet eens gevraagd hebbenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, juist het tegenovergestelde. Ze zijn bang dat jíj weg gaat.
He, ik had precies hetzelfde. Toto 2 keer toe het bericht dat het bestuur bang was dat ik wegging, maar ze hebben mij nooit een contract aangeboden...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Snap ik, alleen ik snap niet dat ze zo moeilijk gaan doen als ze me nog niet eens gevraagd hebbenVandaar dat ik maar bij 't bestuur om 'n nieuw contract heb gevraagd nadat 't bericht voor de 2e keer in 't nieuws kwam. Ze willen binnenkort om de tafel met me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |