abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56231409
Ben nu in mijn 2e seizoen met Yeovil. In de 1st league 2e geworden en gepromoveerd. Nu in de Coca Cola league midden van het seizoen weer 2e. Ik ben op zoek gegaan naar goedkope Roemenen en Polen vanwege hun EU status. Ik heb in Stancu en Hora 2 sterren van formaat gevonden. Hora is het hoogst gewaardeerd in de league en Stancu loopt scoort erop los. Voor 210K gekocht en nu 4,3 miljoen waard.

Als ik nu eens wist hoe ik een screentje kon plaatsen..........
pi_56231477
Stancu is een bekend FM talent idd.
Leuke speler net als een andere Roemeense aanvaller Ganea.
pi_56231573
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
Stancu is een bekend FM talent idd.
Leuke speler net als een andere Roemeense aanvaller Ganea.
Er zijn veel leuke Roemeense spelers in FM08.

Wat betekend dit eigenlijk?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56231609
Dat Kruys MOTM was van die wedstrijd.
pi_56231650
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef sjimz het volgende:
Dat Kruys MOTM was van die wedstrijd.
Ik heb dat nog nooit gezien in die tijd dat ik FM08 speel.
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:36:10 #131
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56232018
Ik ook niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56232103
Dat komt omdat 't spel meteen na de wedstrijd overspringt naar de toespraak na de wedstrijd. Dan zie je dat ook niet meer of je moet naar de beoordeling teruggaan
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56232184
Ben ik fucking trots dat KJH 32 doelpunten in de competitie gemaakt heeft zie ik dat Nelisse er verdomme 2 meer gemaakt heeft. Kennedy is speler van het jaar geworden terwijl hij het halve seizoen (echt) geblesseerd is geweest. En Suarez uiteraard talent van het jaar. (Defour van mij werd 2e en de Guzman 3e. ) Oja, ik was nog 2e manager van het jaar!

Uiteindelijk 2e in de Eredivisie geworden. Toch wel trots op mijn team.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56232638
Met Eindhoven de eerste 2 wedstrijden van het seizoen gewonnen.

Voor de beker loot ik maar direct tegen AZ..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56232681
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:03 schreef Catullus het volgende:
TVP, tentamens voorbij, paar dagen vrij, dus tijd om FM 2008 eens te proberen.

Weten jullie misschien een mooie club om de kneepjes van FM snel en makkelijk mee te leren?
Ik ben nu aan het oefenen voor de 2e keer met feyenoord, maar ik doe het niet helemaal goed haha..
Wil ik de guzman verkopen omdat sevilla interesse heeft, zet ik hem op de transferlijst voor 16 miljoen.
Sevilla koopt hem niet en de Cler, Sahin, Makaay en van Bronckhorst zijn woedend omdat ik slecht met een team genoot omgaat.
Maar de training heb ik een beetje door, door van die trainingen te downloaden.
Je hebt die nederlandse site's die in de OP staan echt nodig in combi. met de manual om niet met 4-0 van NAC te verliezen, ik stond 14e eind oktober 1e keer en nu bij poging 2 na wedstrijd 3 heb ik met veel mensen ruzie
Hell To The Liars
pi_56233637
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:00 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik ben nu aan het oefenen voor de 2e keer met feyenoord, maar ik doe het niet helemaal goed haha..
Wil ik de guzman verkopen omdat sevilla interesse heeft, zet ik hem op de transferlijst voor 16 miljoen.
Sevilla koopt hem niet en de Cler, Sahin, Makaay en van Bronckhorst zijn woedend omdat ik slecht met een team genoot omgaat.
Je hebt die nederlandse site's die in de OP staan echt nodig in combi. met de manual om niet met 4-0 van NAC te verliezen, ik stond 14e eind oktober 1e keer en nu bij poging 2 na wedstrijd 3 heb ik met veel mensen ruzie
Je moet een speler die je niet kwijt wil ook niet op de transferlijst zetten, als ze een goede speler willen dan bieden ze er maar op.
pi_56233671
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:00 schreef Droopie het volgende:

[..]

Waarom de Guzman verkopen? Is samen met Bruins het grootste talent wat je in je selectie hebt
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:08:37 #138
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_56234398

De jeugd heeft de toekomst.
pi_56234518
Ik speel goddomme de slechtste poulfase ooit in de CL

Feyenoord - Man U 1-0
Man U - Ol. Marseille 0-0
Juve - Man U 2-0

Gelukkig komen m'n creatieve voetballers nu ongeveer terug en hoop ik maar op Sharp
pi_56234565
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ]

De jeugd heeft de toekomst.
De dollar alleen niet
pi_56234584
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:37 schreef andre347 het volgende:

[..]

Waarom de Guzman verkopen? Is samen met Bruins het grootste talent wat je in je selectie hebt
Ik las op een forum dat als je de Guzman verkoopt voor 14mil je in brazilie goede spelers kan kopen voor minder geld...Ik geef toe ik maak fouten, ik laad terug naar een begin punt en dan leer ik van mijn fout..:)
Het echte eerlijk werk volgt.. Spelers hoor je te scouten in een spel en niet uit forum via een hele walktrough met Everton kampioen worden..

Maar het spel is echt zo moeilijk maar zo tof.

Heeft iemand een snelle goede tip voor me..
Mijn spelers zitten nu in een oefencampagne en komen (Makaay 60%, V. Bronckhorst 65%) uit de wedstrijd.. Ik train dagelijk redelijk pittig op duelkracht en fitheid (ook goede tip voor onderscheid hiertussen aub.)
Hoe doen jullie dan de training erna...want bij wedstrijd 4 (3-augustus) is mijn tegenstander allemaal 100% wedstrijd fit...en dat lijkt bij mij echt nergens op....

Misschien onduidelijk verwoord...maar probleem CONDITIE
Hell To The Liars
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:16:30 #142
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_56234609
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

De dollar alleen niet
pi_56234706
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:15 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik las op een forum dat als je de Guzman verkoopt voor 14mil je in brazilie goede spelers kan kopen voor minder geld...Ik geef toe ik maak fouten, ik laad terug naar een begin punt en dan leer ik van mijn fout..:)
Het echte eerlijk werk volgt.. Spelers hoor je te scouten in een spel en niet uit forum via een hele walktrough met Everton kampioen worden..

Maar het spel is echt zo moeilijk maar zo tof.

Heeft iemand een snelle goede tip voor me..
Mijn spelers zitten nu in een oefencampagne en komen (Makaay 60%, V. Bronckhorst 65%) uit de wedstrijd.. Ik train dagelijk redelijk pittig op duelkracht en fitheid (ook goede tip voor onderscheid hiertussen aub.)
Hoe doen jullie dan de training erna...want bij wedstrijd 4 (3-augustus) is mijn tegenstander allemaal 100% wedstrijd fit...en dat lijkt bij mij echt nergens op....

Misschien onduidelijk verwoord...maar probleem CONDITIE
Goed afwisselen met spelers in de oefencampagne en als je een zwakke tegenstander treft (bv. in de beker) een deel van je reserves opstellen.

Winnen in de voorbereiding maakt geen reet uit, ik heb ooit met Omniworld 1-0 gewonnen van Milan .
pi_56234805
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Goed afwisselen met spelers in de oefencampagne en als je een zwakke tegenstander treft (bv. in de beker) een deel van je reserves opstellen.

Winnen in de voorbereiding maakt geen reet uit, ik heb ooit met Omniworld 1-0 gewonnen van Milan .
Ik stond na 1 minuut 1-0 achter tegen Agde uit frankrijk gelukkig won ik nog wel 6-2..maar toch..

Maar training niet aanpassen dus? Niet teveel schuiven, ik heb BoesV2 training..
Hell To The Liars
pi_56234912
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik heb Feyenoord en speel al met Pieter Collen en Karim Saidi...of stellen jullie in de oefencampagne speler met startconditie 75% op?
Hell To The Liars
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:33:13 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56235029
Zo jammer.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:36:11 #147
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_56235109
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef Forcefuzz het volgende:
Waarbij ik vooral tevreden ben over Andrade, Thiago, Teaudors en Leandro. Alleen mis ik nog een goede rechtsback reserve, en eventueel een rechtsbuiten.
Screentje van andrade? Bij mij is hij in die jaargang nog lang geen topspits.
pi_56236332
Na nog wat mindere partijen en 't dieptepunt tegen Middlesborough (2-0 verlies) ben ik maar es uitgevallen tegen sterspelers Rooney en Ronaldo. Ronaldo zelfs 'n wedstrijd op de bank gehouden. Hij is weer scherp

Man U - Bolton 4 - 0 (3x Ronaldo) en MoM natuurlijk

Hopelijk ben ik de dip te boven en kan ik vanaf nu knallen en m'n slechte resultaten vooral in de CL recht gaan zetten
pi_56237074
Weet iemand nog een centrale verdediger voor Ajax? Ik zit in begin 2e seizoen en mag 15 miljoen kosten. Heb net Vermealen verkocht en eigenlijk zou ik er een gelijke verdediger voor terug willen.

Anders koop ik Radu wel weer..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56237319
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef Ordinair het volgende:
Weet iemand nog een centrale verdediger voor Ajax? Ik zit in begin 2e seizoen en mag 15 miljoen kosten. Heb net Vermealen verkocht en eigenlijk zou ik er een gelijke verdediger voor terug willen.

Anders koop ik Radu wel weer..
Breno? Anton Ferdinand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')