Hardstikke bedankt man. Ik heb Mokoena een linie terug laten zakken, zodat ik vier spelers op rij heb op mijn middenveld. Nog steeds met de buitenspelers die diep gaan. Balans is daardoor stuk sterker op het middenveld. Ik ga even de dingen aanpassen, en dan krijgen jullie een mooi verslagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef andre347 het volgende:
Mokoena nooit een vrij rol geven. Creativiteit en positiespel is nou niet echt geweldig bij hem. Afstandschoten doen mijn spelers niet aan (onnodige schoten krijg je dan) dus dat staat bij alle spelers op zelden. De mensen die kunnen schieten doen het dan ook wel. Doorsteekballen doen bijna al mijn spelers. Behalve DC, MCD, VL/R.
Je moet je toevoer van je Targetman ook even instellen. En VL/R en DC moeten crossen vanuit 'Diep'.
Mijn team heeft korte passing met langzaam tempo. En dat werkt erg goed
Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouthquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ah het is alweer maanden geleden dat ik dit spel gespeeld heb.
Met sheffield binnen 5 jaar alles gewonnen wat los en vast zat uiteraard door mijn sharpshutter
meneertje B. Sharphehe goede oude tijd
ik heb het denk ik 3 week full time gespeeld, elke dag een paar uurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouth
Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je buitenspeler (Aaritalo en Kennedy/Torje) geven toch wel gewoon een voorzet vanaf de achterlijn he?
Heb de toevoer naar mijn targetman (Huntelaar en Stancu) ingesteld dat ze naar de bal toe moeten komen, omdat ik merk dat er nog altijd wel een gaatje zit tussen middenveld en aanval. Verder heb ik de afstandschoten bij iedereen afgeblazen, de steekpassen bij iedereen, behalve Stam en Heitinga, aangezet.
Doe ik daar goed aan, dat ze naar de bal toekomen?
Mijn corners zijn wel erg in ordequote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebben![]()
Voorzetten van mijn ML/R heb ik gewoon op standaard staan. Wanneer ik achterlijn doe komt het te vaak voor dat de bal afgeschermd wordt en je krijgt een corner.
Goede speler!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:07 schreef Winski05 het volgende:
Of Lauri Dalla Valle, bij iedereen wel bekend waarschijnlijk. Zeer groot talent, en iemand waar ik waarschijnlijk veel geld aan kan verdienen. Heb hem voor 1k weggekocht bij zijn oude werkgever.
Inderdaad. Er staat een erg fijn team voor de L2!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler!
Hoeveel transfergeld heb je nog over?
Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler!
Hoeveel transfergeld heb je nog over?
Probeer te kijken naar Israelische spelers.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.
Gewoon heel het team een fikse boete gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:50 schreef Dynia het volgende:
zo, het gaat even goed mis hiero ineens...:(..Halve finale tegen CSKA...
na 5 minuten: 0-2
in de rust 2-2
na 70 min 2-7 voor CSKA...![]()
ook de eindstand....dus ik lig uit de beker...I durf de kranten niet eens te bekijken...
Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben met mijn VVV game 6de geworden. in de play offs eerst simpel Nac verslagen, daarna helaas verloren van groningen met penalty's.
In de beker ook de finale gehaald, daarin moest ik tegen psv. Binnen 10 min al met 2-0 achter maar daarna kwam ik sterk terug en werd het 2-2. Dus verleningen daarin verloor ik in de 119 minuut![]()
Voor komend seizoen een budget van 1.5 miljoen gekregen, plus 2 hele goede jeugdspelers.
Weet iemand nog wat goedkoop zuid-amerikaans talent, daar kan ik helaas niet scouten
Dat was z'n vraag niet volgens mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.
Volgens mij wel.quote:
Wel als je de competitie geselecteerd hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat versta je dan onder "zelf scouten"? Je kan toch geen wedstrijden bekijken om zo meer stats van een speler te weten te komen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar eens nieuwe game beginnen met Landzaat er bij
Hehehe.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga opnieuw beginnen met Feyenoord, met landzaat en hansson
En ga je dan beginnen met Landzaat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb vandaag een Laptop met 2048 mb geheugen gekocht
Woensdag komt die, lekker fm met 2 gig geheugen spelen inplaats van zoals nu op 512 mb
al gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En ga je dan beginnen met Landzaat?
Valt wel mee toch? Mozilla Firefox vreet meer geheugen dan mijn spel, die er naast loopt. Daarnaast heb ik ook nog Adobe Photoshop, wat ook meer geheugen vreet. Traag is het echter helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is dat programma eigenlijk zo slecht geprogrammeerd dat het zoveel geheugen vreet?
Bij mij is hij ook vaak traag. Maar met iTunes ernaast kan ik het wel begrijpen. Ook zo'n geheugenvreter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:20 schreef VoreG het volgende:
Bij mij is het spel vaak wel traag en ik doe niet echt vreemde dingen ernaast, mwah iTunes staat open.
Joh, natuurlijk gebruikt ie meer geheugen als msn en IEquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij mij gebruikt ie 50 % CPU en 3 x zoveel geheugen als o.a. IE en MSN.
ik speel nu met elk 2 divisies uit belgie,nederland,engeland,spanje,duitsland,italtiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:15 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Joh, natuurlijk gebruikt ie meer geheugen als msn en IE. Het is ook een 10.000 keer zo groot programma. Die database die erin zit is enorm!
Dat moet jij mij eens uitleggen. Ik krijg nooit iemand overtuigd om uitgeleend te worden. Iedereen weigert. Hoe kan ik het beste iemand huren voor een seizoen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
al gedaan
en makaay heeft podolski zo gek gekregen om naar feyenoord te komen, jaar op huur en daarna contract tot 2011
Met de editorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:31 schreef WRNL het volgende:
[..]
Dat moet jij mij eens uitleggen. Ik krijg nooit iemand overtuigd om uitgeleend te worden. Iedereen weigert. Hoe kan ik het beste iemand huren voor een seizoen...
editorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met de editor
En dan nog 5e staan maar wel veel scoren
Wist niet dat de 2e naam van Makaay Editor wasquote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met de editor
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met de editor
Part-time contract? Dat had ik namelijk met Worcester City ook. Had ik een paar prima scouts aangesteld, maar omdat ze maar part-time voor de club werkzaam waren, kelderden hun stats helaas ook. Nu de club professioneel is, en ik daarbij iedereen een fulltime contract heb gegeven, zijn de stats van in ieder geval één scout alweer flink gestegen.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:31 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom gaan verdomme de stats van de scouts e.d. ook omlaag. Koop je een leuke scout met 18/18 ofzo, is-ie na 2 jaar al 13/10
Nee, juist het tegenovergestelde. Ze zijn bang dat jíj weg gaat.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen onderhandelingen gezien, terwijl ik anders altijd ruim van tevoren 'n nieuw contract kreeg. Einde verhaal voor me?
FC Groningen leegkopen?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb 47 miljoen en wil mn team eigenlijk in elke linie versterken. Iemand tips?
Scouten?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb 47 miljoen en wil mn team eigenlijk in elke linie versterken. Iemand tips?
Hoe verder je in het spel komt, hoe minder we je kunnen helpen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Duurt te lang en komen alleen maar saaie, te slechte of te dure spelers uit.
Snap ik, alleen ik snap niet dat ze zo moeilijk gaan doen als ze me nog niet eens gevraagd hebbenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, juist het tegenovergestelde. Ze zijn bang dat jíj weg gaat.
He, ik had precies hetzelfde. Toto 2 keer toe het bericht dat het bestuur bang was dat ik wegging, maar ze hebben mij nooit een contract aangeboden...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Snap ik, alleen ik snap niet dat ze zo moeilijk gaan doen als ze me nog niet eens gevraagd hebbenVandaar dat ik maar bij 't bestuur om 'n nieuw contract heb gevraagd nadat 't bericht voor de 2e keer in 't nieuws kwam. Ze willen binnenkort om de tafel met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |