abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:18:17 #201
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_56277702
Mijn PC is gecrasht waardood al mijn savegames nu weg zijn.
Alles weer geinstalleerd maar wanneer ik een nieuwe skin wil laden(Steklo v1.3 Left) loopt FM vast.
Iemand een idee?
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_56278076
Over de Steklo skin gesproken, echt een hele mooie, en vooral overzichtelijke layout, maar sommige gegevens worden door hun groene of blauwe kleur onleesbaar vanwege de standaard groene achtergrond. Weet iemand misschien hoe je dit kan aanpassen?
pi_56278325
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 jaar lang tussen 15 en 21 jaar in eigen jeugd als ik me niet vergis
Dan moet deze Stefan Müller daar over een paar jaar aan voldoen.

Had er 3.4 miljoen voor over, volgens al mijn scouts wordt dit een topper. Blonk uit op het WK-21, hij is net 17 Nieuwe C. Ronaldo
pi_56278577
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Catullus het volgende:
Over de Steklo skin gesproken, echt een hele mooie, en vooral overzichtelijke layout, maar sommige gegevens worden door hun groene of blauwe kleur onleesbaar vanwege de standaard groene achtergrond. Weet iemand misschien hoe je dit kan aanpassen?
Kijk even rond op de bekende sites uit de OP, daar staan gidsjes.

Met Telstar draai ik inmiddels mee in de top van de Eredivisie. Ajax is poepen met de pet op dit seizoen, Feyenoord, PSV en het verrassende Willem II zijn mijn concurrenten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56281861
Lulinha en Defour beiden geblesseerd. Nu moet ik Frank Olijve van Ajax op '10' zetten. Jeugdspeler verdomme.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56282410
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef Ordinair het volgende:
Lulinha en Defour beiden geblesseerd. Nu moet ik Frank Olijve van Ajax op '10' zetten. Jeugdspeler verdomme.
En daar haalt Frenkie toch nog een cijfer van een 8 (de rest allemaal een 7), goed hoor tussen de grote jongens.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56282653
Vreemd dat je als Ajax zijnde maar 2 spelers hebt die op de 10 kunnen spelen.
pi_56283114
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:05 schreef VoreG het volgende:
Vreemd dat je als Ajax zijnde maar 2 spelers hebt die op de 10 kunnen spelen.
Ik had Verthongen ook nog, die daar ook wel kon ballen, maar die is vlak voordat de transfermarkt sloot vertrokken. Verder kan ik Suarez er ook wel neer zetten.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56283282
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:24 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik had Verthongen ook nog, die daar ook wel kon ballen, maar die is vlak voordat de transfermarkt sloot vertrokken. Verder kan ik Suarez er ook wel neer zetten.
Agh en dan nog ga je er geen jeugdspeler neerzetten.
Dan zou je een ander systeem moeten voetballen.
Maar dat is mijn visie op het voetbal en het managen van een team .
pi_56287668
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het was in de beker tegen Helmond met daarna een CL wedstrijd tegen Getafe..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56288809
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

Of een AM L of AM R neerzetten. Meestal ook niet zo'n probleem.

Gewoon kijken naar wie de kwaliteiten hebben voor die positie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56293145
Makelélé weten te huren met PSV.
Een gouwe oude, en werd toch niet gebruikt bij Chelsea.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:47:13 #213
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56293425
Ik ga opnieuw beginnen met Feyenoord, met landzaat en hansson
pi_56293798
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:07 schreef Jaapiosio het volgende:

[..]

Maximilano Sepulveda toevallig? Die heb ik in fm2007 ook gekocht om hem daarna in de kantine bitterballen te laten bakken, want verder bakte die er niks van....
potverdorie dan...dat is m inderdaad... ..Hij lijkt toch best een aardige speler, in ieder geval beter dan wat ik nu had. Echt veel keus heb ik ook niet als Ural zijnde...:) Maar dit is 2008, misschine is hij nu een supertalent...

De competitie is intussen 6 wedstrijden oud, en het gaat naadje, ik kom maar niet tot scoren. 1x verloren, 1x gewonnen, 1x 1-1 en 3x 0-0. Waaronder ook tegen CSKA (ze mistte een penalty in de 92e minuut.. )

De beker gaat ook gewoon door als de competitie af is gelopen, dus de kwartfinales van de beker beginnen als de competitie ook weer start. Ik moest tegen Lokomotiv Moskva. Was een sterk staaltje geluk... Ik was echt de mindere, maar ging er toch met de overwinning vandoor... Grote mannen: Fabinho en Omar Andrade. Halve finale CSKA...

Ik heb ook wel een beetje zitten kloten met coaches...:(..Trek ik 2 coaches aan, zijn ze allebei goed in exact hetzelfde...:( Dus 1 weer ontslagen(kosten: 75k), want ik had een andere coach op het oog maar mijn bestuur wilde er niet aan omdat ik dan teveel coaches heb...

Ik bied meestal een aantal coaches een contract aan er vanuitgaande dat ik bij 80% ".... snubs Ural" hoor...

Helaas ook 2 sterspelers moeten verkopen (bestuur... ). Zeba gaat weg voor 2 mln, en Fabinho is weggekaapt door AZ voor 2,8 mln...Dat zijn weer veel centjes... Alleen spelen ze nu nog een half seizoen bij mij. Op zich zijn het mijn beste spelers, en wil ik ze opstellen, maar aan de andere kant, zou ik ook graag hun vervangers meteen laten spelen...hoe doen jullie dat?
pi_56297768
Als die vervangers bijna even goed zijn, zou ik die laten spelen. Zit er nog een best groot gat tussen, zou ik ze iig in de belangrijke wedstrijd niet opstellen.
pi_56298502
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga opnieuw beginnen met Feyenoord, met landzaat en hansson
Moet ik ze dan aankopen of een patch downloaden of zal die patch pas 31 januari na transferperiode komen??

Het gaat redelijk goed bij mijn oude seizoen in december...hoewel ik 9 verliespunten meer heb dan PSV ben ik content met het spel en de resultaten...Jammer van de 0-4 bij Ajax maar 2-2 bij Psv en heerenveen..voor een beginneling haha...
Hell To The Liars
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:08:11 #217
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56299257
Uitgebreide vraag, want ik schijn ineens niets meer te kunnen winnen met mijn Ajax.

Eerst het teamtacticscherm + opstelling:

Individuele tactics:

Werkelijk alles gaat verloren Volgens mij doe ik ergens wat fout.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56299337
Zonder uitgebreid te kijken heb ik het idee dat je middenveld niet geheel in balans is.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:28:35 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56299651
Middenveld wordt overlopen, ja. Zit een te groot gat tussen je aanvallende middenvelder Mokoena en Maduro. Ik zou je vleugelspelers wat behoudener laten spelen.

En Emanuelson en Silva spelen veel te aanvallend. Lijkt een beetje op het huidige ajax.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56299679
Je hebt te lang met het diamond systeem gespeeld.
pi_56299712
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
True, na een tijdje is je tactiek idd uitgewerkt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:35:11 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56299793
Neuh, dat hoeft niet. Kleine aanpassingen in mentaliteit zijn al voldoende om een tactiek in stand te houden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:53:35 #223
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56300169
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
Dat is onmogelijk, dit is mijn eerste seizoen met Ajax.En met 4-4-2 Diamond zit er toch altijd een gat tussen de DMF en AMF? Bij Celta nooit last van gehad, en nu breekt het me op. Wat moet er dan veranderen in dit systeem wil het weer gaan lopen? Kan eventueel via PM, want ik weet dat ik jullie met een massive vraag opzadel
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56300344
Wat wel eens kan helpen is regelmatig je wingmids te wisselen van positie als ze daar kunnen spelen.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_56300629
Mokoena nooit een vrij rol geven. Creativiteit en positiespel is nou niet echt geweldig bij hem. Afstandschoten doen mijn spelers niet aan (onnodige schoten krijg je dan ) dus dat staat bij alle spelers op zelden. De mensen die kunnen schieten doen het dan ook wel. Doorsteekballen doen bijna al mijn spelers. Behalve DC, MCD, VL/R.
Je moet je toevoer van je Targetman ook even instellen. En VL/R en DC moeten crossen vanuit 'Diep'.
Mijn team heeft korte passing met langzaam tempo. En dat werkt erg goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')