Dan moet deze Stefan Müller daar over een paar jaar aan voldoen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 jaar lang tussen 15 en 21 jaar in eigen jeugd als ik me niet vergis
Kijk even rond op de bekende sites uit de OP, daar staan gidsjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Catullus het volgende:
Over de Steklo skin gesproken, echt een hele mooie, en vooral overzichtelijke layout, maar sommige gegevens worden door hun groene of blauwe kleur onleesbaar vanwege de standaard groene achtergrond. Weet iemand misschien hoe je dit kan aanpassen?
En daar haalt Frenkie toch nog een cijfer van een 8 (de rest allemaal een 7), goed hoor tussen de grote jongens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef Ordinair het volgende:
Lulinha en Defour beiden geblesseerd. Nu moet ik Frank Olijve van Ajax op '10' zetten. Jeugdspeler verdomme.
Ik had Verthongen ook nog, die daar ook wel kon ballen, maar die is vlak voordat de transfermarkt sloot vertrokken. Verder kan ik Suarez er ook wel neer zetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:05 schreef VoreG het volgende:
Vreemd dat je als Ajax zijnde maar 2 spelers hebt die op de 10 kunnen spelen.
Agh en dan nog ga je er geen jeugdspeler neerzetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had Verthongen ook nog, die daar ook wel kon ballen, maar die is vlak voordat de transfermarkt sloot vertrokken. Verder kan ik Suarez er ook wel neer zetten.
Het was in de beker tegen Helmond met daarna een CL wedstrijd tegen Getafe..quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh en dan nog ga je er geen jeugdspeler neerzetten.
Dan zou je een ander systeem moeten voetballen.
Maar dat is mijn visie op het voetbal en het managen van een team.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh en dan nog ga je er geen jeugdspeler neerzetten.
Dan zou je een ander systeem moeten voetballen.
Maar dat is mijn visie op het voetbal en het managen van een team.
potverdorie dan...dat is m inderdaad...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:07 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Maximilano Sepulveda toevallig? Die heb ik in fm2007 ook gekocht om hem daarna in de kantine bitterballen te laten bakken, want verder bakte die er niks van....
Moet ik ze dan aankopen of een patch downloadenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga opnieuw beginnen met Feyenoord, met landzaat en hansson
True, na een tijdje is je tactiek idd uitgewerkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
Je hebt te lang met het diamond systeem gespeeld.
Dat is onmogelijk, dit is mijn eerste seizoen met Ajax.En met 4-4-2 Diamond zit er toch altijd een gat tussen de DMF en AMF? Bij Celta nooit last van gehad, en nu breekt het me op. Wat moet er dan veranderen in dit systeem wil het weer gaan lopen? Kan eventueel via PM, want ik weet dat ik jullie met een massive vraag opzadelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef sjimz het volgende:
Je hebt te lang met het diamond systeem gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |