Hardstikke bedankt man. Ik heb Mokoena een linie terug laten zakken, zodat ik vier spelers op rij heb op mijn middenveld. Nog steeds met de buitenspelers die diep gaan. Balans is daardoor stuk sterker op het middenveld. Ik ga even de dingen aanpassen, en dan krijgen jullie een mooi verslagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef andre347 het volgende:
Mokoena nooit een vrij rol geven. Creativiteit en positiespel is nou niet echt geweldig bij hem. Afstandschoten doen mijn spelers niet aan (onnodige schoten krijg je dan) dus dat staat bij alle spelers op zelden. De mensen die kunnen schieten doen het dan ook wel. Doorsteekballen doen bijna al mijn spelers. Behalve DC, MCD, VL/R.
Je moet je toevoer van je Targetman ook even instellen. En VL/R en DC moeten crossen vanuit 'Diep'.
Mijn team heeft korte passing met langzaam tempo. En dat werkt erg goed
Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouthquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ah het is alweer maanden geleden dat ik dit spel gespeeld heb.
Met sheffield binnen 5 jaar alles gewonnen wat los en vast zat uiteraard door mijn sharpshutter
meneertje B. Sharphehe goede oude tijd
ik heb het denk ik 3 week full time gespeeld, elke dag een paar uurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouth
Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je buitenspeler (Aaritalo en Kennedy/Torje) geven toch wel gewoon een voorzet vanaf de achterlijn he?
Heb de toevoer naar mijn targetman (Huntelaar en Stancu) ingesteld dat ze naar de bal toe moeten komen, omdat ik merk dat er nog altijd wel een gaatje zit tussen middenveld en aanval. Verder heb ik de afstandschoten bij iedereen afgeblazen, de steekpassen bij iedereen, behalve Stam en Heitinga, aangezet.
Doe ik daar goed aan, dat ze naar de bal toekomen?
Mijn corners zijn wel erg in ordequote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebben![]()
Voorzetten van mijn ML/R heb ik gewoon op standaard staan. Wanneer ik achterlijn doe komt het te vaak voor dat de bal afgeschermd wordt en je krijgt een corner.
Goede speler!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:07 schreef Winski05 het volgende:
Of Lauri Dalla Valle, bij iedereen wel bekend waarschijnlijk. Zeer groot talent, en iemand waar ik waarschijnlijk veel geld aan kan verdienen. Heb hem voor 1k weggekocht bij zijn oude werkgever.
Inderdaad. Er staat een erg fijn team voor de L2!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler!
Hoeveel transfergeld heb je nog over?
Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler!
Hoeveel transfergeld heb je nog over?
Probeer te kijken naar Israelische spelers.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.
Gewoon heel het team een fikse boete gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:50 schreef Dynia het volgende:
zo, het gaat even goed mis hiero ineens...:(..Halve finale tegen CSKA...
na 5 minuten: 0-2
in de rust 2-2
na 70 min 2-7 voor CSKA...![]()
ook de eindstand....dus ik lig uit de beker...I durf de kranten niet eens te bekijken...
Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben met mijn VVV game 6de geworden. in de play offs eerst simpel Nac verslagen, daarna helaas verloren van groningen met penalty's.
In de beker ook de finale gehaald, daarin moest ik tegen psv. Binnen 10 min al met 2-0 achter maar daarna kwam ik sterk terug en werd het 2-2. Dus verleningen daarin verloor ik in de 119 minuut![]()
Voor komend seizoen een budget van 1.5 miljoen gekregen, plus 2 hele goede jeugdspelers.
Weet iemand nog wat goedkoop zuid-amerikaans talent, daar kan ik helaas niet scouten
Dat was z'n vraag niet volgens mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |