abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:22:02 #226
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56300733
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef andre347 het volgende:
Mokoena nooit een vrij rol geven. Creativiteit en positiespel is nou niet echt geweldig bij hem. Afstandschoten doen mijn spelers niet aan (onnodige schoten krijg je dan ) dus dat staat bij alle spelers op zelden. De mensen die kunnen schieten doen het dan ook wel. Doorsteekballen doen bijna al mijn spelers. Behalve DC, MCD, VL/R.
Je moet je toevoer van je Targetman ook even instellen. En VL/R en DC moeten crossen vanuit 'Diep'.
Mijn team heeft korte passing met langzaam tempo. En dat werkt erg goed
Hardstikke bedankt man. Ik heb Mokoena een linie terug laten zakken, zodat ik vier spelers op rij heb op mijn middenveld. Nog steeds met de buitenspelers die diep gaan. Balans is daardoor stuk sterker op het middenveld. Ik ga even de dingen aanpassen, en dan krijgen jullie een mooi verslag
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56300772
Ah het is alweer maanden geleden dat ik dit spel gespeeld heb.
Met sheffield binnen 5 jaar alles gewonnen wat los en vast zat uiteraard door mijn sharpshutter
meneertje B. Sharp hehe goede oude tijd
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56300885
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ah het is alweer maanden geleden dat ik dit spel gespeeld heb.
Met sheffield binnen 5 jaar alles gewonnen wat los en vast zat uiteraard door mijn sharpshutter
meneertje B. Sharp hehe goede oude tijd
Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouth
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:30:11 #229
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56300886
Je buitenspeler (Aaritalo en Kennedy/Torje) geven toch wel gewoon een voorzet vanaf de achterlijn he?
Heb de toevoer naar mijn targetman (Huntelaar en Stancu) ingesteld dat ze naar de bal toe moeten komen, omdat ik merk dat er nog altijd wel een gaatje zit tussen middenveld en aanval. Verder heb ik de afstandschoten bij iedereen afgeblazen, de steekpassen bij iedereen, behalve Stam en Heitinga, aangezet.

Doe ik daar goed aan, dat ze naar de bal toekomen?
- james 'jimmy' dean
pi_56300917
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ben ook gekapt met mijn Sheffield United game. Speel nu een heerlijke game met Portsmouth
ik heb het denk ik 3 week full time gespeeld, elke dag een paar uur en soms wel 8 uur op een dag. Dat verveelt snel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56300932

Dit is mijn opstelling.
pi_56300933
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Je buitenspeler (Aaritalo en Kennedy/Torje) geven toch wel gewoon een voorzet vanaf de achterlijn he?
Heb de toevoer naar mijn targetman (Huntelaar en Stancu) ingesteld dat ze naar de bal toe moeten komen, omdat ik merk dat er nog altijd wel een gaatje zit tussen middenveld en aanval. Verder heb ik de afstandschoten bij iedereen afgeblazen, de steekpassen bij iedereen, behalve Stam en Heitinga, aangezet.

Doe ik daar goed aan, dat ze naar de bal toekomen?
Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebben

Voorzetten van mijn ML/R heb ik gewoon op standaard staan. Wanneer ik achterlijn doe komt het te vaak voor dat de bal afgeschermd wordt en je krijgt een corner.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:35:01 #233
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56300961
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:33 schreef andre347 het volgende:

[..]

Is goed. Dat ze naar de bal toekomen maar je moet er dan wel om denken dat je flankspelers de spitsen dan voorbij lopen. Wanneer je deze spelers naar de spits positie laat lopen heb je gewoon vier spelers op de kleine ruimte. Deze spelers moeten dan passen op kort hebben

Voorzetten van mijn ML/R heb ik gewoon op standaard staan. Wanneer ik achterlijn doe komt het te vaak voor dat de bal afgeschermd wordt en je krijgt een corner.
Mijn corners zijn wel erg in orde Dus dat maakt me niet zoveel uit.

Heb het passen zowiezo op kort staan
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:43:26 #234
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_56301117
tvp, ga vanavond ook weer verder
Ski, Schnee & Schnaps!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:22:08 #235
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56301872
Hoe doen jullie dat met de mandekking. Korte mandekking? Of zoneverdediging? Bij een korte mandekking komt datbij Jaap goed uit de verf, maar Heitinga is een stuk minder adequaat, en dan draaien de spelers gauw bij hem weg. Een middenweg is er eigenlijk niet.
- james 'jimmy' dean
pi_56302704
Ik ben er vandaag mee begonnen....en het is behoorlijk verslavend ja
pi_56302788
Zit nu in mijn derde seizoen met Worcester City, en na twee promoties op rij mag ik uitkomen in de League Two. De club is door de laatste promotie een full profclub geworden, en deze status heeft ervoor gezorgd dat ik naar een nieuwe categorie spelers kon gaan kijken; een betere categorie.
Veel geld had ik niet om handen, dus ik moest evenals de vorige seizoenen zeer creatief met mijn geld omgaan. En volgens mij is me dat aardig gelukt.

Na een waslijst aan spelers op trial te hebben genomen, heb ik uiteindelijk 22 nieuwe spelers aangetrokken. Zoveel?! Ja, zoveel. Er vertrokken er namelijk ook 16 en daarnaast was het van groot belang om mijn team een kwaliteitsimpuls te geven. Veel spelers zijn voormalig jeugdspelers afkomstig van Premier League clubs. En ook heb ik een aantal Nederlanders gehaald. Mijn favoriete elf spelers:

GK. Dolf Kerklaan
DL. Conor Cavanagh
DC. Jaap Davids
DC. Ben Hunt
DR. Paul Rodgers
DMC. Martijn van der Laan
MR. René van der Weij
ML. Matty Richie
AMC. Lauri Dalla Valle
SC. Zavon Hines
SC. Curtis Jackson

Alleen de voorhoede met Hines en Jackson zijn overgebleven van het oude team. De rest is allemaal nieuw. En er zitten een aantal fantastische spelers bij. Wat te denken van Dolf Kerklaan, die over enkele jaren gemakkelijk in de Premier League meekan? Of Jaap Davids, een voor dit niveau absolute topverdediger? Matty Richie, een 19 jarige die ik heb weggeplukt uit de jeugd van Portsmouth en echt een hele goede voetballer is? Of Lauri Dalla Valle, bij iedereen wel bekend waarschijnlijk. Zeer groot talent, en iemand waar ik waarschijnlijk veel geld aan kan verdienen. Heb hem voor 1k weggekocht bij zijn oude werkgever.
Kortom, ik heb een goed team bij elkaar gehaald. De voorbereiding verliep vlekkeloos, en ik wist zelfs te winnen van Bristol City en Leicester City(Premier League!).

De eerste wedstrijd van het seizoen was hoopgevend. Hartlepool, afgelopen seizoen gedegradeerd uit de League One en de gedoodverfde kampioenskandidaat, werd met 0-3 ingemaakt. Mijn doelstelling is een plek in de middenmoot, we zullen zien
pi_56302893
zohee, net even tegen Zenith gekorfbalt... ...uitslag 5-5
Fabinho wederom rood...

8 gespeeld, 6 gele en 1 rode...Hij gaat weer lekker...

[ Bericht 39% gewijzigd door Dynia op 25-01-2008 17:22:56 ]
pi_56302932
De Eufacup gewonnen met een 4-1 overwinning tegen arsenal, de franse competitie gewonnen met 2 punten verschil, de franse beker gewonnen..
Prima 2e seizoen
Hajeto!
pi_56302959
Ik zal na de transferperiode ook wel even een screentje maken van mijn favo telstarteam. Veel FREDs, maar toch
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56303059
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:07 schreef Winski05 het volgende:
Of Lauri Dalla Valle, bij iedereen wel bekend waarschijnlijk. Zeer groot talent, en iemand waar ik waarschijnlijk veel geld aan kan verdienen. Heb hem voor 1k weggekocht bij zijn oude werkgever.
Goede speler!

Hoeveel transfergeld heb je nog over?
pi_56303089
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Goede speler!

Inderdaad. Er staat een erg fijn team voor de L2!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56303113
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Goede speler!

Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.
pi_56303228
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Nog zo'n 130k, na de verkoop van een speler. Kan voor dat bedrag Omar Andrade binnenhalen, hij wil dolgraag naar mijn club komen, maar hij krijgt vooralsnog geen werkvergunning.
Probeer te kijken naar Israelische spelers.
Bozaglo, Gavish, Refaelov, Malul, Fogelman en Yoel Goldstein.
Zullen ook hopelijk nog redelijk te betalen zijn.
pi_56303275
Israeliërs zijn echt enorme talenten. Als FREDs vaak ook
pi_56303648
zo, het gaat even goed mis hiero ineens...:(..Halve finale tegen CSKA...
na 5 minuten: 0-2
in de rust 2-2
na 70 min 2-7 voor CSKA... ook de eindstand....dus ik lig uit de beker...I durf de kranten niet eens te bekijken...
pi_56303668
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:50 schreef Dynia het volgende:
zo, het gaat even goed mis hiero ineens...:(..Halve finale tegen CSKA...
na 5 minuten: 0-2
in de rust 2-2
na 70 min 2-7 voor CSKA... ook de eindstand....dus ik lig uit de beker...I durf de kranten niet eens te bekijken...
Gewoon heel het team een fikse boete geven
pi_56303821
Ik ben met mijn VVV game 6de geworden. in de play offs eerst simpel Nac verslagen, daarna helaas verloren van groningen met penalty's.

In de beker ook de finale gehaald, daarin moest ik tegen psv. Binnen 10 min al met 2-0 achter maar daarna kwam ik sterk terug en werd het 2-2. Dus verleningen daarin verloor ik in de 119 minuut

Voor komend seizoen een budget van 1.5 miljoen gekregen, plus 2 hele goede jeugdspelers.

Weet iemand nog wat goedkoop zuid-amerikaans talent, daar kan ik helaas niet scouten
Graag verwijderen
pi_56303858
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben met mijn VVV game 6de geworden. in de play offs eerst simpel Nac verslagen, daarna helaas verloren van groningen met penalty's.

In de beker ook de finale gehaald, daarin moest ik tegen psv. Binnen 10 min al met 2-0 achter maar daarna kwam ik sterk terug en werd het 2-2. Dus verleningen daarin verloor ik in de 119 minuut

Voor komend seizoen een budget van 1.5 miljoen gekregen, plus 2 hele goede jeugdspelers.

Weet iemand nog wat goedkoop zuid-amerikaans talent, daar kan ik helaas niet scouten
Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:20:08 #250
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56304207
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je kan er wel scouten, maar dat moet je helemaal zelf doen.
Dat was z'n vraag niet volgens mij.
- james 'jimmy' dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')