quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goh, hij zit bij Barca en heeft daar een fijne toekomst..
Bij Barca verdient hij evenveel of meer. Maar zeker als Barca bij zn favo clubs staat (waar ik Bojan wel voor aanzie), dan vertrekt ie niet zomaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tja, er zijn er wel meer voor 'n zak geld vertrokken ..
't Zou best één van de weinigen met 'n hart kunnen zijn. Ik zou 'm graag in Man-U shirt zien natuurlijk, ik verwacht dat ik na 't winnen van de treble toch wat meer geld te besteden heb. Daarbij wil Barça 'm dus best kwijt, maar wil ie zelf niet gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij Barca verdient hij evenveel of meer. Maar zeker als Barca bij zn favo clubs staat (waar ik Bojan wel voor aanzie), dan vertrekt ie niet zomaar.
ik herken het.. vermorzel Man Utd met 0-6, verlies ik van Fulham....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zo win je met 3-0 van Chelski, en zo speel je kansloos gelijk tegen Derby County!!!!
FM is niet makkelijk, dus dat zal niet zo snel gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:03 schreef Catullus het volgende:
TVP, tentamens voorbij, paar dagen vrij, dus tijd om FM 2008 eens te proberen.
Weten jullie misschien een mooie club om de kneepjes van FM snel en makkelijk mee te leren?
Ik zou juist bij een kleine club beginnen waar er geen verwachtingen van je zijn. De Conference North/South is daar een mooi platform voor ook omdat alles zo dicht bij elkaar licht. De eerste divisie is ook een goede opstap met een laag geklasseerd team aangezien je er niet kan degraderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
FM is niet makkelijk, dus dat zal niet zo snel gaan.
Ik raad je aan bij een grote club te beginnen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:06 schreef Ordinair het volgende:
Hihi, nu ik kits kan maken denk ik dat ik maar eens Ajax een make over ga geven met oude TDK shirts..![]()
Een oudere versie van FM Genie Scout gebruiken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wilde net even FM Genie Scout gebruiken om een speler te checken, maar deze game is begonen met de oude patch. Is er geen manier om het alsnog werkende te krijgen?
Ik speel ook zonder patch, en ik bij mij werkt FMGenieScout gewoon. Je moet wel even in de opties van FM "comprimeren" uitzetten, anders kan je de savegame niet openen in Scout.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wilde net even FM Genie Scout gebruiken om een speler te checken, maar deze game is begonen met de oude patch. Is er geen manier om het alsnog werkende te krijgen?
Klinkt slim, enig idee waar ik die oudere versies kan vinden?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Een oudere versie van FM Genie Scout gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |