Passing "over beide flanken" instellen bij teaminstructies?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Prik0 het volgende:
Na mijn netwerkgame van 7 jaar met PSV en 5 landskampioenschappen nu solo begonnen in Newcastle wat me een leuke uitdaging lijkt. Het enigste probleem is dat ik mijn backs niet aan het voetballen krijg. Spelen in een 4-4-2 zou je verwachten dat als de linksback de bal krijgt hij hem in de loop meegeeft aan de ml en die dan een voorzet produceert. Mijn backs gooien hem veels te vaak naar de andere kant van het veld(VL -> MR) waardoor de passes vaak worden onderschept of rechtstreeks het veld uitgaan. Ook spelen ze de bal vaak kort naar de verdedigende middenvelder die dan ook niet weet wat hij met de bal moet doen. Iemand tips? Ik speel in een laag tempo dus echt druk is er niet.
newcastle is een grote uitdaging, omdat je twintig spelers moet verkopen en een heel nieuw elftal moet samenstellenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Prik0 het volgende:
Na mijn netwerkgame van 7 jaar met PSV en 5 landskampioenschappen nu solo begonnen in Newcastle wat me een leuke uitdaging lijkt. Het enigste probleem is dat ik mijn backs niet aan het voetballen krijg. Spelen in een 4-4-2 zou je verwachten dat als de linksback de bal krijgt hij hem in de loop meegeeft aan de ml en die dan een voorzet produceert. Mijn backs gooien hem veels te vaak naar de andere kant van het veld(VL -> MR) waardoor de passes vaak worden onderschept of rechtstreeks het veld uitgaan. Ook spelen ze de bal vaak kort naar de verdedigende middenvelder die dan ook niet weet wat hij met de bal moet doen. Iemand tips? Ik speel in een laag tempo dus echt druk is er niet.
Op het forum van www.manutd.nl staat wel een aantal gidsenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:49 schreef haakaap het volgende:
Ik heb het spel ook gekocht, nadat ik toch wel teleurgesteld was in FM 2006 en 2007. Maaaar.. het is me allemaal te complex geworden. Ik speel het spel sinds CM3 en heb er super veel plezier aan beleefd, was echt verslaafd zeg maar (zeg maar, zeg maar, zeg maar).
Dat gevoel wil ik terug! maar zelfs met de topclubs verlies ik nog van net gepromoveerde amateurclubjes, die op de één of andere manier altijd hun beste dag tegen mij hebben. Over het algemeen spelen mijn teams gewoon super inconsistent. Dan win ik van een middenmoter, ga ik hard op me bek tegen een topper, speel ik gelijk tegen de laatst geplaatste ploeg van de competitie. Er is gewoon geen lijn in te ontdekken.
Het probleem is dat er zoveel veranderd is m.b.t. tot het maken van een tactiek, dat ik de bomen door het bos niet zie. Als ik het hier zo lees hebben de meeste toch wel aardig wat succes. Succes is leuk en als ik het spel helemaal door heb komen de laaggeklasseerde ploegen wel. Bijvoorbeeld Milwall vauit de Engelse Tweede devisie, 3x achter elkaar de Champions League laten winnen (in CM 01/02 ofzo, denk er nog altijd met weemoed aan terug hehe) . De blijdschap nadat je na tig jaar eindelijk de Premier League bereikt en langzaamaan steeds verder omhoog op de ranglijst krabbelt.
Heeft iemand tips of sites waarop de basis staat van het maken van een goede tactiek, dus waar je rekening mee moet houden enzovoorts. Logische dingen zoals, hoever zet ik de tempo slider t.o.v. de defensive lijn of de widht ofzo. Wat werkt, wat niet. Tactieken downloaden vind ik niet cool, want voor mij is FM juist alles zelf ontwikkelen. Helaas heb ik op het moment weinig plezier van het spel (al weer 3 weken niet gespeeld ofzo), maar ik wil het wel zo graag. For old time's sake!
Bij voorbaat dank!
Meeuwis mist een aantal dingen die essentieel zijn voor een DMF namelijk: Tackelen (12) Inzet (12) en hij heeft ook niet echt veel kracht...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:52 schreef Lyzio het volgende:
Laatste twee aanwinsten voor de aanvang van het tweede seizoen in de PD.
Assistent-manager
[ afbeelding ]
DMF
[ afbeelding ]
Vandaar 3e in rij. Ik moest op de valreep iemand hebben. Jouw suggesties waren stuk voor stuk prima, maar ze wilden geen van allen komen. Of tegen absurde voorstellen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Meeuwis mist een aantal dingen die essentieel zijn voor een DMF namelijk: Tackelen (12) Inzet (12) en hij heeft ook niet echt veel kracht...
door naar de satteliet club met hemquote:Op maandag 21 januari 2008 18:17 schreef Lyzio het volgende:
Ik zie inderdaad dat ik dit besluit te haastig genomen heb...
Exactly. Gelukkig heb ik me d'r geen bult aan gevallen. En ach, wellicht met een beetje training.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
door naar de satteliet club met hem
Kargbo is een held, voor iedere club in de Eredivisie een aanwinst en in het buitenland zeker een goede reserve/invaller (Voor de subtop).quote:Op maandag 21 januari 2008 18:13 schreef DANILXL het volgende:
je had dan beter kargbo kunnen halen
Op die leeftijd is kracht en inzet lastig te trainen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Exactly. Gelukkig heb ik me d'r geen bult aan gevallen. En ach, wellicht met een beetje training.
Toch?
* Lyzio -1quote:Op maandag 21 januari 2008 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op die leeftijd is kracht en inzet lastig te trainen.
Tackling is nog wel te doen, maar al met al geen goede.
Man utd is aardig, maar toch niet echt geweldig hoor. Je kan wat tacktieken betreft toch beter naar het forum van SI gaan of naar FM-Britain. Daar staat echt heel veel uitgelegd en tot in detail komt alles aan bod. Zeker een aanrader voor iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:08 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op het forum van www.manutd.nl staat wel een aantal gidsen
Volgens mij zit die optie nog niet in FM07quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten.
[..]
Manager opties > assistent handelt friendlies afScheelt wat vakanties
Die optie zit er wel inquote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zit die optie nog niet in FM07En die ene dag vakantie is nou ook weer niet zo erg lang hoor
Logische oplossing zou zijn om met een kleine club te spelenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Tim_G het volgende:
Ik wordt echt helemaal leip van dit spel!
Ben nu al 4 x opnieuw begonnen en 4 x krijg ik het niet voor elkaar om een degelijke partij tegen kleine tegenstanders neer te zetten. Wanneer ik echter in de CL uitkom win ik de 1 na de andere wedstrijd?!daarna krijg ik VVV op bezoek en dat eindigt in een 'nette' 0-0 en had er voor VVV meer ingezeten?!
Ik heb qua opstellingen van alles geprobeerd 352, 41212, 442 ( diamond ) werkte altijd, maar ook deze werkt niet. De spelers instellingen aangepast naar hoe het het meest logisch zou zijn maar ho maar..... werkt niet echt motiverend moet ik zeggen.
iemand nog tips? Spelers ligt het niet ( begin altijd met Ajax of Barcelona )
Onzin. D'r zijn zat kleine ploegjes die vol op de aanval spelen. Doe het zelf ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
Je moet er ook rekening mee houden dat de kleintjes defensief tegen je zullen spelen. Daar moet je ook op anticiperen als trainer..
Dat klopt, ploegen zullen op de aanval spelen, wanneer je een van de vele tegenstanders bent. Feit is echter dat ploegen zich zullen aanpassen aan jouw speelwijze, naarmate je reputatie toeneemt.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Onzin. D'r zijn zat kleine ploegjes die vol op de aanval spelen. Doe het zelf ook.
Dan zal de Nederlandse vertaling wel weer kut zijn, want ik dacht dus dat die optie betekende dat de assistent de friendly's vastlegdquote:Op maandag 21 januari 2008 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die optie zit er wel in
Zat er volgens mij altijd al in
Eerste twintig minuten ontzettend aanvallend spelen, hoog tempo, veel pressie.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Tim_G het volgende:
Ik wordt echt helemaal leip van dit spel!
Ben nu al 4 x opnieuw begonnen en 4 x krijg ik het niet voor elkaar om een degelijke partij tegen kleine tegenstanders neer te zetten. Wanneer ik echter in de CL uitkom win ik de 1 na de andere wedstrijd?!daarna krijg ik VVV op bezoek en dat eindigt in een 'nette' 0-0 en had er voor VVV meer ingezeten?!
Ik heb qua opstellingen van alles geprobeerd 352, 41212, 442 ( diamond ) werkte altijd, maar ook deze werkt niet. De spelers instellingen aangepast naar hoe het het meest logisch zou zijn maar ho maar..... werkt niet echt motiverend moet ik zeggen.
iemand nog tips? Spelers ligt het niet ( begin altijd met Ajax of Barcelona )
Ja dat is er ook 1.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zal de Nederlandse vertaling wel weer kut zijn, want ik dacht dus dat die optie betekende dat de assistent de friendly's vastlegd
Ik zit ook geregeld op het forum van SI. Maar aangezien er door een beginner werd gevraagd om wat hulp dacht ik dat het in het begin wel wat makkelijker zou zijn als ik manutd gafquote:Op maandag 21 januari 2008 19:28 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Man utd is aardig, maar toch niet echt geweldig hoor. Je kan wat tacktieken betreft toch beter naar het forum van SI gaan of naar FM-Britain. Daar staat echt heel veel uitgelegd en tot in detail komt alles aan bod. Zeker een aanrader voor iedereen.
Ja, dat vraag ik met dus ook een beetje af. Kun je talenten beter laten trainen door jouw eigen trainers, of huur je ze uit aan een club waar de trainingen van een lager niveau zijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:38 schreef JantjeW het volgende:
Het is vooral een mix. En als hij bij jouw niet aan spelen toe kan komen is het het verstandigst hem uit te lenen aan een lager team waar hij wel aan spelen toe komt.
Die leek me rotter als die tegen Everton.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Het spel is meer dan goed en het ziet er naar uit dat de goals er ook aan komen.
Spurs uit was verschrikkelijk jammer maar dat maakten we thuis tegen Everton goed
Dat was ook niet echt leuk ja maar minder onverdiend. Tegen de Spurs was het totale dominatie en dan verlies je toch nogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die leek me rotter als die tegen Everton.
Ik kwam gister goed weg bij Derby (speel met Arsenal). Domineer de hele wedstrijd, kom ik in de 14e minuut achter, woede uitbarsting in de rust, 1-1 in de 53e minuut, tactiek omgegooid vol op de aanval. resultaat: 1-2 winst 94e minuutquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt leuk ja maar minder onverdiend. Tegen de Spurs was het totale dominatie en dan verlies je toch nog
Achja, dat gebeurd in het voetbal. Je kan de hele wedstrijd domineren, maar je krijgt geen goal binnen geduwd. Tegenstander komt een keer op de counter eruit en hij hangt. Ik word dan niet boos, want zo is voetbal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt leuk ja maar minder onverdiend. Tegen de Spurs was het totale dominatie en dan verlies je toch nog
De club accepteert het transferbedrag, Bojan niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:20 schreef Lyzio het volgende:
Paar mooie aankopen gedaan met Celta. Kijk en huiver.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Krijg Bojan maar niet gecontracteerd. Ze aanvaarden steeds mijn bod, het contract wordt vervolgens altijd afgewezen: Volgens zijn zaakwaarnemer heeft Bojan geen zin om in een lagere divisie te voetballen. Waarom accepteren ze het transferbedrag dan?
Valt daar nog iets aan te doen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
De club accepteert het transferbedrag, Bojan niet.
Lasse Qvist?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:36 schreef Ordinair het volgende:
Net verloren in de UEFA van, hoe kan het ook anders, FC Kopenhagen.
Goh, hij zit bij Barca en heeft daar een fijne toekomst..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg 'm zelfs niet naar Man U, hij wil niet in Engeland voetballen (althans, nu niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |