abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 15:48:40 #26
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56179570
Hoe doe je iemand een amateur contract geven dan ?
  zondag 20 januari 2008 @ 16:16:13 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56180243
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe doe je iemand een amateur contract geven dan ?
Zelfde manier waarop je een normaal contract aan iemand aanbied.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 20 januari 2008 @ 16:33:49 #28
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56180723
Mijn tactiek werkt wonder boven wonder. Ik heb me voorgenomen om als degradatiekandidaat me niet te gaan ingraven tegen ploegen. Vol op de aanval dus in een 4-4-2 Diamond opstelling.

Plaats: 9e na 22 wedstrijden.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 20 januari 2008 @ 17:04:22 #29
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56181431
tvp

met newcastle heb ik me i het tweede seizoen gelaatst voor CL, na ongeveer 20 spelers te hebben verkocht en een heel nieuw elftal bij elkaar te kopen

breno, ochoa, banega, palacio, aaritalo ( ), etc.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zondag 20 januari 2008 @ 18:01:59 #30
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56182790
Heel dit weekend haast geen Playstation 3 en Xbox 360 aangeraakt, maar wel heel de tijd FM op een laptop aan het doen

Mijn game met Anderlecht na 1 seizoen. Ik heb al wat Braziliaanse talenten aangetrokken voor 2008-2009 maar die komen er nog aan. Resultaat bleek tegen te vallen, ik kon niet echt domineren in de Belgische competitie

Iedergeval wat ik won.
1. Supercup Belgie
2. Beker Belgie
3. Jupiler League

Ik kwam niet tot de groepsronde van de CL, Dinamo Zagreb was te sterk. In de 1e ronde na de poule's in de UEFA CUP kwam ik niet verder dan Atletico Madrid, wat scoorde die forlan veel

Supercup in begin van seizoen was gemakkelijk.

Competitie, toch echt te veel gelijk gespeeld. Had het al veel eerder moeten beslissen.

Beker van Belgie ging ook redelijk, alleen halve finale tegen Standaard was echt lastig Uit verloor ik met 3-1 van Standaard. Maar in Brussel kwam ik tot een 5-0 overwinning in de return

pi_56186291
Gaat redelijk eerste seizoen Feyenoord, nog 2 wedstrijden spelen voor het einde en ksta 5e en de 2 achter me hebben 1 punt minder maar wel bekerfinale tegen AZ, heb Bruins verkocht voor 11,5 aan HSV en nog zootje dat weinig speelde, voor volgend seizoen Isaac,Araujo en Mota vastgelegd.
pi_56192217
De competitie in Rusland is voorbij, en UralMash is 5e geworden...:D..we gaan eurooopa in!

Ik stond best gemakkelijk 4e, maar er kwam ineens een enorme dip aan zeg, achtereenvolgens kwamen de toppers op bezoek: Zenith, CSKA en Spartak MosKou gingen allen verloren. ...:((...Gezakt naar de 5e plaats, en de een na laatste wedstrijd was wel het topppunt....Je dénkt dat je wint als je de 1-0 scoort in de 87e minuut...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...Het moet niet gekker worden...1e goal in minuut 92, en de 2e in 97e minuut...:(

Laatste wedstrijd 1-1 gespeeld, en de 5e plaats geconsolideerd. Ik vben nu hard op zoek naar 2 verdedigers en een nog betere keeper. Mijn middenveld en aanval kunnen goed mee op dit niveau, maar mijn verdediging wil niet meer, en de supporters zitten ook te zeuren dat ze een aantal verdedigers klote vinden...maar ja, vind maar eens topverdedigers die voor Ural willen spelen....:/
pi_56194005
Leeds United:

Het is december 2007, en ik ben eindelijk van de gehate negatieve puntenstand af. Ik begon met -15 aan de competitie, inmiddels heb ik 4 punten ( ) en kan de opmars naar boven gaan beginnen. Promotie zal niet gaan lukken dit seizoen.

Vraagje:

Hoe zit het met het Bosman-arrest in de Engelse League 1? Er zijn veel spelers waarvan het contract binnen een halfjaar afloopt, maar ik moet alsnog een transfersom betalen (ik kan ze niet "benaderen", alleen een bod doen) ?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_56195194
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Leeds United:

Het is december 2007, en ik ben eindelijk van de gehate negatieve puntenstand af. Ik begon met -15 aan de competitie, inmiddels heb ik 4 punten ( ) en kan de opmars naar boven gaan beginnen. Promotie zal niet gaan lukken dit seizoen.

Vraagje:

Hoe zit het met het Bosman-arrest in de Engelse League 1? Er zijn veel spelers waarvan het contract binnen een halfjaar afloopt, maar ik moet alsnog een transfersom betalen (ik kan ze niet "benaderen", alleen een bod doen) ?
In Engeland zijn er andere regels, daar kan je pas spelers benaderen als ze nog maar 1 maand op hun contract hebben. Waarom? Geen idee
pi_56195282
Dan kun je 't beste wachten tot ze helemaal contractvrij zijn. Frustrerend en ook geen 100% kans om ze in te lijven, maar 't is niet anders

Ik zit nu ook op Mascherano te wachten, die standaard niet bijtekent bij Liverpool. Niemand gaat achter 'm aan, maar zodra ik de kans krijg om 'm te contracteren begint heel Europa zich ermee te bemoeien
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56198772
Ik weet niet of er behoefte aan is, maar ik heb in de irc van fok/tweakers een football manager kanaal aangemaakt. Gewoon naar deze link gaan en bij channel FM invullen. Kan natuurlijk ook via mIRC of XChat. Tot nog toe is er trouwens nog maar 1 admin, dat is ondergetekende, maar mocht het drukker worden dan zullen er natuurlijk meerdere nodig zijn.
pi_56199053
Kan wellicht in de OP toegevoegd worden, mocht er genoeg animo voor zijn natuurlijk
  maandag 21 januari 2008 @ 14:15:42 #39
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56199188
Ik haat friendlies. Ik haat ze gewoon. Heel erg.
- james 'jimmy' dean
pi_56199298
ik ga op de dag van de friendly's altijd op vakantie
pi_56199475
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan wellicht in de OP toegevoegd worden, mocht er genoeg animo voor zijn natuurlijk
Dat is nog maar afwachten.
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
ik ga op de dag van de friendly's altijd op vakantie
Manager opties > assistent handelt friendlies af Scheelt wat vakanties
pi_56199544
Eerste seizoen kampioen geworden in de 32e speelronde. Uiteindelijk nog 10 punten overgehouden van de voorsprong, redelijk makkelijk dus. Toch vind ik 't frustrerend om te zien dat je met dezelfde tactiek en bespreking toch de laatste wedstrijden heel moeizaam doorkomt en de spelers 't eigenlijk behoorlijk laten liggen. Vooral tegen Liverpool, Arsenal en Bolton zie ik ze graag winnen voor de fans. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

De stand:

Scorelijst:

Ronaldo (hoogste gemiddelde):

Niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit, Rooney is alleen ongeveer de helft van 't seizoen geblesseerd geweest, dus daar heb ik niet veel aan gehad. Ferdinand was degelijk in de achterhoede en vd Sar betrouwbaar in 't doel.
Ook geen uitschieters in de uitslagen, hoogtepunten waren 4-2 tegen Liverpool in de halve finale FA-cup en de 0-3 tegen AC Milan in de halve finale CL in San Siro

Ronaldo ook speler van 't jaar geworden in de PL, ikzelf manager van 't jaar.

Prijzenkast:
- 2-1 verloren van Chelsea in Community Shield
- 1e plaats PL
- FA-cup gewonnen ( 3-0 van Ipswich Town)
- CL gewonnen (1-0 van Chelsea)

Aanwinsten voor 't komend seizoen zijn al:
- Billy Sharp (S van Sheffield - 10 mln)
- Christian Pander (LB van Schalke - free)
- Mascherano (DM van Liverpool - free) hoogstwaarschijnlijk
  maandag 21 januari 2008 @ 14:34:12 #43
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56199578
DMF gezocht. Geen zin om te scouten, want die komen alleen maar terug met rotzooi. Als ze al ergens mee terugkomen. Ben ze allemaal aan 't doorlichten en stuur d'r zonder pardon minstens drie de laan uit

DMF dus. Vijf miljoen euro max. Leeftijd boeit niet.
- james 'jimmy' dean
pi_56199579
Tevez heeft z'n seizoenstotaal nog met 4 extra doelpunten opgekrikt, de 3 tegen Ipswich en 1 tegen Chelsea zijn nog niet aan de scorelijst toegevoegd
pi_56200410
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef Lyzio het volgende:
DMF gezocht. Geen zin om te scouten, want die komen alleen maar terug met rotzooi. Als ze al ergens mee terugkomen. Ben ze allemaal aan 't doorlichten en stuur d'r zonder pardon minstens drie de laan uit

DMF dus. Vijf miljoen euro max. Leeftijd boeit niet.
Negomanshe, Sivavkov, Radzkov .. en die Braziliaan, ben zijn naam even kwijt
  maandag 21 januari 2008 @ 15:38:39 #46
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56200904
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:13 schreef andre347 het volgende:

[..]

Negomanshe, Sivavkov, Radzkov .. en die Braziliaan, ben zijn naam even kwijt
Bedankt

Nu nog een paar goeie scouts op de kop tikken, want het niveau van mijn scouts is toch absurd dramatisch. Heb d'r vier de laan uitgestuurd, eentje was best goed. Heeft me al wat talentjes gebracht.

Ben het natuurlijk zelf schuld. Football Manager eats you alive
- james 'jimmy' dean
  maandag 21 januari 2008 @ 15:49:04 #47
136932 haakaap
geevolueerde aap
pi_56201125
Ik heb het spel ook gekocht, nadat ik toch wel teleurgesteld was in FM 2006 en 2007. Maaaar.. het is me allemaal te complex geworden. Ik speel het spel sinds CM3 en heb er super veel plezier aan beleefd, was echt verslaafd zeg maar (zeg maar, zeg maar, zeg maar).

Dat gevoel wil ik terug! maar zelfs met de topclubs verlies ik nog van net gepromoveerde amateurclubjes, die op de één of andere manier altijd hun beste dag tegen mij hebben. Over het algemeen spelen mijn teams gewoon super inconsistent. Dan win ik van een middenmoter, ga ik hard op me bek tegen een topper, speel ik gelijk tegen de laatst geplaatste ploeg van de competitie. Er is gewoon geen lijn in te ontdekken.

Het probleem is dat er zoveel veranderd is m.b.t. tot het maken van een tactiek, dat ik de bomen door het bos niet zie. Als ik het hier zo lees hebben de meeste toch wel aardig wat succes. Succes is leuk en als ik het spel helemaal door heb komen de laaggeklasseerde ploegen wel. Bijvoorbeeld Milwall vauit de Engelse Tweede devisie, 3x achter elkaar de Champions League laten winnen (in CM 01/02 ofzo, denk er nog altijd met weemoed aan terug hehe ) . De blijdschap nadat je na tig jaar eindelijk de Premier League bereikt en langzaamaan steeds verder omhoog op de ranglijst krabbelt.

Heeft iemand tips of sites waarop de basis staat van het maken van een goede tactiek, dus waar je rekening mee moet houden enzovoorts. Logische dingen zoals, hoever zet ik de tempo slider t.o.v. de defensive lijn of de widht ofzo. Wat werkt, wat niet. Tactieken downloaden vind ik niet cool, want voor mij is FM juist alles zelf ontwikkelen. Helaas heb ik op het moment weinig plezier van het spel (al weer 3 weken niet gespeeld ofzo), maar ik wil het wel zo graag. For old time's sake!

Bij voorbaat dank!

[ Bericht 3% gewijzigd door haakaap op 21-01-2008 15:54:11 ]
  maandag 21 januari 2008 @ 16:17:16 #48
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56201726
Vriend van me wil FM08 ook spelen. Zit momenteel zelfs naast me. Vanaf mijn cd geïnstalleerd, en we hebben drie ( ) no-cd cracks. Vooralsnog geen succes.

Iemand tips?

Werkt al :")

[ Bericht 6% gewijzigd door Lyzio op 21-01-2008 16:23:58 ]
- james 'jimmy' dean
  maandag 21 januari 2008 @ 16:22:27 #49
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_56201844
Na mijn netwerkgame van 7 jaar met PSV en 5 landskampioenschappen nu solo begonnen in Newcastle wat me een leuke uitdaging lijkt. Het enigste probleem is dat ik mijn backs niet aan het voetballen krijg. Spelen in een 4-4-2 zou je verwachten dat als de linksback de bal krijgt hij hem in de loop meegeeft aan de ml en die dan een voorzet produceert. Mijn backs gooien hem veels te vaak naar de andere kant van het veld(VL -> MR) waardoor de passes vaak worden onderschept of rechtstreeks het veld uitgaan. Ook spelen ze de bal vaak kort naar de verdedigende middenvelder die dan ook niet weet wat hij met de bal moet doen. Iemand tips? Ik speel in een laag tempo dus echt druk is er niet.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  maandag 21 januari 2008 @ 16:32:15 #50
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_56202040
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:38 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Bedankt

Nu nog een paar goeie scouts op de kop tikken, want het niveau van mijn scouts is toch absurd dramatisch. Heb d'r vier de laan uitgestuurd, eentje was best goed. Heeft me al wat talentjes gebracht.

Ben het natuurlijk zelf schuld. Football Manager eats you alive
Dutra is en wordt een topper en neit duur.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')