Zelfde manier waarop je een normaal contract aan iemand aanbied.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe doe je iemand een amateur contract geven dan ?
In Engeland zijn er andere regels, daar kan je pas spelers benaderen als ze nog maar 1 maand op hun contract hebben. Waarom? Geen ideequote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Leeds United:
Het is december 2007, en ik ben eindelijk van de gehate negatieve puntenstand af. Ik begon met -15 aan de competitie, inmiddels heb ik 4 punten () en kan de opmars naar boven gaan beginnen. Promotie zal niet gaan lukken dit seizoen.
Vraagje:
Hoe zit het met het Bosman-arrest in de Engelse League 1? Er zijn veel spelers waarvan het contract binnen een halfjaar afloopt, maar ik moet alsnog een transfersom betalen (ik kan ze niet "benaderen", alleen een bod doen) ?
Dat is nog maar afwachten.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan wellicht in de OP toegevoegd worden, mocht er genoeg animo voor zijn natuurlijk
Manager opties > assistent handelt friendlies afquote:Op maandag 21 januari 2008 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
ik ga op de dag van de friendly's altijd op vakantie
Negomanshe, Sivavkov, Radzkov .. en die Braziliaan, ben zijn naam even kwijtquote:Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef Lyzio het volgende:
DMF gezocht. Geen zin om te scouten, want die komen alleen maar terug met rotzooi. Als ze al ergens mee terugkomen. Ben ze allemaal aan 't doorlichten en stuur d'r zonder pardon minstens drie de laan uit
DMF dus. Vijf miljoen euro max. Leeftijd boeit niet.
Bedanktquote:Op maandag 21 januari 2008 15:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Negomanshe, Sivavkov, Radzkov .. en die Braziliaan, ben zijn naam even kwijt
Dutra is en wordt een topper en neit duur.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bedankt
Nu nog een paar goeie scouts op de kop tikken, want het niveau van mijn scouts is toch absurd dramatisch. Heb d'r vier de laan uitgestuurd, eentje was best goed. Heeft me al wat talentjes gebracht.
Ben het natuurlijk zelf schuld. Football Manager eats you alive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |