Bedankt nog.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Crack_david het volgende:
het standaard talent op rechts is gabriel torje
Ik lach me altijd kapot als ik telkens dezelfde koop ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef Lyzio het volgende:
Toch maar op het "standaardtalentenkopen" teruggevallen. Blijft ook leuk.
Sotiris Ninis is ook een standaard talent op rechts.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Crack_david het volgende:
het standaard talent op rechts is gabriel torje
Altijd leukquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef Lyzio het volgende:
Toch maar op het "standaardtalentenkopen" teruggevallen. Blijft ook leuk.
Downloaden van www.sortitoutsi.netquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:50 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hoe krijg je die originele club logo's er in?
Gewoon filteren op trainers met conditie trainen minimaal op het niveau dat jij wilt, zitten vaak nog transfervrije bij ook. Zo doe ik het meestalquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog een goede conditietrainer?
Gewoon op conditietrainen 20 zoeken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon filteren op trainers met conditie trainen minimaal op het niveau dat jij wilt, zitten vaak nog transfervrije bij ook. Zo doe ik het meestal
Duitsland zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:49 schreef Happel het volgende:
Focking absurd. Heb gewoon tussen 10-12 en 4-3 geen wedstrijden. Winterstop...
Heb nog nooit met die jongens gewerkt. Dus wil wel eens kijken hoe dat gaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Altijd leuk
Als ik in een land speel wil ik altijd zoveel mogelijk spelers uit dat land in mijn selectie, is een veel leuker doel
Maximilano Sepulveda toevallig? Die heb ik in fm2007 ook gekocht om hem daarna in de kantine bitterballen te laten bakken, want verder bakte die er niks van....quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:42 schreef Dynia het volgende:
De competitie is nog niet begonnen, en ik heb denk ik nu mijn selectie wel compleet. De transferperiode is afgelopen, en gelukkig zijn de meeste spelers gebleven (het helpt als je absurde bedragen vraagt... :p ) maar goed, helaas maar 1 echte verdediger aan kunnen trekken ene Molosh ofzo, koste 1,2 mln.
Verder wederom blind 2 argentijnse spelers aangetrokken. Ze spelen allebei in het argentijnse elftal onder 19, dus ik dach, voor 3 ton kan ik er geen buil aan vallen. Ze kwamen inderdaad wel allebei, maar damn...meteen dat salaris zeg...4k! Ik heb ze toch genomen, en 1 verhuurt...:) De ander staat nu bij mij DM. De namen weet ik zo even niet, iets van paglialatura en sepulvetura ofzo...Mijn bestuur was wel even aan het zeiken over de salarissen, daar moet ik nu dus echt wel even op gaan letten!
Mijn topspits marulanda is helaas in de voorbereiding geblesseerd geraakt, en speelt de eerste 3 wedstrijden niet mee...:(
Wat ik verder ook moet gaan doen is Russische spelers kopen, en de buitenlanders eruit werken, vervelende alleen is dat russen niet bij mij willen voetballen, en de buitenlanders van enig niveau wel...:(
Behalve bitterballen toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:07 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Maximilano Sepulveda toevallig? Die heb ik in fm2007 ook gekocht om hem daarna in de kantine bitterballen te laten bakken, want verder bakte die er niks van....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |