Ik had dit moeten vragen vóór ik het deed, maar wat staat er tegenover?quote:
Mijn onvoorwaardelijke liefde.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had dit moeten vragen vóór ik het deed, maar wat staat er tegenover?
Die hád ik verdomme al.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mijn onvoorwaardelijke liefde.
Ha, G. Vlot het studeren een beetje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef Grulez het volgende:
tvp
Zo'n dag dat je wel veel ermee bezig bent, maar dat het voor geen meter opschiet.......quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, G. Vlot het studeren een beetje?
Ik ken ze.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n dag dat je wel veel ermee bezig bent, maar dat het voor geen meter opschiet.......
Ik bewaar de oneerbare voorstellen wel even tot je msn het weer doet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, meer heb ik niet te bieden.
Lemme guess, de balkondeur staat open?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even plassen, mensen.
Damn, lief. Jij kent mij ook veel te goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lemme guess, de balkondeur staat open?
Wat?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
PM, anyone?
Dan moet je er gewoon mee stoppen, denken "morgen is er weer een dag" en dan hopen dat dat inderdaad klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Meer dan 60 blz (weliswaar engelse tekst) en wat schrijfgekut is het niet geworden.
Nog een uurtje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon mee stoppen, denken "morgen is er weer een dag" en dan hopen dat dat inderdaad klopt.
Doet 't niet. Maar ik gók zomaar op Nick en Simon.quote:
Ja, dat maakt het hier niet minder koud of zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, net nu mijn msn weer werkt.
niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het hier niet minder koud of zo.
Viel best mee aangezien mijn wekker alweer om 5.30 uur gingquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:50 schreef Grulez het volgende:
Wat vroeg... ik mag nog 3 uur aan de studie![]()
Hmm. Als in je bent net wakker?! Maareh, hoe laat sta je normaal dan wel niet op!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:50 schreef MaxMark het volgende:
Moggen.
Jemig! Dat is best heeel erg vroeg.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:36 schreef maok het volgende:
[..]
Viel best mee aangezien mijn wekker alweer om 5.30 uur ging
Deze post geldt tevens als tvp en goedemorgen wens aan iedereen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:42 schreef Tangarine het volgende:
meh konnie slapen... nog maar eens proberen...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het hier niet minder koud of zo.
Jij ook!quote:
Laatste 2 plaatjes van pagina 2.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[Centraal] Britney Spears' mental breakdown #8
Arme Brit.
Kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeps. Ik heb mezelf gequote, ipv ge-edit.
Noujaaaaa.
Pffff. Net als je dacht dat het niet erger kon...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[Centraal] Britney Spears' mental breakdown #8
Arme Brit.
Have fun. En have fun!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga me aankleden, moet al over een halfuurtje weg.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Dankjewel!![]()
Damn, wat zie ik er tof uit vandaag.![]()
Dat was ik jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:32 schreef teigan het volgende:
PSM, was jij dat nou toenstraks bij de AH? Uurtje of kwart over 5?
Haquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:48 schreef nietzman het volgende:
Groetjes aan Marchien.
Goed werk TARAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ook weer hier
ik ga de wiki-op even updaten met topics 179 t/m 184
Had ik ook al gezien, dat dat een beetje vergeten wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ook weer hier
ik ga de wiki-op even updaten met topics 179 t/m 184
Das best op tijd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:57 schreef Dangel het volgende:
4 april vrijgevraagd,Pagan fest her I come!
Ik had het ook opgemerkt en had het anders vanavond wel gedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, dat dat een beetje vergeten was.
Maar had ook geen zin het aan te passen!
je keek straal door ons heen ja, we stonden 1 kassa verder....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was ik ja
Heb jou niet gezien![]()
http://odur.let.rug.nl/~gilbers/onderwijs/tools/silipa93.exequote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Psm, kun je me alsjeblieft even ergens mee helpen?. Ik moet een font downloaden, silipa93, en het lukt me verdikke maar niet.
Nee, je had nog wat langer moeten blijven liggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef Grulez het volgende:
gister tot half 3 doorgeleerd, dan mag ik er vervolgens wel om half 11 uit toch?
Een font voor windows gewoon?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Psm, kun je me alsjeblieft even ergens mee helpen?. Ik moet een font downloaden, silipa93, en het lukt me verdikke maar niet.
Jij bent er vroeg bij, want de link staat al een paar posts boven jouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:42 schreef Grulez het volgende:
http://odur.let.rug.nl/~gilbers/onderwijs/tools/silipa93.exe
En dan gewoon de richtlijnen volgen?
oww niet gezien... ook gewoon ff snel gegoogled dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij, want de link staat al een paar posts boven jou
Probeer dit eens.quote:Installing the SIL IPA93 Fonts in Windows NT4, 2000, and XP
Run the SILIPA93.EXE installation program as described above, which will install the documentation on your computer and copy the font files to the \WINNT (or WINDOWS)\System folder. Then, install the fonts using the Control Panel, as follows:
If you are using Windows NT4, 2000, or Windows XP with the “Classic” interface, click on Start / Settings / Control Panel / Fonts. If you are using Windows XP with the default interface, click on Start / Control Panel / Appearance and Themes / See Also / Fonts.
Click on File / Install New Font
In the Add Fonts dialog that appears, navigate to the \WINNT (or WINDOWS)\System folder on the drive where Windows is installed (usually C:, but might be another drive). The font names should appear.
Click on Select All , then on OK .
owwww ok.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., ik kom een heel end, maar het laatste gaat mis.. Als ik in lettertypen ben, en dan bestand doe, en nieuw lettertype toevoegen doe, en dan naar system ga, vindt ie niets. Grr.
Maar thanks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |