abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 13:12:14 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_56046737
quote:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman, onder anderen: Farshad Bashir en Victor Löw
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 13:18:16 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_56046790
Victor Löw is een vreemde man. Zit altijd maar schaapachtig te lachen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56049106
nooit gedacht er zoveel paul en witteman fans waren
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2008 @ 15:07:20 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56049195
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef skyrebel het volgende:
deze reeks gaat hard ja.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 15:08:26 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_56049220
Ik ben geen fan. Vind het een slap aftreksel van B&vD. Er zit totaal geen pit in de discussies. Het lijkt alsof ze maar wat doen. Gisteren Rutger Hauer. Die zat er bij en keek ernaar. Niet één leuke uitdagende vraag. Als het over sport gaat zitten ze met hun mond vol tanden. Met popmuziek hebben ze ook niks. Er zit ook geen derde presentator zoals Jan Mulder die voor de komische noot kan zorgen. De twee stralen ook een totale desinteresse uit. Ze doen hun werk en gaan weer naar huis. Als er iets opmerkelijks gebeurt is het ondanks hen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56049444
Ik geef je wel een beetje gelijk, kijk haast nooit meer, ligt ook niet aan de gasten, wat ik nog wel eens dacht.
pi_56050533
Het is ook een slechte afspiegeling van Barend en van Dorp. het decor is heel saai, gasten gaan niet met elkaar in discussie.....jammer!
geniet nooit met mate
pi_56052374
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef tong80 het volgende:
Als het over sport gaat zitten ze met hun mond vol tanden.
Gisteren was het wel heel erg, lees je dan iig een beetje in voor zoiets.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:17:41 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56056619
Heb het gisteren niet gezien, vrijdag had ik graag willen zien Maar toen moest ik weg !!
Ik weet niet of ik vanavond ga kijken.
pi_56056797
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef skyrebel het volgende:
Bij gebrek aan beter..
pi_56056809
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is ook een slechte afspiegeling van Barend en van Dorp. het decor is heel saai, gasten gaan niet met elkaar in discussie.....jammer!
Knevel en v/d Brink waren slechter
pi_56057727
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen fan. Vind het een slap aftreksel van B&vD. Er zit totaal geen pit in de discussies. Het lijkt alsof ze maar wat doen. Gisteren Rutger Hauer. Die zat er bij en keek ernaar. Niet één leuke uitdagende vraag. Als het over sport gaat zitten ze met hun mond vol tanden. Met popmuziek hebben ze ook niks. Er zit ook geen derde presentator zoals Jan Mulder die voor de komische noot kan zorgen. De twee stralen ook een totale desinteresse uit. Ze doen hun werk en gaan weer naar huis. Als er iets opmerkelijks gebeurt is het ondanks hen.

Ik vond B&vD ook niet ideaal. Met name omdat er teveel en te vaak voetballers te gast waren. Voetballers hebben nou eenmaal nooit iets te melden. Popmuziek mis ik absoluut niet.
De interviewmethode van de heren B&vD was te drammerig en te schreeuwerig [ook zonder Jan Mulder], de vragen te voorspelbaar, dat doen P&W toch wel beter. De sfeer was er wel leuker, minder formeel. En Boudewijn Buch die met kinderlijk enthousiasme zijn ding zat te doen. Dat was een leuke afwisseling.

ps.
dat het hier zo hard lijkt te gaan komt alleen door de de uitzending met Joran van der Sloot, normaal loopt het hier helemaal niet zo hard.

[ Bericht 5% gewijzigd door Wup op 15-01-2008 21:11:16 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:12:55 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56057989
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Die 'interactie tussen de gasten' vind ik eigenlijk wel juist steeds beter aan het worden bij P&W. Wat betreft het decor ben ik het wel roerend met je eens. Bij BvD was dat veel warmer/gezelliger, hier is het echt zo'n kille verlichte bak waar je naar zit te kijken.
pi_56059449
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Die 'interactie tussen de gasten' vind ik eigenlijk wel juist steeds beter aan het worden bij P&W. Wat betreft het decor ben ik het wel roerend met je eens. Bij BvD was dat veel warmer/gezelliger, hier is het echt zo'n kille verlichte bak waar je naar zit te kijken.
Precies, dat decor vind ik niks op de late avond, beetje kijken, beetje rommelen voordat je naar bed gaat, en dan heb je zo'n kantoorsetting waarnaar je moet kijken!!
Verder is het allemaal veel te formeel; ik mis de rommeligheid van BvD heel erg. En het blijft een feit dat de heren idd niks weten (en willen weten!) van sport en popmuziek. Ik vind het hele programma een gemiste kans.
En..half elf vond ik ook een fijner uitzendtijdstip!
geniet nooit met mate
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:24:29 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56059890
Ik laat mijn kijken naar P&W elke dag wel van de gastenlijst afhangen.
Zo weet ik nu dus al dat ik de gasten van vanavond te weinig aansprekend vind om straks te gaan kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56061144
Gerrit legt de hypotheekcrisis uit . We zijn begonnen .
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:09:04 #18
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061145
Zalm heeft een interessant verhaal over de val van de dollar (hypotheekbende enzo)
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:12:06 #19
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56061238
Even kijken..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_56061306
zowaar een keer de meest interessante gast eerst.
jammer dat Pauw zo verveeld zit te kijken.
pi_56061363
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef Wup het volgende:
jammer dat Pauw zo verveeld zit te kijken.
, je kan ook te goed kijken .
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:20:14 #22
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061474
Ze hadden Zalm wel wat meer aan de tand mogen voelen over het internationale geldverkeer. Jammer, gemiste kans. Dat gelul over bkr regstraties en Nederlandse huishoudens is te triviaal voor de tijd die er voor zo'n gast is.
pi_56061560
Zalm en zijn menthol sigaret.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56061842
Officieel een "onbekende" nationaliteit hebben, wtf .
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:32:28 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061846
sp klapvee. Die partij maakt zich steeds belachelijker. Het lijkt me niet iets om trots op te zijn dat je allemaal jaknikkers in de kamer hebt en dan ook nog eens de jongste. Hij veroordeelt niet de missie in Afghanistan, dat pleit voor 'm . Laten we hopen dat dat het laatste is wat we van 'm horen.
pi_56061889
"Leuke grap."
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:37:19 #27
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061991
Wie zou er nou nog zo stom zijn om op de SP te stemmen, nu we deze jongeman horen over volksvertegenwoordiging? Ik hoor 'm net over 1.6 miljoen SP stemmers. Dat is bij deze vast gemarginaliseerd.
pi_56062085
Dat is mijn oud-Klasgenoot
pi_56062138
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef Aoristus het volgende:
Wie zou er nou nog zo stom zijn om op de SP te stemmen, nu we deze jongeman horen over volksvertegenwoordiging? Ik hoor 'm net over 1.6 miljoen SP stemmers. Dat is bij deze vast gemarginaliseerd.
Ik heb een aantal keren SP gestemd, ben ook lid geweest (niet meer dus) maar volgende keer stem ik GroenLinks.

Overigens niet vanwege dit jongste kamerlid.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:45:25 #30
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56062221
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keren SP gestemd, ben ook lid geweest (niet meer dus) maar volgende keer stem ik GroenLinks.

Overigens niet vanwege dit jongste kamerlid.
Voor mij zou dat wel een reden zijn om niet meer op de SP te stemmen. Zelf ben ik sluimerlid, maar ben ik het allang niet meer eens met de SP. Dit is weer een schandelijk voorbeeld hoe de SP met mensen omgaat.
Waren zij niet ook voor bepaalde richtlijnen nadat de LPF heeft laten zien dat de politiek het beste door deskundige mensen gevoerd kan worden? Je maakt mij niet wijs dat een jochie van 20 al weet wat goed voor dit land is
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:46:25 #31
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56062258
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
sp klapvee. Die partij maakt zich steeds belachelijker. Het lijkt me niet iets om trots op te zijn dat je allemaal jaknikkers in de kamer hebt en dan ook nog eens de jongste. Hij veroordeelt niet de missie in Afghanistan, dat pleit voor 'm . Laten we hopen dat dat het laatste is wat we van 'm horen.
Ah, eindelijk iemand die er net zo over denkt. Ik heb me indertijd een beetje belachelijk gemaakt geloof ik met dat topic over die knul
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56062290
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Voor mij zou dat wel een reden zijn om niet meer op de SP te stemmen. Zelf ben ik sluimerlid, maar ben ik het allang niet meer eens met de SP. Dit is weer een schandelijk voorbeeld hoe de SP met mensen omgaat.
Waren zij niet ook voor bepaalde richtlijnen nadat de LPF heeft laten zien dat de politiek het beste door deskundige mensen gevoerd kan worden? Je maakt mij niet wijs dat een jochie van 20 al weet wat goed voor dit land is
ik zou hem zeer zeker niet onderschatten, zoals ik al zei is het een oud klasgenoot van mij geweest en hij is zolang ik m ken al met politiek bezig (zeg nu zo'n 8 jaar!)
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:47:35 #33
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56062294
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ben je het inhoudelijk niet met de SP eens of heb je kritiek op de manier waarop zij politiek bedrijven? Als het dat laatste is dan ben ik benieuwd...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:47:47 #34
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56062306
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ah, eindelijk iemand die er net zo over denkt. Ik heb me indertijd een beetje belachelijk gemaakt geloof ik met dat topic over die knul
Waar kunnen we prijsschieten?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:49:19 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56062346
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik zou hem zeer zeker niet onderschatten, zoals ik al zei is het een oud klasgenoot van mij geweest en hij is zolang ik m ken al met politiek bezig (zeg nu zo'n 8 jaar!)
Goed om te weten, rond die leeftijd beginnen de meeste kinderen met een opleiding in die richting..
De 2e kamer is niet het leerlingwezen volgens mij.
pi_56062412
Als je Swiebertje niet kent hoe moet je dan weten wat goed is voor het land.
pi_56062462
Zelfs ik ken swiebertje, en Mien Dobbelsteen enzo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:57:36 #38
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56062573
quote:
------------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------------
Onderwerp: Bevestiging donatie
Van: info@unicef.nl
Datum: Ma, 27 december, 2004 22:59
Aan: bashirfarshad@tomaatnet.nl
--------------------------------------------------------------------------

Geachte meneer Bashir,

Hartelijk dank voor uw hulp aan de slachtoffers van de aardbeving in Azie.
Uw donatie van 50 euro wordt binnenkort van rekening 8491289 afgeschreven.

Met vriendelijke groet,
De Samenwerkende Hulporganisaties
Postbus 30603
2500 GP Den Haag
T: 070 – 333 94 44
M: info@unicef.nl

Israël hoopt dat uit de stembussen van 9 januari een leider komt die
bereid is om aan eisen van Israel toe te geven. Na 35 jaar Israëlische
bezetting van de Palestijnse Gebieden, mensenrechtenschendingen, en geweld
met als gevolg duizenden burgerslachtoffers aan beide kanten lijkt Mahmoud
Abbas, de eerste minister onder Arafat in 2003, de persoon te zijn die
Israel nodig heeft. Israël wilde al lang een nieuwe Palestijnse leider
maar omdat de peilingen Arafat als winnaar aangaven, verzetten ze zich
tegen verkiezingen.

Sinds 2002 bezet Israël weer alle Palestijnse steden van de Westelijke
Jordaanoever en Israel en valt ze steeds weer binnen om mensen te
arresteren of om gebouwen op te blazen of om liquidaties uit te voeren.
Gaza komt er ook niet ongeschonden vanaf. De Palestijns Autoriteiten
hebben Israel gevraagd zich terug te trekken en om weg te blijven in
verband met de komende verkiezingen. Maar Sharon wil zijn troepen maar
tijdelijk terugtrekken. Daarnaast heeft Israël tientallen leiders vermoord
en sluit duizenden anderen op in gevangenissen. Onder zo’n bezetting
kunnen verkiezingen niet democratisch zijn. Om dezelfde reden ging de
verkiezingen van vorige jaar januari niet door.

Alles wordt gedaan om de Palestijnen over te halen om massaal te gaan
stemmen. Groot-Brittannië en de VS hebben een internationale
vredesconferentie voor na de verkiezingen in het vooruitzicht gesteld, wat
door Sharon goedgekeurd zal worden "op voorwaarde dat Abbas de
verkiezingen wint". Het is alsof Zalm zelf de vakbondsvoorzitters kiest
met wie het wil onderhandelen.

Sharon en Bush steken niet weg dat ze hopen op een overwinning van Abbas.
Abbas is voorstander van het stopzetten van de Intifada. Dit zal neerkomen
op een eenzijdig ontwapening en Israel zal graag gebruik van maken. Daarom
hebben Israël en Amerika een voorkeur voor Abbas. Abbas rekent op de goede
wil van de Israëli's en op internationale druk op Sharon. Steun zal komen
als de Palestijnen hun goede wil tonen, zo is tenslotte de hoop.

Om steun van de radicalere Palestijnen te krijgen omschreef Abbas de
Israelische staat gisteren als "de zionistische vijand". Israel weet dat
Abbas spelletje aan het spelen is, zo verklaarde een anonieme Israëlische
functionaris dat een gekozen Abbas zal worden beoordeeld op zijn daden bij
het bestrijden van terrorisme en niet op zijn woorden.
Abbas zal immers snel een zogenaamde Palestijnse staat mogelijk maken,
bestaande uit een reeks machteloze en omsingelde stukjes land, voorzien
van een marionettenregering.

Farshad Bashir

Met vriendelijke groet,

Farshad
Gewoon een halve terrorist!
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56062605
Hij zat in de puberteit
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 23:59:30 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_56062630
Zo maar eens kijken

pi_56063778
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gewoon een halve terrorist!
met een splaakgeblek.
pi_56075428
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:53 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

met een splaakgeblek.
viel me ook op ja. Was vooral erg toen ze em confronteerden met die quotes op internet van em
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_56075465
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Nina Brink en haar dochter Karen, Hans Spekman en René Kahn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 januari 2008 @ 16:58:13 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56077390
nu iets uitgebreider
quote:
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: zakenvrouw Nina Brink en haar dochter Karen die in onder andere Amerika een restaurantketen begint. René Kahn is hoogleraar psychiatrie aan het UMC Utrecht, zijn boek 'In de wachtkamer van de psychiater' dat nu in de boekhandel ligt.

Karen en Nina Brink

Karen Brink Portugal Gouvêa, de dochter van zakenvrouw Nina Brink, start binnenkort met haar eigen restaurantketen Danku. Deze ecologische fastfood restaurant met Nederlands-Indische keuken opent zijn deuren in Antwerpen, New York en later Sao Paulo. In de uitzending spreken Nina en haar dochter Karen over de positie van de vrouw in het Hollandse zakenleven en de do's en don'ts van ondernemen.

René Kahn

René Kahn is hoogleraar psychiatrie aan de Universiteit Utrecht en afdelingshoofd psychiatrie aan het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Hij schreef eerder de bestseller ‘Onze hersenen’. Daarin werd het brein an sich onder de loep genomen en besproken. In zijn nieuwe boek ‘In de spreekkamer van de psychiater’ gaat hij een stap verder en laat zien hoe de psychiater werkt, welke mensen hij in zijn spreekkamer krijgt en hoe hun behandeling vervolgens verloopt.
=====
René Kahn, In de spreekkamer van de psychiater’, Uitgeverij Balans, ISBN-13: 9789050188814

Hans Spekman

Hans Spekman is lid van de Tweede-Kamerfractie van de PvdA. Hij is woedend op partijgenoot en oud minister van Ontwikkelingssamenwerking Eveline Herfkens.
Sinds 2002 werkt zij in New York bij de Verenigde Naties. Zij leeft daar echter op zeer grote voet. Zo ontving ze riante huursubsidie van de Nederlandse overheid (280.000 ¤ in vier jaar tijd) en wilde enkel business class vliegen.
De PvdA stelt dat zij geen respect heeft voor publiek geld en niet begrijpt waarom het gaat in een publieke functie.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2008 @ 17:55:42 #45
128220 Peter6000
pi_56078838
quote:
René Kahn, In de spreekkamer van de psychiater’, Uitgeverij Balans, ISBN-13: 9789050188814
Voor de liefhebber, via deze link is een hoofdstuk uit dit boek te downloaden.

Gert zit op de rand van zijn bed in de kleine sobere ruimte, waar slechts een beetje buitenlicht met moeite door het verbleekte gordijntje dringt. Het kamertje is niet veel groter dan drie bij vier, met een TV, een bureautje, een boekenplank en weinig licht. Gert zit enigszins voorovergebogen met de armen voor de borst gekruist, in een houding die meer berusting dan verzet uitstraalt. Hij staat niet op wanneer de deur van zijn cel opengaat. Hij kijkt niet eens op. ‘Gert, de dokter is er om je te zien,’ kondigt de verpleegkundige aan die met me mee is gekomen. Gert verroert zich nog steeds niet. ‘Gert, kom maar even mee,’ zegt ze weer vriendelijk en nu pas draait hij langzaam zijn hoofd naar ons toe, alsof het van lood is.
Even traag verrijst hij van zijn bed, vermoeid en loom bewegend. Zijn gelaat draagt een emotieloze, vlakke uitdrukking. Zonder me aan te kijken, loopt hij voor de verpleegkundige uit naar een ruimte tegenover de cellenreeks, een kamer omgeven door pantserglas, een soort viskom. Blijkbaar weet hij dat in deze glazen ruimte de gesprekken plaatsvinden want hij wacht geduldig totdat de deur van het slot wordt gedaan. Terwijl we beiden wachten tot de deur opengaat, steek ik mijn hand naar hem uit en noem mijn naam. ‘Ga maar zitten,’ zeg ik wanneer we binnen zijn en dat doet hij meteen, alsof het een bevel is.
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:09:16 #46
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56079168
interessant
pi_56089480
We zijn begonnen .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:21:01 #48
862 Arcee
Look closer
pi_56089788
Heeft die Brink nou een Amerikaans accent?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56089840
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Arcee het volgende:
Lijkt er wel op idd .
pi_56089858
genoeg is genoeg
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:27:36 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56089997
quote:
Nogal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56090031
Leuke dochter heeft ze .
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:30:33 #53
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56090085
quote:
Dat accent heet of noemt men ook wel "bekakt"..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:32:36 #54
862 Arcee
Look closer
pi_56090153
Gadverdamme, wat een nepwijf, die Brink.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56090156
ik ben niet nederlands in verbale begaafdheid:)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:33:18 #56
862 Arcee
Look closer
pi_56090170
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef Tism het volgende:
Dat accent heet of noemt men ook wel "bekakt"..
Nee, dat is anders.
pi_56090181
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Wup het volgende:
ik ben niet nederlands in verbale begaafdheid:)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:34:06 #58
862 Arcee
Look closer
pi_56090194
WTF? Dat mens is toch gewoon Nederlandse?
pi_56090254
Die dochter .

''Mijn hond is vermoord geweest'' .
pi_56090279
RIP hond.
pi_56090284
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef Arcee het volgende:
WTF? Dat mens is toch gewoon Nederlandse?
Haha, ik snap er niks van.
Wikipedia zegt dat ze vroeger verhuist is naar Franstalig (!) Canada. En op 18-jarige leeftijd weer terugkwam. Waar komt dat accent dan vandaan? En waarom is het niet een Frans accent?
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:37:59 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56090316
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef kassenbouwer het volgende:

Haha, ik snap er niks van.
Wikipedia zegt dat ze vroeger verhuist is naar Franstalig (!) Canada. En op 18-jarige leeftijd weer terugkwam. Waar komt dat accent dan vandaan? En waarom is het niet een Frans accent?
Ze woont volgens mij al jaren in de USA en spreekt zakelijk natuurlijk ook alleen maar Engels.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:38:12 #63
862 Arcee
Look closer
pi_56090322
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:28 schreef Wopper1 het volgende:
Leuke dochter heeft ze .
Net zo'n air als d'r moeder.
pi_56090339
wat een warrig verhaal
pi_56090355
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Net zo'n air als d'r moeder.
Ja, maar toen ik dit schreef schakelde ik pas net in .

Getrouwd met een polospeler Gezonde hamburgers

Morgen maar weer kijken .
pi_56090357
Hoe oud is die dochter?
pi_56090364
Heeft ze die dooie hond nou op haar schoot liggen, of is dat een levend exemplaar?
pi_56090430
Die woorden die ie heel droog gaat "vertalen" .
pi_56090483
Dat bedrijf is vast door World-Online gekocht. Wedje?
pi_56090542
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef Wootboon het volgende:
Dat bedrijf is vast door World-Online gekocht. Wedje?
Zij heeft toch allang niks meer met WO te maken .
pi_56090611
Dat web-content bedrijf van die dochter is toch ook al een poos gelee verkocht?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:47:35 #72
862 Arcee
Look closer
pi_56090624
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zij heeft toch allang niks meer met WO te maken .
Ja, wat dat betreft is Brink wel een beetje de Swiebertje van de beleggingswereld. Die kon ook niet beleggen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:49:42 #73
862 Arcee
Look closer
pi_56090692
Jack Nicholson
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:49:42 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56090693
Interessante man, die René Kahn.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:50:44 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56090729
ik kijk zo wel, dit is net even wat interessanter:
@canvas
Stalingrad - the director's cut
Documentaire over het beleg van Stalingrad in de winter van 1942-1943.
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:54:26 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56090840
Hee, die psychiater is al eerder in beeld geweest. Dat ging toen over 1 mln Nederlanders die anti-depressiva zouden gebruiken. Een interessante kerel om te volgen.
pi_56090898
leuke toevoeging dat verhaal van Spekman
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:58:30 #78
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56090961
Ik vind EST toch nog eigenlijk een vorm van mishandeling als ik 't zo zie, hoor..
pi_56090969
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef Wup het volgende:
leuke toevoeging dat verhaal van Spekman
Heftig verhaal inderdaad. Moedig dat hij het durfde te vertellen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:01:26 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_56091046
Ik dacht dat Nina, Nel Veerkamp was
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:09:28 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56091204
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Hee, die psychiater is al eerder in beeld geweest. Dat ging toen over 1 mln Nederlanders die anti-depressiva zouden gebruiken. Een interessante kerel om te volgen.
Ik denk dat ik dat boek van hem binnenkort maar eens ga aanschaffen.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:17:31 #82
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56091426
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat boek van hem binnenkort maar eens ga aanschaffen.
Ik hoop voor je dat het net zo interessant weg leest als dat hij het kan uitleggen. Die man heeft het talent dat hij en een wandelende encyclopedie is en toch met actualiteitenfiguren als Pauw en Witteman kan omgaan.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 00:20:54 #83
128220 Peter6000
pi_56091511
Al eerder gepost, maar via deze link is een hoofdstuk van het boek te downloaden.

Leest lekker weg, en er staat interessante informatie in (over het vaak missen van de diagnose manische depressiviteit).
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:44:39 #84
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56091988
Nina Brink verklaart zichzelf : introvert

Mevrouw WorldOnline, wilt u zelf even verantwoordelijkheid nemen?
pi_56111357
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman onder anderen: Charlotte Mutsaers en Geert-Jan Vons

Charlotte Mutsaers
Charlotte Mutsaers is een Nederlands postmodernistisch schrijfster, essayiste en schilderes. Haar laatste roman ‘Koetsier Herfst’ handelt over de eenzame Maurice Maillot en zijn ontmoeting met de wonderbaarlijke vrouw Do. Ze worden verliefd, en zijn wereld wordt volledig op zijn kop gezet.

Geert-Jan Vons
Geert-Jan Vons is verbonden aan ‘Sea Shepherd’, de milieu organisatie voor zeedieren die niet terugdeinst voor hardere actie. De organisatie kreeg in 2005 grote internationale bekendheid. Zij ramden toen een bevoorradingsschip voor walvisvaarders.
Op 15 januari jongstleden gingen twee medewerkers aan boord van een Japanse walvisjager om een brief te bezorgen. Daarin werd de Japanse kapitein duidelijk gemaakt dat Japan in overtreding was van internationale wetten, door op bedreigde walvissen te jagen in een walvisreservaat. Beide mannen werden aangevallen en vastgebonden en zijn tot nog toe niet vrijgelaten. Sea Shepherd stelt dat deze gijzeling volstrekt onwettig is en eist vrijlating. Vorig jaar hebben de walvisvaarders echter gezworen om elke gevangen genomen walvisverdediger terug te brengen naar Japan om daar terecht te staan voor “eco-terrorisme.”
Overigens stelt Sea Shepherd nooit mensenlevens in de waagschaal.
pi_56116427
We zijn begonnen, Rutte is er ook .
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:15:14 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56116821
Raar om Rutte te horen praten over de hoerenbuurt in Amsterdam.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:17:20 #88
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56116874
Geert-Jan Vons

Die vent weet niks over China. Hij ziet er ontzettend eng uit. Echt een freak.
Drink ik.
pi_56116912
zet tv niet aan
............................
pi_56117023
Ramboverhalen, ik vind 't gewoon aandachtsgeil . Je kan ook op andere manieren protesteren.
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:22:15 #91
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56117027
Japan zegt altijd dat ze op walvis jagen voor de wetenschap. Zo'n groenidioot weet het ook niet zeker, die vaart letterlijk op gevoel. Waarom zouden we niet voor een gulden middenweg kiezen en een walvisquota afspreken? Ik vind namelijk dat iedereen het recht heeft om ooit een stukje walvis te eten, maar niet ten koste van het laatste exemplaar
pi_56117126
Van walvis naar Zalm . Ik vond 'm leuk .
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:26:02 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56117140
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van walvis naar Zalm . Ik vond 'm leuk .
Leuk bruggetje inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:30:30 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56117264
Rutte probeert krampachtig een 'rechts' standpunt te laten horen in de hoop de pijn van het enorme (leden)verlies van de VVD aan Wilders en Verdonk wat verminderen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56117283
Rutte noemt Wilders "die jongen" .
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:32:06 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56117313
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Rutte probeert krampachtig een 'rechts' standpunt te laten horen in de hoop de pijn van het enorme (leden)verlies van de VVD aan Wilders en Verdonk wat verminderen.
Jammer is dat, hij gooit hogere ogen als hij een 'volks' verhaal zou slijten. VVD'ers hoeven niet per definitie altijd rechts te zijn om zich in een vvdprofiel te herkennen.
pi_56117317
Die jongen mag die film maken..
Hier zet ik niets neer!
pi_56117446
Telefoon ontkracht bankpasjes, wat is dit voor onzin .
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:37:47 #99
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56117477
we hadden afgesproken, niet bladeren
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:40:52 #100
135333 SpaRood
pi_56117544
Wat een maf mens....
Drink ik.
pi_56117553
Dat mens hoort in een gekkenhuis.
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:42:08 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56117576
Zo gestoord als een deur, maar dat levert wel weer mooie fantasie-rijke boeken op, dat wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56117602
Jeroek ook kijken zo van wtf .
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:45:43 #104
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56117682
Ongelooflijk..

3 gekken aan tafel en Bas Van Hout..

Dit gaat werkelijk nergens over vanavond..
pi_56117716
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:40 schreef SpaRood het volgende:
Wat een maf mens....
pi_56117728
Kijkt wel lekker weg.
Hoi.
pi_56117797
Ze doet me een beetje denken aan

Frau Farbissina
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:50:52 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56117837
De figerende eenduidigheid?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:54:54 #109
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56117942
wat betekent dat, Golfer?
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:57:49 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56118002
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:54 schreef Aoristus het volgende:
wat betekent dat, Golfer?
Geen idee, maar het klonk wel interessant.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 12:05:16 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_56125976
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen idee, maar het klonk wel interessant.

vrijdag 18 januari 2008 @ 23:04:22 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56143374
We gaan weer beginnen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56143563
Wanneer ik Pieper zie denk ik gelijk aan de broncode .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:20:49 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56143780
Briljant geniale gek was die Bobby Fischer.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 januari 2008 @ 23:21:36 #115
862 Arcee
Look closer
pi_56143803
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef Wopper1 het volgende:
Jaaaaaa.
Dat boek.
Jan Sloot.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:41:30 #116
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_56144301
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef Wopper1 het volgende:
Om nog maar te zwijgen over alle andere zeperds waarbij hij betrokken was. (Tandem/Novell/Philips). Alleen maar rotzooi achtergelaten. Dit project, voor zover het al van de grond komt (...), is met Pieper gedoemd te mislukken.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_56144477
grappig verhaal over die kippen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:56:38 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56144727
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef Wup het volgende:
grappig verhaal over die kippen
Ja, leuk idee van die vent.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:57:36 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56144755
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef sooty het volgende:

Om nog maar te zwijgen over alle andere zeperds waarbij hij betrokken was. (Tandem/Novell/Philips). Alleen maar rotzooi achtergelaten. Dit project, voor zover het al van de grond komt (...), is met Pieper gedoemd te mislukken.
En toch schathemelrijk hier verderop in die enorme villa in ons dorp wonen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:58:12 #120
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_56144773
He klote gemist. Ik dacht dat ze andere gasten zouden hebben. Nu hebben ze het over Fischer gehad. Zat er wel in natuurlijk. Morgen internet kijken dan maar.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:22:12 #121
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_56145316
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

En toch schathemelrijk hier verderop in die enorme villa in ons dorp wonen.
Tsja. Ik zeg niet dat ik het begrijp. Blijkbaar heeft dat geblunder genoeg afkoopsommen opgeleverd. Roel Pieper is niet bekend van enige prestatie die hij geleverd heeft, behalve dan als basketballer.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_56151948
Euhh, Pieper heeft in de VS ook nog bij AT&T gewerkt in het Unix Lab en heeft een investeringsbedrijf.

Die man heeft zeker weten veel suc6 gehad.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 januari 2008 @ 18:10:30 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56204092
quote:

Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Hans Wijers, Frits Spits, Jacques de Koning en Lars Elgersma

Hans Wijers

Oud-minister van Economische Zaken en Akzo Nobel topman Hans Wijers werd onlangs verkozen tot beleggerstopman van 2007. De organisator van de verkiezing, de Vereniging van Effectenbezitters (VEB), meldt dat Wijers 32% van de stemmen heeft gekregen. Dit vanwege de sterke koerswinst van het aandeel Akzo in 2007 en de succesvolle strategische veranderingen die onder zijn leiding hebben plaatsgevonden.

Jacques de Koning en Lars Elgersma

Schaatsers Jacques de Koning en Lars Elgersma rijden voor het kleine Team APPM. Dit team beschikt niet over miljoenenbudgetten (géén van de zes rijders krijgt salaris) en kent geen hiërarchie. De prestaties zijn er echter niet minder om. Tijdens het WK Sprint van afgelopen weekend presteerde de Koning meer dan uitstekend. Hij wist een top 8 klassering in de wacht te slepen met 4 hele sterke en constante races (12e, 10e, 8e en 11e). Elgersma leverde zondag een zeer goede 1000 meter af. Hij eindigde als 4e, in een nieuw persoonlijk record (1.09.22) met slechts 2 honderdste van het podium en 40 honderdste van de beste tijd (Lee 1.08.82). Hij klom van de 17e plaats na de eerste dag op naar de 9e plaats in de eindrangschikking. Geen Nederlander debuteerde beter dan Lars op een Wereldkampioenschap Sprint.

Frits Spits

Radiopresentator Frits Spits is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. De 60-jarige Spits (echte naam Frits Ritmeester) zit maar liefst 35 jaar in het vak als radiopresentator. Tijdens de uitreiking werd zijn bevlogenheid met de Nederlandse taal geroemd.
  maandag 21 januari 2008 @ 19:06:14 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56205407
Lijkt mij een leuke uitzending te worden.
Ik ga kijken.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 januari 2008 @ 20:20:46 #125
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:00:43 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56211395
Begonnen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56211642
Wijers lijkt ook niks veranderd sinds paars....

frits spits is een leukerd
  maandag 21 januari 2008 @ 23:11:17 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56211698
Leuk dat eerbetoon aan de radio-icon Frits Spits.

Ben bang dat het item van de schaatsers weer des P&W's wordt, namelijk allemaal domme vragen zonder enige kennis van zaken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56211798
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Leuk dat eerbetoon aan de radio-icon Frits Spits.
eensch
quote:
Ben bang dat het item van de schaatsers weer des P&W's wordt, namelijk allemaal domme vragen zonder enige kennis van zaken.
Best vreemd dat niemand ze daar eens op wijst. Misschien wordt het tijd voor een sport-side-kick, ze hebben zo vaak sporters.
pi_56211968
Leuk als radio-icoon, die meneer Spits, maar kan hij z'n tè linkse mond wel wat dichthouden. . Beetje gaap-ouderwetse inzage m.b.t. politiek.
Hoi.
pi_56211991
wel apart dat die schaatsers spontaan meepraten over politiek:)
pi_56212023
Oja, P&W met sporters levert -tv op.
Hoi.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:24:48 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56212068
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef pekel het volgende:
Leuk als radio-icoon, die meneer Spits, maar kan hij z'n tè linkse mond wel wat dichthouden. . Beetje gaap-ouderwetse inzage m.b.t. politiek.
Tja, lastig te verteren altijd als iemand gewoon al zoveel jaar lang z'n eigen mening houdt en verkondigd, zonder mee te draaien en te waaien bij de waan van de dag, he?
Poef.....gone! ©golfer
pi_56212201
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Tja, lastig te verteren altijd als iemand gewoon al zoveel jaar lang z'n eigen mening houdt en verkondigd, zonder mee te draaien en te waaien bij de waan van de dag, he?
Moet me volledig aansluiten op het laatste. Ouderwetse en eigentijdse inzage. Je schril vasthouden aan je eigen mening, denken dat die de beste is. Je mening toedraaien is na verloop van jaren geen schande. Desondanks goeie vent hoor, die Frits. .
Hoi.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:30:38 #135
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56212218
hij heeft een medaille
  maandag 21 januari 2008 @ 23:31:47 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56212249
Reële vent die Hans Wijers.
Lijkt mij een betrouwbare CEO.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 januari 2008 @ 23:34:13 #137
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56212322
dat was wel een spectaculaire klap van die schaatser
pi_56212365
'Da's een snoek, he?' .
Hoi.
pi_56212473
wat een saaie knullen zijn dit
pi_56212534
Wat een nerd is die schaatser met die bril , ook de manier hoe hij zich uitdrukt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 21 januari 2008 @ 23:41:11 #141
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56212550
dat is altijd zo met sporters, die praten altijd alsof ze levensmoe zijn. Ze kennen geen Chineze discipline
  dinsdag 22 januari 2008 @ 00:39:33 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56213784
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
hij heeft een medaille
Tuurlijk is Frits geridderd in de orde van oranje nassau Ik heb dat vanmiddag live via internet gekeken naar het jubileum feest van Frits Spits. tussen 12.00-14-00
pi_56213900
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een nerd is die schaatser met die bril , ook de manier hoe hij zich uitdrukt.
Ik vind hem mooi droog, ook al is het niet eens gespeeld
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:49:28 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56233946
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Nelleke Noordervliet, Gerdi Verbeet en Wouter Bos.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56238342
We zijn begonnen, Bos incl stropdas .
pi_56238424
P&W zien er wel erg kleurrijk uit .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 januari 2008 @ 23:23:07 #147
862 Arcee
Look closer
pi_56238853
Bos minister van Financiën... tsja.
pi_56239502
P&W heeft natuurlijk weer allemaal beelden van de PVV... Hoe voorspelbaar kan je zijn .
pi_56239553
Die nieuwe kamervoorzitster is zo'n vervelend mens, ik erger me er altijd aan als ik een debat aan het volgen ben.

Weisglass die hiervoor kamervoorzitter was, was vele malen beter.
pi_56239781
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Die nieuwe kamervoorzitster is zo'n vervelend mens, ik erger me er altijd aan als ik een debat aan het volgen ben.
Weisglass die hiervoor kamervoorzitter was, was vele malen beter.
Jeltje van Nieuwenhoven vond ik leuk, Weisglas met zn enge stemmetje vond ik ook maar niks. Maar hij was minder bemoeial dan dit mens. Ze zegt het zelf ook al, ze trekt met haar overbodig ingrijpen meer aandacht naar zich toe dan ze verdient.

en Bos, weinig kritisch ondervraagd maar wel goede uitleg geven
pi_56239796
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:56 schreef Wup het volgende:

[..]

Jeltje van Nieuwenhoven vond ik leuk, Weisglas met zn enge stemmetje vond ik ook maar niks. Maar hij was minder bemoeial dan dit mens. Ze zegt het zelf ook al, ze trekt met haar overbodig ingrijpen meer aandacht naar zich toe dan ze verdient.

en Bos, weinig kritisch ondervraagd maar wel goede uitleg geven
Weinig? Helemaal niet. Ze gaan altijd maar snel over naar Wilders.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 januari 2008 @ 23:57:50 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56239811
Jeltje dat was een goeie voorzitter.
Frans ook wel.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:58:43 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56239839
Zo te zien niets gemist vandaag met het maar weer eens overslaan.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:02:18 #154
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56239930
Neuh, echt spannende dingen kwamen er niet voorbij
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2008 @ 17:19:17 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56254387
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Guusje ter Horst, Anky van Grunsven en Pieter Kuijpers

Deze bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst reageert op de politieacties vandaag en ze beziet het Eindhovens burgemeestersreferendum. Anky van Grunsven rijdt tijdens Jumping Amsterdam met haar paard Salinero een nieuwe kür die werd gecomponeerd door Wibi Soerjadi. Regisseur Pieter Kuijpers maakte een film over de problematiek rond TBS.

Guusje ter Horst

Minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst gaat over de salarissen van ambtenaren. Zij voert dan ook de CAO-onderhandelingen met de politiebonden. De bonden eisen een hoger salaris voor politieambtenaren. Omdat de minister niet wil toegeven aan de looneisen van de bonden voeren agenten actie. Ze schrijven geen bonnen meer uit voor bijvoorbeeld fietsen zonder licht of bieden alleen noodhulp en blijven anders op het bureau. Vandaag was de eerste landelijk actiedag. Verder reageert Ter Horst op het burgemeestersreferendum in Eindhoven. Zo'n 27 procent van de stemgerechtigden zal volgens een prognose naar de stembus komen.

Anky van Grunsven

Komende zaterdag gaat 'Dance of Devotion' in première tijdens Jumping Amsterdam. Het is de nieuwe kür van Van Grunsven die ze met haar paard Keltec Salinero op de Olympische Spelen zal rijden. Eerder behaalde ze goud in Sydney en Athene. In 2004 won ze met de kür L'esprit chanson die ze vier jaar lang reed. Voor haar nieuwe kür ging ze in zee met pianist Wibi Soerjadi. Hij werkte zes maanden aan het stuk dat complexer is dan L'esprit chanson. Van Grunsvens nieuwe kuur is al succesvol gebleken. Eind vorig jaar veroverde de amazone met 'Dance of Devotion' de eerste plek tijdens de wereldbekerwedstrijden in Londen. Dat lijkt een prima opmaat naar een derde gouden plak.
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:16:52 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56257052
Plus:
Geert Blijham

Professor Geert Blijham is bestuursvoorzitter van het UMC Utrecht. Dat academische ziekenhuis maakte vandaag bekend dat 24 patiënten zijn overleden na een experimentele behandeling aan een pancreasontsteking.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:13:32 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56264037
Alweer begonnen.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:15:08 #158
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56264088
al die gasten komen alleen maar met oud nieuws
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:16:02 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56264115
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef Aoristus het volgende:
al die gasten komen alleen maar met oud nieuws
Het nieuws van dat rampzalige onderzoek is wel van vandaag hoor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56264182
Blijham is niet van de korte antwoorden.......
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:20:05 #161
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56264245
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Het nieuws van dat rampzalige onderzoek is wel van vandaag hoor.
Nou ja, vorig jaar was er iets met het Radbout ziekenhuis in Nijmegen, dit jaar iets met Utrecht. So fricking wat. Overal waar mensen werken worden fouten gemaakt en kloppen procedures niet altijd.
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:31:06 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56264582
Ah, het pratende paard komt nu weer aan het woord.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:32:02 #163
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56264606
Nou, geweldig hee, een mens met een paardebek kan een paard op de tingeltangelmuziek van Wibi Soerjadi laten huppelen. Who gives a flying fuck
pi_56264643
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Who gives a flying fuck
ik haak ook af
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:33:23 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56264653
quote:
Nou, geweldig hee, een mens met een paardebek .....
Heb je jouw eigen user-icon wel eens bekeken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_56264658
quote:
Nou, geweldig hee, een mens met een paardebek kan een paard op de tingeltangelmuziek van Wibi Soerjadi laten huppelen. Who gives a flying fuck
Je hoeft niet te kijken hoor, ieder z'n ding enzo .
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:35:14 #167
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56264712
quote:
Wibi rijdt in een ferrari!..

lol.. ..
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:37:06 #168
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56264766
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je hoeft niet te kijken hoor, ieder z'n ding enzo .
Ik help jullie graag een mening te vormen over paarden
pi_56265171
Guusje blijft moeiteloos overeind in de discussie zoals we gewend zijn van haar.
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:00:19 #170
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56265384
Ik wil die film best wel zien. Theo Maassen ziet er zeer geloofwaardig onberekenbaar uit
pi_56265460
Om één of andere reden kan ik Theo niet serieus nemen als hij zo al vloekend en dreigend die TBS-er neerzet.

Onderbewust doet het me denken aan al die sketches van Theo waarin hij zich ook kwaad loopt te maken en kan ik een glimlach toch niet onderdrukken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 januari 2008 @ 00:04:21 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56265468
ze hebben bij elkaar in de klas gezeten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56265480
Morgen Maxime Verhagen .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 januari 2008 @ 00:06:15 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56265498
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Om één of andere reden kan ik Theo niet serieus nemen als hij zo al vloekend en dreigend die TBS-er neerzet.

Onderbewust doet het me denken aan al die sketches van Theo waarin hij zich ook kwaad loopt te maken en kan ik een glimlach toch niet onderdrukken.
ik denk ook niet dat je kan naar aanleiding van een paar losse scenes. Daarvoor moet je de hele film zien en dan denk ik best dat je meegaat in dat karakter
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2008 @ 00:32:17 #175
862 Arcee
Look closer
pi_56265937
quote:
"Who gives a flying fuck" was exact mijn gedachte toen ik dat direct wegzapte.
  donderdag 24 januari 2008 @ 01:07:11 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56266432
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

"Who gives a flying fuck" was exact mijn gedachte toen ik dat direct wegzapte.
Het enige interessante was misschien het verhaal van Guusje ter Horst. Ik ben het na flink afwegen eens met haar stelling. Ze heeft een ruim compromis aangeboden aan de politie, maar dat is blijkbaar niet genoeg. Het houdt ergens een keer op natuurlijk.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:19:08 #177
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56288727
Wat moet die brulaap Frits Huffnagel nog in de politiek? Hij heeft gefraudeerd in Amsterdam en is toen met de staart tussen de benen afgedropen naar Den Haag.
Nu heeft ie geen flikker te doen, dus gaat hij het maar proberen om homosexualiteit uit te leggen op scholen. Wat een cliche
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:23:07 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56288873
quote:
24 januari 2008

Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Frits Huffnagel, Michiel Borstlap, de moeder van Jermaine en Jason W. en diens advocaat Yassar Özdemir.

Michiel Borstlap

Michiel Borstlap is een internationaal vermaarde jazzpianist en componist. Hij werkte samen met jazzlegenden als Herbie Hancock, Wayne Shorter, Les Paul en Roy Hargrove. Bortslap beperkt zich echter niet tot jazz alleen. Ook op zijn nieuwe album ‘Eldorado’ komen wederom rock en popinvloeden naar voren.

Frits Huffnagel

Frits Huffnagel is sinds april 2006 wethouder Citymarketing, Internationale zaken, ICT en Organisatie in Den Haag. Morgen gaat hij op scholen lesgeven over homoseksualiteit. Hij doet dit aan de hand van een nieuw voorlichtingspakket van het COC. In de lessen wordt homoseksualiteit ook vanuit de invalshoek van moslims belicht.

De moeder van Jermaine en Jason W.

Jermaine en Jason W. maakten deel uit van de zogenaamde Hofstadgroep. Gisteren bepaalde het Haagse gerechtshof in het hoger beroep tegen zeven leden van de Hofstadgroep dat de groep niet als terroristische organisatie bestempeld mag worden.
Het hof hield echter vast aan de vijftien jaar gevangenisstraf voor hoofdverdachte Jason W., wegens het gooien van een handgranaat naar een arrestatieteam dat hem in 2004 in het Haagse Laakkwartier in hechtenis wilde nemen. Jermaine W. werd in 2006 wegens gebrek aan bewijs vrijgelaten.
De moeder is blij dat de Hofstadgroep blijkens de uitspraak geen terroristische organisatie is, maar is verbaasd dat dit niet heeft geleid tot strafvermindering voor Jason. Ook verblijft Jason nog steeds op de Terroristen Afdeling in de EBI te Vught, waar een zeer streng regime geldt. Vanavond doet zij haar verhaal. Ook de advocaat van Jason, Yassar Özdemir, zal in de uitzending aanwezig zijn.
pi_56289078
Lekker contact heeft dat wijf met haar zoons dan
"Ik hoorde pas daarvoor dat hij in Den Haag woonde"
"Ik hoorde later dat hij naar Pakistan was geweest"
pi_56289117
Interessante gasten eindelijk eens.
sig verwijderd door FA
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:32:13 #181
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56289125
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Lekker contact heeft dat wijf met haar zoons dan
"Ik hoorde pas daarvoor dat hij in Den Haag woonde"
"Ik hoorde later dat hij naar Pakistan was geweest"
en maar bidden dat het goed gaat
pi_56289155
ik vind ma W. wel een nuchter mens.
jammer voor haar dat ze zich geen betere advocaat kon veroorloven;)
pi_56289229
Pauw en Witteman moeten maar geen moeders meer uitnodigen, het enige wat je hoort is 'het is eigenlijk een hele lieve jongen. Ach, hij gooit een handgranaat, maar die was niet voor de politie bedoeld'
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:35:33 #184
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56289245
laat maar

[ Bericht 43% gewijzigd door Aoristus op 24-01-2008 23:48:27 ]
pi_56289288
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Pauw en Witteman moeten maar geen moeders meer uitnodigen, het enige wat je hoort is 'het is eigenlijk een hele lieve jongen. Ach, hij gooit een handgranaat, maar die was niet voor de politie bedoeld'
En die gast: "de politie daagde ze uit", tuurlijk .
sig verwijderd door FA
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:37:04 #186
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56289304
dat gristelijke mens is helemaal vervreemd van haar zoon.
pi_56289578
ow die arme Borstlap, wat een waardeloos interview Witteman
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:49:18 #188
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56289656
leuke d66 muziek voor in het Hoppecafe, denk ik.
pi_56289710
hmz, ik ren er niet voor naar de cd-winkel
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:46:54 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56310308
Straks: Onno Hoes, Uri Geller, Eric Claassen en Dion Bartels.

Uri Geller is weer opgegraven blijkbaar, die oplichter.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:08:54 #191
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56310747
wie is Uri Geller
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:11:15 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56310796
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:08 schreef Aoristus het volgende:
wie is Uri Geller
Je bent blijkbaar te jong om dat te weten, maar Google maar eens op z'n naam.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56311059
3 dagen op rij probiotica is een beetje teveel van het goede.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:25:17 #194
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56311103
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Je bent blijkbaar te jong om dat te weten, maar Google maar eens op z'n naam.
Vast wel. Als mijn generatie het niet weet, dan zal het wel onbelangrijk zijn
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:34:14 #195
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56311276
erg duits en erg gay
pi_56311324
een nieuw dieptepunt.....wat een zendtijdverspilling
pi_56311382
ik ben bang voor Uri Gellar
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:42:37 #198
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56311412
stopf sjmokink
pi_56311453
die vent; "Bluetooth"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 januari 2008 @ 23:46:19 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56311468
wat een gast
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:47:51 #201
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56311486
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Vast wel. Als mijn generatie het niet weet, dan zal het wel onbelangrijk zijn
Ik ken die Uri Geller ook niet
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:48:00 #202
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56311490
als ie die lepel nou met zijn wimpers had verbogen, dan had ik het geloofd, maar dit is flauwekul
pi_56311498
Blijft een intrigerende gozer,

ik moet zeggen dat ik wel ff schrok van dat teer in die tissue, ik ben dan geen roker, maar zo nu en dan kan ik moeilijk nee zeggen, zet je toch aan 't denken
pi_56311515
Zo nep als wat van dat sigaret wat getekend was, Paul vroeg die Uri dat die had gezegd dat ze nog iets verder over sigaretten wou zeggen, dus was gewoon van te voren afgesproken.
Beetje doen of niks van voor bereidt is.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:49:42 #205
135333 SpaRood
pi_56311518
wow...ik geloof wel in dat paranormale
Drink ik.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:51:20 #206
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56311557
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:47 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik ken die Uri Geller ook niet
Hoe oud ben jij?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:01:33 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56311737
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:
erg duits en erg gay
Erg Israelisch, bedoel je waarschijnlijk.
En in de jaren 70 was het een fenomeen die wereldberoemd was.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56311764
Erg leuke uitzednding
pi_56311766
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:03 schreef jens007 het volgende:
Erg leuke uitzending
pi_56311768
...
pi_56311775
Pfff. gaat lekker
pi_56311937
Fantastische uitzending , ik vond alle gasten leuk, heb genoten .
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:21:11 #214
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_56312071
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:49 schreef SpaRood het volgende:
wow...ik geloof wel in dat paranormale
Niet doen , Uri Geller is al zoveel keer doorprikt.

Het is een goeie entertainer, dat zeker, maar ook niet meer ... Die vent is zeker niet paranormaal begaafd.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_56312175
Zeker een leuke uitzending .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:49:24 #216
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:03:46 #217
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56312758
zo, onno zet jeroen pauw even op zijn nummer met daphne!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_56313096
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Niet doen , Uri Geller is al zoveel keer doorprikt.

Het is een goeie entertainer, dat zeker, maar ook niet meer ... Die vent is zeker niet paranormaal begaafd.
heb het net zitten kijken op youtube, verklaart een hoop

Alleen vraag ik me af:

- hij deed die grap met die tekening nu zo, dat Witteman al ergens anders het moest tekenen waar hij niet bij was. Hoe kon hij dat dan weten?

- die grap met die sofa bij Pauw, had hij dat ergens gehoord ofzo? Hoe kon hij dat weten?
pi_56313878
oke iemand verklaart nu die Sofa truc of het is waar
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:33:02 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56313909
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:28 schreef dddour het volgende:
oke iemand verklaart nu die Sofa truc of het is waar
Als jij wilt geloven dat het waar is, is het waar.
Maar neem van mij aan dat Uri altijd goed van te voren z'n research doet en ook overal 'handlangers' heeft rondlopen die bepaalde mensen van te voren tijdens een zogenaamd onschuldig gesprek iets laten zeggen wat hij later kan gebruiken in zijn show/act.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56315538
Nee joh, het is allemaal niet waar... hij heeft er trucjes voor. Net zo waar als dat Char is in elk geval Kan me die man van vroeger nog herinneren met zijn lepels enzo... Hij ging toch ook goed met Michael Jackson om? Vind hem maar een eng hoofd hebben.. Maar hij zal het inderdaad wel in de wandelgangen hebben gehoord van Pauw met die sofa.. En die Witteman, moest die de tekening tekenen waar hij bij was, voor de uitzending? Anders weet ik niet hoe die het doet..
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:52:04 #222
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_56317644
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
En die Witteman, moest die de tekening tekenen waar hij bij was, voor de uitzending? Anders weet ik niet hoe die het doet..
Wie zegt dat er pakweg geen van zijn medewerkers gaan spioneren is om die tekening te zien te krijgen voor de uitzending ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 26 januari 2008 @ 17:09:40 #223
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_56321696
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:03 schreef evert het volgende:
zo, onno zet jeroen pauw even op zijn nummer met daphne!
Wat was er?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_56321720
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hij ging toch ook goed met Michael Jackson om?
Ging.. tot hij hem aanraadde om zich eens te laten interviewen door Martin Bashir.. met alle gevolgen van dien
pi_56328226
Ik weet niet precies waarom...maar ik vind die Jeroen Pauw steeds irritanter worden... dat lachje, dat treurige bosje schaamhaar op het hoofd..hij is eng!
geniet nooit met mate
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 januari 2008 @ 16:57:42 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56365165
quote:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Jacob Kohnstamm en Tscheu la Ling

Jacob Kohnstamm

Op de 'dag van de dataprotectie' is Jacob Kohnstamm te gast. Hij is voorzitter van het College Bescherming Persoonsgegevens. Volgens Kohnstamm leven burgers in toenemende mate in een glazen stolp waarin steeds meer persoonlijke gegevens worden bewaard en door derden ingezien. Een paar voorbeelden zijn de OV-chipkaart, het elektronisch kinddossier en het burger servicenummer.

Tscheu la Ling

Oud-Ajacied Tscheu la Ling begon na zijn voetbalcarrière een succesvol bedrijf in voedingssupplementen. Vorig jaar kocht La Ling de Slowaakse voetbalclub AS Trenčín die uitkomt in de tweede klasse. Hij heeft grote plannen met de club.
  maandag 28 januari 2008 @ 23:04:44 #227
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56373869
wat een stelletje zeiksnorren zijn die agentjes. Ze hebben een redelijk bod gehad, het geld is op. Deal with it.
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:06:38 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_56373929
Tsjeu La Ling. Ouwe held van me. De man van de dubbele schaar. Cooler vind je ze niet

maandag 28 januari 2008 @ 23:09:26 #229
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56374012
die vrouwelijke rechercheur verdient tussen de 1400 en de 1600 netto. Had ze maar een vak moeten leren
aksie van de pliesie in gele hesjes
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:10:38 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_56374060
Is dat zo weinig geld

Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:11:28 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_56374095
Wordt tijd dat de orderpikkers gaan staken

maandag 28 januari 2008 @ 23:11:53 #232
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56374117
het valt wel mee toch? Ze zijn blijkbaar iets op het spoor, maar ze krijgen hun vinger er niet helemaal achter
  maandag 28 januari 2008 @ 23:13:36 #233
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56374168
Die akties zijn wel prima, je kan nu tenminste weer gewoon door rood fietsen zonder dat je om je heen hoeft te kijken of er zo'n eikel staat te loeren of je je wel aan de regeltjes houdt.
pi_56374234
wat ze vertelden over de buschauffeurs klopt.....verdien inderdaad een stuk beter dan oom agent

erger me wel aan die bromsnor met die denigrerende opmerkingen t.o.v sommige beroepsgroepen
pi_56374236
Stakende scholieren krijgen klappen en dit tuig mag zelf wel staken
pi_56374243
Deze gast is eng
pi_56374258
oeh die ogen van dat vetpotagentje
pi_56374271
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Deze gast is eng
Wou net hetzelfde posten

Met z'n grote ogen is hij zo het sprookjesbos uitgelopen geloof ik.
  maandag 28 januari 2008 @ 23:17:39 #239
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56374273
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Stakende scholieren krijgen klappen en dit tuig mag zelf wel staken
precies, zo gezellig zijn ze niet, dus dat gele hesje mot z'n bek houwe
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:18:11 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_56374285
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:16 schreef djstoffel het volgende:
wat ze vertelden over de buschauffeurs klopt.....verdien inderdaad een stuk beter dan oom agent

erger me wel aan die bromsnor met die denigrerende opmerkingen t.o.v sommige beroepsgroepen
Juist wat denkt ie wel

pi_56374333
Volgens mij willen die agenten gewoon kei leutig carnaval gaan vieren in Maastricht en hebben ze alvast bedacht om met z'n allen in 'n geel hesjes bij Pauw&Witteman te gaan zitten om alvast in de stemming te komen.
pi_56374344
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Juist wat denkt ie wel

wil ik nieteens weten..
pi_56374348
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wou net hetzelfde posten

Met z'n grote ogen is hij zo het sprookjesbos uitgelopen geloof ik.
Ja ik vond hem een beetje Gollum

Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:21:21 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_56374373
Ling is net zo cool als 30 jaar geleden ik wist het

Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:22:45 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_56374423
Pauw en Witteman kunnen niet met sporters overweg. Wat een triestheid. Stel eens een leueke vraag

pi_56374494
Meende hij dat nou van dat 'harde werken' als voetballer?
  maandag 28 januari 2008 @ 23:35:22 #247
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56374797
fun, friendship en een stukje stadionontwikkeling
pi_56374863
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
fun, friendship en een stukje stadionontwikkeling
Die man kan je toch niet serieus nemen?

Een paar jaar geleden stapte die er in bij Trencin, sindsdien is er nog helemaal niets maar dan ook echt niets verandert .

3 Spelers zijn er aangetrokken, allemaal transfervrij. Het kost 'm helemaal niets .
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:40:12 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_56374923
Ik herinner me Ling liever als voetballer

maandag 28 januari 2008 @ 23:44:46 #250
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56375036
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:37 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Die man kan je toch niet serieus nemen?

Een paar jaar geleden stapte die er in bij Trencin, sindsdien is er nog helemaal niets maar dan ook echt niets verandert .

3 Spelers zijn er aangetrokken, allemaal transfervrij. Het kost 'm helemaal niets .
Hij heeft tenminste lol in zijn werk en hij zeikt niet zoals die bromsnor met zijn vest
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 23:45:57 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_56375062
Wat een saai gezeik. Mannen met een snor

pi_56375073
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste lol in zijn werk en hij zeikt niet zoals die bromsnor met zijn vest
Ook niet zo raar als je van je hobby je werk hebt kunnen maken en daarmee miljoenen hebt kunnen verdienen.
  maandag 28 januari 2008 @ 23:46:52 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56375082
Je zal maar van je snor afhankelijk zijn, mijn hobby zou het niet zijn
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:22:22 #254
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56395736
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: de Golden Earring, Arnold Karskens en Arie Slob

Arnold Karskens

Oorlogsverslaggever Arnold Karskens is met enige regelmaat in Uruzgan waar hij onafhankelijk van de Nederlandse krijgsmacht verslag doet van de situatie aldaar. Onlangs keerde Karskens terug van een langer verblijf in Afghanistan. Hij had daar onderzoek gedaan naar beschietingen door Nederlandse militairen van de Afghaanse dorpen Qala-e-Ragh en Kakra. Daarbij kwamen zo'n half jaar geleden tientallen burgers om het leven. Karskens sprak met ooggetuigen en nabestaanden. Het Nederlandse leger zou zonder de burgerbevolking te waarschuwen de de dorpen met zwaar geschut en vanuit de lucht hebben beschoten. Hierbij is het leger tegen de Geneefse Conventies ingegaan. Dorpsbewoners hebben advocate Liesbeth Zegveld gevraagd een zaak te beginnen tegen de Nederlandse staat.

Arie Slob

Slob is fractievoorzitter van de Christen Unie in de Tweede Kamer. Hij maakt zich druk over de 'pornoavond' van BNN en de VPRO. Centraal daarbij staat de allereerste bekende pornofilm 'Deep Throat' uit 1972. Een film uit 1972 die porno in een klap toegankelijk maakte voor een groot publiek. 'Deep Throat', die 600 miljoen dollar opbracht, had ook een keerzijde. De hoofdrolspeelster vertelde nadien dat ze gedwongen werd aan de opnames mee te doen. Arie Slob hekelt de keus van beide omroepen om deze film te programmeren.
Verder schaarden veel schooldirecties zich achter de scholierenprotesten tegen de 1040-lesurennorm. Wat vindt Arie Slob daarvan?

Golden Earring

Al sinds de jaren '60 zijn de Hagenaars een vaste waarde in het Nederlandse popcircuit en ze doen alles behalve rustig aan. Sinds hun debuut in 1965 maakte de band 34 studio- en live-albums. Op 5 februari speelt deze roemruchte rockformatie in Ahoy. Daarna gaan ze weer verder met hun tournee langs theaters en poppodia in het hele land. Vanavond spelen Barry Hay, Cesar Zuiderwijk, George Kooymans en Rinus Gerritsen het nieuwe nummer 'Stratosphere' live in de uitzending. Na afloop brengen de heren nog een nummer ten gehore en dat staat vanaf morgenochtend op onze website.

Speciaal voor de Earring ga ik kijken
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 januari 2008 @ 21:31:08 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_56395947
Je bent toch net zo oud ?

dinsdag 29 januari 2008 @ 21:36:25 #256
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56396102
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
Je bent toch net zo oud ?

Jij toch !!!!!!!!!!
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 januari 2008 @ 21:46:24 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_56396430
U voor jou

dinsdag 29 januari 2008 @ 22:12:36 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56397101
Karskens en Earring lijken mij voldoende redenen om te kijken.
Die enge Gristenunie-man neem ik wel op de koop toe.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56398753
haha leuke binnenkomer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 januari 2008 @ 23:10:05 #260
862 Arcee
Look closer
pi_56398799
"Ik vind haar niet zo bij het liedje passen"

Inderdaad.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:10:11 #261
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56398803
Golden Earing past totaal niet bij Hillary. Daar heeft dat nonsense figuur wel gelijk in.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:46:20 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_56399724
nare vent die slob
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56399749
PW: Heeft u de film Deep Throat wel eens gezien?
Slob: Nee
PW: Dan zullen we nu een stukje laten zien...
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 januari 2008 @ 23:47:50 #264
862 Arcee
Look closer
pi_56399763
"Bla bla bla"

Je wilt 't gewoon niet omdat er 1 of andere kromme zin in je bijbel staat.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:49:07 #265
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56399796
de CU gelooft niet in sex, alleen in grote gezinnen
pi_56399812
Wat een non-argumenten heeft die Slob zeg, "er zijn al veel mensen sexverslaafd".
sig verwijderd door FA
pi_56399838
Gristenhondjes...sja Beperkte mensjes.
Hoi.
pi_56399858
Kan iemand op de stop-knop drukken?
sig verwijderd door FA
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:53:18 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56399892
Ik heb die Slob maar uitgezet. Van die Gristelijke moraalridders word ik altijd een beetje moe.
En Deep Throat...waar hebben we het over? Als je dat nu terugziet is bijna elke Nederlandse TV-serie meer porno dan dat lachwekkende verhaaltje uit 1972.
Kan me nog goed herinneren dat zo'n ander moraalridder, Dries van Agt, zich er destijds ook al zo druk over maakte dat die film in de bioscoop te zien was.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56399921
Golden Earring
Hoi.
pi_56399968
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb die Slob maar uitgezet. Van die Gristelijke moraalridders word ik altijd een beetje moe.
En Deep Throat...waar hebben we het over? Als je dat nu terugziet is bijna elke Nederlandse TV-serie meer porno dan dat lachwekkende verhaaltje uit 1972.
Kan me nog goed herinneren dat zo'n ander moraalridder, Dries van Agt, zich er destijds ook al zo druk over maakte dat die film in de bioscoop te zien was.
Het heeft wel wat weg van de Tiroler filmpjes. Gaat helemaal nergens over, en Slob maar goed kijken naar die film .
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef pekel het volgende:
Golden Earring
  Trouwste user 2022 woensdag 30 januari 2008 @ 01:02:35 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_56401069
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef pekel het volgende:
Golden Earring
Klinkt weer lekker.

Helden

pi_56401524
Altijd als ik aan mijn vader vroeg wat zn lievelingsfilm is, zei hij Deep Throat. Ik wist niet wat het was maar dankzij P&W ben ik wijzer geworden.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 januari 2008 @ 02:10:06 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_56401671

pi_56421934
Vandaag is onder anderen Claudia de Breij te gast. Zij vertelt over haar nieuwe theatershow ‘iClaudia’ en over haar voorlopige afwezigheid bij De Wereld Draait Door. Ook te gast is directeur van het Groninger Museum Kees van Twist. Hij vertrekt volgende week naar New York waar hij aan de slag gaat als cultureel attaché.
pi_56423238
jee wat is Witteman uitermate vervelend vanavond, hij kapt echt elke tafeldiscussie af.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 januari 2008 @ 23:44:10 #277
862 Arcee
Look closer
pi_56423275
Van Rossum.
pi_56423276
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef Wup het volgende:
jee wat is Witteman uitermate vervelend vanavond, hij kapt echt elke tafeldiscussie af.
Typisch Paul .
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:44:28 #279
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56423282
Claudia de Breij is te lang aan 't woord, toevallig!..
pi_56423646
Ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan die Beatrix-filmpjes
pi_56423667
ik vond het een leuke uitzending
onderlinge interesse maakt het altijd zoveel beter.
pi_56423803
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef Wup het volgende:
ik vond het een leuke uitzending
onderlinge interesse maakt het altijd zoveel beter.
Helemaal mee eens, onderlinge vragen houden het gesprek natuurlijker op gang en geven vaak wel leuke invalshoeken. Ook zorgt het voor meer vaart in het programma. Als de gasten alleen bij hun eigen onderwerp hun mond open doen is de overgang tussen de gesprekken zo groot. Bij iedere nieuwe persoon is het dan heel erg aftasten tussen de gast en de presentatoren, waardoor het item langzaam op gang komt.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2008 @ 03:09:42 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_56425706
Van Rosum was weer geweldig

donderdag 31 januari 2008 @ 17:53:23 #284
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_56438659
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan die Beatrix-filmpjes
Vind er ook niets aan.
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 januari 2008 @ 17:55:34 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56438712
Peter R de Vries dus over de zaak Holloway vanavond
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56438747
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorspel een wijn ''grapje''....
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:39:05 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56439637
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:55 schreef rubbereend het volgende:
En verder nog: Ronald Plasterk, Rudi Lubbers (oud-bokser) en Anton Corbijn
Poef.....gone! ©golfer
pi_56440880
Weinig kans dat Peter de Vries iets boeiends gaat loslaten.

Wel een goede vraag zou zijn of Holloway ooit nog gevonden gaat worden volgens De Vries.

Daarmee laat je in het midden of ze Holloway dood of levend gaan vinden, maar weet je in ieder geval of Peter de Vries weet waar zij of het lichaam is.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:39:38 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_56441034
de laatste aflevering van "sanne wallis de vries does Bea" is gecancelled, wegens te veel kritiek

journalistiek hoogstandje weer
pi_56441135
Mooi dat het gecanceld is
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 januari 2008 @ 20:21:22 #291
862 Arcee
Look closer
pi_56442044
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:

Wel een goede vraag zou zijn of Holloway ooit nog gevonden gaat worden volgens De Vries.

Daarmee laat je in het midden of ze Holloway dood of levend gaan vinden, maar weet je in ieder geval of Peter de Vries weet waar zij of het lichaam is.
Beide dingen zijn al bekend: ze is dood en ze weten niet waar haar lichaam is.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2008 @ 21:33:15 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_56443722
Ik ga zeker kijken vanavonf

donderdag 31 januari 2008 @ 21:36:43 #293
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56443795
Ik ook. Ik begrijp alleen niet waarom De Vries er zit, want die gaat alles in zijn eigen programma onthullen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:38:10 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56443836
quote:
Nee, natuurlijk laat hij niets wezenlijks los, want anders kijkt er niemand naar die 2 uur durende extra uitzending van hem a.s. zondag, waarin hij (volgens hem althans) onthullen gaat dat Joram het toch heeft gedaan.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:39:16 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56443867
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. Ik begrijp alleen niet waarom De Vries er zit, want die gaat alles in zijn eigen programma onthullen.
Extra reclamemogelijkheid voor hem om nog meer mensen zondag te laten kijken. Zo commercieel is ie natuurlijk ook wel weer.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:41:43 #296
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56443935
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:39 schreef golfer het volgende:
Extra reclamemogelijkheid voor hem om nog meer mensen zondag te laten kijken. Zo commercieel is ie natuurlijk ook wel weer.
Ja. Er is wel iets aan de hand, anders komt Natalees moeder niet overvliegen. En ik zag De Vries met trillende lip in een fragment van Hart van Nederland of zo. Kan me niet voorstellen wat voor nieuw bewijs hij te voorschijn heeft getoverd.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 21:44:02 #297
128220 Peter6000
pi_56444004
quote:
Mee eens, hij gaat zijn eigen primeur van zondag vast niet verraden.
Maar toch maar weer kijken vanavond.

Rudi Lubbers spreekt me ook wel aan trouwens, mensen die alles hadden, en het toch allemaal verliezen.
pi_56444140
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk laat hij niets wezenlijks los, want anders kijkt er niemand naar die 2 uur durende extra uitzending van hem a.s. zondag, waarin hij (volgens hem althans) onthullen gaat dat Joram het toch heeft gedaan.
Dat bedoel ik toch ook.
pi_56444219
Kortom Peter r de Vries gaat vanavond zijn eigen programma promoten en om de vragen die gesteld worden om heen draaien en geen antwoord geven. Want natuurlijk komt dat pas allemaal in zijn eigen uitzending, volgens mij hadden ze hem beter niet kunnen uitnodigen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:55:38 #300
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56444307
Peter R de Vries was ook bij Boulevard en daar vertelde hij ook niks meer dan hij kwijt wilde..
Hij zei dat het zondag bij SBS komt.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:00:08 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56444447
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')