Nogal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Arcee het volgende:
Heeft die Brink nou een Amerikaans accent?
Dat accent heet of noemt men ook wel "bekakt"..quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Arcee het volgende:
Heeft die Brink nou een Amerikaans accent?
Nee, dat is anders.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef Tism het volgende:
Dat accent heet of noemt men ook wel "bekakt"..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef Wup het volgende:
ik ben niet nederlands in verbale begaafdheid:)
Haha, ik snap er niks van.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef Arcee het volgende:
WTF? Dat mens is toch gewoon Nederlandse?
Ze woont volgens mij al jaren in de USA en spreekt zakelijk natuurlijk ook alleen maar Engels.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Haha, ik snap er niks van.
Wikipedia zegt dat ze vroeger verhuist is naar Franstalig (!) Canada. En op 18-jarige leeftijd weer terugkwam. Waar komt dat accent dan vandaan? En waarom is het niet een Frans accent?
Net zo'n air als d'r moeder.quote:
Ja, maar toen ik dit schreef schakelde ik pas net inquote:
Zij heeft toch allang niks meer met WO te makenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef Wootboon het volgende:
Dat bedrijf is vast door World-Online gekocht. Wedje?
Ja, wat dat betreft is Brink wel een beetje de Swiebertje van de beleggingswereld. Die kon ook niet beleggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zij heeft toch allang niks meer met WO te maken.
Heftig verhaal inderdaad. Moedig dat hij het durfde te vertellen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef Wup het volgende:
leuke toevoeging dat verhaal van Spekman
Ik denk dat ik dat boek van hem binnenkort maar eens ga aanschaffen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Hee, die psychiater is al eerder in beeld geweest. Dat ging toen over 1 mln Nederlanders die anti-depressiva zouden gebruiken. Een interessante kerel om te volgen.
Ik hoop voor je dat het net zo interessant weg leest als dat hij het kan uitleggen. Die man heeft het talent dat hij en een wandelende encyclopedie is en toch met actualiteitenfiguren als Pauw en Witteman kan omgaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat boek van hem binnenkort maar eens ga aanschaffen.
quote:Vanavond te gast in Pauw & Witteman onder anderen: Charlotte Mutsaers en Geert-Jan Vons
Charlotte Mutsaers
Charlotte Mutsaers is een Nederlands postmodernistisch schrijfster, essayiste en schilderes. Haar laatste roman ‘Koetsier Herfst’ handelt over de eenzame Maurice Maillot en zijn ontmoeting met de wonderbaarlijke vrouw Do. Ze worden verliefd, en zijn wereld wordt volledig op zijn kop gezet.
Geert-Jan Vons
Geert-Jan Vons is verbonden aan ‘Sea Shepherd’, de milieu organisatie voor zeedieren die niet terugdeinst voor hardere actie. De organisatie kreeg in 2005 grote internationale bekendheid. Zij ramden toen een bevoorradingsschip voor walvisvaarders.
Op 15 januari jongstleden gingen twee medewerkers aan boord van een Japanse walvisjager om een brief te bezorgen. Daarin werd de Japanse kapitein duidelijk gemaakt dat Japan in overtreding was van internationale wetten, door op bedreigde walvissen te jagen in een walvisreservaat. Beide mannen werden aangevallen en vastgebonden en zijn tot nog toe niet vrijgelaten. Sea Shepherd stelt dat deze gijzeling volstrekt onwettig is en eist vrijlating. Vorig jaar hebben de walvisvaarders echter gezworen om elke gevangen genomen walvisverdediger terug te brengen naar Japan om daar terecht te staan voor “eco-terrorisme.”
Overigens stelt Sea Shepherd nooit mensenlevens in de waagschaal.
Leuk bruggetje inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van walvis naar Zalm. Ik vond 'm leuk
.
Jammer is dat, hij gooit hogere ogen als hij een 'volks' verhaal zou slijten. VVD'ers hoeven niet per definitie altijd rechts te zijn om zich in een vvdprofiel te herkennen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Rutte probeert krampachtig een 'rechts' standpunt te laten horen in de hoop de pijn van het enorme (leden)verlies van de VVD aan Wilders en Verdonk wat verminderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |