abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 13:12:14 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_56046737
quote:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman, onder anderen: Farshad Bashir en Victor Löw
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 13:18:16 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_56046790
Victor Löw is een vreemde man. Zit altijd maar schaapachtig te lachen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56049106
nooit gedacht er zoveel paul en witteman fans waren
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2008 @ 15:07:20 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56049195
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef skyrebel het volgende:
deze reeks gaat hard ja.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 15:08:26 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_56049220
Ik ben geen fan. Vind het een slap aftreksel van B&vD. Er zit totaal geen pit in de discussies. Het lijkt alsof ze maar wat doen. Gisteren Rutger Hauer. Die zat er bij en keek ernaar. Niet één leuke uitdagende vraag. Als het over sport gaat zitten ze met hun mond vol tanden. Met popmuziek hebben ze ook niks. Er zit ook geen derde presentator zoals Jan Mulder die voor de komische noot kan zorgen. De twee stralen ook een totale desinteresse uit. Ze doen hun werk en gaan weer naar huis. Als er iets opmerkelijks gebeurt is het ondanks hen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56049444
Ik geef je wel een beetje gelijk, kijk haast nooit meer, ligt ook niet aan de gasten, wat ik nog wel eens dacht.
pi_56050533
Het is ook een slechte afspiegeling van Barend en van Dorp. het decor is heel saai, gasten gaan niet met elkaar in discussie.....jammer!
geniet nooit met mate
pi_56052374
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef tong80 het volgende:
Als het over sport gaat zitten ze met hun mond vol tanden.
Gisteren was het wel heel erg, lees je dan iig een beetje in voor zoiets.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:17:41 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56056619
Heb het gisteren niet gezien, vrijdag had ik graag willen zien Maar toen moest ik weg !!
Ik weet niet of ik vanavond ga kijken.
pi_56056797
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef skyrebel het volgende:
Bij gebrek aan beter..
pi_56056809
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is ook een slechte afspiegeling van Barend en van Dorp. het decor is heel saai, gasten gaan niet met elkaar in discussie.....jammer!
Knevel en v/d Brink waren slechter
pi_56057727
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen fan. Vind het een slap aftreksel van B&vD. Er zit totaal geen pit in de discussies. Het lijkt alsof ze maar wat doen. Gisteren Rutger Hauer. Die zat er bij en keek ernaar. Niet één leuke uitdagende vraag. Als het over sport gaat zitten ze met hun mond vol tanden. Met popmuziek hebben ze ook niks. Er zit ook geen derde presentator zoals Jan Mulder die voor de komische noot kan zorgen. De twee stralen ook een totale desinteresse uit. Ze doen hun werk en gaan weer naar huis. Als er iets opmerkelijks gebeurt is het ondanks hen.

Ik vond B&vD ook niet ideaal. Met name omdat er teveel en te vaak voetballers te gast waren. Voetballers hebben nou eenmaal nooit iets te melden. Popmuziek mis ik absoluut niet.
De interviewmethode van de heren B&vD was te drammerig en te schreeuwerig [ook zonder Jan Mulder], de vragen te voorspelbaar, dat doen P&W toch wel beter. De sfeer was er wel leuker, minder formeel. En Boudewijn Buch die met kinderlijk enthousiasme zijn ding zat te doen. Dat was een leuke afwisseling.

ps.
dat het hier zo hard lijkt te gaan komt alleen door de de uitzending met Joran van der Sloot, normaal loopt het hier helemaal niet zo hard.

[ Bericht 5% gewijzigd door Wup op 15-01-2008 21:11:16 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:12:55 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56057989
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Die 'interactie tussen de gasten' vind ik eigenlijk wel juist steeds beter aan het worden bij P&W. Wat betreft het decor ben ik het wel roerend met je eens. Bij BvD was dat veel warmer/gezelliger, hier is het echt zo'n kille verlichte bak waar je naar zit te kijken.
pi_56059449
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Die 'interactie tussen de gasten' vind ik eigenlijk wel juist steeds beter aan het worden bij P&W. Wat betreft het decor ben ik het wel roerend met je eens. Bij BvD was dat veel warmer/gezelliger, hier is het echt zo'n kille verlichte bak waar je naar zit te kijken.
Precies, dat decor vind ik niks op de late avond, beetje kijken, beetje rommelen voordat je naar bed gaat, en dan heb je zo'n kantoorsetting waarnaar je moet kijken!!
Verder is het allemaal veel te formeel; ik mis de rommeligheid van BvD heel erg. En het blijft een feit dat de heren idd niks weten (en willen weten!) van sport en popmuziek. Ik vind het hele programma een gemiste kans.
En..half elf vond ik ook een fijner uitzendtijdstip!
geniet nooit met mate
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:24:29 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56059890
Ik laat mijn kijken naar P&W elke dag wel van de gastenlijst afhangen.
Zo weet ik nu dus al dat ik de gasten van vanavond te weinig aansprekend vind om straks te gaan kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56061144
Gerrit legt de hypotheekcrisis uit . We zijn begonnen .
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:09:04 #18
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061145
Zalm heeft een interessant verhaal over de val van de dollar (hypotheekbende enzo)
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:12:06 #19
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56061238
Even kijken..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_56061306
zowaar een keer de meest interessante gast eerst.
jammer dat Pauw zo verveeld zit te kijken.
pi_56061363
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef Wup het volgende:
jammer dat Pauw zo verveeld zit te kijken.
, je kan ook te goed kijken .
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:20:14 #22
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061474
Ze hadden Zalm wel wat meer aan de tand mogen voelen over het internationale geldverkeer. Jammer, gemiste kans. Dat gelul over bkr regstraties en Nederlandse huishoudens is te triviaal voor de tijd die er voor zo'n gast is.
pi_56061560
Zalm en zijn menthol sigaret.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56061842
Officieel een "onbekende" nationaliteit hebben, wtf .
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:32:28 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061846
sp klapvee. Die partij maakt zich steeds belachelijker. Het lijkt me niet iets om trots op te zijn dat je allemaal jaknikkers in de kamer hebt en dan ook nog eens de jongste. Hij veroordeelt niet de missie in Afghanistan, dat pleit voor 'm . Laten we hopen dat dat het laatste is wat we van 'm horen.
pi_56061889
"Leuke grap."
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:37:19 #27
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56061991
Wie zou er nou nog zo stom zijn om op de SP te stemmen, nu we deze jongeman horen over volksvertegenwoordiging? Ik hoor 'm net over 1.6 miljoen SP stemmers. Dat is bij deze vast gemarginaliseerd.
pi_56062085
Dat is mijn oud-Klasgenoot
pi_56062138
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef Aoristus het volgende:
Wie zou er nou nog zo stom zijn om op de SP te stemmen, nu we deze jongeman horen over volksvertegenwoordiging? Ik hoor 'm net over 1.6 miljoen SP stemmers. Dat is bij deze vast gemarginaliseerd.
Ik heb een aantal keren SP gestemd, ben ook lid geweest (niet meer dus) maar volgende keer stem ik GroenLinks.

Overigens niet vanwege dit jongste kamerlid.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:45:25 #30
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56062221
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keren SP gestemd, ben ook lid geweest (niet meer dus) maar volgende keer stem ik GroenLinks.

Overigens niet vanwege dit jongste kamerlid.
Voor mij zou dat wel een reden zijn om niet meer op de SP te stemmen. Zelf ben ik sluimerlid, maar ben ik het allang niet meer eens met de SP. Dit is weer een schandelijk voorbeeld hoe de SP met mensen omgaat.
Waren zij niet ook voor bepaalde richtlijnen nadat de LPF heeft laten zien dat de politiek het beste door deskundige mensen gevoerd kan worden? Je maakt mij niet wijs dat een jochie van 20 al weet wat goed voor dit land is
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:46:25 #31
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56062258
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
sp klapvee. Die partij maakt zich steeds belachelijker. Het lijkt me niet iets om trots op te zijn dat je allemaal jaknikkers in de kamer hebt en dan ook nog eens de jongste. Hij veroordeelt niet de missie in Afghanistan, dat pleit voor 'm . Laten we hopen dat dat het laatste is wat we van 'm horen.
Ah, eindelijk iemand die er net zo over denkt. Ik heb me indertijd een beetje belachelijk gemaakt geloof ik met dat topic over die knul
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56062290
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Voor mij zou dat wel een reden zijn om niet meer op de SP te stemmen. Zelf ben ik sluimerlid, maar ben ik het allang niet meer eens met de SP. Dit is weer een schandelijk voorbeeld hoe de SP met mensen omgaat.
Waren zij niet ook voor bepaalde richtlijnen nadat de LPF heeft laten zien dat de politiek het beste door deskundige mensen gevoerd kan worden? Je maakt mij niet wijs dat een jochie van 20 al weet wat goed voor dit land is
ik zou hem zeer zeker niet onderschatten, zoals ik al zei is het een oud klasgenoot van mij geweest en hij is zolang ik m ken al met politiek bezig (zeg nu zo'n 8 jaar!)
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:47:35 #33
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56062294
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ben je het inhoudelijk niet met de SP eens of heb je kritiek op de manier waarop zij politiek bedrijven? Als het dat laatste is dan ben ik benieuwd...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:47:47 #34
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56062306
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ah, eindelijk iemand die er net zo over denkt. Ik heb me indertijd een beetje belachelijk gemaakt geloof ik met dat topic over die knul
Waar kunnen we prijsschieten?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:49:19 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56062346
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik zou hem zeer zeker niet onderschatten, zoals ik al zei is het een oud klasgenoot van mij geweest en hij is zolang ik m ken al met politiek bezig (zeg nu zo'n 8 jaar!)
Goed om te weten, rond die leeftijd beginnen de meeste kinderen met een opleiding in die richting..
De 2e kamer is niet het leerlingwezen volgens mij.
pi_56062412
Als je Swiebertje niet kent hoe moet je dan weten wat goed is voor het land.
pi_56062462
Zelfs ik ken swiebertje, en Mien Dobbelsteen enzo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:57:36 #38
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56062573
quote:
------------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------------
Onderwerp: Bevestiging donatie
Van: info@unicef.nl
Datum: Ma, 27 december, 2004 22:59
Aan: bashirfarshad@tomaatnet.nl
--------------------------------------------------------------------------

Geachte meneer Bashir,

Hartelijk dank voor uw hulp aan de slachtoffers van de aardbeving in Azie.
Uw donatie van 50 euro wordt binnenkort van rekening 8491289 afgeschreven.

Met vriendelijke groet,
De Samenwerkende Hulporganisaties
Postbus 30603
2500 GP Den Haag
T: 070 – 333 94 44
M: info@unicef.nl

Israël hoopt dat uit de stembussen van 9 januari een leider komt die
bereid is om aan eisen van Israel toe te geven. Na 35 jaar Israëlische
bezetting van de Palestijnse Gebieden, mensenrechtenschendingen, en geweld
met als gevolg duizenden burgerslachtoffers aan beide kanten lijkt Mahmoud
Abbas, de eerste minister onder Arafat in 2003, de persoon te zijn die
Israel nodig heeft. Israël wilde al lang een nieuwe Palestijnse leider
maar omdat de peilingen Arafat als winnaar aangaven, verzetten ze zich
tegen verkiezingen.

Sinds 2002 bezet Israël weer alle Palestijnse steden van de Westelijke
Jordaanoever en Israel en valt ze steeds weer binnen om mensen te
arresteren of om gebouwen op te blazen of om liquidaties uit te voeren.
Gaza komt er ook niet ongeschonden vanaf. De Palestijns Autoriteiten
hebben Israel gevraagd zich terug te trekken en om weg te blijven in
verband met de komende verkiezingen. Maar Sharon wil zijn troepen maar
tijdelijk terugtrekken. Daarnaast heeft Israël tientallen leiders vermoord
en sluit duizenden anderen op in gevangenissen. Onder zo’n bezetting
kunnen verkiezingen niet democratisch zijn. Om dezelfde reden ging de
verkiezingen van vorige jaar januari niet door.

Alles wordt gedaan om de Palestijnen over te halen om massaal te gaan
stemmen. Groot-Brittannië en de VS hebben een internationale
vredesconferentie voor na de verkiezingen in het vooruitzicht gesteld, wat
door Sharon goedgekeurd zal worden "op voorwaarde dat Abbas de
verkiezingen wint". Het is alsof Zalm zelf de vakbondsvoorzitters kiest
met wie het wil onderhandelen.

Sharon en Bush steken niet weg dat ze hopen op een overwinning van Abbas.
Abbas is voorstander van het stopzetten van de Intifada. Dit zal neerkomen
op een eenzijdig ontwapening en Israel zal graag gebruik van maken. Daarom
hebben Israël en Amerika een voorkeur voor Abbas. Abbas rekent op de goede
wil van de Israëli's en op internationale druk op Sharon. Steun zal komen
als de Palestijnen hun goede wil tonen, zo is tenslotte de hoop.

Om steun van de radicalere Palestijnen te krijgen omschreef Abbas de
Israelische staat gisteren als "de zionistische vijand". Israel weet dat
Abbas spelletje aan het spelen is, zo verklaarde een anonieme Israëlische
functionaris dat een gekozen Abbas zal worden beoordeeld op zijn daden bij
het bestrijden van terrorisme en niet op zijn woorden.
Abbas zal immers snel een zogenaamde Palestijnse staat mogelijk maken,
bestaande uit een reeks machteloze en omsingelde stukjes land, voorzien
van een marionettenregering.

Farshad Bashir

Met vriendelijke groet,

Farshad
Gewoon een halve terrorist!
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56062605
Hij zat in de puberteit
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 23:59:30 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_56062630
Zo maar eens kijken

pi_56063778
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gewoon een halve terrorist!
met een splaakgeblek.
pi_56075428
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:53 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

met een splaakgeblek.
viel me ook op ja. Was vooral erg toen ze em confronteerden met die quotes op internet van em
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_56075465
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Nina Brink en haar dochter Karen, Hans Spekman en René Kahn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 januari 2008 @ 16:58:13 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56077390
nu iets uitgebreider
quote:
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: zakenvrouw Nina Brink en haar dochter Karen die in onder andere Amerika een restaurantketen begint. René Kahn is hoogleraar psychiatrie aan het UMC Utrecht, zijn boek 'In de wachtkamer van de psychiater' dat nu in de boekhandel ligt.

Karen en Nina Brink

Karen Brink Portugal Gouvêa, de dochter van zakenvrouw Nina Brink, start binnenkort met haar eigen restaurantketen Danku. Deze ecologische fastfood restaurant met Nederlands-Indische keuken opent zijn deuren in Antwerpen, New York en later Sao Paulo. In de uitzending spreken Nina en haar dochter Karen over de positie van de vrouw in het Hollandse zakenleven en de do's en don'ts van ondernemen.

René Kahn

René Kahn is hoogleraar psychiatrie aan de Universiteit Utrecht en afdelingshoofd psychiatrie aan het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Hij schreef eerder de bestseller ‘Onze hersenen’. Daarin werd het brein an sich onder de loep genomen en besproken. In zijn nieuwe boek ‘In de spreekkamer van de psychiater’ gaat hij een stap verder en laat zien hoe de psychiater werkt, welke mensen hij in zijn spreekkamer krijgt en hoe hun behandeling vervolgens verloopt.
=====
René Kahn, In de spreekkamer van de psychiater’, Uitgeverij Balans, ISBN-13: 9789050188814

Hans Spekman

Hans Spekman is lid van de Tweede-Kamerfractie van de PvdA. Hij is woedend op partijgenoot en oud minister van Ontwikkelingssamenwerking Eveline Herfkens.
Sinds 2002 werkt zij in New York bij de Verenigde Naties. Zij leeft daar echter op zeer grote voet. Zo ontving ze riante huursubsidie van de Nederlandse overheid (280.000 ¤ in vier jaar tijd) en wilde enkel business class vliegen.
De PvdA stelt dat zij geen respect heeft voor publiek geld en niet begrijpt waarom het gaat in een publieke functie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2008 @ 17:55:42 #45
128220 Peter6000
pi_56078838
quote:
René Kahn, In de spreekkamer van de psychiater’, Uitgeverij Balans, ISBN-13: 9789050188814
Voor de liefhebber, via deze link is een hoofdstuk uit dit boek te downloaden.

Gert zit op de rand van zijn bed in de kleine sobere ruimte, waar slechts een beetje buitenlicht met moeite door het verbleekte gordijntje dringt. Het kamertje is niet veel groter dan drie bij vier, met een TV, een bureautje, een boekenplank en weinig licht. Gert zit enigszins voorovergebogen met de armen voor de borst gekruist, in een houding die meer berusting dan verzet uitstraalt. Hij staat niet op wanneer de deur van zijn cel opengaat. Hij kijkt niet eens op. ‘Gert, de dokter is er om je te zien,’ kondigt de verpleegkundige aan die met me mee is gekomen. Gert verroert zich nog steeds niet. ‘Gert, kom maar even mee,’ zegt ze weer vriendelijk en nu pas draait hij langzaam zijn hoofd naar ons toe, alsof het van lood is.
Even traag verrijst hij van zijn bed, vermoeid en loom bewegend. Zijn gelaat draagt een emotieloze, vlakke uitdrukking. Zonder me aan te kijken, loopt hij voor de verpleegkundige uit naar een ruimte tegenover de cellenreeks, een kamer omgeven door pantserglas, een soort viskom. Blijkbaar weet hij dat in deze glazen ruimte de gesprekken plaatsvinden want hij wacht geduldig totdat de deur van het slot wordt gedaan. Terwijl we beiden wachten tot de deur opengaat, steek ik mijn hand naar hem uit en noem mijn naam. ‘Ga maar zitten,’ zeg ik wanneer we binnen zijn en dat doet hij meteen, alsof het een bevel is.
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:09:16 #46
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56079168
interessant
pi_56089480
We zijn begonnen .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 23:21:01 #48
862 Arcee
Look closer
pi_56089788
Heeft die Brink nou een Amerikaans accent?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56089840
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Arcee het volgende:
Heeft die Brink nou een Amerikaans accent?
Lijkt er wel op idd .
pi_56089858
genoeg is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')