quote:Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Jacob Kohnstamm en Tscheu la Ling
Jacob Kohnstamm
Op de 'dag van de dataprotectie' is Jacob Kohnstamm te gast. Hij is voorzitter van het College Bescherming Persoonsgegevens. Volgens Kohnstamm leven burgers in toenemende mate in een glazen stolp waarin steeds meer persoonlijke gegevens worden bewaard en door derden ingezien. Een paar voorbeelden zijn de OV-chipkaart, het elektronisch kinddossier en het burger servicenummer.
Tscheu la Ling
Oud-Ajacied Tscheu la Ling begon na zijn voetbalcarrière een succesvol bedrijf in voedingssupplementen. Vorig jaar kocht La Ling de Slowaakse voetbalclub AS Trenčín die uitkomt in de tweede klasse. Hij heeft grote plannen met de club.
Wou net hetzelfde postenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Deze gast is eng
precies, zo gezellig zijn ze niet, dus dat gele hesje mot z'n bek houwequote:Op maandag 28 januari 2008 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Stakende scholieren krijgen klappen en dit tuig mag zelf wel staken
Juist wat denkt ie welquote:Op maandag 28 januari 2008 23:16 schreef djstoffel het volgende:
wat ze vertelden over de buschauffeurs klopt.....verdien inderdaad een stuk beter dan oom agent
erger me wel aan die bromsnor met die denigrerende opmerkingen t.o.v sommige beroepsgroepen
Ja ik vond hem een beetje Gollumquote:Op maandag 28 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wou net hetzelfde posten
Met z'n grote ogen is hij zo het sprookjesbos uitgelopen geloof ik.
Die man kan je toch niet serieus nemen?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
fun, friendship en een stukje stadionontwikkeling
Hij heeft tenminste lol in zijn werk en hij zeikt niet zoals die bromsnor met zijn vestquote:Op maandag 28 januari 2008 23:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die man kan je toch niet serieus nemen?
Een paar jaar geleden stapte die er in bij Trencin, sindsdien is er nog helemaal niets maar dan ook echt niets verandert.
3 Spelers zijn er aangetrokken, allemaal transfervrij. Het kost 'm helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |