Weinig? Helemaal niet. Ze gaan altijd maar snel over naar Wilders.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
Jeltje van Nieuwenhoven vond ik leuk, Weisglas met zn enge stemmetje vond ik ook maar niks. Maar hij was minder bemoeial dan dit mens. Ze zegt het zelf ook al, ze trekt met haar overbodig ingrijpen meer aandacht naar zich toe dan ze verdient.
en Bos, weinig kritisch ondervraagd maar wel goede uitleg geven
quote:Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Guusje ter Horst, Anky van Grunsven en Pieter Kuijpers
Deze bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst reageert op de politieacties vandaag en ze beziet het Eindhovens burgemeestersreferendum. Anky van Grunsven rijdt tijdens Jumping Amsterdam met haar paard Salinero een nieuwe kür die werd gecomponeerd door Wibi Soerjadi. Regisseur Pieter Kuijpers maakte een film over de problematiek rond TBS.
Guusje ter Horst
Minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst gaat over de salarissen van ambtenaren. Zij voert dan ook de CAO-onderhandelingen met de politiebonden. De bonden eisen een hoger salaris voor politieambtenaren. Omdat de minister niet wil toegeven aan de looneisen van de bonden voeren agenten actie. Ze schrijven geen bonnen meer uit voor bijvoorbeeld fietsen zonder licht of bieden alleen noodhulp en blijven anders op het bureau. Vandaag was de eerste landelijk actiedag. Verder reageert Ter Horst op het burgemeestersreferendum in Eindhoven. Zo'n 27 procent van de stemgerechtigden zal volgens een prognose naar de stembus komen.
Anky van Grunsven
Komende zaterdag gaat 'Dance of Devotion' in première tijdens Jumping Amsterdam. Het is de nieuwe kür van Van Grunsven die ze met haar paard Keltec Salinero op de Olympische Spelen zal rijden. Eerder behaalde ze goud in Sydney en Athene. In 2004 won ze met de kür L'esprit chanson die ze vier jaar lang reed. Voor haar nieuwe kür ging ze in zee met pianist Wibi Soerjadi. Hij werkte zes maanden aan het stuk dat complexer is dan L'esprit chanson. Van Grunsvens nieuwe kuur is al succesvol gebleken. Eind vorig jaar veroverde de amazone met 'Dance of Devotion' de eerste plek tijdens de wereldbekerwedstrijden in Londen. Dat lijkt een prima opmaat naar een derde gouden plak.
Het nieuws van dat rampzalige onderzoek is wel van vandaag hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef Aoristus het volgende:
al die gasten komen alleen maar met oud nieuws
Nou ja, vorig jaar was er iets met het Radbout ziekenhuis in Nijmegen, dit jaar iets met Utrecht. So fricking wat. Overal waar mensen werken worden fouten gemaakt en kloppen procedures niet altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Het nieuws van dat rampzalige onderzoek is wel van vandaag hoor.
Heb je jouw eigen user-icon wel eens bekeken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Nou, geweldig hee, een mens met een paardebek .....
Je hoeft niet te kijken hoor, ieder z'n ding enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Nou, geweldig hee, een mens met een paardebek kan een paard op de tingeltangelmuziek van Wibi Soerjadi laten huppelen. Who gives a flying fuck
Wibi rijdt in een ferrari!..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Nou, geweldig hee, een mens met een paardebek kan een paard op de tingeltangelmuziek van Wibi Soerjadi laten huppelen. Who gives a flying fuck
Ik help jullie graag een mening te vormen over paardenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor, ieder z'n ding enzo.
ik denk ook niet dat je kan naar aanleiding van een paar losse scenes. Daarvoor moet je de hele film zien en dan denk ik best dat je meegaat in dat karakterquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Om één of andere reden kan ik Theo niet serieus nemen als hij zo al vloekend en dreigend die TBS-er neerzet.
Onderbewust doet het me denken aan al die sketches van Theo waarin hij zich ook kwaad loopt te maken en kan ik een glimlach toch niet onderdrukken.
"Who gives a flying fuck" was exact mijn gedachte toen ik dat direct wegzapte.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |