Geen idee, maar het klonk wel interessant.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:54 schreef Aoristus het volgende:
wat betekent dat, Golfer?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klonk wel interessant.
Jaaaaaa.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef Wopper1 het volgende:
Wanneer ik Pieper zie denk ik gelijk aan de broncode.
Om nog maar te zwijgen over alle andere zeperds waarbij hij betrokken was. (Tandem/Novell/Philips). Alleen maar rotzooi achtergelaten. Dit project, voor zover het al van de grond komt (...), is met Pieper gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef Wopper1 het volgende:
Wanneer ik Pieper zie denk ik gelijk aan de broncode.
Ja, leuk idee van die vent.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef Wup het volgende:
grappig verhaal over die kippen
En toch schathemelrijk hier verderop in die enorme villa in ons dorp wonen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef sooty het volgende:
Om nog maar te zwijgen over alle andere zeperds waarbij hij betrokken was. (Tandem/Novell/Philips). Alleen maar rotzooi achtergelaten. Dit project, voor zover het al van de grond komt (...), is met Pieper gedoemd te mislukken.
Tsja. Ik zeg niet dat ik het begrijp. Blijkbaar heeft dat geblunder genoeg afkoopsommen opgeleverd. Roel Pieper is niet bekend van enige prestatie die hij geleverd heeft, behalve dan als basketballer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch schathemelrijk hier verderop in die enorme villa in ons dorp wonen.
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Hans Wijers, Frits Spits, Jacques de Koning en Lars Elgersma
Hans Wijers
Oud-minister van Economische Zaken en Akzo Nobel topman Hans Wijers werd onlangs verkozen tot beleggerstopman van 2007. De organisator van de verkiezing, de Vereniging van Effectenbezitters (VEB), meldt dat Wijers 32% van de stemmen heeft gekregen. Dit vanwege de sterke koerswinst van het aandeel Akzo in 2007 en de succesvolle strategische veranderingen die onder zijn leiding hebben plaatsgevonden.
Jacques de Koning en Lars Elgersma
Schaatsers Jacques de Koning en Lars Elgersma rijden voor het kleine Team APPM. Dit team beschikt niet over miljoenenbudgetten (géén van de zes rijders krijgt salaris) en kent geen hiërarchie. De prestaties zijn er echter niet minder om. Tijdens het WK Sprint van afgelopen weekend presteerde de Koning meer dan uitstekend. Hij wist een top 8 klassering in de wacht te slepen met 4 hele sterke en constante races (12e, 10e, 8e en 11e). Elgersma leverde zondag een zeer goede 1000 meter af. Hij eindigde als 4e, in een nieuw persoonlijk record (1.09.22) met slechts 2 honderdste van het podium en 40 honderdste van de beste tijd (Lee 1.08.82). Hij klom van de 17e plaats na de eerste dag op naar de 9e plaats in de eindrangschikking. Geen Nederlander debuteerde beter dan Lars op een Wereldkampioenschap Sprint.
Frits Spits
Radiopresentator Frits Spits is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. De 60-jarige Spits (echte naam Frits Ritmeester) zit maar liefst 35 jaar in het vak als radiopresentator. Tijdens de uitreiking werd zijn bevlogenheid met de Nederlandse taal geroemd.
eenschquote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Leuk dat eerbetoon aan de radio-icon Frits Spits.![]()
Best vreemd dat niemand ze daar eens op wijst. Misschien wordt het tijd voor een sport-side-kick, ze hebben zo vaak sporters.quote:Ben bang dat het item van de schaatsers weer des P&W's wordt, namelijk allemaal domme vragen zonder enige kennis van zaken.
Tja, lastig te verteren altijd als iemand gewoon al zoveel jaar lang z'n eigen mening houdt en verkondigd, zonder mee te draaien en te waaien bij de waan van de dag, he?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef pekel het volgende:
Leuk als radio-icoon, die meneer Spits, maar kan hij z'n tè linkse mond wel wat dichthouden.. Beetje gaap-ouderwetse inzage m.b.t. politiek.
Moet me volledig aansluiten op het laatste. Ouderwetse en eigentijdse inzage. Je schril vasthouden aan je eigen mening, denken dat die de beste is. Je mening toedraaien is na verloop van jaren geen schande. Desondanks goeie vent hoor, die Frits.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, lastig te verteren altijd als iemand gewoon al zoveel jaar lang z'n eigen mening houdt en verkondigd, zonder mee te draaien en te waaien bij de waan van de dag, he?
Tuurlijk is Frits geridderd in de orde van oranje nassauquote:Op maandag 21 januari 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
hij heeft een medaille
Ik vind hem mooi droog, ook al is het niet eens gespeeldquote:Op maandag 21 januari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een nerd is die schaatser met die bril, ook de manier hoe hij zich uitdrukt.
Jeltje van Nieuwenhoven vond ik leuk, Weisglas met zn enge stemmetje vond ik ook maar niks. Maar hij was minder bemoeial dan dit mens. Ze zegt het zelf ook al, ze trekt met haar overbodig ingrijpen meer aandacht naar zich toe dan ze verdient.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Die nieuwe kamervoorzitster is zo'n vervelend mens, ik erger me er altijd aan als ik een debat aan het volgen ben.![]()
Weisglass die hiervoor kamervoorzitter was, was vele malen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |