eenschquote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Leuk dat eerbetoon aan de radio-icon Frits Spits.![]()
Best vreemd dat niemand ze daar eens op wijst. Misschien wordt het tijd voor een sport-side-kick, ze hebben zo vaak sporters.quote:Ben bang dat het item van de schaatsers weer des P&W's wordt, namelijk allemaal domme vragen zonder enige kennis van zaken.
Tja, lastig te verteren altijd als iemand gewoon al zoveel jaar lang z'n eigen mening houdt en verkondigd, zonder mee te draaien en te waaien bij de waan van de dag, he?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef pekel het volgende:
Leuk als radio-icoon, die meneer Spits, maar kan hij z'n tè linkse mond wel wat dichthouden.. Beetje gaap-ouderwetse inzage m.b.t. politiek.
Moet me volledig aansluiten op het laatste. Ouderwetse en eigentijdse inzage. Je schril vasthouden aan je eigen mening, denken dat die de beste is. Je mening toedraaien is na verloop van jaren geen schande. Desondanks goeie vent hoor, die Frits.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, lastig te verteren altijd als iemand gewoon al zoveel jaar lang z'n eigen mening houdt en verkondigd, zonder mee te draaien en te waaien bij de waan van de dag, he?
Tuurlijk is Frits geridderd in de orde van oranje nassauquote:Op maandag 21 januari 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
hij heeft een medaille
Ik vind hem mooi droog, ook al is het niet eens gespeeldquote:Op maandag 21 januari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een nerd is die schaatser met die bril, ook de manier hoe hij zich uitdrukt.
Jeltje van Nieuwenhoven vond ik leuk, Weisglas met zn enge stemmetje vond ik ook maar niks. Maar hij was minder bemoeial dan dit mens. Ze zegt het zelf ook al, ze trekt met haar overbodig ingrijpen meer aandacht naar zich toe dan ze verdient.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Die nieuwe kamervoorzitster is zo'n vervelend mens, ik erger me er altijd aan als ik een debat aan het volgen ben.![]()
Weisglass die hiervoor kamervoorzitter was, was vele malen beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |