Als ik zo vrij mag zijn, waar heb je die vandaan en wat heb je ervoor betaald, als je dat wil vertellen althans.quote:
Hmmm, nou als Schiphol stuk loopt geef ik ze wel 'ff een belletje. Dank iig.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geen eigen site gevonden, alleen dit
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Ruim twee uur en een kwartier over de reis naar mijn werk gedaan. Kan die vakantie niet nog wat langer duren?.
Als het aan mijn manier van posten ligt deel 28 (maar goed dat is weer een ander lachwekkend verhaal)quote:Op maandag 7 januari 2008 18:11 schreef Lovechild het volgende:
Ben benieuwd wat er het eerste gaat gebeuren: een vol deel 28 of de geboorte van m'n buikbewoner....
Polletje maken?
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als het aan mijn manier van posten ligt deel 28 (maar goed dat is weer een ander lachwekkend verhaal)
Maar als je de 37 weken bent gepasseerd dan hoop ik toch de buikbewoner lovechild!!!
enneh bedankt Ratmen:)
marktplaats 500 euro. Was toen net uit dat ding dus hoofdprijs besteld.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn, waar heb je die vandaan en wat heb je ervoor betaald, als je dat wil vertellen althans.
Met de auto, van Waldeck nar Utrecht Centrum. Om 7.10 vertrokken, tot Gouda ging het voorspoedig, daarna was het tot en met randje Utrecht hollen en stilstaan. Zoals ik eerder al melde ben ik geen rechterbaanrijder, maar normaliter red ik het toch wel in een uur en 3 kwartier.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Ik vertrok vanmorgen om 06:50 en was om 07:55 in Vianen.
Hmmm, zie er nu een paar staan voor rond de 425 euro, valt me nog mee eigenlijk. Maar het 'compleet' iets anders spreekt mij erg aan (qua interface). Je zult altijd zeikerds hebben die roepen boehoe hij heeft geen UMTS, maar dat boeit me geen reet, want ik heb dat op m'n huidige mobiel en ik heb 't nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
marktplaats 500 euro. Was toen net uit dat ding dus hoofdprijs besteld.
Kijk even bij www.iphoneclub.nl voor meer info waar te halen.
Mijn mening is, geweldige mobiel. Wil niks meer anders zeker omdat ik de ipod functie ook heel veel gebruikt.
Nadeel is dat iedereen hem wilt zien en wilt aanraken, zeker tijdens stappen.
Ik ben 38 weken en 3 dagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als het aan mijn manier van posten ligt deel 28 (maar goed dat is weer een ander lachwekkend verhaal)
Maar als je de 37 weken bent gepasseerd dan hoop ik toch de buikbewoner lovechild!!!
Moet je ze wel komen halen he...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:24 schreef Atreidez het volgende:
Oh, binnenkort al beschuit met muisjes?Daar stem ik ook voor!
quote:
27 januariquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:19 schreef Atreidez het volgende:
Ok, ik begin wel dan;
Lovechild "Guess the birthdate" Game
Atreidez 30 Januari
[..]
Ja hallo, wat is het nou, vier of vijfquote:
quote:AMSTERDAM - De man die vanmorgen in zijn Peugeot op de A13 bij Delft werd opgeblazen, heeft nog tegen omstanders gezegd dat het om een aanslag ging.
Het slachtoffer is rond 09.00 uur zwaar gewond geraakt toen de bom in zijn Peugeot 206 ontplofte. Dat gebeurde op een oprit van de A13 ter hoogte van het knooppunt Ypenburg bij Delft-Noord.
De 43-jarige man uit Den Haag zou afkomstig zijn uit het criminele milieu en er zou al eerder een aanslag op zijn leven zijn gepleegd, melden niet-officiële bronnen.
Getuigen hoorden een zware knal die kennelijk plaatsvond in de cabine van de auto. Het slachtoffer kroop naar buiten en tolde een paar keer rond. Daarna viel hij op de grond.
De man was even daarvoor met zijn 206 vanuit Delft de A13 opgedraaid richting Den Haag. Nog op de invoegstrook ontplofte er iets.
Het slachtoffer zat alleen in de auto. Hij is met zware verwondingen aan zijn benen naar het ziekenhuis gebracht.
De EOD doet onderzoek naar de toedracht van de explosie. Het Landelijk Team Forensische Opsporing (LTFO) heeft sporenonderzoek gedaan op de „plaats delict”, zoals de politie de plek van het incident noemt. Vanuit een politiehelikopter zijn luchtfoto's gemaakt. De oprit is voor het onderzoek afgesloten. Rijkswaterstaat is nog tot in de avonduren bezig om het asfalt te herstellen.
Onduidelijk is of de zaak iets te maken heeft met de bom die afgelopen weekend in een Peugeotgarage in een vrijwel nieuwe huurwagen gevonden werd. Dat explosief ging niet af.
Kijk hier naar de beelden van het brandende wrak.
Delft werd vorig jaar opgeschrikt door twee aanslagen op auto's. In mei ontplofte op een parkeerplaats de Rolls Royce van een 57-jarige vastgoedhandelaar uit Pijnacker-Nootdorp. Een lawinepijl was de aanleiding van de ontploffing. Enkele weken later was ook zijn Mercedes het doelwit van een aanslag. De auto raakte bij de explosie zwaar beschadigd.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:13 schreef Lovechild het volgende:
Nou Zeemonster en Koploperkopper, jullie gunnen me nogal wat!
En niemand zegt voor 19 januari, dus voor de uitgerekende datum?![]()
De vrouw van Max vd Meer bedoel je? Waarvan zijn Rolce Royce ook slachtoffer van aanslag was?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef Atreidez het volgende:
Te laat komen is hip![]()
Ik ben trouwens nog over die plek heen gereden. Gebruik die oprit elke dag.. Hoorde van iemand die in Delft woont trouwens dat die andere peugeot waarvan die bom niet afging van die 58 jarige vastgoedhandelaar zijn vrouw geweest was.. Toeval?
oei ik heb misrekend , Je schreef namelijk dat je 38 weken en drie dagen bent dus ik dacht als je dan ongeveer met 41 weken bevalt dan is dat rond 4 februari.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:13 schreef Lovechild het volgende:
Nou Zeemonster en Koploperkopper, jullie gunnen me nogal wat!
En niemand zegt voor 19 januari, dus voor de uitgerekende datum?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm oke wie heeft dit gedaan? Wil de dader nu opstaan
Neenee, ik ben 19 januari uitgerekend, dan dus 40 weken. 41 weken is 26 januari en 42 weken is 2 februari.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
oei ik heb misrekend , Je schreef namelijk dat je 38 weken en drie dagen bent dus ik dacht als je dan ongeveer met 41 weken bevalt dan is dat rond 4 februari.
Maar je bent dus 39 weken en drie dagen:)
In dat geval stel ik mijn datum bij tot 26 januari goed ?:D
Tsss dappere! En zoveel andere mensen, waaronder mijn man, in gevaar brengen!quote:
Dat moet lukken, een vol topic voor die tijd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:41 schreef Lovechild het volgende:
Neenee, ik ben 19 januari uitgerekend, dan dus 40 weken. 41 weken is 26 januari en 42 weken is 2 februari.
Lijkt mij ook ja! Maar voorlopig hangen we nog op de eerste blz...quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet lukken, een vol topic voor die tijd.![]()
*post in het zakje doet*
Ik kan wel slowchatverslaafden uitnodigen, dan vullen we nog wel een topic of tien voor die bevalling!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Ja, hallo, tis hier geen R&P slowchat
ja we kunnen natuurlijk niet met iedereen rekening gaan houden hequote:Op woensdag 9 januari 2008 08:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tsss dappere! En zoveel andere mensen, waaronder mijn man, in gevaar brengen!![]()
De basis van manliefs werk is in Delft en hij rijdt hier dus dagelijks langs. Maar meestal wel veeel eerder dan het tijdstip waarop het gebeurde. Hij heeft gisteren de auto "alleen maar" uitgebrand zien staan.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja we kunnen natuurlijk niet met iedereen rekening gaan houden he
Jij en vroeg slapenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef zeemonster het volgende:ben er ook weer even na een lange dag werken of is het kort? Ik had mijzelf verslapen
. Nu is dat niet zo heel erg maar ik word onwijs chagrijnig van het gehaast!
![]()
Maar eind goed al goed, vanavond maar wat vroeger slapen.
ik ben er hoor maar jij weer niet op msnquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:42 schreef zeemonster het volgende:
hahaha ja idd ik slaap niet eens voor 2 uur snachts!!! Maar dit is echt de eerste keer dat ik me versliep!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef makkie88 het volgende:
kben dus vandaag geslaagd voor me rijbewijs, 0ok in denhaag/rijswijk
* ook_gek is verliefd op een monstertjequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd:D:D En hee Gek niet zeuren ik ben online!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef makkie88 het volgende:
kben dus vandaag geslaagd voor me rijbewijs, 0ok in denhaag/rijswijk
Jij vult liever haar gaatjes dan dat zij de jouwe vullen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:52 schreef RATMEN het volgende:
En toch heb ik wat moeite met tandartsen, ook al zijn ze nog zo lief en lekker.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vult liever haar gaatjes dan dat zij de jouwe vullen?
quote:Voetballer ADO in de boeien
Daniel Rijaard, een speler van ADO Den Haag, is zojuist in de boeien geslagen en meegenomen na de wedstrijd tegen Helmond Sport. Volgens ELFvoetbal.nl ontstond een schermutseling tussen reservespeler Daniel Rijaard en stewards in het stadion.
Op het moment dat Rijaard de spelerstunnel van Helmond Sport wilde ingaan werd hij door stewards tegengehouden. ADO verloor de wedstrijd met 2-0. 'Het lijkt wel of ik aan een dood paard aan het trekken ben', was het commentaar van ADO-trainer Wiljan Vloet.
neuken?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef m@x het volgende:Voetbal en gaatjes, het wordt steeds meer een echt mannentopic
Slapen ... goed punt! Ik doe mee!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ga slapen
Praatjes vullen geen gaatjes topics...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik stem ervoor om deze nacht al dit topic vol te slowchatten
quote:
Tering, was ik zo laat thuisquote:
Ja ga je schamen jaquote:
quote:
http://www.nu.nl/news/138(...)tratie_Den_Haag.htmlquote:17 aanhoudingen bij demonstratie Den Haag
DEN HAAG - De politie heeft zaterdag in Scheveningen zeventien mannen aangehouden die een demonstratie voor behoud van het cultureel centrum De Vloek van Scheveningen verstoorden. Dat liet een woordvoerster van de politie zaterdag weten.
Volgens de woordvoerster gaat het om mensen met een extreem-rechtse achtergrond. Zitten allemaal nog vast, maar zullen waarschijnlijk in de loop van zaterdagavond in vrijheid worden gesteld.
De groep probeerde op de Prinsengracht de confrontatie aan te gaan met mensen van de actiegroep De Vloek Blijft. De politie greep in, waarna de rust terugkeerde.
Scherp opgemerktquote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, de prinsengracht in Scheveningen.
Nou sterkte ermee! Ik lig om 10 uur nog heeeeeeerlijk te slapen!quote:Op zondag 13 januari 2008 02:20 schreef zeemonster het volgende:
en ja hoor insomnia is weer begonnenIk moet gewoon in een normaal ritme komen... alhoewel normaal , ik sta morgen vroeg tien uur weer naast mijn bed.
Nou goed of iedereen ligt op 1 oor of is op stap dus slaap ze/have fun allemaal
Ouch ... das naar! Ik heb zowaar 8 uurtjes slaap mogen maken vannachtquote:Op zondag 13 januari 2008 11:24 schreef m@x het volgende:
GoedemorgenLig je er pas om 4 uur in, word je om half 10 alweer wakker
Dat was zeker uitslapenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef zeemonster het volgende:
vijf en half uur slaap valt toch best meeen Ratmen acht uur
dat is voor jouw doen zeker uitslapen geweest hahaha
Hier ben ik! Kindjevier zit nog steeds binnen. Veel kramp gehad vandaag, voorweeen, maar zo te voelen is alles weer rustigquote:Op zondag 13 januari 2008 18:47 schreef zeemonster het volgende:
Ps lovechild kom je wel even updaten hoe het gaat?
Je weet niet waar je woont?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:36 schreef Birra het volgende:
Ik woon ook in Den Haag!.
Of net niet, ik weet het niet..
daar is ze weerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:03 schreef Chiquitina het volgende:
Vanaf vandaag woon ik ook in den Haag, najah bijna Rijswijk eigenlijk.
Morgen eerste dag werken, best spannend.
Ik zal eerst nog maar wat dozen gaan uitpakken... verhuizen is veel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |