Als ik zo vrij mag zijn, waar heb je die vandaan en wat heb je ervoor betaald, als je dat wil vertellen althans.quote:
Hmmm, nou als Schiphol stuk loopt geef ik ze wel 'ff een belletje. Dank iig.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geen eigen site gevonden, alleen dit
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Ruim twee uur en een kwartier over de reis naar mijn werk gedaan. Kan die vakantie niet nog wat langer duren?.
Als het aan mijn manier van posten ligt deel 28 (maar goed dat is weer een ander lachwekkend verhaal)quote:Op maandag 7 januari 2008 18:11 schreef Lovechild het volgende:
Ben benieuwd wat er het eerste gaat gebeuren: een vol deel 28 of de geboorte van m'n buikbewoner....
Polletje maken?
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als het aan mijn manier van posten ligt deel 28 (maar goed dat is weer een ander lachwekkend verhaal)
Maar als je de 37 weken bent gepasseerd dan hoop ik toch de buikbewoner lovechild!!!
enneh bedankt Ratmen:)
marktplaats 500 euro. Was toen net uit dat ding dus hoofdprijs besteld.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn, waar heb je die vandaan en wat heb je ervoor betaald, als je dat wil vertellen althans.
Met de auto, van Waldeck nar Utrecht Centrum. Om 7.10 vertrokken, tot Gouda ging het voorspoedig, daarna was het tot en met randje Utrecht hollen en stilstaan. Zoals ik eerder al melde ben ik geen rechterbaanrijder, maar normaliter red ik het toch wel in een uur en 3 kwartier.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Ik vertrok vanmorgen om 06:50 en was om 07:55 in Vianen.
Hmmm, zie er nu een paar staan voor rond de 425 euro, valt me nog mee eigenlijk. Maar het 'compleet' iets anders spreekt mij erg aan (qua interface). Je zult altijd zeikerds hebben die roepen boehoe hij heeft geen UMTS, maar dat boeit me geen reet, want ik heb dat op m'n huidige mobiel en ik heb 't nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
marktplaats 500 euro. Was toen net uit dat ding dus hoofdprijs besteld.
Kijk even bij www.iphoneclub.nl voor meer info waar te halen.
Mijn mening is, geweldige mobiel. Wil niks meer anders zeker omdat ik de ipod functie ook heel veel gebruikt.
Nadeel is dat iedereen hem wilt zien en wilt aanraken, zeker tijdens stappen.
Ik ben 38 weken en 3 dagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als het aan mijn manier van posten ligt deel 28 (maar goed dat is weer een ander lachwekkend verhaal)
Maar als je de 37 weken bent gepasseerd dan hoop ik toch de buikbewoner lovechild!!!
Moet je ze wel komen halen he...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:24 schreef Atreidez het volgende:
Oh, binnenkort al beschuit met muisjes?Daar stem ik ook voor!
quote:
27 januariquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:19 schreef Atreidez het volgende:
Ok, ik begin wel dan;
Lovechild "Guess the birthdate" Game
Atreidez 30 Januari
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |