abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 02:01:51 #251
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55788928
www.thebigmo.nl

Misschien ga ik proberen om daar stage te gaan lopen. Die gozer die er achter zit is NU supertoevallig bij Giel Beelen in de studio op nederland 3. Maar ik dacht misschien kende jij ze ofzo
Jawel, je keek.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 09:49:35 #252
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55789950
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:47 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Hoe lang duurt jouw totale rit? Jij zit vlak bij de A12, dat scheelt ook wel denk ik.
Ik maak 75 kilometer ongeveer, 's middags terug doe ik in 5 kwartier. Ik haast mij niet, 's ochtends tuf ik rustig aan op de rechterbaan, misschien dat dat scheelt. Ik vertrek om kwart over zeven van huis en ben tegen negenen op m'n werk.
Halverwege dit jaar verhuis ik met mijn werk naar de Europalaan, net onderaan de afslag van de A12, scheelt me weer een kwartiertje .
[..]

*grin* Dat je dat nog weet . Ja inderdaad, een automaat met handbediening voor gas en rem.
Hmm, ik moet maandag beginnen bij Axa om half negen moet ik er zijn. Is denk ik wel handig als in uiterlijk half acht vertrek vanuit Laak toch? Kan ik ook rustig een parkeerplekje zoeken.

Trouwens, wordt het niet eens tijd voor de allereerste meeting van 2008 in Den Haag?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:22:53 #253
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55790124
quote:

[..]

Hoe lang duurt jouw totale rit? Jij zit vlak bij de A12, dat scheelt ook wel denk ik.
[..]
45 a 50 minuten is dus mijn totale rit. Ik kan inderdaad zonder stadsverkeer de A12 op. Ik ben daarbij ook een authentieke linksrijder. Al is dat tussen Gouda en Reeuwijk niet per definitie sneller. Soms kun je daar scoren in de middenbaan.

Zit AXA in Utrecht Elegy? Waar zitten ze dan? Half 8 tot half 9 is wel het drukste moment om te rijden. Dan moeten er geen ongelukken zijn. Voor een eerste dag zou ik iets langer dan een uurtje uittrekken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:28:19 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55790175
quote:

*grin* Dat je dat nog weet . Ja inderdaad, een automaat met handbediening voor gas en rem.
ik heb een heel goed geheugen

maar hoe moet ik me dat voor stellen met gas geven. Is dat iets wat je moet inknijpen of draaien?
En waar zit dat dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55790562
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 09:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hmm, ik moet maandag beginnen bij Axa om half negen moet ik er zijn. Is denk ik wel handig als in uiterlijk half acht vertrek vanuit Laak toch? Kan ik ook rustig een parkeerplekje zoeken.

Trouwens, wordt het niet eens tijd voor de allereerste meeting van 2008 in Den Haag?
Ik zou voor de zekerheid maandag de eerste keer om 7 uur vertrekken. Het zal ongetwijfeld erg druk worden, de volgende keren kan je je vertrektijd altijd nog tunen.
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een heel goed geheugen

maar hoe moet ik me dat voor stellen met gas geven. Is dat iets wat je moet inknijpen of draaien?
En waar zit dat dan?
Gas is rechtsachter het stuur, inknijpen tegen het stuur aan is gas. Rem is rechtsonder het stuur, van je af duwen is remmen:
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:16:49 #256
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55790600
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:11 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik zou voor de zekerheid maandag de eerste keer om 7 uur vertrekken. Het zal ongetwijfeld erg druk worden, de volgende keren kan je je vertrektijd altijd nog tunen.
[..]
Maandag is inderdaad uberspits! Eerste dag dat indereen weer gaat werken (na de vakantie). Bovendien is er grote kans op regen en is maandag sowieso druk op de A12. Ik moet in Vianen zijn maandagochtend. Gelukkig heb ik 2 uur de tijd daar binnen te wandelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:00:06 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55792163

slechte foto met de telefoon gemaakt ik weet het.

de achtergrond is dus in het echt donker grijs en niet licht grijs/blauw zoals op de foto
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_55792315
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto met de telefoon gemaakt ik weet het.

de achtergrond is dus in het echt donker grijs en niet licht grijs/blauw zoals op de foto
Wat is het? Een foto? Een projectie? Een schildering?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:30:58 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55792804
het is foto behang. Het is een poster van 2.20m hoog en 2.80m breed
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:57:14 #260
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_55794705
Wie kan mij vertellen in welke straat de UK zit in den haag? Het is een kledingwinkel
pi_55796240
Ziet er gaaf uit ook_gek, waar laat je dat maken? En wie ze oog is t eigenlijk?

Die kledingwinkel kan ik trouwens niet vinden, nooit van gehoord ook
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:24:55 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55797024
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ziet er gaaf uit ook_gek, waar laat je dat maken? En wie ze oog is t eigenlijk?

het is gewoon fotobehang. Een aantal bedrijven maken dat en je kan het gewoon zo kopen. Vaak heb je landschappen of zo. Maar ik wilde iets speciaals. En dit oog vond ik helemaal geweldig. Dus deze gekozen.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:21:35 #263
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55798612
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:16 schreef XL het volgende:

[..]

Maandag is inderdaad uberspits! Eerste dag dat indereen weer gaat werken (na de vakantie). Bovendien is er grote kans op regen en is maandag sowieso druk op de A12. Ik moet in Vianen zijn maandagochtend. Gelukkig heb ik 2 uur de tijd daar binnen te wandelen.
Ok thnx! Ga ik gewoon lekker vroeg weg maandag. Lekker onthaasten in de file
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:22:46 #264
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55798639
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het is gewoon fotobehang. Een aantal bedrijven maken dat en je kan het gewoon zo kopen. Vaak heb je landschappen of zo. Maar ik wilde iets speciaals. En dit oog vond ik helemaal geweldig. Dus deze gekozen.
Lijkt me ook wel koel, met een foto van een aanstormende trein of een hele grote boze mensenmassa
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:24:39 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55798682
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel koel, met een foto van een aanstormende trein of een hele grote boze mensenmassa
ik heb een voorbeeld gezien van iemand die een foto van een doorgang had. En dat was precies zijn stijl zoals in z'n huis. Dus die doorgang was net echt
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:25:02 #266
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_55798690
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Iets in de trand van "halsstraat" oid,, maar weet exacte straatnaam niet
pi_55799272
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:11 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb met oudejaarsavond een klein stukje gezien van een vreselijk druk blond mens, die heel spastisch deed , ook een soort cabaret :S?Maar wie zij was?
Ik gok dat je een stukje Martine Sandifort en Alex Klaasen hebt gezien. Zij speelde een spastische therapeute. Ook niet helemaal mijn cup of tea. Het was in het programma "Lachend het jaar uit", wat dus voor Guido Weijers was. Veel dingen daarin waar ik niet zo van houd; een heel oud stuk klucht, André van Duin, Tineke Schouten. Wat ik wél echt leuk vond was Bert Visscher maar wat ze van hem uitzonden kende ik al (wat niet geeft natuurlijk).
Jochem was er ook in te zien overigens met het stukje wat ik als ringtone heb: dat ie z'n moeder een moederdagontbijt op bed brengt: "Wakker worden, wakker worden, wak- wak- wakker worden!!!" Briljant!
Don't you love her madly?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:54:31 #268
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55799451
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb een voorbeeld gezien van iemand die een foto van een doorgang had. En dat was precies zijn stijl zoals in z'n huis. Dus die doorgang was net echt
Dat oog is wel heel gaaf geworden.

Ik ben nog steeds blij met ons alpenlandschapje :

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55799656
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:30 schreef ook_gek het volgende:
het is foto behang. Het is een poster van 2.20m hoog en 2.80m breed
Erg tof! Ik ga d'r ook es voor googlen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:07:47 #270
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55799775
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dan ben je lam en loop je jezelf te pletter tegen de muur omdat je dacht dat er een deur was
pi_55802528
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

En dan ben je lam en loop je jezelf te pletter tegen de muur omdat je dacht dat er een deur was
Ik heb LED spotjes in de vloer van mijn gang verwerkt. Heb alleen nu mijn werkkamer en slaapkamer omgewisseld. Kwam donderdag nog al lam thuis en telde de lampjes in de vloer. Tussen lampje 7 en 8 moest ik naar rechts ... stond ik in mijn werkkamer (wat dus eerder de slaapkamer was) ...

Ja, ik was heel erg dronken .
pi_55806643
hahah die ratmen . @lovechild ja dan moet zij het geweest zijn.
Jeetje wat was zij druk! en gewoon niet grappig op den duur...
Ik heb alles wel zo een beetje gezien van Najib, jochem, bert en harrie qua cabaret en dan ook wel 30 keer ofzo ... dus het wordt tijd voor wat nieuws heb je aanraders?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:45:32 #273
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55807562
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik heb LED spotjes in de vloer van mijn gang verwerkt. Heb alleen nu mijn werkkamer en slaapkamer omgewisseld. Kwam donderdag nog al lam thuis en telde de lampjes in de vloer. Tussen lampje 7 en 8 moest ik naar rechts ... stond ik in mijn werkkamer (wat dus eerder de slaapkamer was) ...

In elk geval heb je de wc en de woonkamer nog niet verwisseld Dat zou ruk zijn de volgende ochtend...
pi_55808875
hahaha het zou ruk zijn als je de woonkamer voor de wc zou aanzien andersom is het behalve dat het klein is niet eens zo heel erg
  zondag 6 januari 2008 @ 17:00:46 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55826316
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef RATMEN het volgende:

[..]

klinkt mooi heb je daar een foto van
pi_55827649
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:21 schreef zeemonster het volgende:
dus het wordt tijd voor wat nieuws heb je aanraders?
Ratmen schijnt
Nee, verder weet ik het ook niet zo. Ben er ook niet heel erg in thuis eigenlijk.
Don't you love her madly?
pi_55827983
Ik heb alles al gezien bijna
pi_55828013
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

klinkt mooi heb je daar een foto van
Crappy telefoon pics:

Gang 1:

Gang 2:

Walk in closet (toen net geplaatst, dus zonder de kleding ):

.
pi_55828046
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb alles al gezien bijna
Ja, dan moet je naar een voorstelling van mij komen kijken, die heb je niet gezien .

[ Bericht 4% gewijzigd door RATMEN op 06-01-2008 18:54:09 (tikfoutje :@.) ]
pi_55829006
wanneer heb je een cabaret voorstelling, dan kom ik kijken , henk jan
  zondag 6 januari 2008 @ 19:36:55 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55830082
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:09 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Crappy telefoon pics:

Gang 1:
[ afbeelding ]
Gang 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

.
ziet er netjes uit. Welke ledjes heb je gebruikt dan voor in de vloer. En ik zou ze zelf liever in de plinten verwekren denk ik. Krijg je een mooi effect op de muur
pi_55831279
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ziet er netjes uit. Welke ledjes heb je gebruikt dan voor in de vloer. En ik zou ze zelf liever in de plinten verwekren denk ik. Krijg je een mooi effect op de muur
Ik heb geen idee wat voor ledjes het zijn. Toen ik meer dan 2 jaar geleden mijn vloer kocht, heb ik de ledjes er in die winkel bijgenomen. Ik heb het allemaal ook aan laten leggen, dus heb er niet met mijn neus bovenop gestaan.

In de plinten gaat bij mij niet, daar zijn de ledjes te groot voor (of je moet enorme plinten nemen) .
pi_55831377
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef zeemonster het volgende:
wanneer heb je een cabaret voorstelling, dan kom ik kijken , henk jan
Henk Jan? Ik speel geen hockey heur ...
  zondag 6 januari 2008 @ 23:38:42 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55836434
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat voor ledjes het zijn. Toen ik meer dan 2 jaar geleden mijn vloer kocht, heb ik de ledjes er in die winkel bijgenomen. Ik heb het allemaal ook aan laten leggen, dus heb er niet met mijn neus bovenop gestaan.

In de plinten gaat bij mij niet, daar zijn de ledjes te groot voor (of je moet enorme plinten nemen) .
oh oke dacht dat je het zelf gedaan had.
pi_55836820
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:09 schreef RATMEN het volgende:
[ afbeelding ]

.
Ik wil ook zo'n kast.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55838998
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_55840757
au...
pi_55841209
Bah. Ruim twee uur en een kwartier over de reis naar mijn werk gedaan. Kan die vakantie niet nog wat langer duren? .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  maandag 7 januari 2008 @ 09:50:57 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55841250
quote:
Op maandag 7 januari 2008 02:13 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
zo dat is best knap
pi_55841251
Ik wil ook gewoon lekker terug mijn bed in , ben dan nog wel vrij maar dat uitslapen beviel me wel
pi_55841510
Mogge
quote:
Op maandag 7 januari 2008 02:13 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Tis dat ik geen crash test dummies zie, maar anders zou ik zweren dat t was om de rekbaarheid van de nieuwe palen te testen Iedereen ok gebleven mag ik hopen?
pi_55844215
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]

Tis dat ik geen crash test dummies zie, maar anders zou ik zweren dat t was om de rekbaarheid van de nieuwe palen te testen Iedereen ok gebleven mag ik hopen?
Volgens het AD van vandaag is de 77jarige dame met beenletsel naar het ziekenhuis gebracht.
pi_55844345
Oh, 77-jarige, dan vind ik het een stuk minder knap ineens.
pi_55844611
Nog aan t zoeken Koploper? Ik zag morgen een a4-tje bij Achttax achterin hangen dat ze collega's zoeken. Pakketjes bezorgen, mensen bezorgen, whats the difference
pi_55847754
Hey, ja, ben nog op zoek. Toevallig gister weer een sollicitatie de deur uit gedaan voor een baan op Schiphol, ben benieuwd wat daar uit voorkomt.

Heeft dat A4'tje van 8tax toevallig ook een url?
pi_55848287
Trouwens, ook_gek, jij had toch een iPhone?
pi_55848456

pi_55851382
die voorkant ligt aardig in elkaar..
Doet me denken aan de auto die hier verleden jaar op de oude haagweg om een boom heen stond gevouwen, alleen was de bestuurder daarvan een jaar of 21 .
pi_55851769
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft dat A4'tje van 8tax toevallig ook een url?
Geen eigen site gevonden, alleen dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')