Hmm, ik moet maandag beginnen bij Axa om half negen moet ik er zijn. Is denk ik wel handig als in uiterlijk half acht vertrek vanuit Laak toch? Kan ik ook rustig een parkeerplekje zoeken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hoe lang duurt jouw totale rit? Jij zit vlak bij de A12, dat scheelt ook wel denk ik.
Ik maak 75 kilometer ongeveer, 's middags terug doe ik in 5 kwartier. Ik haast mij niet, 's ochtends tuf ik rustig aan op de rechterbaan, misschien dat dat scheelt. Ik vertrek om kwart over zeven van huis en ben tegen negenen op m'n werk.
Halverwege dit jaar verhuis ik met mijn werk naar de Europalaan, net onderaan de afslag van de A12, scheelt me weer een kwartiertje.
[..]
*grin* Dat je dat nog weet. Ja inderdaad, een automaat met handbediening voor gas en rem.
45 a 50 minuten is dus mijn totale rit. Ik kan inderdaad zonder stadsverkeer de A12 op. Ik ben daarbij ook een authentieke linksrijder. Al is dat tussen Gouda en Reeuwijk niet per definitie sneller. Soms kun je daar scoren in de middenbaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hoe lang duurt jouw totale rit? Jij zit vlak bij de A12, dat scheelt ook wel denk ik.
[..]
ik heb een heel goed geheugenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:47 schreef WheeleE het volgende:
*grin* Dat je dat nog weet. Ja inderdaad, een automaat met handbediening voor gas en rem.
Ik zou voor de zekerheid maandag de eerste keer om 7 uur vertrekken. Het zal ongetwijfeld erg druk worden, de volgende keren kan je je vertrektijd altijd nog tunen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmm, ik moet maandag beginnen bij Axa om half negen moet ik er zijn. Is denk ik wel handig als in uiterlijk half acht vertrek vanuit Laak toch? Kan ik ook rustig een parkeerplekje zoeken.
Trouwens, wordt het niet eens tijd voor de allereerste meeting van 2008 in Den Haag?
Gas is rechtsachter het stuur, inknijpen tegen het stuur aan is gas. Rem is rechtsonder het stuur, van je af duwen is remmen:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een heel goed geheugen![]()
maar hoe moet ik me dat voor stellen met gas geven. Is dat iets wat je moet inknijpen of draaien?
En waar zit dat dan?
Maandag is inderdaad uberspits! Eerste dag dat indereen weer gaat werken (na de vakantie). Bovendien is er grote kans op regen en is maandag sowieso druk op de A12. Ik moet in Vianen zijn maandagochtend. Gelukkig heb ik 2 uur de tijd daar binnen te wandelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid maandag de eerste keer om 7 uur vertrekken. Het zal ongetwijfeld erg druk worden, de volgende keren kan je je vertrektijd altijd nog tunen.
[..]
Wat is het? Een foto? Een projectie? Een schildering?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto met de telefoon gemaakt ik weet het.
de achtergrond is dus in het echt donker grijs en niet licht grijs/blauw zoals op de foto
het is gewoon fotobehang. Een aantal bedrijven maken dat en je kan het gewoon zo kopen. Vaak heb je landschappen of zo. Maar ik wilde iets speciaals. En dit oog vond ik helemaal geweldig. Dus deze gekozen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Ziet er gaaf uit ook_gek, waar laat je dat maken? En wie ze oog is t eigenlijk?![]()
Die kledingwinkel kan ik trouwens niet vinden, nooit van gehoord ook
Ok thnx! Ga ik gewoon lekker vroeg weg maandag. Lekker onthaasten in de filequote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:16 schreef XL het volgende:
[..]
Maandag is inderdaad uberspits! Eerste dag dat indereen weer gaat werken (na de vakantie). Bovendien is er grote kans op regen en is maandag sowieso druk op de A12. Ik moet in Vianen zijn maandagochtend. Gelukkig heb ik 2 uur de tijd daar binnen te wandelen.
Lijkt me ook wel koel, met een foto van een aanstormende trein of een hele grote boze mensenmassaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is gewoon fotobehang. Een aantal bedrijven maken dat en je kan het gewoon zo kopen. Vaak heb je landschappen of zo. Maar ik wilde iets speciaals. En dit oog vond ik helemaal geweldig. Dus deze gekozen.
ik heb een voorbeeld gezien van iemand die een foto van een doorgang had. En dat was precies zijn stijl zoals in z'n huis. Dus die doorgang was net echtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel koel, met een foto van een aanstormende trein of een hele grote boze mensenmassa
Iets in de trand van "halsstraat" oid,, maar weet exacte straatnaam nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Die kledingwinkel kan ik trouwens niet vinden, nooit van gehoord ook
Ik gok dat je een stukje Martine Sandifort en Alex Klaasen hebt gezien. Zij speelde een spastische therapeute. Ook niet helemaal mijn cup of tea. Het was in het programma "Lachend het jaar uit", wat dus voor Guido Weijersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:11 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb met oudejaarsavond een klein stukje gezien van een vreselijk druk blond mens, die heel spastisch deed , ook een soort cabaret :S?Maar wie zij was?
Dat oog is wel heel gaaf geworden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een voorbeeld gezien van iemand die een foto van een doorgang had. En dat was precies zijn stijl zoals in z'n huis. Dus die doorgang was net echt
Erg tof! Ik ga d'r ook es voor googlenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:30 schreef ook_gek het volgende:
het is foto behang. Het is een poster van 2.20m hoog en 2.80m breed
En dan ben je lam en loop je jezelf te pletter tegen de muur omdat je dacht dat er een deur wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een voorbeeld gezien van iemand die een foto van een doorgang had. En dat was precies zijn stijl zoals in z'n huis. Dus die doorgang was net echt
Ik heb LED spotjes in de vloer van mijn gang verwerkt. Heb alleen nu mijn werkkamer en slaapkamer omgewisseld. Kwam donderdag nog al lam thuis en telde de lampjes in de vloer. Tussen lampje 7 en 8 moest ik naar rechts ... stond ik in mijn werkkamer (wat dus eerder de slaapkamer was) ...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan ben je lam en loop je jezelf te pletter tegen de muur omdat je dacht dat er een deur was
In elk geval heb je de wc en de woonkamer nog niet verwisseldquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb LED spotjes in de vloer van mijn gang verwerkt. Heb alleen nu mijn werkkamer en slaapkamer omgewisseld. Kwam donderdag nog al lam thuis en telde de lampjes in de vloer. Tussen lampje 7 en 8 moest ik naar rechts ... stond ik in mijn werkkamer (wat dus eerder de slaapkamer was) ...
Ja, ik was heel erg dronken.
klinkt mooi heb je daar een foto vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb LED spotjes in de vloer van mijn gang verwerkt. Heb alleen nu mijn werkkamer en slaapkamer omgewisseld. Kwam donderdag nog al lam thuis en telde de lampjes in de vloer. Tussen lampje 7 en 8 moest ik naar rechts ... stond ik in mijn werkkamer (wat dus eerder de slaapkamer was) ...
Ja, ik was heel erg dronken.
Ratmen schijntquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:21 schreef zeemonster het volgende:
dus het wordt tijd voor wat nieuws heb je aanraders?
Crappy telefoon pics:quote:Op zondag 6 januari 2008 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klinkt mooi heb je daar een foto van
Ja, dan moet je naar een voorstelling van mij komen kijken, die heb je niet gezienquote:
ziet er netjes uit. Welke ledjes heb je gebruikt dan voor in de vloer. En ik zou ze zelf liever in de plinten verwekren denk ik. Krijg je een mooi effect op de muurquote:Op zondag 6 januari 2008 18:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Crappy telefoon pics:
Gang 1:
[ afbeelding ]
Gang 2:
[ afbeelding ]
Walk in closet (toen net geplaatst, dus zonder de kleding):
[ afbeelding ].
Ik heb geen idee wat voor ledjes het zijn. Toen ik meer dan 2 jaar geleden mijn vloer kocht, heb ik de ledjes er in die winkel bijgenomen. Ik heb het allemaal ook aan laten leggen, dus heb er niet met mijn neus bovenop gestaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ziet er netjes uit. Welke ledjes heb je gebruikt dan voor in de vloer. En ik zou ze zelf liever in de plinten verwekren denk ik. Krijg je een mooi effect op de muur
Henk Jan? Ik speel geen hockey heur ...quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef zeemonster het volgende:
wanneer heb je een cabaret voorstelling, dan kom ik kijken , henk jan
oh oke dacht dat je het zelf gedaan had.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor ledjes het zijn. Toen ik meer dan 2 jaar geleden mijn vloer kocht, heb ik de ledjes er in die winkel bijgenomen. Ik heb het allemaal ook aan laten leggen, dus heb er niet met mijn neus bovenop gestaan.
In de plinten gaat bij mij niet, daar zijn de ledjes te groot voor (of je moet enorme plinten nemen).
Ik wil ook zo'n kast.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:09 schreef RATMEN het volgende:
Walk in closet (toen net geplaatst, dus zonder de kleding):
[ afbeelding ].
zo dat is best knapquote:
Tis dat ik geen crash test dummies zie, maar anders zou ik zweren dat t was om de rekbaarheid van de nieuwe palen te testenquote:
Volgens het AD van vandaag is de 77jarige dame met beenletsel naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Tis dat ik geen crash test dummies zie, maar anders zou ik zweren dat t was om de rekbaarheid van de nieuwe palen te testenIedereen ok gebleven mag ik hopen?
Geen eigen site gevonden, alleen ditquote:Op maandag 7 januari 2008 14:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Heeft dat A4'tje van 8tax toevallig ook een url?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |