Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef makkie88 het volgende:
kben dus vandaag geslaagd voor me rijbewijs, 0ok in denhaag/rijswijk
* ook_gek is verliefd op een monstertjequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd:D:D En hee Gek niet zeuren ik ben online!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef makkie88 het volgende:
kben dus vandaag geslaagd voor me rijbewijs, 0ok in denhaag/rijswijk
Jij vult liever haar gaatjes dan dat zij de jouwe vullen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:52 schreef RATMEN het volgende:
En toch heb ik wat moeite met tandartsen, ook al zijn ze nog zo lief en lekker.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vult liever haar gaatjes dan dat zij de jouwe vullen?
quote:Voetballer ADO in de boeien
Daniel Rijaard, een speler van ADO Den Haag, is zojuist in de boeien geslagen en meegenomen na de wedstrijd tegen Helmond Sport. Volgens ELFvoetbal.nl ontstond een schermutseling tussen reservespeler Daniel Rijaard en stewards in het stadion.
Op het moment dat Rijaard de spelerstunnel van Helmond Sport wilde ingaan werd hij door stewards tegengehouden. ADO verloor de wedstrijd met 2-0. 'Het lijkt wel of ik aan een dood paard aan het trekken ben', was het commentaar van ADO-trainer Wiljan Vloet.
neuken?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef m@x het volgende:Voetbal en gaatjes, het wordt steeds meer een echt mannentopic
Slapen ... goed punt! Ik doe mee!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ga slapen
Praatjes vullen geen gaatjes topics...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik stem ervoor om deze nacht al dit topic vol te slowchatten
quote:
Tering, was ik zo laat thuisquote:
Ja ga je schamen jaquote:
quote:
http://www.nu.nl/news/138(...)tratie_Den_Haag.htmlquote:17 aanhoudingen bij demonstratie Den Haag
DEN HAAG - De politie heeft zaterdag in Scheveningen zeventien mannen aangehouden die een demonstratie voor behoud van het cultureel centrum De Vloek van Scheveningen verstoorden. Dat liet een woordvoerster van de politie zaterdag weten.
Volgens de woordvoerster gaat het om mensen met een extreem-rechtse achtergrond. Zitten allemaal nog vast, maar zullen waarschijnlijk in de loop van zaterdagavond in vrijheid worden gesteld.
De groep probeerde op de Prinsengracht de confrontatie aan te gaan met mensen van de actiegroep De Vloek Blijft. De politie greep in, waarna de rust terugkeerde.
Scherp opgemerktquote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, de prinsengracht in Scheveningen.
Nou sterkte ermee! Ik lig om 10 uur nog heeeeeeerlijk te slapen!quote:Op zondag 13 januari 2008 02:20 schreef zeemonster het volgende:
en ja hoor insomnia is weer begonnenIk moet gewoon in een normaal ritme komen... alhoewel normaal , ik sta morgen vroeg tien uur weer naast mijn bed.
Nou goed of iedereen ligt op 1 oor of is op stap dus slaap ze/have fun allemaal
Ouch ... das naar! Ik heb zowaar 8 uurtjes slaap mogen maken vannachtquote:Op zondag 13 januari 2008 11:24 schreef m@x het volgende:
GoedemorgenLig je er pas om 4 uur in, word je om half 10 alweer wakker
Dat was zeker uitslapenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef zeemonster het volgende:
vijf en half uur slaap valt toch best meeen Ratmen acht uur
dat is voor jouw doen zeker uitslapen geweest hahaha
Hier ben ik! Kindjevier zit nog steeds binnen. Veel kramp gehad vandaag, voorweeen, maar zo te voelen is alles weer rustigquote:Op zondag 13 januari 2008 18:47 schreef zeemonster het volgende:
Ps lovechild kom je wel even updaten hoe het gaat?
Je weet niet waar je woont?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:36 schreef Birra het volgende:
Ik woon ook in Den Haag!.
Of net niet, ik weet het niet..
daar is ze weerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:03 schreef Chiquitina het volgende:
Vanaf vandaag woon ik ook in den Haag, najah bijna Rijswijk eigenlijk.
Morgen eerste dag werken, best spannend.
Ik zal eerst nog maar wat dozen gaan uitpakken... verhuizen is veel werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |