Wel een leuke meid op zich, maar niet echt knap ofzo. Vind ik danquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef floris.exe het volgende:
Agnes heeft eigenlijk best wel een mannelijk gezicht. Te mannelijk naar mijn smaak. Een mooi figuur heeft ze daarentegen weer wel.
Dat gaat de verkeerde kant opquote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was gisteren helemaal in de war![]()
Dacht dat het zondag was en ik werd bijna boos op de tv dat het er niet op kwam
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:54 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat gaat de verkeerde kant op
Korte werkweek ! ik dacht dat vandaag maandag was.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]tja
2 dagen vrij.. dan denk ik dat het zondag is!
Dan heb je geluk! Nog anderhalve dag en dan is het alweer weekend!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Korte werkweek ! ik dacht dat vandaag maandag was.!
Dat dacht ik ook! Hier is het uitgestorven op kantoor. Beman in m'n eentje de afdelingquote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Korte werkweek ! ik dacht dat vandaag maandag was.!
Freshthinking -> Gonnie vind ik beterquote:Op donderdag 27 december 2007 12:16 schreef Hardrebel het volgende:
frans -> gonnie
gerard - marja
henk -> eline
jan ->siepie
agnes -> bart
vink wel een beste combinaties
Zij geeft te kennen graag met zijn klokkenspel te spelenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef IV_Xample het volgende:
jan en siepie staat toch al vast joh
voor elkaar gemaakt? of zoutie toch voor de orgelspelende anita gaan
Wat doet het woordje opleiding tussen je opsomming? Wat de neuk maakt een opleiding nou uit, als degene zijn of haar werk maar leuk vindt is ook vrij belangrijk toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, ik vind een bloemiste uit A'dam geen niveau hebben. Maar ik vind al die vrouwen wel aandachtsgeil en ik weet wel zeker dat ze beter kunnen krijgen. Frans vind ik idd ook vrij simpel met af en toe lompe opmerkingen en komt regelmatig kortzichtig over. Henk komt wel sympathiek en slim over. Snap ook wel dat vrouwen voor hem gaan. Echter, ook hier geldt weer. Waarom zou je als vrouw per se met een boer willen daten? Er lopen genoeg andere single mannen met inhoud, opleiding en spontaniteit rond.
Ja en dan? Heb je dan een streepje voor?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Die Jurre leek me ook wel een goede, had in ieder geval doorgeleerd
Voor Agnes welquote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat doet het woordje opleiding tussen je opsomming? Wat de neuk maakt een opleiding nou uit, als degene zijn of haar werk maar leuk vindt is ook vrij belangrijk toch?
[..]
Ja en dan? Heb je dan een streepje voor?
Kijk naar Frans en daar heb je het antwoord.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt een opleiding nou uit, als degene zijn of haar werk maar leuk vindt is ook vrij belangrijk toch?
Gister wist ik door de kerstdagen even niet meer welke dag het was en dus dacht ik dat ik ms het programma had gemistquote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was gisteren helemaal in de war![]()
Dacht dat het zondag was en ik werd bijna boos op de tv dat het er niet op kwam
Leuk voor een eventuele Boer zoekt Vrouw-prono.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn gedachten:
Frans en hmm ja ik twijfel tussen Gonnie en Jojanneke
Gerard en ja ook hier twijfel ik tussen Marja of Anke
Henk en Klarijn
Jan en Siepie
Agnes en Jurjen
Zo
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ja en dan? Heb je dan een streepje voor?
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef Freshthinking het volgende:
Wat gebeurt er met de vrouwen die 'afvallen'? Kun je daar middels de BZV-site mee in contact komen?
Er zitten een paar vrouwen tussen die ik best wat beter wil leren kennen. Jojanneke, Gonnie en Maartje bv.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?
Yeah rightquote:Op zondag 30 december 2007 09:10 schreef IV_Xample het volgende:
maar kan je zelf niemand vinden dan? omdat je het dan via tv moet doen?
hahaha j/k
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?
Volgens mij is het juist andersom: jij krijgt een beeld van iemand dat bepaald wordt door de montage. Er gaat niets boven zelf ontdekken (bovendien is dat veel leuker)quote:Op zondag 30 december 2007 11:01 schreef Freshthinking het volgende:
op zo'n manier krijg je wel een redelijke indruk van een vrouw. Beter dan dat je het eerst zelf nog allemaal moet gaan ontdekken
Tuurlijk, montage heet er wel een invloed op. Echter, je ziet wel hoe iemand overkomt en wat voor uitstraling ze heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 11:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom: jij krijgt een beeld van iemand dat bepaald wordt door de montage. Er gaat niets boven zelf ontdekken (bovendien is dat veel leuker)
Oja.. en curling!quote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef cora4034 het volgende:
De oudjes waren in het zuiderzeemuseum.
Laat maar hierheen komen. Veruit de leukste tot nu toequote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaah.. doei Jojanneke!
Dat zei ik dus net tegen mijn moeder!quote:Op zondag 30 december 2007 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Moet hij nu al kiezen! Wat raar gemonteerd.
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op zondag 30 december 2007 20:59 schreef Mainport het volgende:
Wat is Frans een simpele kerel. Wat zien die meisjes in hem?
ik denk het ook ja, al is die Henk wel een beetje vervelend...en voor Frans gok ik op Ronella, op dit momentquote:Op zondag 30 december 2007 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Die Klarijn zal t wel worden. Lijkt mij een hele leuke
ik weet t wel zeker.quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik denk dat die kerel uit Canada naar huis gaat.
natuurlijk...ze is niet domquote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik denk dat die kerel uit Canada naar huis gaat.
quote:
Nou echt welquote:Op zondag 30 december 2007 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]was echt lullig zoals ie t bracht vond ik
Die gast had volgend mij ook het iq van een visstickquote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef MissX het volgende:
die Canadees is echt te eng met z'n: "ik hoop dat zij mee gaat naar Canada en dan een gezinnetje stichten" brrrr. Hij zat ook praktische te janken.
Die Anita is inderdaad echt zo'n geleuvige preutse muis.quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef MissX het volgende:
Van Jan snap ik echt niet dat die Anita doorgaat, echt zo een muisje. Maar misschien had hij iets van ik moet een 3e maar wil ze eigenlijk geen van drieen.
Ja, net even. Ze gaf aan dat ze het alleen maar deed om op televisie te komenquote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef IV_Xample het volgende:
@ freshthinking : al gebeld met jojanneke?
Klarijn is ook leuk ja! Wat moet ze met zo'n droogkloot?quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Kiegie het volgende:
Die Klarijn moet als de donder maken dat ze wegkomt bij die Henk.
Zij is echt veel te leuk voor hem.
is dat een vriendin van je?quote:Op zondag 30 december 2007 22:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, net even. Ze gaf aan dat ze het alleen maar deed om op televisie te komen
Ha jijquote:
ha jijquote:
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.quote:
dat BHbandje bedoel jequote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ja, ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Jammer veur Frans, Jojanneke leek me de leukste
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?quote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..
''k vond haar de leukste van de vijf dames bij Frans.
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?
Maar dan is het lang zo gezellig niet luisteren.quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.![]()
Heb 2 uurtjes niet geluisterd.
Ik dacht echt dat 'ie een bijl naar d'r ging gooien ofzo. Wat een creep.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Bart: dat is wel een duur reisje, ja, dat weet je als je je opgeeft is een op de twee dat je eruit vliegtDe eerste ronde dan.
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?quote:Op zondag 30 december 2007 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha jij
nog altijd verknocht in t zuiden?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).quote:Op zondag 30 december 2007 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
Ben benieuwd of Karlijn ook nog de twijfels heeft volgende keer. Na zo'n dag zal je inderdaad wel dingen gaan merken aan 'je boer' die je minder vind. Echter lijkt het alsof Henk dat nog niet in de gaten heeft.
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu overquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).
ja was inderdaad een beetje vreemdquote:Op zondag 30 december 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu over
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef roze-meisje het volgende:
ja was inderdaad een beetje vreemd
denk dat hij door de zenuwen dingen zei die hij eigenlijk niet zo bedoelde
hij valt wel erg door de mand nu heb ik 't idee
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldjequote:moest deze aflevering erg denken aan hetgeen marc-marie tijdens de wereld draait door zei: aan het eind van het programma weet je waarom ze nog vrijgezel zijn![]()
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'quote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
En die Anita. Ze komt over als een verlegen meisje van 12 ofzo. Wat vreselijk, maar wat een toptelevisie.
lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....
zoals hij ook zei 'jullie weten dat jullie hier zijn voor een boer, toch?', alsof hij zich niet kon voorstellen dat die leuke vrouwen iets met een boer zouden willen...
[..]
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldje
sociale druk? z'n ouders?quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef roze-meisje het volgende:
lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theoriequote:denk toch dat zenuwen wel meespelen....
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigdquote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sociale druk? z'n ouders?
[..]
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theorie![]()
uit schuldgevoel en plichtsbesef teruggekomen bij zijn ouders, tegen beter weten in hopend op iemand om de pijn van zijn uitzichtloos lijden in zijn zelfverkozen gevangenschap op de boerderij te verlichten...de schijn ophoudend tegen de buitenwereld, terwijl achter zijn ogen het versteende hart klopt van iemand die zijn leven als voorbij beschouwt...
of zenuwen, natuurlijk...
ach, ik ben een romanticus...quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigd![]()
wel tragisch als je 't vanuit jouw visie bekijkt
quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, ik ben een romanticus...![]()
ach, misschien kan klarijn de ijsklomp van zijn hart doen smelten en wordt het een '...en ze leefden nog lang en gelukkig' einde, ipv een 'romeo-en-julia, collectieve zelfmoord' slot
misschien is er een samenhangquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]![]()
toch frappant dat met jouw menseninzicht je zelf geen relatie hebt volgens je fotoboek
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'
Saillant detail, ze is vroedvrouw, dus ze weet in ieder geval wel dat de kindjes niet van de ooievaar komenquote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?
Ik niet, vind je het gek dat ze geen gevoelens voor hem kreeg? Frans is een simpele, platte boer.quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Jegorex het volgende:
Ik dacht dat Jojanneke wel bij Frans zou blijven.
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voorquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een geweldige kijkcijfers voor BZV
Ik heb het van SKO zo gekopieerd !! Dan kijk je maar overheenquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voor
Ik vind dat wel prettig, gewoon iemand die zegt wat hij denkt. Ik heb niets met dat meisjes getrutquote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Joyce wel het beste bij Frans past op de een of andere manier.
Verder snap ik ook niet wat al die leuke meiden in hem zien.
Ik hoop dat Klarijn en Henk wel iets gaan krijgen, dat botte zie ik zelf niet zo.
Voel je niks van.quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef Flyduck het volgende:
Die Joyce is zeer goed te doen, jammer alleen van die voortanden.
Teletekst pagina 888, onmisbaar somsquote:Op maandag 31 december 2007 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
Hebben ze al eens overwogen ondertiteling bij die Frans in te voeren, versta er soms niets van.
Hij was niet heel streng grefo opgevoed, iets progressieverquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit!
Jan is 45, Anita 38quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit! Anita daarentegen wel
Hoe oud is die eigenlijk?
quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef Aventura het volgende:
Oke. die Anita is dan goed geconserveerd.
En ws. ook nog ongeconsumeerd!
En als ze niet wordt uitgekozen door Jan, gaat ze ongebruikt retourquote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef Aventura het volgende:
Oke. die Anita is dan goed geconserveerd.
En ws. ook nog ongeconsumeerd!
Dan mag hij nog kiezen ook, want die Annet was ook niet bepaald wereldsquote:Op maandag 31 december 2007 14:01 schreef Abbadon het volgende:
Misschien wil Jan gewoon wel graag een maagd...
daarom...ik geloof niet echt in het toeval dat hij met twee van dat soort types overblijft...quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan mag hij nog kiezen ook, want die Annet was ook niet bepaald werelds
Maar dat lijkt me wel een ontzettend lieve vrouw.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Die Annet had toch juist op een heleboel plekken in de wereld gewoond. Zij was toch diegene die Iets van huis uit was opgevoed, maar dat hadden ze nergens anders dus toen was ze maar bij de baptisten terrecht gekomen.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
vind ik een beetje kort door de bocht, misschien heeft 't een andere reden...quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef bloodymary het volgende:
Ook al ben je de hele wereld over geweest, als je op je 40e nog maagd bent, ben je voor mij wereldvreemd....
Een andere reden dan wat? Wordt er een reden gegeven dan?quote:Op maandag 31 december 2007 16:40 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
vind ik een beetje kort door de bocht, misschien heeft 't een andere reden...
het één sluit het ander niet noodzakelijk uit, lijkt me...quote:Op maandag 31 december 2007 16:25 schreef MissX het volgende:
Ik vond die Annet trouwens helemaal niet overkomen alsof ze nog nooit sex heeft gehad. Leek mij wel een leuke vrouw.
nee er wordt geen andere reden gegeven, misschien heeft ze een of ander(e) misvorming/lidteken aan haar lichaam waardoor ze niet intiem met mannen is (geweest) ik noem maar iets.....quote:Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Een andere reden dan wat? Wordt er een reden gegeven dan?
Blijkbaar verschillen de de meningen, ik vind het niet normaal en vind dat je iets mist in je leven.
van sympathiek huisvrouwtje naar beschadigde maagd in 20 postsquote:Op maandag 31 december 2007 17:12 schreef roze-meisje het volgende:![]()
[..]
nee er wordt geen andere reden gegeven, misschien heeft ze een of ander(e) misvorming/lidteken aan haar lichaam waardoor ze niet intiem met mannen is (geweest) ik noem maar iets.....
quote:Op maandag 31 december 2007 17:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van sympathiek huisvrouwtje naar beschadigde maagd in 20 posts
quote:Op maandag 31 december 2007 17:26 schreef roze-meisje het volgende:![]()
en henk van sympathieke intellligente man naar cynische, sociopatische lomperik
En terecht.. wat een ja.. boerse opmerking.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
Bartje was met zijn "t was wel een duurt geintje"
in DWDD
Jojanneke ja die was leuk...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef Adothehague het volgende:
Die jojaneke was wel leuk en die amsterdamse van die bloemen ook
Wel wereldvreemd (want het is tegenwoordig heel normaal om maar met jan en alleman in bed te duiken), maar dat wil niet meteen zeggen dat je niet normaal bent als je dat niet doetquote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef IV_Xample het volgende:
dus als je geen sex hebt gehad ben je wereldvreemd? (onzin btw)
misschien denken die mensen wel: geen sex voor het huwelijk
Vind je het gek, zij zag ook wel in dat die Frans een simpele boer is. Trouwens, Jojanneke gaf ook aan dat ze meer voor de lol meedeed. Aandachtsgeil figuur dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jojanneke ja die was leuk...
Maar ging zelf weg
En daarna kwam ze weer aan met "dus"quote:Op zondag 30 december 2007 21:11 schreef cora4034 het volgende:
Pffff wat moeizaam. Maar wel wijs.
Alleen workaholic of sociopaat? Wat denk je van een simpel type, een tokkie of een kamperquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).
Ik heb dat filmpje van Jojanneke hier neergezet die van de site van BZV.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vind je het gek, zij zag ook wel in dat die Frans een simpele boer is. Trouwens, Jojanneke gaf ook aan dat ze meer voor de lol meedeed. Aandachtsgeil figuur dus
Doe niet zo boos, joh!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje van Jojanneke hier neergezet die van de site van BZV.
Dus hoef jij mij niks te vertellen.
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Alleen workaholic of sociopaat? Wat denk je van een simpel type, een tokkie of een kamper
Haha, ik ook! Ben echt benieuwd naar volgende aflevering!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:35 schreef Treveo het volgende:
Ik ben blij dat die Agnes Bart naar huis heeft gestuurd
Ja en? dan nog, dan kun je toch nog wel vertellen wat je leuk vindt om te doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......
Dan heb jij niet veel begrepen van de definitie van wereldvreemd dus.quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef bloodymary het volgende:
Ook al ben je de hele wereld over geweest, als je op je 40e nog maagd bent, ben je voor mij wereldvreemd....
Wat ben jij naief zegquote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
we·reld·vreemd (bijvoeglijk naamwoord; wereldvreemder, meest wereldvreemd; wereldvreemdheid)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dan heb jij niet veel begrepen van de definitie van wereldvreemd dus.
Misschien in jouw dorp, maar wij leven in de 21e eeuwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat ben jij naief zeg. Ga eens naar buiten, veel vrouwen op die leeftijd zien er zo uit zoals zij .
Wtf?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten, veel vrouwen op die leeftijd zien er zo uit zoals zij
Haar dus niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Anita is IRL best leuk hoor.... wel wat minder timide als op TV.
mijn collega's en ik hebben nog geprobeerd te achterhalen wie Jan uiteindelijk heeft gekozen... maar helaas mocht ze dat niet zeggen
uiteindelijk hebben wij echter wel een vaag vermoeden ...
*Shuts mouth*
Ik merk al wel dat ik met jou niet veel intelligent vlees in de kuip hebquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
we·reld·vreemd (bijvoeglijk naamwoord; wereldvreemder, meest wereldvreemd; wereldvreemdheid)
1 niet bekend, thuis in de wereld
Neuken hoort bij het leven in de wereld, dus als je dat op je 44e nog niet gedaan hebt ben je voor mij wereldvreemd. En ik vind het niet normaal nee dat een vrouw er op haar 44e zo uit ziet. Ben zelf 41 en ze lijkt inderdaad meer op mijn moeder.
Waar slaat deze bespottelijke vraag opquote:
Misschien eens vaker naar buiten gaan, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien in jouw dorp, maar wij leven in de 21e eeuw
Dan noem je toch vanzelf dingen op, die onder de categorie 'passie' of 'leuke bezigheden' vallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......
Nee dat wist ik niet. Van alle mensen die ik ken boven de 20 neukt iedereen, maar maakt niemand zich schuldig aan geweld en aggressie (nou, misschien 1 of 2) en al helemaal niet aan moord en doodslag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
IkWist je dat geweld, agressie, moord en doodslag ook bij het leven horen? Feitelijk net zo veel als seks? [..]
Waar slaat deze bespottelijke vraag op![]()
?
Ooit gehoord van moraal en geinstitutionaliseerde normen en waarden in de vorm van wetten? Dat geweld en dergelijke minder vaak voorkomt dan dat mensen seks hebben heeft met niets anders te maken dan dat geweld en dergelijke verboden is en seks niet. Maar dat staat volledig los van het feit dat beide zeer menselijk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Van alle mensen die ik ken boven de 20 neukt iedereen, maar maakt niemand zich schuldig aan geweld en aggressie (nou, misschien 1 of 2) en al helemaal niet aan moord en doodslag.
Maar blijkbaar is dat in jouw omgeving anders. Wellicht doordat je dit zelf oproept?
Nee, ik ben niet gelovig. En natuurlijk doet het er toe waar die vraag op slaat. Is volledig uit de context. Het betreft de stad Groningen en toen ik nog studeerde zag ik heus om mij heen wel dat er veel werd geneukt, maar daar heb je mij ook niet over horen klagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
En waar die vraag op slaat doet er niet toe, ik hoor liever een antwoord. Ik ben ook zeer benieuwd uit welke grote stad je dan wel niet komt, Staphorst of Urk?
Doe maar jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar laten we hier maar over ophouden, dit topic gaat tenslotte over BZV.
Wat zit je nou gefrustreerd te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik merk al wel dat ik met jou niet veel intelligent vlees in de kuip heb, maar dat geeft niet hoor. Wist je dat geweld, agressie, moord en doodslag ook bij het leven horen? Feitelijk net zo veel als seks? Vind je iemand ook wereld vreemd, wanneer hij zich aan die zaken niet overgeeft
?
[..]
Waar slaat deze bespottelijke vraag op![]()
?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:00 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat zit je nou gefrustreerd te doen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar laten we hier maar over ophouden, dit topic gaat tenslotte over BZV.
Iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:13 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand een idee wanneer BzV is opgenomen? Neem aan dat alles al is opgenomen afgelopen jaar ergens?
Dan wel bijzonder lastig voor alle betrokkenen om hun mond dicht te houden
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet eenvoudig om je relatie te moeten verzwijgen tot het einde van BzV. Je kunt elkaar dus eigenlijk niet zien.
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans op uitlekken natuurlijk isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?
Dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans op uitlekken natuurlijk is.
Vast wel. Maar als je elkaar vanaf bijv (laten we zeggen) september tot eind van de afleveringen (februari?) niet zoveel kan zien lijkt me dat ook niet echt een goed iets voor een beginnende relatiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.
Bij deel een was er al meer bekend. Zo woonde een oud-collega bij Peter Daatselaar (die stugge boer die vlakbij het Drentse Dwingeloo woonde en al stiekem een andere vriendin had) in het dorp. Iedereen kreeg het voor die tijd al van die collega te horen, en ook veel klanten (was een landbouwechanisatebedrijf waar veel boeren kwamen) kregen het te horen. Maarja, dat was ook Peters eigen schuld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie neequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vast wel. Maar als je elkaar vanaf bijv (laten we zeggen) september tot eind van de afleveringen (februari?) niet zoveel kan zien lijkt me dat ook niet echt een goed iets voor een beginnende relatie
En vorig seizoen woonde sommige toch ook al samen?
Knap gedaan idd.... zo'n 60 singles die hebben kunnen zwijgen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn nog wel samen? Wanneer was eigenlijk de laatste opname?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie nee) hebben hun kerstdiner samen bij vrienden van Agnes gehad. Ze mochten voor zover ik begreep niet samen in het openbaar worden gezien
laatste opnames? geeeen idee, echt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn nog wel samen? Wanneer was eigenlijk de laatste opname?
Ik zag dat jij gepost had en ik wilde meteen weer even gaan zeuren, maar je weet dus niks. Lijkt me hoe dan ook erg moeilijk, zeker met zulke hoge kijkcijfers. Een buurvrouw van die vrienden kan Agnes en mister X hebben zien lopen en haar herkend hebben van BzV
.
Wel tof dat ze nu dus wel echt een relatie heeft met 1 van de 5quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie nee) hebben hun kerstdiner samen bij vrienden van Agnes gehad. Ze mochten voor zover ik begreep niet samen in het openbaar worden gezien
Nu maar hopen dat het ook goed gaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wel tof dat ze nu dus wel echt een relatie heeft met 1 van de 5
Yep... morgen weer toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef IV_Xample het volgende:
het is voor ons ook toch nog niet leuk om te weten wie het wordt
we moeten gewoon de uitzendingen afwachten
Preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef IV_Xample het volgende:
het is voor ons ook toch nog niet leuk om te weten wie het wordt
we moeten gewoon de uitzendingen afwachten
Inderdaad, elke week kijken en dan weet je meer..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
PreciesIk zou het niet kunnen waarderen als er hier mensen met spoilers komen.
Morgen weer een uitzending
Vooral benieuwd hoe het gaat tussen Agnes en Jurrequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef IV_Xample het volgende:
jepperdepep
heb er nu alweer zin in
maar nog ff wachten dus...
eens kijken wat die logeerpartijen teweeg gaan brengen
Nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:47 schreef IV_Xample het volgende:
volgens mij is iedereen blij dat we vanavond weer kunnen kijken
Uit een stukje over Yvon begreep ik dat het vlak voor de kerst was afgelopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste opname?
Hoi,quote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef Etcetera het volgende:
mjah kan wel zo'n beetje kloppen geloof ik want eind november/begin december is er nog gefilmd op de training bij Agnes
daar komen nog opnames achteraan, monteren, editten etc etc etc -> eind december klaar
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met Agnes en Jurre? Zijn ze nog steeds erg verliefd?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met Agnes en Jurre? Zijn ze nog steeds erg verliefd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Volgens mij wel ja. Ze blijven een weekend en dan mag hij/zij er weer 2 kiezen. Weet alleen niet meer wat er dan met die 2 gebeurde. Blijven die dan nog bij hem/haar logeren?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe ging dat nu vanavond.. dan bleven ze slapen en dan moet er weer 1 naar huis?
Ja dat weet ik dus ook niet meer eigenlijk.. iemand?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ze blijven een weekend en dan mag hij/zij er weer 2 kiezen. Weet alleen niet meer wat er dan met die 2 gebeurde. Blijven die dan nog bij hem/haar logeren?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]als ik ze haar zie zal ik het vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Volgens mij bljven de 2 overgebleven dames nog een week oid en dan moet er gekozen worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet meer eigenlijk.. iemand?
Wat dat die ging zoenen met beide?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij bljven de 2 overgebleven dames nog een week oid en dan moet er gekozen worden.
Dat was zo'n drama vorig jaar met Martijn
Ja, die had met Eva of zo gekust en met Inge. Hij is toen met Inge gaan samenwonen en ik meen ergens gelezen te hebben dat ze alweer uit elkaar zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, dat was die ene Fries toch? Die met die schoolleidster ging samen wonen naderhand, Inge ofzo?
jaquote:Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Nouk het volgende:
Ja leuk he, Martijn en Marlies zijn toch nog steeds samen?.
Oja, dat was Martijn! Vind ze een super leuk stel!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Nouk het volgende:
Leuke site! Ze zijn inderdaad echt een leuk stelquote:
Een echt leuk stel. Een van de leukste tot nu toe..quote:Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Nouk het volgende:
Nog niet veel gebeurd, behalve dat die Jurjen nu ineens stottert.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het eerste kwartiertje gemist. Kan iemand me even bijpraten
Ze verdiend iig beter.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is Karlijn toch ontzettend leuk!
Hahah ja ongelofelijk! Nog steeds een raadsel waarom zij het überhaupt zo ver heeft kunnen schoppen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef jmac het volgende:
Daar is ze. Maar gooi d'r maar meteen in een graf ofzo. Wat een grafstemming als je haar erbij hebt.
Goede vraag! Leek wel alsof ze wilde zeggen dat ze hem graag wilde leren kennen. Maar dat ze nu liever weg gaat. Kreeg niet het gevoel dat het een hele liefdesverklaring zou zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Silenus het volgende:
Huh, wtf, wat wou Klarijn zeggen?
Ik ook, vanaf het begin vind ik hem al vreselijk. Ik zou hem echt nooit kiezen, gatver. Zo'n irritante manier van praten.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Aventura het volgende:
Jurjen is zo irritant met z'n 'he' dat hij ongeveer 5x per zin zegt. Ik heb er een hekel aan als mensen zo praten.
Weetjewel/ jeweettochquote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Aventura het volgende:
Jurjen is zo irritant met z'n 'he' dat hij ongeveer 5x per zin zegt. Ik heb er een hekel aan als mensen zo praten.
Ook mijn absolute favorietquote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is Karlijn toch ontzettend leuk!
Als je Nederlands hebt gestudeerd ben je wel ontzettend leuk iddquote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ook mijn absolute favoriet. Nederlands gestudeerd en nu studerende aan het conservatorium
. Een leuk voorkomen en prachtig karakter.
Ze zei toch iets van "onder andere omstandigheden" oid?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef IV_Xample het volgende:
klarijn zegt toch juist dat ze hem beter wilt leren kennen of heb ik nou naar een ander voorstukje zitten kijken?
dus zij openbaart gewoon haar gevoelens toch?
Jan beslist wie het wordt, niet zijn moeder en volgens mij heeft Jan toch echt een duidelijke voorkeur voor Siepie.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef Djeez het volgende:
Geweldige aflevering weer. Ik beng bang dat Anita de favoriet is van Jan zijn moeder. Want Anita praat Fries en is zwaar gereformeerd. Dus die heeft een streepje voor bij moeder, dus Siepie gaat het niet worden.
Ik volgde dat even niet, ik was nog naar adem aan het happen om Anita. Wat gebeurde daar nu precies?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
OMG. Dat pompoensoep filmpje is té pijnlijk
Hij dacht dat het rechstreeks uit een zakje kwamquote:Op zondag 6 januari 2008 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik volgde dat even niet, ik was nog naar adem aan het happen om Anita. Wat gebeurde daar nu precies?
Omg, dat meen je niet?!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij dacht dat het rechstreeks uit een zakje kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Matched mooi met Agnes, die aan het eind van elk stukje tekst "dus...." zegtquote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Aventura het volgende:
Zeker weten, Viking84quote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je Nederlands hebt gestudeerd ben je wel ontzettend leuk idd. You has pm trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |