Wij kijkers oordelen over wat we zien, we kunnen moeilijk roepen "wat een eikel, maar wedden dat het karakter binnen prachtig is".quote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef HomoReligiosus het volgende:
[..]
Ik geef hem nog een kans. Hij was zenuwachtig en als je zenuwachtig bent, komt niet altijd alles er even tactisch uit. En hij moest er nu eenmaal wel over beginnen. Maar om door een minder tactische opmerking meteen heel Boer zoekt vrouw-kijkend Nederland over je heen te krijgen vind ik dan ook weer zo overdreven.
Dat denk ik ook, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 24 december 2007 22:55 schreef Majar het volgende:
Ik denk dat ze hem door liet gaan omdat ze het sneu vond dat hij anders voor maar 5 minuten was gekomen.
Weet je moeder meer dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Etcetera het volgende:
ik heb even met m'n moeder gebabbeldze wou niks specifieks loslaten (
) maar....
- hij wil haar meenemen naar Canada
- hij schijnt handbal niks te vinden
Well... I did the math
zei komt vaker in de sporthal dan ikquote:
Nah, ik ken genoeg mensen die een half jaar in Amerika hebben gezeten, alleen Engels gepraat en what so ever. Maar die gaan zich bij terugkomst niet gedragen als een psychotisch kijkend monotoon raar pratende weirdo.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:39 schreef DaFrenk het volgende:
Die Bart uit Canada was inderdaad een vreemd figuur. Maar kan me goed voorstellen dat als je al een tijd in Canada bent en je opeens in Nederland bent en Nederlands moet praten dat je dan idd raar over zal komen. Misschien is het volgende week beter
Oké okéquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nah, ik ken genoeg mensen die een half jaar in Amerika hebben gezeten, alleen Engels gepraat en what so ever. Maar die gaan zich bij terugkomst niet gedragen als een psychotisch kijkend monotoon raar pratende weirdo.
Dat je met een Engels accent praat, ok. Of dat je woorden wat moeilijk vindt. Maar dit was gewoon raar.
Hahaaquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:27 schreef Cee het volgende:
En m'n zieke geest dwingt me vervolgens om die twee al reproducerend voor te stellen.
Simpel : ze laten je alleen zien wat ZIJ willen en de rest niet. Weten wij veel of die 2 niet daarna of daarvoor een bere gezellig gesprekje hebben gehad ? Dát hebben ze eruit geknipt.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond dat mens die zo stil was met die oudste boer ook onwijs raar! En toch gaat ze door?
Dan vraag ik me toch af hoe dat nu kan?
Ja daar heb je een puntquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Simpel : ze laten je alleen zien wat ZIJ willen en de rest niet. Weten wij veel of die 2 niet daarna of daarvoor een bere gezellig gesprekje hebben gehad ? Dát hebben ze eruit geknipt.....
Dat je een brief schrijft en mee wilt doen aan het programma betekent niet, dat je een zeer spontaan, goed gebekt persoon en camera-op-je-snuit-liefhebber bentquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:58 schreef Silenus het volgende:
Dat je met een Engels accent praat, ok. Of dat je woorden wat moeilijk vindt. Maar dit was gewoon raar.
Z'n blik vond ik niet erg ontspannen over komenquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Simpel : ze laten je alleen zien wat ZIJ willen en de rest niet. Weten wij veel of die 2 niet daarna of daarvoor een bere gezellig gesprekje hebben gehad ? Dát hebben ze eruit geknipt.....
Uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 26 december 2007 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga zondag BZV opnemen ivm de TOP 2000
De regiseur heeft bij mij op school gezeten en hij heeft ook een paar filmpjes van mij in elkaar gemonteerd. Hij kan inderdaad érg goed monterenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Z'n blik vond ik niet erg ontspannen over komen
Maar idd, ze monteren aardig bij programma's
Hoe moet dat op oudjaarsavond dan komt Paul de Leeuw 2x op tv en dan is ook de Top 2000quote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij luisteren nu ook heeeeeel veel radio (top2000) dus ik denk ook dat wij het opnemen, maar zeker weten doe ik het nog niet
Was Jurjen die gast met die tas met bloemen? Die vond ik zó schattig. Niet echt mijn type, maar toch oh zo cute. Agnes & Jurjen ftw!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zitten echt te mooie en leuke dames bij. Voor Henk kan ik me dat wel voorstellen, bij Frans echter... Die is echt wat te dom voor sommige dames.
En Agnes kan Bart beter skippen, wat een lompe en vreemd overkomende gast. Ga voor Jurjen, dat lijkt me de ultieme kerel voor haar.
Iddquote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Was Jurjen die gast met die tas met bloemen? Die vond ik zó schattig. Niet echt mijn type, maar toch oh zo cute. Agnes & Jurjen ftw!
Ojee, dilemma!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe moet dat op oudjaarsavond dan komt Paul de Leeuw 2x op tv en dan is ook de Top 2000
Die vond ik ook leuk jaquote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Was Jurjen die gast met die tas met bloemen? Die vond ik zó schattig. Niet echt mijn type, maar toch oh zo cute. Agnes & Jurjen ftw!
Het word op 30 december opgenomen.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ojee, dilemma!
Ligt eraan wie er op visite komen.. als we geen Paul kijken neem ik het iig op en dan kijken we op 1 januari!Waarom komt die eigenlijk 2 x op tv?
Zullen we ffies verder gaan in het MWDL topic?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het word op 30 december opgenomen.
Een keer Mooi ! Weer de Leeuw om 20.30 -21.30 en ander heet ook Mooi ! Weer de Leeuw en begint om 23.30-01.05 maar dat heeft meer met nieuwjaar te maken. Wel op 31 december.
Ik bedoelde met aardig dat ze veel knippen plakken en dus monteren, niet dat het zo geweldig is.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De regiseur heeft bij mij op school gezeten en hij heeft ook een paar filmpjes van mij in elkaar gemonteerd. Hij kan inderdaad érg goed monteren
Een bloemiste uit A'dam vind je niveau hebben?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:52 schreef Freshthinking het volgende:
Al die lekkere wijven zijn gewoon aandachtsgeil en willen graag met de kop op tv. Die kunnen echt wel beter krijgen dan een uit te klei getrokken boerenlul.
Ik vind de montage anders wel aardig gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:26 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik bedoelde met aardig dat ze veel knippen plakken en dus monteren, niet dat het zo geweldig is.
Maar het programma ziet er in het algemeen wel leuk uit
Die Jurre leek me ook wel een goede, had in ieder geval doorgeleerdquote:Op woensdag 26 december 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En Agnes kan Bart beter skippen, wat een lompe en vreemd overkomende gast. Ga voor Jurjen, dat lijkt me de ultieme kerel voor haar.
Is het ook welquote:Op woensdag 26 december 2007 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind de montage anders wel aardig gedaan.
ik vind het een leuke meid, ze heeft een sportieve uitstraling, eentje om mee te gaan wandelen in noorwegen en onderweg moppen vertellenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef floris.exe het volgende:
Agnes heeft eigenlijk best wel een mannelijk gezicht. Te mannelijk naar mijn smaak. Een mooi figuur heeft ze daarentegen weer wel.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:37 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agnes familie van David Coulthard
Nee, ik vind een bloemiste uit A'dam geen niveau hebben. Maar ik vind al die vrouwen wel aandachtsgeil en ik weet wel zeker dat ze beter kunnen krijgen. Frans vind ik idd ook vrij simpel met af en toe lompe opmerkingen en komt regelmatig kortzichtig over. Henk komt wel sympathiek en slim over. Snap ook wel dat vrouwen voor hem gaan. Echter, ook hier geldt weer. Waarom zou je als vrouw per se met een boer willen daten? Er lopen genoeg andere single mannen met inhoud, opleiding en spontaniteit rond.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:29 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Een bloemiste uit A'dam vind je niveau hebben?Ze had niks te vertellen. Aandachtsgeil, geen idee, kan ik niet beoordelen. Of ze beter kunnen krijgen, mwah... Frans vind ik een erg simpele boer. Geen inhoud en qua uiterlijk is het ook 3x niks. Henk heeft iig nog een goeie inhoud, opleiding en is spontaan en ziet er normaal uit.
Ieder heeft zo z'n smaak. Mijn type is het ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef henkway het volgende:
[..]
ik vind het een leuke meid, ze heeft een sportieve uitstraling, eentje om mee te gaan wandelen in noorwegen en onderweg moppen vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |