Wij kijkers oordelen over wat we zien, we kunnen moeilijk roepen "wat een eikel, maar wedden dat het karakter binnen prachtig is".quote:Op maandag 24 december 2007 10:39 schreef HomoReligiosus het volgende:
[..]
Ik geef hem nog een kans. Hij was zenuwachtig en als je zenuwachtig bent, komt niet altijd alles er even tactisch uit. En hij moest er nu eenmaal wel over beginnen. Maar om door een minder tactische opmerking meteen heel Boer zoekt vrouw-kijkend Nederland over je heen te krijgen vind ik dan ook weer zo overdreven.
Dat denk ik ook, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 24 december 2007 22:55 schreef Majar het volgende:
Ik denk dat ze hem door liet gaan omdat ze het sneu vond dat hij anders voor maar 5 minuten was gekomen.
Weet je moeder meer dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Etcetera het volgende:
ik heb even met m'n moeder gebabbeldze wou niks specifieks loslaten (
) maar....
- hij wil haar meenemen naar Canada
- hij schijnt handbal niks te vinden
Well... I did the math
zei komt vaker in de sporthal dan ikquote:
Nah, ik ken genoeg mensen die een half jaar in Amerika hebben gezeten, alleen Engels gepraat en what so ever. Maar die gaan zich bij terugkomst niet gedragen als een psychotisch kijkend monotoon raar pratende weirdo.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:39 schreef DaFrenk het volgende:
Die Bart uit Canada was inderdaad een vreemd figuur. Maar kan me goed voorstellen dat als je al een tijd in Canada bent en je opeens in Nederland bent en Nederlands moet praten dat je dan idd raar over zal komen. Misschien is het volgende week beter
Oké okéquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nah, ik ken genoeg mensen die een half jaar in Amerika hebben gezeten, alleen Engels gepraat en what so ever. Maar die gaan zich bij terugkomst niet gedragen als een psychotisch kijkend monotoon raar pratende weirdo.
Dat je met een Engels accent praat, ok. Of dat je woorden wat moeilijk vindt. Maar dit was gewoon raar.
Hahaaquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:27 schreef Cee het volgende:
En m'n zieke geest dwingt me vervolgens om die twee al reproducerend voor te stellen.
Simpel : ze laten je alleen zien wat ZIJ willen en de rest niet. Weten wij veel of die 2 niet daarna of daarvoor een bere gezellig gesprekje hebben gehad ? Dát hebben ze eruit geknipt.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond dat mens die zo stil was met die oudste boer ook onwijs raar! En toch gaat ze door?
Dan vraag ik me toch af hoe dat nu kan?
Ja daar heb je een puntquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Simpel : ze laten je alleen zien wat ZIJ willen en de rest niet. Weten wij veel of die 2 niet daarna of daarvoor een bere gezellig gesprekje hebben gehad ? Dát hebben ze eruit geknipt.....
Dat je een brief schrijft en mee wilt doen aan het programma betekent niet, dat je een zeer spontaan, goed gebekt persoon en camera-op-je-snuit-liefhebber bentquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:58 schreef Silenus het volgende:
Dat je met een Engels accent praat, ok. Of dat je woorden wat moeilijk vindt. Maar dit was gewoon raar.
Z'n blik vond ik niet erg ontspannen over komenquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Simpel : ze laten je alleen zien wat ZIJ willen en de rest niet. Weten wij veel of die 2 niet daarna of daarvoor een bere gezellig gesprekje hebben gehad ? Dát hebben ze eruit geknipt.....
Uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 26 december 2007 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga zondag BZV opnemen ivm de TOP 2000
De regiseur heeft bij mij op school gezeten en hij heeft ook een paar filmpjes van mij in elkaar gemonteerd. Hij kan inderdaad érg goed monterenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Z'n blik vond ik niet erg ontspannen over komen
Maar idd, ze monteren aardig bij programma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |