Ha jijquote:
ha jijquote:
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.quote:
dat BHbandje bedoel jequote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ja, ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Jammer veur Frans, Jojanneke leek me de leukste
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?quote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..
''k vond haar de leukste van de vijf dames bij Frans.
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?
Maar dan is het lang zo gezellig niet luisteren.quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.![]()
Heb 2 uurtjes niet geluisterd.
Ik dacht echt dat 'ie een bijl naar d'r ging gooien ofzo. Wat een creep.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Bart: dat is wel een duur reisje, ja, dat weet je als je je opgeeft is een op de twee dat je eruit vliegtDe eerste ronde dan.
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?quote:Op zondag 30 december 2007 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha jij
nog altijd verknocht in t zuiden?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).quote:Op zondag 30 december 2007 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
Ben benieuwd of Karlijn ook nog de twijfels heeft volgende keer. Na zo'n dag zal je inderdaad wel dingen gaan merken aan 'je boer' die je minder vind. Echter lijkt het alsof Henk dat nog niet in de gaten heeft.
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu overquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).
ja was inderdaad een beetje vreemdquote:Op zondag 30 december 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu over
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef roze-meisje het volgende:
ja was inderdaad een beetje vreemd
denk dat hij door de zenuwen dingen zei die hij eigenlijk niet zo bedoelde
hij valt wel erg door de mand nu heb ik 't idee
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldjequote:moest deze aflevering erg denken aan hetgeen marc-marie tijdens de wereld draait door zei: aan het eind van het programma weet je waarom ze nog vrijgezel zijn![]()
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'quote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
En die Anita. Ze komt over als een verlegen meisje van 12 ofzo. Wat vreselijk, maar wat een toptelevisie.
lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....
zoals hij ook zei 'jullie weten dat jullie hier zijn voor een boer, toch?', alsof hij zich niet kon voorstellen dat die leuke vrouwen iets met een boer zouden willen...
[..]
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldje
sociale druk? z'n ouders?quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef roze-meisje het volgende:
lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theoriequote:denk toch dat zenuwen wel meespelen....
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigdquote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sociale druk? z'n ouders?
[..]
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theorie![]()
uit schuldgevoel en plichtsbesef teruggekomen bij zijn ouders, tegen beter weten in hopend op iemand om de pijn van zijn uitzichtloos lijden in zijn zelfverkozen gevangenschap op de boerderij te verlichten...de schijn ophoudend tegen de buitenwereld, terwijl achter zijn ogen het versteende hart klopt van iemand die zijn leven als voorbij beschouwt...
of zenuwen, natuurlijk...
ach, ik ben een romanticus...quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigd![]()
wel tragisch als je 't vanuit jouw visie bekijkt
quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, ik ben een romanticus...![]()
ach, misschien kan klarijn de ijsklomp van zijn hart doen smelten en wordt het een '...en ze leefden nog lang en gelukkig' einde, ipv een 'romeo-en-julia, collectieve zelfmoord' slot
misschien is er een samenhangquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]![]()
toch frappant dat met jouw menseninzicht je zelf geen relatie hebt volgens je fotoboek
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'
Saillant detail, ze is vroedvrouw, dus ze weet in ieder geval wel dat de kindjes niet van de ooievaar komenquote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?
Ik niet, vind je het gek dat ze geen gevoelens voor hem kreeg? Frans is een simpele, platte boer.quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Jegorex het volgende:
Ik dacht dat Jojanneke wel bij Frans zou blijven.
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voorquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een geweldige kijkcijfers voor BZV
Ik heb het van SKO zo gekopieerd !! Dan kijk je maar overheenquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voor
Ik vind dat wel prettig, gewoon iemand die zegt wat hij denkt. Ik heb niets met dat meisjes getrutquote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Joyce wel het beste bij Frans past op de een of andere manier.
Verder snap ik ook niet wat al die leuke meiden in hem zien.
Ik hoop dat Klarijn en Henk wel iets gaan krijgen, dat botte zie ik zelf niet zo.
Voel je niks van.quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef Flyduck het volgende:
Die Joyce is zeer goed te doen, jammer alleen van die voortanden.
Teletekst pagina 888, onmisbaar somsquote:Op maandag 31 december 2007 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
Hebben ze al eens overwogen ondertiteling bij die Frans in te voeren, versta er soms niets van.
Hij was niet heel streng grefo opgevoed, iets progressieverquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit!
Jan is 45, Anita 38quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit! Anita daarentegen wel
Hoe oud is die eigenlijk?
quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef Aventura het volgende:
Oke. die Anita is dan goed geconserveerd.
En ws. ook nog ongeconsumeerd!
En als ze niet wordt uitgekozen door Jan, gaat ze ongebruikt retourquote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef Aventura het volgende:
Oke. die Anita is dan goed geconserveerd.
En ws. ook nog ongeconsumeerd!
Dan mag hij nog kiezen ook, want die Annet was ook niet bepaald wereldsquote:Op maandag 31 december 2007 14:01 schreef Abbadon het volgende:
Misschien wil Jan gewoon wel graag een maagd...
daarom...ik geloof niet echt in het toeval dat hij met twee van dat soort types overblijft...quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan mag hij nog kiezen ook, want die Annet was ook niet bepaald werelds
Maar dat lijkt me wel een ontzettend lieve vrouw.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Die Annet had toch juist op een heleboel plekken in de wereld gewoond. Zij was toch diegene die Iets van huis uit was opgevoed, maar dat hadden ze nergens anders dus toen was ze maar bij de baptisten terrecht gekomen.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
vind ik een beetje kort door de bocht, misschien heeft 't een andere reden...quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef bloodymary het volgende:
Ook al ben je de hele wereld over geweest, als je op je 40e nog maagd bent, ben je voor mij wereldvreemd....
Een andere reden dan wat? Wordt er een reden gegeven dan?quote:Op maandag 31 december 2007 16:40 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
vind ik een beetje kort door de bocht, misschien heeft 't een andere reden...
het één sluit het ander niet noodzakelijk uit, lijkt me...quote:Op maandag 31 december 2007 16:25 schreef MissX het volgende:
Ik vond die Annet trouwens helemaal niet overkomen alsof ze nog nooit sex heeft gehad. Leek mij wel een leuke vrouw.
nee er wordt geen andere reden gegeven, misschien heeft ze een of ander(e) misvorming/lidteken aan haar lichaam waardoor ze niet intiem met mannen is (geweest) ik noem maar iets.....quote:Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Een andere reden dan wat? Wordt er een reden gegeven dan?
Blijkbaar verschillen de de meningen, ik vind het niet normaal en vind dat je iets mist in je leven.
van sympathiek huisvrouwtje naar beschadigde maagd in 20 postsquote:Op maandag 31 december 2007 17:12 schreef roze-meisje het volgende:![]()
[..]
nee er wordt geen andere reden gegeven, misschien heeft ze een of ander(e) misvorming/lidteken aan haar lichaam waardoor ze niet intiem met mannen is (geweest) ik noem maar iets.....
quote:Op maandag 31 december 2007 17:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van sympathiek huisvrouwtje naar beschadigde maagd in 20 posts
quote:Op maandag 31 december 2007 17:26 schreef roze-meisje het volgende:![]()
en henk van sympathieke intellligente man naar cynische, sociopatische lomperik
En terecht.. wat een ja.. boerse opmerking.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
Bartje was met zijn "t was wel een duurt geintje"
in DWDD
Jojanneke ja die was leuk...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef Adothehague het volgende:
Die jojaneke was wel leuk en die amsterdamse van die bloemen ook
Wel wereldvreemd (want het is tegenwoordig heel normaal om maar met jan en alleman in bed te duiken), maar dat wil niet meteen zeggen dat je niet normaal bent als je dat niet doetquote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef IV_Xample het volgende:
dus als je geen sex hebt gehad ben je wereldvreemd? (onzin btw)
misschien denken die mensen wel: geen sex voor het huwelijk
Vind je het gek, zij zag ook wel in dat die Frans een simpele boer is. Trouwens, Jojanneke gaf ook aan dat ze meer voor de lol meedeed. Aandachtsgeil figuur dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jojanneke ja die was leuk...
Maar ging zelf weg
En daarna kwam ze weer aan met "dus"quote:Op zondag 30 december 2007 21:11 schreef cora4034 het volgende:
Pffff wat moeizaam. Maar wel wijs.
Alleen workaholic of sociopaat? Wat denk je van een simpel type, een tokkie of een kamperquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).
Ik heb dat filmpje van Jojanneke hier neergezet die van de site van BZV.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vind je het gek, zij zag ook wel in dat die Frans een simpele boer is. Trouwens, Jojanneke gaf ook aan dat ze meer voor de lol meedeed. Aandachtsgeil figuur dus
Doe niet zo boos, joh!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje van Jojanneke hier neergezet die van de site van BZV.
Dus hoef jij mij niks te vertellen.
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Alleen workaholic of sociopaat? Wat denk je van een simpel type, een tokkie of een kamper
Haha, ik ook! Ben echt benieuwd naar volgende aflevering!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:35 schreef Treveo het volgende:
Ik ben blij dat die Agnes Bart naar huis heeft gestuurd
Ja en? dan nog, dan kun je toch nog wel vertellen wat je leuk vindt om te doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......
Dan heb jij niet veel begrepen van de definitie van wereldvreemd dus.quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef bloodymary het volgende:
Ook al ben je de hele wereld over geweest, als je op je 40e nog maagd bent, ben je voor mij wereldvreemd....
Wat ben jij naief zegquote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
we·reld·vreemd (bijvoeglijk naamwoord; wereldvreemder, meest wereldvreemd; wereldvreemdheid)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dan heb jij niet veel begrepen van de definitie van wereldvreemd dus.
Misschien in jouw dorp, maar wij leven in de 21e eeuwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat ben jij naief zeg. Ga eens naar buiten, veel vrouwen op die leeftijd zien er zo uit zoals zij .
Wtf?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten, veel vrouwen op die leeftijd zien er zo uit zoals zij
Haar dus niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Anita is IRL best leuk hoor.... wel wat minder timide als op TV.
mijn collega's en ik hebben nog geprobeerd te achterhalen wie Jan uiteindelijk heeft gekozen... maar helaas mocht ze dat niet zeggen
uiteindelijk hebben wij echter wel een vaag vermoeden ...
*Shuts mouth*
Ik merk al wel dat ik met jou niet veel intelligent vlees in de kuip hebquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
we·reld·vreemd (bijvoeglijk naamwoord; wereldvreemder, meest wereldvreemd; wereldvreemdheid)
1 niet bekend, thuis in de wereld
Neuken hoort bij het leven in de wereld, dus als je dat op je 44e nog niet gedaan hebt ben je voor mij wereldvreemd. En ik vind het niet normaal nee dat een vrouw er op haar 44e zo uit ziet. Ben zelf 41 en ze lijkt inderdaad meer op mijn moeder.
Waar slaat deze bespottelijke vraag opquote:
Misschien eens vaker naar buiten gaan, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien in jouw dorp, maar wij leven in de 21e eeuw
Dan noem je toch vanzelf dingen op, die onder de categorie 'passie' of 'leuke bezigheden' vallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |