Wel een leuke meid op zich, maar niet echt knap ofzo. Vind ik danquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef floris.exe het volgende:
Agnes heeft eigenlijk best wel een mannelijk gezicht. Te mannelijk naar mijn smaak. Een mooi figuur heeft ze daarentegen weer wel.
Dat gaat de verkeerde kant opquote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was gisteren helemaal in de war![]()
Dacht dat het zondag was en ik werd bijna boos op de tv dat het er niet op kwam
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:54 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat gaat de verkeerde kant op
Korte werkweek ! ik dacht dat vandaag maandag was.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]tja
2 dagen vrij.. dan denk ik dat het zondag is!
Dan heb je geluk! Nog anderhalve dag en dan is het alweer weekend!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Korte werkweek ! ik dacht dat vandaag maandag was.!
Dat dacht ik ook! Hier is het uitgestorven op kantoor. Beman in m'n eentje de afdelingquote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Korte werkweek ! ik dacht dat vandaag maandag was.!
Freshthinking -> Gonnie vind ik beterquote:Op donderdag 27 december 2007 12:16 schreef Hardrebel het volgende:
frans -> gonnie
gerard - marja
henk -> eline
jan ->siepie
agnes -> bart
vink wel een beste combinaties
Zij geeft te kennen graag met zijn klokkenspel te spelenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef IV_Xample het volgende:
jan en siepie staat toch al vast joh
voor elkaar gemaakt? of zoutie toch voor de orgelspelende anita gaan
Wat doet het woordje opleiding tussen je opsomming? Wat de neuk maakt een opleiding nou uit, als degene zijn of haar werk maar leuk vindt is ook vrij belangrijk toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, ik vind een bloemiste uit A'dam geen niveau hebben. Maar ik vind al die vrouwen wel aandachtsgeil en ik weet wel zeker dat ze beter kunnen krijgen. Frans vind ik idd ook vrij simpel met af en toe lompe opmerkingen en komt regelmatig kortzichtig over. Henk komt wel sympathiek en slim over. Snap ook wel dat vrouwen voor hem gaan. Echter, ook hier geldt weer. Waarom zou je als vrouw per se met een boer willen daten? Er lopen genoeg andere single mannen met inhoud, opleiding en spontaniteit rond.
Ja en dan? Heb je dan een streepje voor?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Die Jurre leek me ook wel een goede, had in ieder geval doorgeleerd
Voor Agnes welquote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat doet het woordje opleiding tussen je opsomming? Wat de neuk maakt een opleiding nou uit, als degene zijn of haar werk maar leuk vindt is ook vrij belangrijk toch?
[..]
Ja en dan? Heb je dan een streepje voor?
Kijk naar Frans en daar heb je het antwoord.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt een opleiding nou uit, als degene zijn of haar werk maar leuk vindt is ook vrij belangrijk toch?
Gister wist ik door de kerstdagen even niet meer welke dag het was en dus dacht ik dat ik ms het programma had gemistquote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was gisteren helemaal in de war![]()
Dacht dat het zondag was en ik werd bijna boos op de tv dat het er niet op kwam
Leuk voor een eventuele Boer zoekt Vrouw-prono.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn gedachten:
Frans en hmm ja ik twijfel tussen Gonnie en Jojanneke
Gerard en ja ook hier twijfel ik tussen Marja of Anke
Henk en Klarijn
Jan en Siepie
Agnes en Jurjen
Zo
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ja en dan? Heb je dan een streepje voor?
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef Freshthinking het volgende:
Wat gebeurt er met de vrouwen die 'afvallen'? Kun je daar middels de BZV-site mee in contact komen?
Er zitten een paar vrouwen tussen die ik best wat beter wil leren kennen. Jojanneke, Gonnie en Maartje bv.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?
Yeah rightquote:Op zondag 30 december 2007 09:10 schreef IV_Xample het volgende:
maar kan je zelf niemand vinden dan? omdat je het dan via tv moet doen?
hahaha j/k
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?
Volgens mij is het juist andersom: jij krijgt een beeld van iemand dat bepaald wordt door de montage. Er gaat niets boven zelf ontdekken (bovendien is dat veel leuker)quote:Op zondag 30 december 2007 11:01 schreef Freshthinking het volgende:
op zo'n manier krijg je wel een redelijke indruk van een vrouw. Beter dan dat je het eerst zelf nog allemaal moet gaan ontdekken
Tuurlijk, montage heet er wel een invloed op. Echter, je ziet wel hoe iemand overkomt en wat voor uitstraling ze heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 11:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom: jij krijgt een beeld van iemand dat bepaald wordt door de montage. Er gaat niets boven zelf ontdekken (bovendien is dat veel leuker)
Oja.. en curling!quote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef cora4034 het volgende:
De oudjes waren in het zuiderzeemuseum.
Laat maar hierheen komen. Veruit de leukste tot nu toequote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaah.. doei Jojanneke!
Dat zei ik dus net tegen mijn moeder!quote:Op zondag 30 december 2007 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Moet hij nu al kiezen! Wat raar gemonteerd.
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op zondag 30 december 2007 20:59 schreef Mainport het volgende:
Wat is Frans een simpele kerel. Wat zien die meisjes in hem?
ik denk het ook ja, al is die Henk wel een beetje vervelend...en voor Frans gok ik op Ronella, op dit momentquote:Op zondag 30 december 2007 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Die Klarijn zal t wel worden. Lijkt mij een hele leuke
ik weet t wel zeker.quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik denk dat die kerel uit Canada naar huis gaat.
natuurlijk...ze is niet domquote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik denk dat die kerel uit Canada naar huis gaat.
quote:
Nou echt welquote:Op zondag 30 december 2007 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]was echt lullig zoals ie t bracht vond ik
Die gast had volgend mij ook het iq van een visstickquote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef MissX het volgende:
die Canadees is echt te eng met z'n: "ik hoop dat zij mee gaat naar Canada en dan een gezinnetje stichten" brrrr. Hij zat ook praktische te janken.
Die Anita is inderdaad echt zo'n geleuvige preutse muis.quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef MissX het volgende:
Van Jan snap ik echt niet dat die Anita doorgaat, echt zo een muisje. Maar misschien had hij iets van ik moet een 3e maar wil ze eigenlijk geen van drieen.
Ja, net even. Ze gaf aan dat ze het alleen maar deed om op televisie te komenquote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef IV_Xample het volgende:
@ freshthinking : al gebeld met jojanneke?
Klarijn is ook leuk ja! Wat moet ze met zo'n droogkloot?quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Kiegie het volgende:
Die Klarijn moet als de donder maken dat ze wegkomt bij die Henk.
Zij is echt veel te leuk voor hem.
is dat een vriendin van je?quote:Op zondag 30 december 2007 22:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, net even. Ze gaf aan dat ze het alleen maar deed om op televisie te komen
Ha jijquote:
ha jijquote:
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.quote:
dat BHbandje bedoel jequote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ja, ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Jammer veur Frans, Jojanneke leek me de leukste
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?quote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..
''k vond haar de leukste van de vijf dames bij Frans.
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?
Maar dan is het lang zo gezellig niet luisteren.quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.![]()
Heb 2 uurtjes niet geluisterd.
Ik dacht echt dat 'ie een bijl naar d'r ging gooien ofzo. Wat een creep.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Bart: dat is wel een duur reisje, ja, dat weet je als je je opgeeft is een op de twee dat je eruit vliegtDe eerste ronde dan.
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?quote:Op zondag 30 december 2007 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha jij
nog altijd verknocht in t zuiden?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).quote:Op zondag 30 december 2007 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
Ben benieuwd of Karlijn ook nog de twijfels heeft volgende keer. Na zo'n dag zal je inderdaad wel dingen gaan merken aan 'je boer' die je minder vind. Echter lijkt het alsof Henk dat nog niet in de gaten heeft.
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu overquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).
ja was inderdaad een beetje vreemdquote:Op zondag 30 december 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu over
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef roze-meisje het volgende:
ja was inderdaad een beetje vreemd
denk dat hij door de zenuwen dingen zei die hij eigenlijk niet zo bedoelde
hij valt wel erg door de mand nu heb ik 't idee
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldjequote:moest deze aflevering erg denken aan hetgeen marc-marie tijdens de wereld draait door zei: aan het eind van het programma weet je waarom ze nog vrijgezel zijn![]()
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'quote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
En die Anita. Ze komt over als een verlegen meisje van 12 ofzo. Wat vreselijk, maar wat een toptelevisie.
lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....
zoals hij ook zei 'jullie weten dat jullie hier zijn voor een boer, toch?', alsof hij zich niet kon voorstellen dat die leuke vrouwen iets met een boer zouden willen...
[..]
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldje
sociale druk? z'n ouders?quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef roze-meisje het volgende:
lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theoriequote:denk toch dat zenuwen wel meespelen....
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigdquote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sociale druk? z'n ouders?
[..]
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theorie![]()
uit schuldgevoel en plichtsbesef teruggekomen bij zijn ouders, tegen beter weten in hopend op iemand om de pijn van zijn uitzichtloos lijden in zijn zelfverkozen gevangenschap op de boerderij te verlichten...de schijn ophoudend tegen de buitenwereld, terwijl achter zijn ogen het versteende hart klopt van iemand die zijn leven als voorbij beschouwt...
of zenuwen, natuurlijk...
ach, ik ben een romanticus...quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigd![]()
wel tragisch als je 't vanuit jouw visie bekijkt
quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, ik ben een romanticus...![]()
ach, misschien kan klarijn de ijsklomp van zijn hart doen smelten en wordt het een '...en ze leefden nog lang en gelukkig' einde, ipv een 'romeo-en-julia, collectieve zelfmoord' slot
misschien is er een samenhangquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]![]()
toch frappant dat met jouw menseninzicht je zelf geen relatie hebt volgens je fotoboek
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'
Saillant detail, ze is vroedvrouw, dus ze weet in ieder geval wel dat de kindjes niet van de ooievaar komenquote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?
Ik niet, vind je het gek dat ze geen gevoelens voor hem kreeg? Frans is een simpele, platte boer.quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Jegorex het volgende:
Ik dacht dat Jojanneke wel bij Frans zou blijven.
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voorquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een geweldige kijkcijfers voor BZV
Ik heb het van SKO zo gekopieerd !! Dan kijk je maar overheenquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voor
Ik vind dat wel prettig, gewoon iemand die zegt wat hij denkt. Ik heb niets met dat meisjes getrutquote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Joyce wel het beste bij Frans past op de een of andere manier.
Verder snap ik ook niet wat al die leuke meiden in hem zien.
Ik hoop dat Klarijn en Henk wel iets gaan krijgen, dat botte zie ik zelf niet zo.
Voel je niks van.quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef Flyduck het volgende:
Die Joyce is zeer goed te doen, jammer alleen van die voortanden.
Teletekst pagina 888, onmisbaar somsquote:Op maandag 31 december 2007 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
Hebben ze al eens overwogen ondertiteling bij die Frans in te voeren, versta er soms niets van.
Hij was niet heel streng grefo opgevoed, iets progressieverquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit!
Jan is 45, Anita 38quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit! Anita daarentegen wel
Hoe oud is die eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |