Klarijn is ook leuk ja! Wat moet ze met zo'n droogkloot?quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Kiegie het volgende:
Die Klarijn moet als de donder maken dat ze wegkomt bij die Henk.
Zij is echt veel te leuk voor hem.
is dat een vriendin van je?quote:Op zondag 30 december 2007 22:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, net even. Ze gaf aan dat ze het alleen maar deed om op televisie te komen
Ha jijquote:
ha jijquote:
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.quote:
dat BHbandje bedoel jequote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ja, ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind haar een beetje eng op een of andere manier. En ik erger me dood aan dat zilvere haarband ding. Had ik vorige week ook al.
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Jammer veur Frans, Jojanneke leek me de leukste
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?quote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Jojanneke heeft besloten om eventueel niet verder te gaan met Frans..
''k vond haar de leukste van de vijf dames bij Frans.
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je BZV gezien ipv Top2000 luisteren?
Maar dan is het lang zo gezellig niet luisteren.quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pssssssst, ik kan naar nieuwjaar terug luisteren de Top 2000.![]()
Heb 2 uurtjes niet geluisterd.
Ik dacht echt dat 'ie een bijl naar d'r ging gooien ofzo. Wat een creep.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Bart: dat is wel een duur reisje, ja, dat weet je als je je opgeeft is een op de twee dat je eruit vliegtDe eerste ronde dan.
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?quote:Op zondag 30 december 2007 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha jij
nog altijd verknocht in t zuiden?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jeppers! En jij nog altijd bij de NOB aan je avatar te zien?
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).quote:Op zondag 30 december 2007 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
Ben benieuwd of Karlijn ook nog de twijfels heeft volgende keer. Na zo'n dag zal je inderdaad wel dingen gaan merken aan 'je boer' die je minder vind. Echter lijkt het alsof Henk dat nog niet in de gaten heeft.
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu overquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).
ja was inderdaad een beetje vreemdquote:Op zondag 30 december 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat nadat hij gezegd had dat hij z'n werk op zich ook niet echt geweldig vond ofzo...dan vraag je je af wat zo iemand dan doet met z'n leven...kwam wel redelijk sneu over
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef roze-meisje het volgende:
ja was inderdaad een beetje vreemd
denk dat hij door de zenuwen dingen zei die hij eigenlijk niet zo bedoelde
hij valt wel erg door de mand nu heb ik 't idee
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldjequote:moest deze aflevering erg denken aan hetgeen marc-marie tijdens de wereld draait door zei: aan het eind van het programma weet je waarom ze nog vrijgezel zijn![]()
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'quote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
En die Anita. Ze komt over als een verlegen meisje van 12 ofzo. Wat vreselijk, maar wat een toptelevisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |