Kijk naar Frans en daar heb je het antwoord.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt een opleiding nou uit, als degene zijn of haar werk maar leuk vindt is ook vrij belangrijk toch?
Gister wist ik door de kerstdagen even niet meer welke dag het was en dus dacht ik dat ik ms het programma had gemistquote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was gisteren helemaal in de war![]()
Dacht dat het zondag was en ik werd bijna boos op de tv dat het er niet op kwam
Leuk voor een eventuele Boer zoekt Vrouw-prono.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn gedachten:
Frans en hmm ja ik twijfel tussen Gonnie en Jojanneke
Gerard en ja ook hier twijfel ik tussen Marja of Anke
Henk en Klarijn
Jan en Siepie
Agnes en Jurjen
Zo
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ja en dan? Heb je dan een streepje voor?
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef Freshthinking het volgende:
Wat gebeurt er met de vrouwen die 'afvallen'? Kun je daar middels de BZV-site mee in contact komen?
Er zitten een paar vrouwen tussen die ik best wat beter wil leren kennen. Jojanneke, Gonnie en Maartje bv.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?
Yeah rightquote:Op zondag 30 december 2007 09:10 schreef IV_Xample het volgende:
maar kan je zelf niemand vinden dan? omdat je het dan via tv moet doen?
hahaha j/k
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
heb je al iemand uitgekozen voor je eigen 'collectie' dan?
Volgens mij is het juist andersom: jij krijgt een beeld van iemand dat bepaald wordt door de montage. Er gaat niets boven zelf ontdekken (bovendien is dat veel leuker)quote:Op zondag 30 december 2007 11:01 schreef Freshthinking het volgende:
op zo'n manier krijg je wel een redelijke indruk van een vrouw. Beter dan dat je het eerst zelf nog allemaal moet gaan ontdekken
Tuurlijk, montage heet er wel een invloed op. Echter, je ziet wel hoe iemand overkomt en wat voor uitstraling ze heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 11:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom: jij krijgt een beeld van iemand dat bepaald wordt door de montage. Er gaat niets boven zelf ontdekken (bovendien is dat veel leuker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |