lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hij leek me niet nerveus...volgens mij bedoelde hij precies wat hij zei....
zoals hij ook zei 'jullie weten dat jullie hier zijn voor een boer, toch?', alsof hij zich niet kon voorstellen dat die leuke vrouwen iets met een boer zouden willen...
[..]
ach, da's ook weer wat overdreven...de meesten zijn niet onsympathiek, al hebben ze gemiddeld genomen wel een redelijk klein wereldje
sociale druk? z'n ouders?quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef roze-meisje het volgende:
lijkt mij vrij vreemd als je geen hobby's hebt en geen plezier in je werk hebt, iedereen vindt wel iets leuk om te doen dan heb je al een hobby en waarom kiest hij als universitair geschoold iemand voor het boerenbestaan als hij het niet leuk vindt?
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theoriequote:denk toch dat zenuwen wel meespelen....
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigdquote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sociale druk? z'n ouders?
[..]
mwah...ik ga voor de cynische, verbitterde sociopaat-theorie![]()
uit schuldgevoel en plichtsbesef teruggekomen bij zijn ouders, tegen beter weten in hopend op iemand om de pijn van zijn uitzichtloos lijden in zijn zelfverkozen gevangenschap op de boerderij te verlichten...de schijn ophoudend tegen de buitenwereld, terwijl achter zijn ogen het versteende hart klopt van iemand die zijn leven als voorbij beschouwt...
of zenuwen, natuurlijk...
ach, ik ben een romanticus...quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hmm prachtige analyse, je hebt me helemaal overtuigd![]()
wel tragisch als je 't vanuit jouw visie bekijkt
quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, ik ben een romanticus...![]()
ach, misschien kan klarijn de ijsklomp van zijn hart doen smelten en wordt het een '...en ze leefden nog lang en gelukkig' einde, ipv een 'romeo-en-julia, collectieve zelfmoord' slot
misschien is er een samenhangquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]![]()
toch frappant dat met jouw menseninzicht je zelf geen relatie hebt volgens je fotoboek
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat dacht je van die Annet dan? 'ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar als ik er één zou hebben, dan zou Jan wel m'n type zijn...'
Saillant detail, ze is vroedvrouw, dus ze weet in ieder geval wel dat de kindjes niet van de ooievaar komenquote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook niet het typje om zonder serieuze relatie van bil te gaan, zou ze dan nog maagd zijn?
Ik niet, vind je het gek dat ze geen gevoelens voor hem kreeg? Frans is een simpele, platte boer.quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Jegorex het volgende:
Ik dacht dat Jojanneke wel bij Frans zou blijven.
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voorquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een geweldige kijkcijfers voor BZV
Ik heb het van SKO zo gekopieerd !! Dan kijk je maar overheenquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook geen echte concurrentie, rest van de lijst stelt niet veel voor
Ik vind dat wel prettig, gewoon iemand die zegt wat hij denkt. Ik heb niets met dat meisjes getrutquote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Joyce wel het beste bij Frans past op de een of andere manier.
Verder snap ik ook niet wat al die leuke meiden in hem zien.
Ik hoop dat Klarijn en Henk wel iets gaan krijgen, dat botte zie ik zelf niet zo.
Voel je niks van.quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef Flyduck het volgende:
Die Joyce is zeer goed te doen, jammer alleen van die voortanden.
Teletekst pagina 888, onmisbaar somsquote:Op maandag 31 december 2007 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
Hebben ze al eens overwogen ondertiteling bij die Frans in te voeren, versta er soms niets van.
Hij was niet heel streng grefo opgevoed, iets progressieverquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit!
Jan is 45, Anita 38quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
Klopt het nou dat Jan een grefo is? Zo zie-ie er helemaal niet uit! Anita daarentegen wel
Hoe oud is die eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |