En terecht.. wat een ja.. boerse opmerking.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
Bartje was met zijn "t was wel een duurt geintje"
in DWDD
Jojanneke ja die was leuk...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:13 schreef Adothehague het volgende:
Die jojaneke was wel leuk en die amsterdamse van die bloemen ook
Wel wereldvreemd (want het is tegenwoordig heel normaal om maar met jan en alleman in bed te duiken), maar dat wil niet meteen zeggen dat je niet normaal bent als je dat niet doetquote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef IV_Xample het volgende:
dus als je geen sex hebt gehad ben je wereldvreemd? (onzin btw)
misschien denken die mensen wel: geen sex voor het huwelijk
Vind je het gek, zij zag ook wel in dat die Frans een simpele boer is. Trouwens, Jojanneke gaf ook aan dat ze meer voor de lol meedeed. Aandachtsgeil figuur dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jojanneke ja die was leuk...
Maar ging zelf weg
En daarna kwam ze weer aan met "dus"quote:Op zondag 30 december 2007 21:11 schreef cora4034 het volgende:
Pffff wat moeizaam. Maar wel wijs.
Alleen workaholic of sociopaat? Wat denk je van een simpel type, een tokkie of een kamperquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Op het moment dat Henk aangaf geen hobby's te hebben, keek ze wel onaangenaam verrast (en terecht: welke idioot heeft er nou geen hobby? Alleen een workaholic of een sociopaat).
Ik heb dat filmpje van Jojanneke hier neergezet die van de site van BZV.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vind je het gek, zij zag ook wel in dat die Frans een simpele boer is. Trouwens, Jojanneke gaf ook aan dat ze meer voor de lol meedeed. Aandachtsgeil figuur dus
Doe niet zo boos, joh!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje van Jojanneke hier neergezet die van de site van BZV.
Dus hoef jij mij niks te vertellen.
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Alleen workaholic of sociopaat? Wat denk je van een simpel type, een tokkie of een kamper
Haha, ik ook! Ben echt benieuwd naar volgende aflevering!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:35 schreef Treveo het volgende:
Ik ben blij dat die Agnes Bart naar huis heeft gestuurd
Ja en? dan nog, dan kun je toch nog wel vertellen wat je leuk vindt om te doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......
Dan heb jij niet veel begrepen van de definitie van wereldvreemd dus.quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef bloodymary het volgende:
Ook al ben je de hele wereld over geweest, als je op je 40e nog maagd bent, ben je voor mij wereldvreemd....
Wat ben jij naief zegquote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan mag hij nog kiezen ook, want die Annet was ook niet bepaald werelds
we·reld·vreemd (bijvoeglijk naamwoord; wereldvreemder, meest wereldvreemd; wereldvreemdheid)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dan heb jij niet veel begrepen van de definitie van wereldvreemd dus.
Misschien in jouw dorp, maar wij leven in de 21e eeuwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat ben jij naief zeg. Ga eens naar buiten, veel vrouwen op die leeftijd zien er zo uit zoals zij .
Wtf?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten, veel vrouwen op die leeftijd zien er zo uit zoals zij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |