Yep... morgen weer toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef IV_Xample het volgende:
het is voor ons ook toch nog niet leuk om te weten wie het wordt
we moeten gewoon de uitzendingen afwachten
Preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef IV_Xample het volgende:
het is voor ons ook toch nog niet leuk om te weten wie het wordt
we moeten gewoon de uitzendingen afwachten
Inderdaad, elke week kijken en dan weet je meer..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
PreciesIk zou het niet kunnen waarderen als er hier mensen met spoilers komen.
Morgen weer een uitzending
Vooral benieuwd hoe het gaat tussen Agnes en Jurrequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef IV_Xample het volgende:
jepperdepep
heb er nu alweer zin in
maar nog ff wachten dus...
eens kijken wat die logeerpartijen teweeg gaan brengen
Nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:47 schreef IV_Xample het volgende:
volgens mij is iedereen blij dat we vanavond weer kunnen kijken
Uit een stukje over Yvon begreep ik dat het vlak voor de kerst was afgelopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste opname?
Hoi,quote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef Etcetera het volgende:
mjah kan wel zo'n beetje kloppen geloof ik want eind november/begin december is er nog gefilmd op de training bij Agnes
daar komen nog opnames achteraan, monteren, editten etc etc etc -> eind december klaar
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met Agnes en Jurre? Zijn ze nog steeds erg verliefd?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met Agnes en Jurre? Zijn ze nog steeds erg verliefd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Volgens mij wel ja. Ze blijven een weekend en dan mag hij/zij er weer 2 kiezen. Weet alleen niet meer wat er dan met die 2 gebeurde. Blijven die dan nog bij hem/haar logeren?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe ging dat nu vanavond.. dan bleven ze slapen en dan moet er weer 1 naar huis?
Ja dat weet ik dus ook niet meer eigenlijk.. iemand?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ze blijven een weekend en dan mag hij/zij er weer 2 kiezen. Weet alleen niet meer wat er dan met die 2 gebeurde. Blijven die dan nog bij hem/haar logeren?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]als ik ze haar zie zal ik het vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |