Nee dat wist ik niet. Van alle mensen die ik ken boven de 20 neukt iedereen, maar maakt niemand zich schuldig aan geweld en aggressie (nou, misschien 1 of 2) en al helemaal niet aan moord en doodslag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
IkWist je dat geweld, agressie, moord en doodslag ook bij het leven horen? Feitelijk net zo veel als seks? [..]
Waar slaat deze bespottelijke vraag op![]()
?
Ooit gehoord van moraal en geinstitutionaliseerde normen en waarden in de vorm van wetten? Dat geweld en dergelijke minder vaak voorkomt dan dat mensen seks hebben heeft met niets anders te maken dan dat geweld en dergelijke verboden is en seks niet. Maar dat staat volledig los van het feit dat beide zeer menselijk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Van alle mensen die ik ken boven de 20 neukt iedereen, maar maakt niemand zich schuldig aan geweld en aggressie (nou, misschien 1 of 2) en al helemaal niet aan moord en doodslag.
Maar blijkbaar is dat in jouw omgeving anders. Wellicht doordat je dit zelf oproept?
Nee, ik ben niet gelovig. En natuurlijk doet het er toe waar die vraag op slaat. Is volledig uit de context. Het betreft de stad Groningen en toen ik nog studeerde zag ik heus om mij heen wel dat er veel werd geneukt, maar daar heb je mij ook niet over horen klagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
En waar die vraag op slaat doet er niet toe, ik hoor liever een antwoord. Ik ben ook zeer benieuwd uit welke grote stad je dan wel niet komt, Staphorst of Urk?
Doe maar jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar laten we hier maar over ophouden, dit topic gaat tenslotte over BZV.
Wat zit je nou gefrustreerd te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik merk al wel dat ik met jou niet veel intelligent vlees in de kuip heb, maar dat geeft niet hoor. Wist je dat geweld, agressie, moord en doodslag ook bij het leven horen? Feitelijk net zo veel als seks? Vind je iemand ook wereld vreemd, wanneer hij zich aan die zaken niet overgeeft
?
[..]
Waar slaat deze bespottelijke vraag op![]()
?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:00 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat zit je nou gefrustreerd te doen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar laten we hier maar over ophouden, dit topic gaat tenslotte over BZV.
Iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:13 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand een idee wanneer BzV is opgenomen? Neem aan dat alles al is opgenomen afgelopen jaar ergens?
Dan wel bijzonder lastig voor alle betrokkenen om hun mond dicht te houden
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet eenvoudig om je relatie te moeten verzwijgen tot het einde van BzV. Je kunt elkaar dus eigenlijk niet zien.
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans op uitlekken natuurlijk isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?
Dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans op uitlekken natuurlijk is.
Vast wel. Maar als je elkaar vanaf bijv (laten we zeggen) september tot eind van de afleveringen (februari?) niet zoveel kan zien lijkt me dat ook niet echt een goed iets voor een beginnende relatiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.
Bij deel een was er al meer bekend. Zo woonde een oud-collega bij Peter Daatselaar (die stugge boer die vlakbij het Drentse Dwingeloo woonde en al stiekem een andere vriendin had) in het dorp. Iedereen kreeg het voor die tijd al van die collega te horen, en ook veel klanten (was een landbouwechanisatebedrijf waar veel boeren kwamen) kregen het te horen. Maarja, dat was ook Peters eigen schuld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie neequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vast wel. Maar als je elkaar vanaf bijv (laten we zeggen) september tot eind van de afleveringen (februari?) niet zoveel kan zien lijkt me dat ook niet echt een goed iets voor een beginnende relatie
En vorig seizoen woonde sommige toch ook al samen?
Knap gedaan idd.... zo'n 60 singles die hebben kunnen zwijgen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn nog wel samen? Wanneer was eigenlijk de laatste opname?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie nee) hebben hun kerstdiner samen bij vrienden van Agnes gehad. Ze mochten voor zover ik begreep niet samen in het openbaar worden gezien
laatste opnames? geeeen idee, echt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn nog wel samen? Wanneer was eigenlijk de laatste opname?
Ik zag dat jij gepost had en ik wilde meteen weer even gaan zeuren, maar je weet dus niks. Lijkt me hoe dan ook erg moeilijk, zeker met zulke hoge kijkcijfers. Een buurvrouw van die vrienden kan Agnes en mister X hebben zien lopen en haar herkend hebben van BzV
.
Wel tof dat ze nu dus wel echt een relatie heeft met 1 van de 5quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie nee) hebben hun kerstdiner samen bij vrienden van Agnes gehad. Ze mochten voor zover ik begreep niet samen in het openbaar worden gezien
Nu maar hopen dat het ook goed gaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wel tof dat ze nu dus wel echt een relatie heeft met 1 van de 5
Yep... morgen weer toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef IV_Xample het volgende:
het is voor ons ook toch nog niet leuk om te weten wie het wordt
we moeten gewoon de uitzendingen afwachten
Preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:20 schreef IV_Xample het volgende:
het is voor ons ook toch nog niet leuk om te weten wie het wordt
we moeten gewoon de uitzendingen afwachten
Inderdaad, elke week kijken en dan weet je meer..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
PreciesIk zou het niet kunnen waarderen als er hier mensen met spoilers komen.
Morgen weer een uitzending
Vooral benieuwd hoe het gaat tussen Agnes en Jurrequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef IV_Xample het volgende:
jepperdepep
heb er nu alweer zin in
maar nog ff wachten dus...
eens kijken wat die logeerpartijen teweeg gaan brengen
Nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:47 schreef IV_Xample het volgende:
volgens mij is iedereen blij dat we vanavond weer kunnen kijken
Uit een stukje over Yvon begreep ik dat het vlak voor de kerst was afgelopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste opname?
Hoi,quote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef Etcetera het volgende:
mjah kan wel zo'n beetje kloppen geloof ik want eind november/begin december is er nog gefilmd op de training bij Agnes
daar komen nog opnames achteraan, monteren, editten etc etc etc -> eind december klaar
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met Agnes en Jurre? Zijn ze nog steeds erg verliefd?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met Agnes en Jurre? Zijn ze nog steeds erg verliefd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Volgens mij wel ja. Ze blijven een weekend en dan mag hij/zij er weer 2 kiezen. Weet alleen niet meer wat er dan met die 2 gebeurde. Blijven die dan nog bij hem/haar logeren?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe ging dat nu vanavond.. dan bleven ze slapen en dan moet er weer 1 naar huis?
Ja dat weet ik dus ook niet meer eigenlijk.. iemand?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ze blijven een weekend en dan mag hij/zij er weer 2 kiezen. Weet alleen niet meer wat er dan met die 2 gebeurde. Blijven die dan nog bij hem/haar logeren?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]als ik ze haar zie zal ik het vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Volgens mij bljven de 2 overgebleven dames nog een week oid en dan moet er gekozen worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet meer eigenlijk.. iemand?
Wat dat die ging zoenen met beide?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij bljven de 2 overgebleven dames nog een week oid en dan moet er gekozen worden.
Dat was zo'n drama vorig jaar met Martijn
Ja, die had met Eva of zo gekust en met Inge. Hij is toen met Inge gaan samenwonen en ik meen ergens gelezen te hebben dat ze alweer uit elkaar zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, dat was die ene Fries toch? Die met die schoolleidster ging samen wonen naderhand, Inge ofzo?
jaquote:Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Nouk het volgende:
Ja leuk he, Martijn en Marlies zijn toch nog steeds samen?.
Oja, dat was Martijn! Vind ze een super leuk stel!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Nouk het volgende:
Leuke site! Ze zijn inderdaad echt een leuk stelquote:
Een echt leuk stel. Een van de leukste tot nu toe..quote:Op zondag 6 januari 2008 14:17 schreef Nouk het volgende:
Nog niet veel gebeurd, behalve dat die Jurjen nu ineens stottert.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het eerste kwartiertje gemist. Kan iemand me even bijpraten
Ze verdiend iig beter.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is Karlijn toch ontzettend leuk!
Hahah ja ongelofelijk! Nog steeds een raadsel waarom zij het überhaupt zo ver heeft kunnen schoppen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef jmac het volgende:
Daar is ze. Maar gooi d'r maar meteen in een graf ofzo. Wat een grafstemming als je haar erbij hebt.
Goede vraag! Leek wel alsof ze wilde zeggen dat ze hem graag wilde leren kennen. Maar dat ze nu liever weg gaat. Kreeg niet het gevoel dat het een hele liefdesverklaring zou zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef Silenus het volgende:
Huh, wtf, wat wou Klarijn zeggen?
Ik ook, vanaf het begin vind ik hem al vreselijk. Ik zou hem echt nooit kiezen, gatver. Zo'n irritante manier van praten.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Aventura het volgende:
Jurjen is zo irritant met z'n 'he' dat hij ongeveer 5x per zin zegt. Ik heb er een hekel aan als mensen zo praten.
Weetjewel/ jeweettochquote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Aventura het volgende:
Jurjen is zo irritant met z'n 'he' dat hij ongeveer 5x per zin zegt. Ik heb er een hekel aan als mensen zo praten.
Ook mijn absolute favorietquote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is Karlijn toch ontzettend leuk!
Als je Nederlands hebt gestudeerd ben je wel ontzettend leuk iddquote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ook mijn absolute favoriet. Nederlands gestudeerd en nu studerende aan het conservatorium
. Een leuk voorkomen en prachtig karakter.
Ze zei toch iets van "onder andere omstandigheden" oid?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef IV_Xample het volgende:
klarijn zegt toch juist dat ze hem beter wilt leren kennen of heb ik nou naar een ander voorstukje zitten kijken?
dus zij openbaart gewoon haar gevoelens toch?
Jan beslist wie het wordt, niet zijn moeder en volgens mij heeft Jan toch echt een duidelijke voorkeur voor Siepie.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef Djeez het volgende:
Geweldige aflevering weer. Ik beng bang dat Anita de favoriet is van Jan zijn moeder. Want Anita praat Fries en is zwaar gereformeerd. Dus die heeft een streepje voor bij moeder, dus Siepie gaat het niet worden.
Ik volgde dat even niet, ik was nog naar adem aan het happen om Anita. Wat gebeurde daar nu precies?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
OMG. Dat pompoensoep filmpje is té pijnlijk
Hij dacht dat het rechstreeks uit een zakje kwamquote:Op zondag 6 januari 2008 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik volgde dat even niet, ik was nog naar adem aan het happen om Anita. Wat gebeurde daar nu precies?
Omg, dat meen je niet?!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij dacht dat het rechstreeks uit een zakje kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Matched mooi met Agnes, die aan het eind van elk stukje tekst "dus...." zegtquote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Aventura het volgende:
Zeker weten, Viking84quote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je Nederlands hebt gestudeerd ben je wel ontzettend leuk idd. You has pm trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |