Haar dus niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
Anita is IRL best leuk hoor.... wel wat minder timide als op TV.
mijn collega's en ik hebben nog geprobeerd te achterhalen wie Jan uiteindelijk heeft gekozen... maar helaas mocht ze dat niet zeggen
uiteindelijk hebben wij echter wel een vaag vermoeden ...
*Shuts mouth*
Ik merk al wel dat ik met jou niet veel intelligent vlees in de kuip hebquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
we·reld·vreemd (bijvoeglijk naamwoord; wereldvreemder, meest wereldvreemd; wereldvreemdheid)
1 niet bekend, thuis in de wereld
Neuken hoort bij het leven in de wereld, dus als je dat op je 44e nog niet gedaan hebt ben je voor mij wereldvreemd. En ik vind het niet normaal nee dat een vrouw er op haar 44e zo uit ziet. Ben zelf 41 en ze lijkt inderdaad meer op mijn moeder.
Waar slaat deze bespottelijke vraag opquote:
Misschien eens vaker naar buiten gaan, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien in jouw dorp, maar wij leven in de 21e eeuw
Dan noem je toch vanzelf dingen op, die onder de categorie 'passie' of 'leuke bezigheden' vallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of iemand die het woord hobby niet zo snel gebruikt maar evengoed wel dingen doet/ verzameld/ofwatdanook die hij leuk vind en een ander wel * hobby * zou noemen ? Het is maar een woord hoor......
Nee dat wist ik niet. Van alle mensen die ik ken boven de 20 neukt iedereen, maar maakt niemand zich schuldig aan geweld en aggressie (nou, misschien 1 of 2) en al helemaal niet aan moord en doodslag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
IkWist je dat geweld, agressie, moord en doodslag ook bij het leven horen? Feitelijk net zo veel als seks? [..]
Waar slaat deze bespottelijke vraag op![]()
?
Ooit gehoord van moraal en geinstitutionaliseerde normen en waarden in de vorm van wetten? Dat geweld en dergelijke minder vaak voorkomt dan dat mensen seks hebben heeft met niets anders te maken dan dat geweld en dergelijke verboden is en seks niet. Maar dat staat volledig los van het feit dat beide zeer menselijk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Van alle mensen die ik ken boven de 20 neukt iedereen, maar maakt niemand zich schuldig aan geweld en aggressie (nou, misschien 1 of 2) en al helemaal niet aan moord en doodslag.
Maar blijkbaar is dat in jouw omgeving anders. Wellicht doordat je dit zelf oproept?
Nee, ik ben niet gelovig. En natuurlijk doet het er toe waar die vraag op slaat. Is volledig uit de context. Het betreft de stad Groningen en toen ik nog studeerde zag ik heus om mij heen wel dat er veel werd geneukt, maar daar heb je mij ook niet over horen klagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
En waar die vraag op slaat doet er niet toe, ik hoor liever een antwoord. Ik ben ook zeer benieuwd uit welke grote stad je dan wel niet komt, Staphorst of Urk?
Doe maar jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar laten we hier maar over ophouden, dit topic gaat tenslotte over BZV.
Wat zit je nou gefrustreerd te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik merk al wel dat ik met jou niet veel intelligent vlees in de kuip heb, maar dat geeft niet hoor. Wist je dat geweld, agressie, moord en doodslag ook bij het leven horen? Feitelijk net zo veel als seks? Vind je iemand ook wereld vreemd, wanneer hij zich aan die zaken niet overgeeft
?
[..]
Waar slaat deze bespottelijke vraag op![]()
?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:00 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat zit je nou gefrustreerd te doen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar laten we hier maar over ophouden, dit topic gaat tenslotte over BZV.
Iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:13 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand een idee wanneer BzV is opgenomen? Neem aan dat alles al is opgenomen afgelopen jaar ergens?
Dan wel bijzonder lastig voor alle betrokkenen om hun mond dicht te houden
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet eenvoudig om je relatie te moeten verzwijgen tot het einde van BzV. Je kunt elkaar dus eigenlijk niet zien.
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans op uitlekken natuurlijk isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar heb ik ook al over zitten nadenken. Ik weet niet in hoeverre die geheimhoudingsplicht gaat.. geldt dat ook voor familie etc?
Dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe meer mensen het weten, hoe groter de kans op uitlekken natuurlijk is.
Vast wel. Maar als je elkaar vanaf bijv (laten we zeggen) september tot eind van de afleveringen (februari?) niet zoveel kan zien lijkt me dat ook niet echt een goed iets voor een beginnende relatiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.
Bij deel een was er al meer bekend. Zo woonde een oud-collega bij Peter Daatselaar (die stugge boer die vlakbij het Drentse Dwingeloo woonde en al stiekem een andere vriendin had) in het dorp. Iedereen kreeg het voor die tijd al van die collega te horen, en ook veel klanten (was een landbouwechanisatebedrijf waar veel boeren kwamen) kregen het te horen. Maarja, dat was ook Peters eigen schuld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed geregeld in ieder geval, anders was al lang de uiteindelijke keuze van de boeren bekend.
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie neequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vast wel. Maar als je elkaar vanaf bijv (laten we zeggen) september tot eind van de afleveringen (februari?) niet zoveel kan zien lijkt me dat ook niet echt een goed iets voor een beginnende relatie
En vorig seizoen woonde sommige toch ook al samen?
Knap gedaan idd.... zo'n 60 singles die hebben kunnen zwijgen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn nog wel samen? Wanneer was eigenlijk de laatste opname?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie nee) hebben hun kerstdiner samen bij vrienden van Agnes gehad. Ze mochten voor zover ik begreep niet samen in het openbaar worden gezien
laatste opnames? geeeen idee, echt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn nog wel samen? Wanneer was eigenlijk de laatste opname?
Ik zag dat jij gepost had en ik wilde meteen weer even gaan zeuren, maar je weet dus niks. Lijkt me hoe dan ook erg moeilijk, zeker met zulke hoge kijkcijfers. Een buurvrouw van die vrienden kan Agnes en mister X hebben zien lopen en haar herkend hebben van BzV
.
Wel tof dat ze nu dus wel echt een relatie heeft met 1 van de 5quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Agnes en haar uiteindelijke keuze (nee ik weet niet wie nee) hebben hun kerstdiner samen bij vrienden van Agnes gehad. Ze mochten voor zover ik begreep niet samen in het openbaar worden gezien
Nu maar hopen dat het ook goed gaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wel tof dat ze nu dus wel echt een relatie heeft met 1 van de 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |