quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Marco: "De meeste dromen zijn bedrog"
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Jullie gaan al 101 topics lang
met elke foto aan de gang
Mooie teksten, erg creatief
Een super topic
fantastisch initiatief !
Vele foto's zag ik komen
vele teksten zag ik gaan
Kon alleen maar ff dromen
om dit topic in te gaan
Na wat maanden lustig lurken
en na enig schroom geweerd
heb ik toch de stap genomen
en mn poedeltje ge- eerd !!
Dat ik in 100 mocht jureren
was een hele grote eer !
Nu misschien een blunder
maar ik dacht, doe het nog een keer![]()
Lieve mannen, van de punten
en het voetbal
Stuk voor stuk
Naar de overwinning hunten !
Ik hou van jullie, eik bijzonder
bij jullie clubje
uit mn schubje
Als dametje heb ik geluk
quote:Op woensdag 5 december 2007 07:50 schreef Rumille het volgende:
Kleinzusje kan trouwens heel goed dichten.![]()
En ik ben veels te jongquote:Op woensdag 5 december 2007 11:11 schreef ruud_fr het volgende:
zo was het niet bedoeld
ze is van de verkeerde club, kan nooit wat worden
Doe maar niet. We zijn nu toch bezig met de foto. Maar ik wil wel graag weten of ik moet jureren.quote:
Jij natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
En ik ben veels te jong. Maar nogmaals: wie won er nou?
Maar goed dat Mwanatabu zich hier bijna nooit meer vertoond, danquote:Op woensdag 5 december 2007 11:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.
jij was de beste gisteravond.
Zie je nu trouwens wat een puinhoop het wordt als vrouwen zich met voetbal gaan bemoeien
Er zijn Katholieken die bekeerd worden tot de Islam, dus waarom zou jij kleinzusje niet tot Feyenoordster kunnen bekeren?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:11 schreef ruud_fr het volgende:
zo was het niet bedoeld
ze is van de verkeerde club, kan nooit wat worden
Arme Beschouw.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
Helaas kan ik u niet blij maken met mijn liefde IRL
Maar blijkbaar werkt het wel.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
een slecht aandachtsgeil inlikgedicht,
ze hebben het hier blijkbaar meer op poesjes dan op katjesquote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar blijkbaar werkt het wel.
Moet ik ook maar een keer doen misschien.
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ze hebben het hier blijkbaar meer op poesjes dan op katjes
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ze hebben het hier blijkbaar meer op poesjes dan op katjes
Excusez-moi?!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
heeft de zuigbehoefte van zijn moeder,
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ja gaat heel goed, heeft de zuigbehoefte van zijn moeder, de dorst van zijn vader en slaapt lekker veel.
Dus jij weet van je vrouw of ze veel borstvoeding zoog?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus jij weet van je vrouw of ze veel borstvoeding zoog?
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.
jij was de beste gisteravond.
Zie je nu trouwens wat een puinhoop het wordt als vrouwen zich met voetbal gaan bemoeien
Het is dus een surprise. Leuk dat je aan Sinterklaas denkt, Rumillequote:Op woensdag 5 december 2007 17:59 schreef Rumille het volgende:
Uitslag waarschijnlijk wat later (rond 9 uur). Misschien ook eerder.
Misschien komt ie ook wel helemaal niet en is de uitslag in de zak mee naar Spanje genomen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is dus een surprise. Leuk dat je aan Sinterklaas denkt, Rumille
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Misschien komt ie ook wel helemaal niet en is de uitslag in de zak mee naar Spanje genomen.
Gelukkig is het geen foto van Ronald Koemanquote:Op woensdag 5 december 2007 18:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Misschien komt ie ook wel helemaal niet en is de uitslag in de zak mee naar Spanje genomen.
quote:-Gordon_Shumway-
-'...en dan worden we Europees Kampioen en win ik daarna met Ajax de Wereldbeker...'
'Marco! Wakker worden'-
quote:-Bayswater-
-Te koop: Carnavalsmasker, nog nooit succes mee gehad-
quote:-EnGCatjuh-
-Van Basten peinst over verlanglijstje voor Sinterklaas.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Wooz-
-
Marco zit alvast vreedzaam te broeden op zijn hoe-help-ik-ajax-naar-de-afgrond-plan-
Tezamen met mijquote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef erkel het volgende:
Ik vond die van Wooz eigenlijk wel sterk
edit- Oh heb nog eervolle vermelding, thanks for that![]()
Bijna een eervolle vermeldingquote:Op woensdag 5 december 2007 20:00 schreef Beschouw het volgende:
Weer geen prijs, jury is niet goed wijs
Weer een prachtig gedichtquote:Op woensdag 5 december 2007 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
EnGCatjuh van harte gefeliciteerd !
een gedicht is niet nodig, heb jij nu geleerd![]()
Rumille , hulde voor je keus !
Helaas geen prijs, ben echt een kneus schat.
Gelukkig gaat straks hier de bel
Met een zak voor de deur
dat dan weer wel
Kijken wat die zak me geeft
ben blij met alles, zolang het leeft
Shumway en Bayswater
gegund en erg fijn
Het is dan wel geen winnaarsplek
Toch nog spannend en voor de gein !
Fritsie en erkel aan jullie de eer !
Wat is die AJAX fan, toch een kanjert ,
een echte heer !
Tsja, dan de poedel
Wooz, denk maar zo
Een mooi lief hondje, is een prachtig cadeau
gisteren ook al niet, je bent een stuk verdrietquote:Op woensdag 5 december 2007 20:00 schreef Beschouw het volgende:
Weer geen prijs, jury is niet goed wijs
Daar ga ik met dit geneuzel toch iets anders over denkenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Beschouw het volgende:
kleinzusje is een echte aanwinst.
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Daar ga ik met dit geneuzel toch iets anders over denken
Hield iedereen zijn kop nu maar, met al dat gezemel en commentaar.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gisteren ook al niet, je bent een stuk verdriet
Alles beter dan al dat gedicht,quote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hield iedereen zijn kop nu maar, met al dat gezemel en commentaar.
Ik kom er in voor, puik werk. Geldt ook voor de jury trouwensquote:Op woensdag 5 december 2007 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
EnGCatjuh van harte gefeliciteerd !
een gedicht is niet nodig, heb jij nu geleerd![]()
Rumille , hulde voor je keus !
Helaas geen prijs, ben echt een kneus.
Gelukkig gaat straks hier de bel
Met een zak voor de deur
dat dan weer wel
Kijken wat die zak me geeft
ben blij met alles, zolang het leeft
Shumway en Bayswater
gegund en erg fijn
Het is dan wel geen winnaarsplek
Toch nog spannend en voor de gein !
Fritsie en erkel aan jullie de eer !
Wat is die AJAX fan, toch een kanjert ,
een echte heer !
Tsja, dan de poedel
Wooz, denk maar zo
Een mooi lief hondje, is een prachtig cadeau
Als je gewonnen had was het oneerlijk...quote:Op woensdag 5 december 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
I OBJECT! oneerlijk
mooi, kan ik om 18:01 de nieuwe foto plaatsenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik het niet vergeet rond 18:00 al de uitslag.
Een plaatje van je poedel misschienquote:Op donderdag 6 december 2007 15:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
mooi, kan ik om 18:01 de nieuwe foto plaatsen
Dat heeft de vorige keer ook iemand punten opgeleverdquote:Op donderdag 6 december 2007 16:24 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind je onderschrift nu niet zo leuk als de eerste...
nu staat er weer Vreven, in wat had je het veranderd?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat heeft de vorige keer ook iemand punten opgeleverd
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een plaatje van je poedel misschien
preciesquote:Op donderdag 6 december 2007 16:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat heeft de vorige keer ook iemand punten opgeleverd
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef Bayswater het volgende:
Kleinzusje had gisteren de statuten en reglementen niet goed doorgelezen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik het niet vergeet rond 18:00 al de uitslag.
quote:
ongestelde kip het is nog geen 8 uur hequote:Op donderdag 6 december 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
oh oh , straks wordt het Bayswater
Of snap ik nu nog steeds geen fuck van de spelregels ?![]()
WTF !!!! Ongestelde kipquote:Op donderdag 6 december 2007 19:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ongestelde kip het is nog geen 8 uur he
Geduld is een schone zaakquote:
Wie weet wat voor leuke dingen die EngeKat aan het doen is.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:01 schreef ruud_fr het volgende:
heb ik altijd zo'n hekel aan, als de jury niet op komt dagen
Geen excusequote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie weet wat voor leuke dingen die EngeKat aan het doen is.
Je snapt het. Je bent zeker niet blond?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, voor deze muts:
Nummer 1 is te laat, nummer 2 is er niet, nu dus nummer 3 ???
En anders ???
snap ik het nu
anders niks het is altijd zo dat de winnaar van het vorige seizoen het doet: Vulture dus.Blijf met je vingertjes er maar mooi vanafquote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, voor deze muts oO< :
Nummer 1 is te laat, nummer 2 is er niet, nu dus nummer 3 ???
En anders ???
snap ik het nu
Nee hoor. Als nummers 2 en 3 zich niet snel melden, mag iedereen het doen. Levert nog extra puntje op ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
anders niks het is altijd zo dat de winnaar van het vorige seizoen het doet: Vulture dus.Blijf met je vingertjes er maar mooi vanaf
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je snapt het. Je bent zeker niet blond?
Vulturequote:Op donderdag 6 december 2007 20:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
anders niks het is altijd zo dat de winnaar van het vorige seizoen het doet: Vulture dus.Blijf met je vingertjes er maar mooi vanaf
Nog even geduld zou ik zeggen...quote:
Is goed kanjert, ben Andy filmpjes aan het kijkenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog even geduld zou ik zeggen...
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik krijg uitslag van die late juryleden
Nu welquote:Op donderdag 6 december 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is goed kanjert, ben Andy filmpjes aan het kijken
En heb je in de sport SC een vraag gesteld.............. heb je die gezien ??
Tuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1. Ben het met je eens !!! qua lange wachten op uitslag/ jury ( = dus het geslijm)quote:Tuurlijk.
Waarom eigenlijk?
okquote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@ iemand een tijdje terug die vroeg waar ik m'n onderschrift in had veranderd:
'Uiteindelijk is de bal maar in het doel gephotoshopt aangezien geen enkele vrouw hem in het doel kreeg'
Of iets van gelijke strekking
geef hem dan gelijk even doorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik krijg uitslag van die late juryleden
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga de uitslag dan wel doen
quote:-Waaghals-
-Nu ook low-budget Cruijff-courts voor vrouwen in ontwikkelingslanden-
quote:-Blawh-
-Rokkenjagers komen bij vrouwenvoetbal aan hun trekken.-
quote:-Bayswater-
-Van Basten na verlies na strafschoppen van Peruaans vrouwendorpselftal: Er bestaan geen kleintjes meer-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Mr-Mackey-
-Voetbal nu officieel een KUTsport-
neequote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik de nieuwe foto plaatsen ?
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk, zo'n dominante NEE
Zolang het maar niet weer een Ajax-foto is.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
~O>
als Bays om 22.00 uur nog geen foto heeft geplaatst mag jij het doen
quote:
Dan doen we er 1 van Feyenoord-Heraclesquote:Op donderdag 6 december 2007 21:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zolang het maar niet weer een Ajax-foto is.
Mij best, zolang Brood er zit weet ik toch dat we geen uitwedstrijd zullen winnen en thuis ook steeds slechter zullen gaan spelen. Maar in de winterstop komt hopelijk die Christensen erbij, op basis wat ik van hem op de training heb gezien is het aanvallend (rechtsbuiten) een toppertje voor ons. Wat een acties en snelheid.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan doen we er 1 van Feyenoord-Heracles
Jullie blijven er wel in, heb je nog teveel klasse voor. Als je ziet zo'n wedstrijd tegen AZ, heb ik er alle vertrouwen in dat je volgend jaar nog gewoon Eredivisie wedstrijden gaat bezoekenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mij best, zolang Brood er zit weet ik toch dat we geen uitwedstrijd zullen winnen en thuis ook steeds slechter zullen gaan spelen. Maar in de winterstop komt hopelijk die Christensen erbij, op basis wat ik van hem op de training heb gezien is het aanvallend (rechtsbuiten) een toppertje voor ons. Wat een acties en snelheid.Enige probleem kan zijn dat hij totaal niet mee kan verdedigen en teveel acties wil maken.
Ok lieverd, dan een andere............. ik pas me aanquote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jullie blijven er wel in, heb je nog teveel klasse voor. Als je ziet zo'n wedstrijd tegen AZ, heb ik er alle vertrouwen in dat je volgend jaar nog gewoon Eredivisie wedstrijden gaat bezoeken
@kleinzusje: Die hebben we al een keer gehad, of een variant die er erg op leek
Voor zo'n waardering moeten we eigenlijk ook punten krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sterke ronde; Beschouw, Gier en BonJovi maakten ook nog kans
preciesquote:Op donderdag 6 december 2007 22:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voor zo'n waardering moeten we eigenlijk ook punten krijgen.
Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
ps. als je zelf de foto plaatst mag je dan mee doen ?![]()
Snap en geen zak van maar toch eenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, degraderen is geen schande. Zeker niet als je eraan denkt dat we een paar jaar geleden nog met 5000 man op de tribune zaten en (onderin) de middenmoot van de eerste divisie speelden. Heracles heeft nog nooit eerder 3 jaar op rij in de eredivisie gespeeld en heeft nog steeds een van de kleinste begrotingen. Bovendien heeft de vrijdagavond ook zeer zeker zijn charme.(Al is eredivisie natuurlijk veel mooier).
Het enige wat me frustreert is dat de club misschien degradeert alleen omdat we een slechte trainer hebben en de voorzitter dat niet wil zien.
- Onder hem spelen we verschrikkelijk laf en creëren we amper kansen.
- 1,5 jaar met grotendeels dezelfde spelersgroep werken en het wordt alleen maar slechter.
- De trainer heeft geen zelfkritiek (het ligt aan de spelers die afspraken niet nakomen, er wordt teveel druk op wedstrijden gezet, blessures, pech, ....)
- Constant een andere achterhoede opstellen.
- Alleen aandacht hebben voor de basisspelers en de wisselspelers weg laten rotten.
- Tegen VVV thuis wanneer je moet winnen met 1 spits gaan spelen en uit in de kuip met 2.
- Quansah (aanvallende middenvelder) rechtsback zetten tegenover Amrabat.
- Etc.
Maar goed, ik post dit in het verkeerde topic. Laten we het hier inderdaad bij onderschriften houden en op zijn tijd wat slowchat.
Ach, daar kan je ook niks aan doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap en geen zak van maar toch een
1quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
22.00 !!!![]()
Mag het ?
ps. als je zelf de foto plaatst mag je dan mee doen ?![]()
Hee, vent, kun jij weer even een grafiekje plaatsen ?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
1![]()
2![]()
alleen de winnaar mag niet meedoen
puntengoede jury
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, vent, kun jij weer even een grafiekje plaatsen ?
Heb het idee dat ik al aan kop sta, maar wil het graag zien![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zet dit maar in je sig, hoef je het niet telkens te typen
[..]
[..]
Beetje gejat ofzo? bekijk mijne maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:39 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
De Ridder: ''Wat staat daar op het scherm?! 'Ridder in de orde van Oranje Nassau'...Yessss!''
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beetje gejat ofzo? bekijk mijne maar
dat is onmogelijk, klagen over Bierquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:41 schreef Rumille het volgende:
klagen over jury en bier.
Is heel goed mogelijk, alleen niet als iedereen het goede merk bier drinkt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is onmogelijk, klagen over Bier
Namelijk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is heel goed mogelijk, alleen niet als iedereen het goede merk bier drinkt.
Ik lust eigenlijk alle merken wel, maar er zijn genoeg azijnzeikers die maar een paar soorten merken willen drinken en andere merken verafschuwen.quote:
samen met Hertog Jan en Heineken ook mijn favorietquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef Blawh het volgende:
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik geen favoriet merk heb, dat is voor mij toch echt Grolsch.
quote:-kleinzusje-
-DdR gevraagd voor erotische Harry Potter film " De geheime kleedkamer"-
quote:-Blawh-
-Met zo'n duikbril zou je verwachten dat Donk snel weer in de basis van AZ opduikt.-
quote:-gebruikersnaam-
-wil je 1-2-3 iets vieren krijg je na veel vijven en zessen na zevenen een achterlijk hoedje op je kop-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Waaghals-
-De Ridder: "Hee BonJovi! Lik mijn toverstaf"-
Tevreden het weekend inquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef Bayswater het volgende:
Ik doe niet aan eervolle vermeldingen, maar het was 1 van de 5 kanshebber voor het podium inderdaad Gordon. Je hebt pech dat mijn vrouw de jury niet doet want die is atlijd fan van de plastuit op Rockwerchter.
Had je veel ouder verwachtquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef Rumille het volgende:
Geen punten
GrolschOok al ben ik geen 16, een Tukker is een Grolsch-fan
18-20quote:
Dat is Beschouw.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik zou het stil gehouden hebben
doe nou niet zo, is toch een schattig ventjequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik zou het stil gehouden hebben
Als je nou een meisje wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doe nou niet zo, is toch een schattig ventje
www.jeechteleeftijd.nl ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Geboren in 92 en toch 16 jaar Rumille, leg dat eens uit?
Wanneer heb ik gezegd dat ik 16 ben?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Geboren in 92 en toch 16 jaar Rumille, leg dat eens uit?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat ik 16 ben?
Dat vond ik nu ook wel erg sympathiek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef Bayswater het volgende:
Maar wel mooi dat wij allemaal je FavoFokkers zijn
Pas aan het einde van het schooljaar jarig, 2 klassen overgeslagen en 1x blijven zitten. Dan krijg je dat.quote:
Was ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
15 jaar en 5VWO, knap
Ik zie nu pas dat je Bonjo Vi heeftquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef BonJovi het volgende:
omg ik zie nu pas dat je eng katje heet
En nu dacht je na vijf Fristi van 'hè, er staat toch wat!'quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef BonJovi het volgende:
Ik dacht dat je een wazige naam had maar nooit echt gelezen wat het was
quote:
Het voelt bijna strafbaar om met jou te "posten"quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
of Geld is het wortel van al het kwaad.
Kan ook.
homoquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:25 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
Speler rechts in het blauw:"SUPERMANNNNNNNNNNNNNNNN"
quote:
Hee, schat, die Joost op de foto is op dezelfde dag jarig als jijquote:
Bijna?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het voelt bijna strafbaar om met jou te "posten"
Joost, foto? Waarom begrijp ik iets niet? Mijn fobo is fotoloos.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hee, schat, die Joost op de foto is op dezelfde dag jarig als jij
Man, je bent 15quote:
Jemig, je hebt gelijk, het voelde even zo echtquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef BonJovi het volgende:
blosjes op de wangenhet is een forum hoor je hebt hem niet gezoent ofzo.
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Man, je bent 15
( lees ik met blosjes op de wangen terug)![]()
Maar niet meteen van zijwieltjes, naar een tandemquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Het is tandem.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar niet meteen van zijwieltjes, naar een tandum!!!
ps. Laatste bagger post van KZ![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, je hebt gelijk, het voelde even zo echt![]()
= Slow tjat........... kssssssssssst........... straks wordt Fristsie boos![]()
ps. Waar is die olifant ? Ligt lam in een Brabantse steeg, verloren met kaarten ???
Maar te lelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef BonJovi het volgende:
ik ben wel oud genoeg KZ
Ik protesteer nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:00 schreef Beschouw het volgende:
Dit topic gaat steeds meer pedofiele trekjes krijgen![]()
En nee, ik heb niet in een Brabantse steeg gelegen. Wel even de hamertjes in mijn hoofd tot rust laten komen.
Karaokemeetquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daten doen jullie maar ergens anders.
Of ga samen naar de karaokemeet ofzo.
Helaas is die echt geweestquote:
Ja ik het het gelezen op FOKquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas is die echt geweestEn er komt ook al een tweede, dus je zou iets kunnen regelen.
En nou ook niet echt leuker ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik vind dat geslowchat ook een beetje teveel van het goeie worden... het wordt er niet overzichtelijker door....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik vind dat geslowchat ook een beetje teveel van het goeie worden... het wordt er niet overzichtelijker door....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En nou ook niet echt leuker ofzo
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En nou ook niet echt leuker ofzo
quote:
Weer een verongelijkte ex-deelnemer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
UITSLAG!
ow wacht, de punten blijven toch in Spijkenisse
Het slachtoffer van vriendjespolitiek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weer een verongelijkte ex-deelnemer?
That will count as a yes than!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het slachtoffer van vriendjespolitiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |