Jullie blijven er wel in, heb je nog teveel klasse voor. Als je ziet zo'n wedstrijd tegen AZ, heb ik er alle vertrouwen in dat je volgend jaar nog gewoon Eredivisie wedstrijden gaat bezoekenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mij best, zolang Brood er zit weet ik toch dat we geen uitwedstrijd zullen winnen en thuis ook steeds slechter zullen gaan spelen. Maar in de winterstop komt hopelijk die Christensen erbij, op basis wat ik van hem op de training heb gezien is het aanvallend (rechtsbuiten) een toppertje voor ons. Wat een acties en snelheid.Enige probleem kan zijn dat hij totaal niet mee kan verdedigen en teveel acties wil maken.
Ok lieverd, dan een andere............. ik pas me aanquote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jullie blijven er wel in, heb je nog teveel klasse voor. Als je ziet zo'n wedstrijd tegen AZ, heb ik er alle vertrouwen in dat je volgend jaar nog gewoon Eredivisie wedstrijden gaat bezoeken
@kleinzusje: Die hebben we al een keer gehad, of een variant die er erg op leek
Voor zo'n waardering moeten we eigenlijk ook punten krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sterke ronde; Beschouw, Gier en BonJovi maakten ook nog kans
preciesquote:Op donderdag 6 december 2007 22:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voor zo'n waardering moeten we eigenlijk ook punten krijgen.
Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
ps. als je zelf de foto plaatst mag je dan mee doen ?![]()
Snap en geen zak van maar toch eenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, degraderen is geen schande. Zeker niet als je eraan denkt dat we een paar jaar geleden nog met 5000 man op de tribune zaten en (onderin) de middenmoot van de eerste divisie speelden. Heracles heeft nog nooit eerder 3 jaar op rij in de eredivisie gespeeld en heeft nog steeds een van de kleinste begrotingen. Bovendien heeft de vrijdagavond ook zeer zeker zijn charme.(Al is eredivisie natuurlijk veel mooier).
Het enige wat me frustreert is dat de club misschien degradeert alleen omdat we een slechte trainer hebben en de voorzitter dat niet wil zien.
- Onder hem spelen we verschrikkelijk laf en creëren we amper kansen.
- 1,5 jaar met grotendeels dezelfde spelersgroep werken en het wordt alleen maar slechter.
- De trainer heeft geen zelfkritiek (het ligt aan de spelers die afspraken niet nakomen, er wordt teveel druk op wedstrijden gezet, blessures, pech, ....)
- Constant een andere achterhoede opstellen.
- Alleen aandacht hebben voor de basisspelers en de wisselspelers weg laten rotten.
- Tegen VVV thuis wanneer je moet winnen met 1 spits gaan spelen en uit in de kuip met 2.
- Quansah (aanvallende middenvelder) rechtsback zetten tegenover Amrabat.
- Etc.
Maar goed, ik post dit in het verkeerde topic. Laten we het hier inderdaad bij onderschriften houden en op zijn tijd wat slowchat.
Ach, daar kan je ook niks aan doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap en geen zak van maar toch een
1quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
22.00 !!!![]()
Mag het ?
ps. als je zelf de foto plaatst mag je dan mee doen ?![]()
Hee, vent, kun jij weer even een grafiekje plaatsen ?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
1![]()
2![]()
alleen de winnaar mag niet meedoen
puntengoede jury
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, vent, kun jij weer even een grafiekje plaatsen ?
Heb het idee dat ik al aan kop sta, maar wil het graag zien![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zet dit maar in je sig, hoef je het niet telkens te typen
[..]
[..]
Beetje gejat ofzo? bekijk mijne maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:39 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
De Ridder: ''Wat staat daar op het scherm?! 'Ridder in de orde van Oranje Nassau'...Yessss!''
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beetje gejat ofzo? bekijk mijne maar
dat is onmogelijk, klagen over Bierquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:41 schreef Rumille het volgende:
klagen over jury en bier.
Is heel goed mogelijk, alleen niet als iedereen het goede merk bier drinkt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is onmogelijk, klagen over Bier
Namelijk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is heel goed mogelijk, alleen niet als iedereen het goede merk bier drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |