Dat mag dan iedereen doen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
Als nummer 1, 2 en 3 niet voor 20.00 uur aanwezig zijn mag ik punten uitdelen
quote:
eensch !!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dit moet geen slowchat worden hè
Ga jij maar een biertje drinken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dit moet geen slowchat worden hè
Mijn oprechte excuses. Mijn meisje lag in de lappenmand, haar verstandskiezen waren de dag ervoor operatief verwijderd en ik heb me het hele weekend nuttig gemaakt en voor haar gezorgd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ga jij maar een biertje drinken.Jarig zijn en niet eens trakteren.
Zielig voor je meisje zeg. Kan ze nu weer zoenen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Mijn meisje lag in de lappenmand, haar verstandskiezen waren de dag ervoor operatief verwijderd en ik heb me het hele weekend nuttig gemaakt en voor haar gezorgd.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Das echte liefdequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Mijn meisje lag in de lappenmand, haar verstandskiezen waren de dag ervoor operatief verwijderd en ik heb me het hele weekend nuttig gemaakt en voor haar gezorgd.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Ik zie 'm prima hierquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zielig voor je meisje zeg. Kan ze nu weer zoenen?
En wat is dat voor afbeelding die we niet kunnen zien? bier-en-blotetieten
Ja achquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Das echte liefde![]()
![]()
Oeps Slome tsjat, ex- kuuses
Lijkt er wel op ja. Kijk nu eens?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
Censuur vermoed ik
Nu wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja. Kijk nu eens?
In de even weken de linker, in de oneven weken de rechterquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Welke van de twee is je vriendin?
quote:
wat een bende bij jou thuis dat je nog niet klaar bentquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nietus
![]()
Poedel FTW !!!
tot 20.00ga ff stofzuigen
Van mij mag jequote:
quote:EnGCatjuh
Jaliens: "Dus je heet echt Larissa?"
quote:WooZ
Eèèèèèèn wie niet sprííííííííngt.........
quote:BonJovi
Jury Voetbalfoto-onderschrift competitie springen een gat in het lucht na het zien van de tieten van kleinzusje
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
Spelers verrast door trampoline in grasmat
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:40 schreef Beschouw het volgende:
De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
Boeiend?quote:
quote:Gordon_Shumway
Bij de zoveelste bruiloft van Van Gaal is het vechten om de bloemen.
quote:gebruikersnaam
Spelers verbazen zich over de kopzorgen van hun teamgenoten
quote:Rumille
'Kijk Louis, zo moet je springen!'
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Bij BonJovi da Silva staat de zaak op springen
Jij was toch 2e ???quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, ok, omdat ik het met de bovenste 2 plaatsen niet helemaal eens ben, toch een andere jury dan
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:14 schreef Beschouw het volgende:
Twee juryleden die er niks van kunnen
Nou nee. Laten we maar verder gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Toch maar wachten op Ruudje dan
Mmm, jureren voor de winnaar heb ik altijd maar 1 punt voor gerekend aangezien er meestal geen foto werd geplaatst door degene omdat het niet doen van een uitslag in de meeste gevallen door de winnaar al voortijdig werd aangekondigd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bays, vergeet je mn extra puntje niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |