Ik protesteer nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:00 schreef Beschouw het volgende:
Dit topic gaat steeds meer pedofiele trekjes krijgen![]()
En nee, ik heb niet in een Brabantse steeg gelegen. Wel even de hamertjes in mijn hoofd tot rust laten komen.
Karaokemeetquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daten doen jullie maar ergens anders.
Of ga samen naar de karaokemeet ofzo.
Helaas is die echt geweestquote:
Ja ik het het gelezen op FOKquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas is die echt geweestEn er komt ook al een tweede, dus je zou iets kunnen regelen.
En nou ook niet echt leuker ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik vind dat geslowchat ook een beetje teveel van het goeie worden... het wordt er niet overzichtelijker door....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik vind dat geslowchat ook een beetje teveel van het goeie worden... het wordt er niet overzichtelijker door....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En nou ook niet echt leuker ofzo
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En nou ook niet echt leuker ofzo
quote:
Weer een verongelijkte ex-deelnemer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
UITSLAG!
ow wacht, de punten blijven toch in Spijkenisse
Het slachtoffer van vriendjespolitiek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weer een verongelijkte ex-deelnemer?
That will count as a yes than!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het slachtoffer van vriendjespolitiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |