quote:Op woensdag 28 november 2007 19:04 schreef Blawh het volgende:
Als dank voor de overwinning adopteert Beschouw een klein broertje voor kleinzusje.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef Rumille het volgende:
Jongen teleurgesteld na mislukte auditie voor Calvé Pindakaas: 'Hoe klein wil je zijn?'
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Jaren later schitterde deze jongen in Sire-campagne "Geef kinderen hun spel terug"
http://www.sire.nl/index.php?id=5
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:12 schreef Bayswater het volgende:
3 dagen later schitterde deze jongen in Sire-campagne: Je bent een rund als je met vuurwerk stunt
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:12 schreef kleinzusje het volgende:
Jongetje: "WTF!!! SinterklaasIk had toch om een PlayStation gevraagd"
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef BonJovi het volgende:
Jongetje heeft meer oog voor de bal dan voor TheVulture en zijn snoepje
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:16 schreef Joe. het volgende:
Jongentje verloor een potje ezel'en van Roberto Carlos en David Beckham en moet daar voor boeten.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:17 schreef WooZ het volgende:
Nieuw 'doel' voor het wekelijkse latje schieten in de Arena zoekt dekking
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zoontje van Sneijder is zijn vader kwijt, die natuurlijk weer in de ballenbak zit.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zoontje van Sneijder is zijn vader kwijt, die natuurlijk weer in de ballenbak zit.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Transfermarkt Azië gaat steeds eerder open
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:24 schreef Waaghals het volgende:
Na 25 ballen genaaid te hebben huilt dit arbeidertje om een plaspauze
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef ruud_fr het volgende:
Vader filmt liever de cheerleaders dan zijn zoontje's eerste balcontact
Schat, ben je 52 ?quote:
Nee, nee.................. poedeltjes moeten slapenquote:
Ga je mee naar de dierentuin, ja?quote:Op donderdag 29 november 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, nee.................. poedeltjes moeten slapen![]()
Eerst ga ik voor jou een mooie AVA maken in de sport SC !!!quote:
Echt?quote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst ga ik voor jou een mooie AVA maken in de sport SC !!!
en niet meer hier off-topic..............dat niet ok( KZ schaamt zich)
kom ff hier: [SPT SC # 7] Waar Nalbandian vallend de kroeg in dook ;-)quote:Op donderdag 29 november 2007 01:03 schreef Joe. het volgende:
[..]
Echt?Ik zat net nog te denken; Ik heb echt een andere ava nodig
* Is het eens met TT
je mag zelf ook wel eens aan een nieuwe, deze kan echt niet meerquote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst ga ik voor jou een mooie AVA maken in de sport SC !!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je mag zelf ook wel eens aan een nieuwe, deze kan echt niet meer
Denk dat je nog zo'n 1,5 uur mag wachten lurkzusje.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:15 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Vol verwachting klopt mijn hart
Ikea Zwedenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ballenbak Ikea nu ook te koop als model Wêsläy
Oh jee, dan ga ik maar even naar IKEAquote:Op donderdag 29 november 2007 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat je nog zo'n 1,5 uur mag wachten lurkzusje.
quote:-EnGCatjuh-
-Ballenbak Ikea nu ook te koop als model Wêsläy-
quote:-BonJovi-
-Jongetje heeft meer oog voor de bal dan voor TheVulture en zijn snoepje-
quote:-Blawh-
-Als dank voor de overwinning adopteert Beschouw een klein broertje voor kleinzusje.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-WooZ-
-Nieuw 'doel' voor het wekelijkse latje schieten in de Arena zoekt dekking-
Ook fijn dat je hem weer had omgewisseldquote:
Ha ha, zeker ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook fijn dat je hem weer had omgewisseld
Jammer dat je niet meedeed. Had al een poedel voor je afgehaald in het dierenasiel.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
2 dagen gemist van deze zonderschrift competitie
Daarom heeft EnGCatjuh voor jou de cultheld links laten liggen. Nu mag je een onderschrift bedenken op de foto met Lee.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef ismael.urzaiz het volgende:
Ik heb het niet zo op culthelden.
Ik heb het niet zo op Feyenoorders.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom heeft EnGCatjuh voor jou de cultheld links laten liggen. Nu mag je een onderschrift bedenken op de foto met Lee.
Dan doe je niet mee.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:56 schreef ismael.urzaiz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Feyenoorders.
your welcomequote:Op donderdag 29 november 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ha ha, zeker ja.![]()
Mag ik BonJovi(dacht ik) wel dankbaar voor zijn, toen ik zijn
reactie zag had ik hem maar weer veranderd in het uiteindelijk winnende onderschrift.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Sterke ronde, ben er vanavond trouwens niet mocht ik in de prijzen vallen
Idemquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Sterke ronde, ben er vanavond trouwens niet mocht ik in de prijzen vallen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef BonJovi het volgende:
Kapper rustig aan he mooiboy
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo moet het eruit komen te zien.
[ afbeelding ]
in tegenstelling tot andere in dit topic, ben ik er wel om snel een foto te plaatsen bij een positief jury raportquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef Blawh het volgende:
Uitslag vanavond iets later, jury gaat zo eten en daarna naar de kapper. Ik verwacht tegen 20.30 een uitslag.
laat maar, ik ben er ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
in tegenstelling tot andere in dit topic, ben ik er wel om snel een foto te plaatsen bij een positief jury raport
quote:-TheVulture-
-Lee: "Whheeehhheeee, ik wil naar mijn famiLee"-
quote:-Bayswater-
-Mag ik nummer 14 met saus?-
quote:-ruud_fr-
-Lee zet protest tegen het eten van hondenvlees visueel kracht bij-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Waaghals-
-Lee: "Sinds ik naast Lee Towers op de tribune zit, heb ik last van mijn maag"-
quote:
Ja !! Maar van lurkster, naar selebjury en dan 3x meedoen zonder prijs.............. valt niet meequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:02 schreef BonJovi het volgende:die had iemand anders toch al ongeveer
Dat was dus de quote-knop ipv de edit-knopquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Van Bommel: "Kan mijn vriendin d'r maandverbandjes tijdens de ongesteldheid niet ergens anders opbergen?"
quote:
quote:
quote:Beschouw
VanBommel: "Niemand kan zeggen dat ik een bord voor mijn kop heb.
quote:Krambo
Van Bommel leidt gezichtsverlies in de strijd tegen van Basten
quote:Trancelocator
Adidas nu officieel 'hoofd'-sponsor van Van Bommel.
De opmaak is hier te vinden.quote:Waaghals
"Kiek us heij, dit is mun carnavalspekske dit jaor"
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Waaghals het volgende:
flutjury
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Had op punten gehoopt. Maar ik heb er 1
Nouquote:
nee ik was dronkenquote:Op zondag 2 december 2007 04:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nou![]()
Ruudfr had duidelijk geen zin
Plausibele redenquote:
Ik heb Trancelocator al een pm gestuurd aangezien hij wel online was kort geleden. Misschien had hij er niet aan gedacht.quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef Beschouw het volgende:
Als Trancelocator en Krambo zich om 21.30 uur niet gemeld hebben doe ik uitslag wel.
ik heb een goed woordje voor je gedaan bij sinterklaas.quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef Beschouw het volgende:
Als Trancelocator en Krambo zich om 21.30 uur niet gemeld hebben doe ik uitslag wel.
De nummer 1 van vorige keer moet toch jureren?quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef Blawh het volgende:
Heb je geluk Beschouw, je hoeft niet te jureren.
ja en als die er niet is mag nummer 2, jij dusquote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
De nummer 1 van vorige keer moet toch jureren?
Tussen 6 en 8 in principe tenzij van tevoren is aangegeven dat het iets later zal gebeuren. Daarna is het de beurt aan de nummer 2 of 3.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
De nummer 1 van vorige keer moet toch jureren?
thanks, toch maar beter dat je niet gegaan wasquote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd trouwens ruud.
nee doe nu maar, we zitten in spanningquote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef Krambo het volgende:
ook goed, om 21.30 uur ?
Jammer voor jou. Scheelt je 6 punten.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef Blawh het volgende:
Heb je geluk Beschouw, je hoeft niet te jureren.
quote:-gebruikersnaam-
Terry aan de tand gevoeld over het missen van het EK
quote:-TheVulture-
Boa Morte: "Verdomme Terry, nou loop je weer allerlei verhalen uit mijn duim te zuigen"
quote:-Bayswater-
Boa Morte: Is even voelen......precies wat ik dacht meneer Terry, uw EK-koorts is helemaal verdwenen
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
Whaha die vinger had ik in me kont gestopt
Zeker wetenquote:Op zondag 2 december 2007 21:01 schreef ruud_fr het volgende:
dat had Krambo toch beter gedaan denk ik
Ja, het was vooraf wel na te gaan. We hebben gewoon een baggercoach die er geen automatismen in krijgt en verschrikkelijk laf laat voetballen, vorig jaar zijn we er gewoon ingebleven dankzij Friend.quote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
thanks, toch maar beter dat je niet gegaan was
Had ik die pm maar niet verstuurd.quote:Op zondag 2 december 2007 21:01 schreef ruud_fr het volgende:
dat had Krambo toch beter gedaan denk ik
tja, lullig dan dat wij het Rotterdamse doelsaldo van dit weekend wat moesten compenserenquote:Op zondag 2 december 2007 21:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, het was vooraf wel na te gaan. We hebben gewoon een baggercoach die er geen automatismen in krijgt en verschrikkelijk laf laat voetballen, vorig jaar zijn we er gewoon ingebleven dankzij Friend.
Verder hebben we opzich best leuke spelers, maar de selectie is te smal (vandaag 14 fitte selectiespelers (inclusief 2 keepers). Vandaag waren Klavan, Maas, Boakye, Rahim, Bosnar en Bridji geblesseerd. Dat zijn in principe allemaal basisspelers, vandaag hadden we 1 reservekeeper en 1 speler op de bank die altijd bij de selectie zitten, de rest waren allemaal jeugdspelers.
Is niet erg, schud onze voorzitter misschien een keer wakker.quote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, lullig dan dat wij het Rotterdamse doelsaldo van dit weekend wat moesten compenseren
je hebt er in iedergeval talent voorquote:Op zondag 2 december 2007 21:00 schreef Trancelocator het volgende:
Sorry voor de vertraging. Ik was niet op de hoogte van de spelregels hier.
Het is moeilijk om een oordeel te vellen, vooral als het op humor aankomt. Maar ik kwam uiteindelijk tot de volgende selectie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Jij kan het morgen vast beter.quote:Op zondag 2 december 2007 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Gewoon een hele goede jury![]()
Dat gezeik van jullie altijd
Ook al zitten zuipen?quote:
Nee ik ben vanavond uit de kast gekomen thuis... ik kan juist wel een borrel gebruikenquote:
Foutjequote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die heb je al eens eerder gehad hoor, maar vandaag ben jij het die de weg kwijt is.
Jemig kanjer, asje....quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben vanavond uit de kast gekomen thuis... ik kan juist wel een borrel gebruiken
quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben vanavond uit de kast gekomen thuis... ik kan juist wel een borrel gebruiken
Officieel in de echte wereld? Want op Fok was het al bekend toch?quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Officieel in de echte wereld? Want op Fok was het al bekend toch?En hoe is t met je liefde?
Nice, gefeliciteerd.quote:
Dankjequote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jury tip: EnGCatjuh MOET winnen( + 10 bonuspunten)
![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jury tip: TheVulture MOET winnen( + 10 bonuspunten)
![]()
quote:
Ik gun de gier het beste, maar dit is toch iets te gortig.quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 23:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik gun de gier het beste, maar dit is toch iets te gortig.
nee doe maar niet, want dan voel ik me aardig in mijn reet geneukt en ik heb niet eens een kast.quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 11:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee doe maar niet, want dan voel ik me aardig in mijn reet geneukt en ik heb niet eens een kast.
quote:-Waaghals-
-Van Nistelrooy:;Vandaag laat jij het zeepje eens vallen.;-
quote:-EnGCatjuh-
-Zoals een Argentijnse analyticus ooit zei: ;Voetbal is als een tango;-
quote:-ruud_fr--
-Match of the Gay-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Van Nistelrooy:;Gatver man, TheVulture Beschouw bekt veel lekkerder; -
Je had dat matige onderschrift nog kunnen veranderen.quote:Op maandag 3 december 2007 20:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
nog even over het jury raport
[ afbeelding ]
onderschrif was niet matig. hij werd genaaid bij manchester, en logisch dat die dan wil zoenen .quote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je had dat matige onderschrift nog kunnen veranderen.
We staan gelijkquote:
ff de spelregels lezen, groentjequote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
"Too late to kiss goodbye"
dat vraag je aan de winnaarquote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij wil het juryrapport van Bayswater toch niet serieus nemen?
quote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij wil het juryrapport van Bayswater toch niet serieus nemen?
quote:Op maandag 3 december 2007 22:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
En de nummer 2?
quote:Op maandag 3 december 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Juryrapport
Goed bedacht en uitgevoerd. Mooie achterliggende gedachte , intelligent, uitdagend, absurd, fysiek.... En belangrijk, wat heb ik gelachen! Fantastisch hoe de tekstuele kant het visuele krachtig ondersteunde. Een terechte en onbetwiste winnaar. Een onderschrift waarin vooral werd ingezet op het visuele en de dynamische kracht. Hierdoor kregen de andere spelers bijna geen kans zich te onderscheiden. De jury ziet een mooie toekomst voor ruud_fr weggelegd!
Toelichting Poedel:
Beschouw kan helemaal niet zoenen.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Juryrapport
Goed bedacht en uitgevoerd. Mooie achterliggende gedachte , intelligent, uitdagend, absurd, fysiek.... En belangrijk, wat heb ik gelachen! Fantastisch hoe de tekstuele kant het visuele krachtig ondersteunde. Een terechte en onbetwiste winnaar. Een onderschrift waarin vooral werd ingezet op het visuele en de dynamische kracht. Hierdoor kregen de andere spelers bijna geen kans zich te onderscheiden. De jury ziet een mooie toekomst voor ruud_fr weggelegd!
Toelichting Poedel:
Oké, juryrapport in genade aangenomen, maar dat Beschouw niet kan zoenen is onzin. Red er zelfs af en toe een leven mee.quote:Op maandag 3 december 2007 22:42 schreef Bayswater het volgende:
Juryrapport
Toelichting Poedel:
oh, jij zoent met je slurf?quote:Op maandag 3 december 2007 23:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oké, juryrapport in genade aangenomen, maar dat Beschouw niet kan zoenen is onzin. Red er zelfs af en toe een leven mee.
[ afbeelding ]
@kleinzusje:
erkel jij hierquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:14 schreef erkel het volgende:
[ afbeelding ]
Handoplegging Jaliens wordt bemoeilijkt door teammaat van Larissa
Ja tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Heuj Frits! Ik heb al vaker meegedaan hoor (zelfs één keer podiumplaats) Leuk topic
Dat mag dan iedereen doen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
Als nummer 1, 2 en 3 niet voor 20.00 uur aanwezig zijn mag ik punten uitdelen
quote:
eensch !!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dit moet geen slowchat worden hè
Ga jij maar een biertje drinken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dit moet geen slowchat worden hè
Mijn oprechte excuses. Mijn meisje lag in de lappenmand, haar verstandskiezen waren de dag ervoor operatief verwijderd en ik heb me het hele weekend nuttig gemaakt en voor haar gezorgd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ga jij maar een biertje drinken.Jarig zijn en niet eens trakteren.
Zielig voor je meisje zeg. Kan ze nu weer zoenen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Mijn meisje lag in de lappenmand, haar verstandskiezen waren de dag ervoor operatief verwijderd en ik heb me het hele weekend nuttig gemaakt en voor haar gezorgd.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Das echte liefdequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Mijn meisje lag in de lappenmand, haar verstandskiezen waren de dag ervoor operatief verwijderd en ik heb me het hele weekend nuttig gemaakt en voor haar gezorgd.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Ik zie 'm prima hierquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zielig voor je meisje zeg. Kan ze nu weer zoenen?
En wat is dat voor afbeelding die we niet kunnen zien? bier-en-blotetieten
Ja achquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Das echte liefde![]()
![]()
Oeps Slome tsjat, ex- kuuses
Lijkt er wel op ja. Kijk nu eens?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
Censuur vermoed ik
Nu wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja. Kijk nu eens?
In de even weken de linker, in de oneven weken de rechterquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Welke van de twee is je vriendin?
quote:
wat een bende bij jou thuis dat je nog niet klaar bentquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nietus
![]()
Poedel FTW !!!
tot 20.00ga ff stofzuigen
Van mij mag jequote:
quote:EnGCatjuh
Jaliens: "Dus je heet echt Larissa?"
quote:WooZ
Eèèèèèèn wie niet sprííííííííngt.........
quote:BonJovi
Jury Voetbalfoto-onderschrift competitie springen een gat in het lucht na het zien van de tieten van kleinzusje
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
Spelers verrast door trampoline in grasmat
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:40 schreef Beschouw het volgende:
De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus niet kan meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
Boeiend?quote:
quote:Gordon_Shumway
Bij de zoveelste bruiloft van Van Gaal is het vechten om de bloemen.
quote:gebruikersnaam
Spelers verbazen zich over de kopzorgen van hun teamgenoten
quote:Rumille
'Kijk Louis, zo moet je springen!'
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Bij BonJovi da Silva staat de zaak op springen
Jij was toch 2e ???quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, ok, omdat ik het met de bovenste 2 plaatsen niet helemaal eens ben, toch een andere jury dan
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:14 schreef Beschouw het volgende:
Twee juryleden die er niks van kunnen
Nou nee. Laten we maar verder gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Toch maar wachten op Ruudje dan
Mmm, jureren voor de winnaar heb ik altijd maar 1 punt voor gerekend aangezien er meestal geen foto werd geplaatst door degene omdat het niet doen van een uitslag in de meeste gevallen door de winnaar al voortijdig werd aangekondigd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bays, vergeet je mn extra puntje niet?
met deze jury valt heel goed te levenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Sorry kleinzusje, vond m niet zo tof, je onderschrift
Bays, vergeet je mn extra puntje niet?