quote:
quote:
quote:Beschouw
VanBommel: "Niemand kan zeggen dat ik een bord voor mijn kop heb.
quote:Krambo
Van Bommel leidt gezichtsverlies in de strijd tegen van Basten
quote:Trancelocator
Adidas nu officieel 'hoofd'-sponsor van Van Bommel.
De opmaak is hier te vinden.quote:Waaghals
"Kiek us heij, dit is mun carnavalspekske dit jaor"
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Waaghals het volgende:
flutjury
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Had op punten gehoopt. Maar ik heb er 1
Nouquote:
nee ik was dronkenquote:Op zondag 2 december 2007 04:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nou![]()
Ruudfr had duidelijk geen zin
Plausibele redenquote:
Ik heb Trancelocator al een pm gestuurd aangezien hij wel online was kort geleden. Misschien had hij er niet aan gedacht.quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef Beschouw het volgende:
Als Trancelocator en Krambo zich om 21.30 uur niet gemeld hebben doe ik uitslag wel.
ik heb een goed woordje voor je gedaan bij sinterklaas.quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef Beschouw het volgende:
Als Trancelocator en Krambo zich om 21.30 uur niet gemeld hebben doe ik uitslag wel.
De nummer 1 van vorige keer moet toch jureren?quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef Blawh het volgende:
Heb je geluk Beschouw, je hoeft niet te jureren.
ja en als die er niet is mag nummer 2, jij dusquote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
De nummer 1 van vorige keer moet toch jureren?
Tussen 6 en 8 in principe tenzij van tevoren is aangegeven dat het iets later zal gebeuren. Daarna is het de beurt aan de nummer 2 of 3.quote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
De nummer 1 van vorige keer moet toch jureren?
thanks, toch maar beter dat je niet gegaan wasquote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd trouwens ruud.
nee doe nu maar, we zitten in spanningquote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef Krambo het volgende:
ook goed, om 21.30 uur ?
Jammer voor jou. Scheelt je 6 punten.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef Blawh het volgende:
Heb je geluk Beschouw, je hoeft niet te jureren.
quote:-gebruikersnaam-
Terry aan de tand gevoeld over het missen van het EK
quote:-TheVulture-
Boa Morte: "Verdomme Terry, nou loop je weer allerlei verhalen uit mijn duim te zuigen"
quote:-Bayswater-
Boa Morte: Is even voelen......precies wat ik dacht meneer Terry, uw EK-koorts is helemaal verdwenen
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
Whaha die vinger had ik in me kont gestopt
Zeker wetenquote:Op zondag 2 december 2007 21:01 schreef ruud_fr het volgende:
dat had Krambo toch beter gedaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |