Ja, het was vooraf wel na te gaan. We hebben gewoon een baggercoach die er geen automatismen in krijgt en verschrikkelijk laf laat voetballen, vorig jaar zijn we er gewoon ingebleven dankzij Friend.quote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
thanks, toch maar beter dat je niet gegaan was
Had ik die pm maar niet verstuurd.quote:Op zondag 2 december 2007 21:01 schreef ruud_fr het volgende:
dat had Krambo toch beter gedaan denk ik
tja, lullig dan dat wij het Rotterdamse doelsaldo van dit weekend wat moesten compenserenquote:Op zondag 2 december 2007 21:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, het was vooraf wel na te gaan. We hebben gewoon een baggercoach die er geen automatismen in krijgt en verschrikkelijk laf laat voetballen, vorig jaar zijn we er gewoon ingebleven dankzij Friend.
Verder hebben we opzich best leuke spelers, maar de selectie is te smal (vandaag 14 fitte selectiespelers (inclusief 2 keepers). Vandaag waren Klavan, Maas, Boakye, Rahim, Bosnar en Bridji geblesseerd. Dat zijn in principe allemaal basisspelers, vandaag hadden we 1 reservekeeper en 1 speler op de bank die altijd bij de selectie zitten, de rest waren allemaal jeugdspelers.
Is niet erg, schud onze voorzitter misschien een keer wakker.quote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, lullig dan dat wij het Rotterdamse doelsaldo van dit weekend wat moesten compenseren
je hebt er in iedergeval talent voorquote:Op zondag 2 december 2007 21:00 schreef Trancelocator het volgende:
Sorry voor de vertraging. Ik was niet op de hoogte van de spelregels hier.
Het is moeilijk om een oordeel te vellen, vooral als het op humor aankomt. Maar ik kwam uiteindelijk tot de volgende selectie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Jij kan het morgen vast beter.quote:Op zondag 2 december 2007 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Gewoon een hele goede jury![]()
Dat gezeik van jullie altijd
Ook al zitten zuipen?quote:
Nee ik ben vanavond uit de kast gekomen thuis... ik kan juist wel een borrel gebruikenquote:
Foutjequote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die heb je al eens eerder gehad hoor, maar vandaag ben jij het die de weg kwijt is.
Jemig kanjer, asje....quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben vanavond uit de kast gekomen thuis... ik kan juist wel een borrel gebruiken
quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben vanavond uit de kast gekomen thuis... ik kan juist wel een borrel gebruiken
Officieel in de echte wereld? Want op Fok was het al bekend toch?quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Officieel in de echte wereld? Want op Fok was het al bekend toch?En hoe is t met je liefde?
Nice, gefeliciteerd.quote:
Dankjequote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jury tip: EnGCatjuh MOET winnen( + 10 bonuspunten)
![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jury tip: TheVulture MOET winnen( + 10 bonuspunten)
![]()
quote:
Ik gun de gier het beste, maar dit is toch iets te gortig.quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 23:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik gun de gier het beste, maar dit is toch iets te gortig.
nee doe maar niet, want dan voel ik me aardig in mijn reet geneukt en ik heb niet eens een kast.quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 11:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee doe maar niet, want dan voel ik me aardig in mijn reet geneukt en ik heb niet eens een kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |