Ook fijn dat je hem weer had omgewisseldquote:
Ha ha, zeker ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook fijn dat je hem weer had omgewisseld
Jammer dat je niet meedeed. Had al een poedel voor je afgehaald in het dierenasiel.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
2 dagen gemist van deze zonderschrift competitie
Daarom heeft EnGCatjuh voor jou de cultheld links laten liggen. Nu mag je een onderschrift bedenken op de foto met Lee.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef ismael.urzaiz het volgende:
Ik heb het niet zo op culthelden.
Ik heb het niet zo op Feyenoorders.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom heeft EnGCatjuh voor jou de cultheld links laten liggen. Nu mag je een onderschrift bedenken op de foto met Lee.
Dan doe je niet mee.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:56 schreef ismael.urzaiz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Feyenoorders.
your welcomequote:Op donderdag 29 november 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ha ha, zeker ja.![]()
Mag ik BonJovi(dacht ik) wel dankbaar voor zijn, toen ik zijn
reactie zag had ik hem maar weer veranderd in het uiteindelijk winnende onderschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop