'De'quote:Op maandag 26 november 2007 21:11 schreef MaxMark het volgende:
Welke saaiheid?
Hetgeen overal rond gaatquote:Op maandag 26 november 2007 21:11 schreef MaxMark het volgende:
Welke saaiheid?
Wat leuk!quote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrienden van me hebben vandaag een zoontje gekregen![]()
Vrienden van ons hebben vandaag een dochter gekregenquote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
per postquote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, gewoon door een kut heen.quote:
Ja!quote:
'teert!quote:Op maandag 26 november 2007 21:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben vandaag een dochter gekregen
quote:Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrienden van mij hebben ook vandaag een dochter gekregen , ow wacht dat zijn de zelfde als die van TARAquote:Op maandag 26 november 2007 21:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben vandaag een dochter gekregen
Limburgs kindje van paganistische ouders?quote:Op maandag 26 november 2007 21:42 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Vrienden van mij hebben ook vandaag een dochter gekregen , ow wacht dat zijn de zelfde als die van TARA
Kunnen ze later trouwen
Omdat ze daar geen beschikking hebben over Google.quote:Op maandag 26 november 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
WAAROM weten ze dat in de Algemene Kennis Quiz dan niet?
quote:Op maandag 26 november 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen beschikking hebben over Google.
Deze dusquote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat een van de grootste kneuzen die ik irl ken dar in de top 10 staat.
Ja dat weet ik ook wel hoor.quote:
Was bedoeld om iedereen even te laten lachenquote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Edit Alex: ja die ja.. niet teveel eer geven
Ik kan alleen mar janken om wat ie me geflikt heeftquote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was bedoeld om iedereen even te laten lachen
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef MaxMark het volgende:
Ik mis hier gigantisch iets.
De groene string kleurt mooi bij de spandex pakje!quote:Op maandag 26 november 2007 22:41 schreef Tangarine het volgende:
dit krijg je als je een foto stuurt naar studiegenotes die zich vervelen en paint op hun comp hebben
[ afbeelding ]
ik vertrouw nooit meer de vraag 'wat zijn je lievelingskleuren?'quote:Op maandag 26 november 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De groene string kleurt mooi bij de spandex pakje!
Geniaalquote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ik vertrouw nooit meer de vraag 'wat zijn je lievelingskleuren?'
Genoeg apotheken in de buurt, al weet ik wel dat je daar niet naar op zoek bentquote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef D.zire het volgende:
ik zoek een pillenboer in de stad. Iemand contacten?
En hij slaat de blauwe flat over?quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef CARLAK het volgende:
Volgende week komt sinterklaas bij Selwerd 3 om bij alle bewoners iets in de schoen te doen.
![]()
Oeh ga je donderdag ook nog naar de borrel van die dingen? Want ik heb beloofd dat ik daar heen zou koem, Als ik zou weten hoe je r uit zag zou ik je misschien nog wel zien.quote:Op maandag 26 november 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom een ander onderwerp
Morgen en woensdag even naar de Recruitment Days in Martiniplaza. Eens kijken wat het dit keer is.
Jij woont in Selwerd ja?quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef CARLAK het volgende:
Volgende week komt sinterklaas bij Selwerd 3 om bij alle bewoners iets in de schoen te doen.
![]()
Ergens in de stad Groningenquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:18 schreef Bob. het volgende:
En bedenken waatr ik mijn fiets nou weer heb gelaten.
Ik zal er donderdag niet zijn. Heb deze weken al veel andere dingen ingepland, terwijl mijn studie eigenlijk voorrang heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh ga je donderdag ook nog naar de borrel van die dingen? Want ik heb beloofd dat ik daar heen zou koem, Als ik zou weten hoe je r uit zag zou ik je misschien nog wel zien.
Waar is die dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:36 schreef Dangel het volgende:
Ik mis Lyssa.
Ik liep met Isa door de Herestraat vrijdag en jij ook en toen gingen we naar je roepen, maar je zag ons nietquote:
Ik liep helemaal niet door de Herestraat vrijdag...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik liep met Isa door de Herestraat vrijdag en jij ook en toen gingen we naar je roepen, maar je zag ons niet
Ja, stil.quote:
Begin van de middag,quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik liep helemaal niet door de Herestraat vrijdag...
Ja, wist ik het maar, hoor niks meer van haar, ben beetje ongerustquote:
Oeh een lookalike van DaD?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Begin van de middag,
Echt niet?![]()
![]()
Dan heb je nu een héle verbaasde look-a-like in deze stad waarschijnlijk!
Ze is niet ontvoerd of vermoord!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, wist ik het maar, hoor niks meer van haar, ben beetje ongerust
En geef haar ook even een spatiebalk mee voor die jongen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oeh een lookalike van DaD?Stuur haarnaar me door de volgende keer datje haar ziet, wil je?
![]()
![]()
JA!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En geef haar ook even een spatiebalk mee voor die jongen!
En een paniekknopjequote:Op dinsdag 27 november 2007 12:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En geef haar ook even een spatiebalk mee voor die jongen!
Echt niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Begin van de middag,
Echt niet?![]()
![]()
Dan heb je nu een héle verbaasde look-a-like in deze stad waarschijnlijk!
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt niet.. Nou, we weten iig al dat ze niet Tineke heet dus!
Ik had al heel sneaky even gekeken, na goed opgelet te hebben of niemand mee zat te gluren... mooi hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef freecell het volgende:
Ja, meld het hier ook ff
Edit: hij is al weer weg trouwens, maar ik kan de link wel pmmen als je me pm't
Lezen die lui mee dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
Blij dat ik naar huis kan, wat een dagweer op het werk.. Zo erg dat als ik het zou posten, ik ontslagen word
Mooie Foto, Freecellquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef freecell het volgende:
Ja, meld het hier ook ff
Edit: hij is al weer weg trouwens, maar ik kan de link wel pmmen als je me pm't
Maar roepen dat je het er zo haat en aan het solliciteren bent kan verder geen kwaad?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze weten dat ik op fok zit....
Dankje!quote:
Moet je je voorstellen wat er dan dus is gebeurt dat ik het niet kan posten....quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar roepen dat je het er zo haat en aan het solliciteren bent kan verder geen kwaad?
Misschien is het dan beter om het gewoon helemaal niet te noemen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er dan dus is gebeurt dat ik het niet kan posten....
Het zou het allerbeste zijn als iedereen gewoon overal altijd zijn mond zou houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter om het gewoon helemaal niet te noemen?
Jij bent geen meisjequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
marchien, ik durf het bijna niet te vragen....![]()
![]()
![]()
Klopt. Maar je hebt de hele foto offline gehaald dusik heb niks aan de edithistoriequote:
Dat betwijfel ik...quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zou het allerbeste zijn als iedereen gewoon overal altijd zijn mond zou houden.
Flinke jongen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
als jullie iemand heel flexibel door Groningen hebben zien lessen, dan was ik dat
Gewoon alleen nog maar non-verbaal.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.... Communicatie lijkt me toch een vrij essentieel onderdeel van ons bestaan.
Freecell, je haar..
Ze doen daar de gekste dingen met je foto... Ik bleek eens een hele poos de achtergrondafbeelding op iemands mobiel te zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt de hele foto offline gehaald dusik heb niks aan de edithistorie
Maar je goed recht, ik zal er niet over doorzeuren ook(wel over die pauper btw die je foto op gata lopen poetsen en verkopen
mar das verder achter de schermen
)
Nou, serieus, ik vind het heel gemeen, die foto was niet voor niets zo bewerkt!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt de hele foto offline gehaald dusik heb niks aan de edithistorie
Maar je goed recht, ik zal er niet over doorzeuren ook(wel over die pauper btw die je foto op gata lopen poetsen en verkopen
mar das verder achter de schermen
)
Heb vandaag wel een keer last gehad van een lesauto onderweg. Hopelijk was jij dat niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
als jullie iemand heel flexibel door Groningen hebben zien lessen, dan was ik dat
Kan me er idd ook vaag iets over herinneren. Vreemd figuur.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze doen daar de gekste dingen met je foto... Ik bleek eens een hele poos de achtergrondafbeelding op iemands mobiel te zijn geweest..
En bij Love @ Lycos (of hoe heet dat?) probeert een wanhopig iemand mannen te lokken met mijn benen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan me er idd ook vaag iets over herinneren. Vreemd figuur.
Valt volgens mij wel mee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:13 schreef teigan het volgende:
jeetje, wat gaan jullie snel...
Ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
Daar was ik nu altijd al naar op zoek![]()
Btw: liedje al gevonden in je mailbox?
Kan voorkomenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
Goedenavond. Het regent op de tv.
Nu heb je geen tijd meer om drinken in te schenken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje schokkend.
Precies, en ik moet wel enorm naar de wc van al dat gezuip van hiervoor. Maarja dat deed ik eerst ook altijd als hij weer eens een kwartier aan het laden was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu heb je geen tijd meer om drinken in te schenken?
Van al dat drinken inschenken werd mijn kamer zo vol en ik had op een gegeven moment geen glazen meer over, dus daarom ben ik een tijdje geleden al gestopt met die raad op te volgenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Precies, en ik moet wel enorm naar de wc van al dat gezuip van hiervoor. Maarja dat deed ik eerst ook altijd als hij weer eens een kwartier aan het laden was.![]()
't is maar niks.
Dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is PSM zoals alleen PSM PSM kan zijn.
Hmm, daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is PSM zoals alleen PSM PSM kan zijn.
Ik voel een signature aankomen.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, daar kon je wel eens gelijk in hebben
Ik durf het wel, maar dan moet er nog een leukere quote voorbijkomen en dat is voorlopig nog niet het gevalquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef Bob. het volgende:
Nee, ik zou DaD er ook niet nog een keer uit durven halen.
Als ik hem was zou ik dat voorál niet doen nee!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:52 schreef Bob. het volgende:
Nee, ik zou DaD er ook niet nog een keer uit durven halen.
Nee, ik ben gewoon heel blij.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lief, je 'a' blijft hangen.
Stofzuiger?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Bob. het volgende:
Oh my, ernstige problemen! De gigantische huisspin heeft besloten recht boven mijn bureaustoel te gaan hangen, aan een poot! Nu durf ik daar niet meer te zitten omdat ik bang ben voor spinnen op mijn hoofd.En mijn dappere huisgenootjes zijn er niet om me te redden. Drama.
Jaja, ik ben een mietje.
Hang een bordje met Verboden voor spinnen in je kamer opquote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Bob. het volgende:
Oh my, ernstige problemen! De gigantische huisspin heeft besloten recht boven mijn bureaustoel te gaan hangen, aan een poot! Nu durf ik daar niet meer te zitten omdat ik bang ben voor spinnen op mijn hoofd.En mijn dappere huisgenootjes zijn er niet om me te redden. Drama.
Jaja, ik ben een mietje.
He, dat was mijn 2000ste post. Wat een feest.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:34 schreef Bob. het volgende:
Nou meestal kan ik ze wel hebben. kruip maar lekker rond hoor. Maar als ze acrobatisch moeten gaan doen boven mjn hoofd vind ik het wel weer genoeg geweest.
Feliquote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, dat was mijn 2000ste post. Wat een feest.![]()
En heb je serieus op je dak gekregen omdat je te onvriendelijk was Dangel?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, dat was mijn 2000ste post. Wat een feest.![]()
Ik ben meer een lurker dan een poster.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
FeliVolgens mij hebbenal mijnaccounts op fok nog meer posts dandat
Ja, en vandaag dus omdatik te vriendelijk benRaar bedrijf
Gewoon, voorraadje aanleggenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben meer een lurker dan een poster.
Vreemd bedrijf ja, en nu gaan jullie met z'n allen collectief zelfmoord plegen? Of waar was al die Paracetamol voor?
Jongen, mijn lijf barst bijna uit elkaar van de positieve spanningen.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:55 schreef Grulez het volgende:
vind je ook niet?
zozoquote:Op woensdag 28 november 2007 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jongen, mijn lijf barst bijna uit elkaar van de positieve spanningen.
Ah, ik verheugde me al op een thee/warme chocopauze.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Grulez het volgende:
Wel zo aan de slag.... maar ga naar de psychbieb.
Dan máák je maar zin! [/mijn moeder]quote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Grulez het volgende:
helemaal geen zin..
Morgen 11 uur?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ik verheugde me al op een thee/warme chocopauze.
Ik heb college tot 11 maar daarna is prima. Ik ben jarig morgen, dus ik trakteer wel.quote:
yeahquote:Op woensdag 28 november 2007 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb college tot 11 maar daarna is prima. Ik ben jarig morgen, dus ik trakteer wel.
Oh, ik bedenk me net dat ik om half 12 een afspraak heb met m'n scriptiebegeleider...quote:
Grote meid.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:19 schreef Grulez het volgende:
22 alweer...
laat het maar wetenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk me net dat ik om half 12 een afspraak heb met m'n scriptiebegeleider.... Maar als we in de UBkantine gaan zitten of zo kan 't nog steeds wel.
Ik wilde net voorstellen om rond een uur of drie ergens te gaan zitten.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
laat het maar weten
ik kan tot half 3
Binnen in de hal doen lijkt me een beter plan ivm kou.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstellen om rond een uur of drie ergens te gaan zitten.. Gewoon 11 uur voor de UB?
Mietje.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Binnen in de hal doen lijkt me een beter plan ivm kou.
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mietje.. Maar dat is ook prima.
Wat wat wat wat wat?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:53 schreef Dangel het volgende:
Kogel voor foto-opdracht door de kerk.
Nou, die fotos voor Visser, posters maken?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat?
En ik ben er helemaal af.. Ga Do2 bellen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nou, die fotos voor Visser, posters maken?
Ben zonet door de verkoper/wbemaster/3e man van hetbedrijf gebeld, dat de opdracht door gaat, vrijdag camera mee naar werk
Dank je! Hopelijk weet ie dat ik het niet gratis doequote:
Misschien slim om dat van te voren maar vast even te bespreken.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je! Hopelijk weet ie dat ik het niet gratis doe
Spreekt voor zichquote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien slim om dat van te voren maar vast even te bespreken..
Wees blij dat mannen dat (nog) niet doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn dus nog steeds vrouwen met strings die hem ver boven de broekrand dragen. Wat moet er komen van deze wereld?
Als je het zo stelt valt het nog alles mee inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wees blij dat mannen dat (nog) niet doen.
Aansprekn metquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn dus nog steeds vrouwen met strings die hem ver boven de broekrand dragen. Wat moet er komen van deze wereld?
Dit is een Italiaanse en ik spreek geen Italiaans... niet een echt heel mooie of zo, trouwens.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Aansprekn met
" he pssstje onderbroek steekt boven je broek uit
stop jem er ff in
je loopt best wel voor lul zo
"
was opschool iig altijd een succes
Boze anita's![]()
Je spreekt de universel taal van de liefde, Fryskquote:Op woensdag 28 november 2007 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is een Italiaanse en ik spreek geen Italiaans... niet een echt heel mooie of zo, trouwens.
Das mooi kut.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en heel grote buikpijnwant ik ga ongesteld zijn.
Sterkte.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
In een huis met 3 ongestelde zussen leven lijkt me nog kutter dan ongesteld zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 16:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das mooi kut.
* Grulez 3 zussen heeft..
Nou já zeg!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
In een huis met 3 ongestelde zussen leven lijkt me nog kutter dan ongesteld zijn
Tactvolle woordkeuze is overrated.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
In een huis met 3 ongestelde zussen leven lijkt me nog kutter dan ongesteld zijn
Je hebt geen idee hoe hetis voor eenman oim meteen ongestelde vrouw samen te levenquote:
Niet elke ongestelde vrouw is meteen een ongetemde feeks of zo hoor! Dat ben ik gewoon altijd al.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe hetis voor eenman oim meteen ongestelde vrouw samen te leven
Ik ga naar huis
Awquote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het erger voor mannen dan? Ik discrimineer niet hoor, ik haat gewoon iedereen als mijn hormonen lastig doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe hetis voor eenman oim meteen ongestelde vrouw samen te leven
Ik ga naar huis
Een echte schipper...quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word altijd enorm geil als ik ongesteld ben, is het dan nog steeds zo erg?
En, hoe was het?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ook weer terug van Martiniplaza
Heb bij een training nog een aantal nuttige tips gehad, maar eigenlijk wist ik het meeste ook wel. Dus het kon beter.quote:
Welk college?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:04 schreef nietzman het volgende:
OH GOD WAT IS DIT COLLEGE SUF.
zitten bij die faculteit nogal wat doorgeschoten feministen. Heb er mijn AVV gedaan, maar het was daar nauwelijks uit te houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:12 schreef nietzman het volgende:
Precies die. Iets met art deco deze keer. Verlos me uit m'n lijden.
Ik sla ook altijd over, maar meestal na 3 maand een doorbraak. Maar dit keer heb ik er bewust voor gekozen, want. Tom. de 7e van december, 8e en 9e enzulks.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
AwDan maar aan de kruik en ibu's?
Ik heb gelukkig nooit last van buikpijn (wat ook komt omdat ik het altijd over sla.lang leve de pil.) maar mijn humeur.. arme mensen om me heen.
Haj pop!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:02 schreef TheSorrow het volgende:
Wat lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* TheSorrow houdt heel veel van zn liefste aSj
hij loopt rond zonder pijnstillers, maar het blijft wel nog steeds pijn doen.. De pijn wordt wle steeds minder..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:02 schreef maok het volgende:
Misschien had je het al gemeld maar hoe is het met de rug van Mik?
vrouw zoeken die geen BHs draagt... krijgt ze wel hangtetten als ze tegen de 30 looptquote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kom er regelmatig, de laatste tijd.
Ja, ik ga de volgende keer zonder jou. Je bent nooit het pashokje uit te krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kom er regelmatig, de laatste tijd.
Waarom zou ik? Zoals DaD al aangaf zojuist; ik kom er graag.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrouw zoeken die geen BHs draagt... krijgt ze wel hangtetten als ze tegen de 30 loopt
Schnitzelzeit!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:15 schreef Bob. het volgende:
Ja hoor, ik heb weer eens last van mijn geweldige timing. Vrijdag vertrek ik voor een weekendje naar Hamburg en ik hang momenteel elk kwartier kotsend boven de wc.
in strings kotsenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef Bob. het volgende:
Oh die post is ook lekker getimed trouwens.Zo tussen de praat over lingerie door over kots beginnen.
Dat meisje is doodziek en jij begint over schnitzels!quote:
Een schnitzel helpt tegen elke ziektequote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat meisje is doodziek en jij begint over schnitzels!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Je been gebroken? Leg er een schnitzel op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |