Kan niet, moet naar het postkantoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
En jij bent natuurlijk van plan die te gaan geven?![]()
Ik heb geen idee, moet vast wel voetballen.. zag nou ook niet echt veel mensen die me wat kunnen boeien.. maarjaquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Volgens mij moet ik dan voetballen...Ga jij?
ST ANNAPAROCHIE-Warmoesstraatquote:
Tsja... volgens mij heeft iedereen dat en komt er daardoor niemand. Lijkt nou niet bepaald een succes te worden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:33 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, moet vast wel voetballen.. zag nou ook niet echt veel mensen die me wat kunnen boeien.. maarjaik zie nog wel even
Nee, want de openingstijden van bruna komen niet overeen met die van het postkantoor daarbinnenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Je had ook gewoon naar Bruna.nl kunnen gaan.
Daar staat het ook.
hier ook.. Maar er is ook gewoon weinig te doen lijkt het..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeer onproductief dagje.
Dat hebje op een reisdagquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeer onproductief dagje.
idem.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeer onproductief dagje.
Ja, had alleen een half uur vertraging. Maar ik wil gewoon terug naar vanochtend rond half 9...quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat hebje op een reisdagWel wer heel thuis?
Ik ga nu eindleijk eens productief doenFf een ambulance in onderdelen bij elkaar zoeken
wakkergeneukt wordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, had alleen een half uur vertraging. Maar ik wil gewoon terug naar vanochtend rond half 9....
Nohquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Degene die dat probeert krijg een knal..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef Aryon het volgende:
@ alexxxxx: Ik houd je op de hoogte als er weer een Ayreon-meet/pre release party komt. Zit daar ook op het forum, dus zal het wel meekrijgen, denk ik.
Tof! Feli!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:38 schreef maok het volgende:
Ik heb werk![]()
En ik heb vanmiddag lekker geshopt voor allemaal speelgoed enzo voor een schoenendooskerstpaket voor een arm kindje in Afrika of oost Europa. Echt leuk om zoiets te maken![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Degene die dat probeert krijg een knal..
Jij wil wel graag van iedereen weten waar ze werken hequote:Op maandag 29 oktober 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
En: wie wat waar?
Ja tuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij wil wel graag van iedereen weten waar ze werken he
komt door grulez!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:06 schreef Pjetr het volgende:
best mistig nog.. en waarom is fok zo traag atm?
Amsterdam is er niks bij?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
En de papiercontainer bij mij voor de flat is voor de zoveelste maal in de hens gegaan![]()
Scheelt niet veel. Daar gaat het om auto's hier om papiercontainers. Groningen kan het tempo van Amsterdam inmiddels aardig bijhouden.quote:
Gingen ze zo van "OMGWTF, ALLEMAAL AMBULANCES, WAT IS ER AAN DE HAND WTFBBQ!?!?11"?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:12 schreef Dangel het volgende:
Zo, de eerste paar paniekaanvallen van bobo's op het werk weer overleefd14.gif
Word je wel lekker wakker van![]()
Nee, dan zouden ze wel heel ver heen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gingen ze zo van "OMGWTF, ALLEMAAL AMBULANCES, WAT IS ER AAN DE HAND WTFBBQ!?!?11"?
Ik kan haar sportschoentjes nergens vinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat kan best tegelijkertijd.
Op je rugquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan haar sportschoentjes nergens vinden.
Beetje overbodig lijkt me. Er is al een Aldi in Selwerd, en een Lidl in Paddepoel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
De Lidl in Selwerd gaat trouwens op 5 november open
Tegen de tijd dat je die in een buggy hebt ben je drie kwartier, veel gegil, en armen vol blauwe plekken verder. Mevrouw wil zelf lopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:09 schreef maok het volgende:
He het is inderdaad ook wel mooi skate weer, maar ik moet straks eerst even mijn contract tekenen, misschien dat ik daarna wel even een eindje ga rijden. Als ik straks de hele dag moet werken kan dat niet meer zo maar.
Trouwens DaD, ik weet niet of je nichtje nog in een kinderwagen/buggy ligt/zit maar daar kun je ook best achteraan rennen.
Ff genieten van het mooie Fryslan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:09 schreef maok het volgende:
He het is inderdaad ook wel mooi skate weer, maar ik moet straks eerst even mijn contract tekenen, misschien dat ik daarna wel even een eindje ga rijden. Als ik straks de hele dag moet werken kan dat niet meer zo maar.
Trouwens DaD, ik weet niet of je nichtje nog in een kinderwagen/buggy ligt/zit maar daar kun je ook best achteraan rennen.
De Lidl in Paddepoel gaat weg, en in dat pand komt de Kruidvat te zitten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Beetje overbodig lijkt me. Er is al een Aldi in Selwerd, en een Lidl in Paddepoel.
Overigens blijft de Lidl van Paddepoel (en de Plus en c1000 aldaar) voor ons dichterbij
Nee ik wordt gedetacheerd, ik moet voor dat contract gewoon in groningen zijnquote:
Ik heb geen idee wat voor cijfer ik erop heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:55 schreef teigan het volgende:
Verstandig ChipsZak.
Hoe is het afgelopen met je wiskundeproefwerk? Of stel ik nu een zeer pijnlijke vraag
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:08 schreef teigan het volgende:
Vervelend Prosac..
Ik zit hier nu ook een beetje met het idee van: "wat doe ik hier", maar ik heb toch wat te doen gevonden..
ChipsZak., ben benieuwd, lag jouw leraar ook niet even in het ziekenhuis ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |