Is dat een NC nummer ja? Lijkt me eerder een nummer van Neh'kron de resident daar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.empirenewyork.nl/default.asp?oid=13
en welke van the noisecontrollers is dit?
Edit: Improve, heb hem dus al!![]()
Noisecontrollers - Improve staat ergens op dezelfde site vermeld... Hoor het ook wel een klein beetje in de sound....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is dat een NC nummer ja? Lijkt me eerder een nummer van Neh'kron de resident daar.
Ja ik was in eerste instantie te lui om die veel te trancy intro af te luisterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Noisecontrollers - Improve staat ergens op dezelfde site vermeld... Hoor het ook wel een klein beetje in de sound....
Lekker nummertje wel weer!![]()
Alweer?? En wie is de gelukkige........quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef MrDice het volgende:
Gaat wel hard met de topics zeg. Man wat heb ik een zin in Qlimax!
Iemand trouwens nog een Qlimax VIP kaartje over? Ben eigenlijk op zoek naar nog eentje, ja alweer... het gaat maar door.![]()
Karst (schrijf je dat zo?).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:24 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Alweer?? En wie is de gelukkige........![]()
ik zou zeggen: " ga je gang"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef JortK het volgende:
Waarom knallen we de OP niet in de Fok WIKI, dan kan iedereen hem wijzigen
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
als iemand de link nog ff heeft naar die hardstyle lyrics site dan ben ik best bereid om die erin te zetten
ben alleen te lui om te zoeken
ja een mooi recente topic titel is nog niet zo snel verzonnen dus ik dacht ik pak een classic
Ik ga ook alleen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://www.lololyrics.com/lyrics/202.html
En ik zit nou sterk te overwegen om een keer in mijn uppie naar een feest te gaan morgen en dan wel naar Thrilogy.....mijn vriendin is werken en andere vrienden hebben een weekendje weg met de carnavalsvereniging.... Weet nog niet of ik het doe, maar ben nou blij dat de E-ticket bestaat
Met een fok! hardstyle meetingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat duurt nog wel ff hoorzal wel in 2008 worden denk ik maar dan moet het groots gevierd worden naar mijn mening
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Met een fok! hardstyle meeting![]()
uiteraard wel op een of ander hardstyle feest!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Met een fok! hardstyle meeting![]()
en is deze ook al ergens als mp3tje te vinden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.empirenewyork.nl/default.asp?oid=13
en welke van the noisecontrollers is dit?
Edit: Improve, heb hem dus al!![]()
Ligt eraan hoe sociaal je zelf bent he? Ik ben niet echt het type dat alleen naar zo een feest gaat, maar ik kan me wel prima vermaken zonder wat te zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is dat wat, alleen naar zo'n party gaan?![]()
Ik heb het nog nooit gedaan... maar ik zou het zeker wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sociaal je zelf bent he? Ik ben niet echt het type dat alleen naar zo een feest gaat, maar ik kan me wel prima vermaken zonder wat te zeggen
In Our Memories gaat binnenkort weg voor de re-masteringquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef CrustyClown het volgende:
Meneer Abject, wil je je promo verder uitbrengen en op de markt brengen
Daarom, ik heb ook altijd dj's die ik wil zien, maar andere weer niet....dus ja. Kan best een keer fijn zijn. Flink wat alcohol in je mik, of een snoepjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan... maar ik zou het zeker wel kunnen.
Heb altijd heel specifieke wensen (graag vooraan, veel bewegen) en niet iedereen kan dat bijbenen of waarderen.En natuurlijk een hele planning aan DJs ik wil horen, met anderen erbij lukt dat nooit, die willen dan iets anders of vinden het wel best waar ze zijn.
Je maakt vanzelf contact met anderen op een feest als je er een beetje fatsoenlijk uitziet en lekker meedoet. Zonder dat je er erg in hebt. Altijd oogcontact, ouwehoeren, etc... De hoeveelheid drugs die de meeste mensen op hebben speelt daarin ook wel een rol natuurlijk.![]()
quote:
regel dan kaartjes voor Qlimaxquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef Pittie het volgende:
Mijn eerste hardstyle "feest" komt ook steeds dichter bij
Ondanks een gebroken elleboog ben ik 10 november in de TimeOut te vinden bij de southstylers. (Tenzij de dokter me verplicht rust te houden ofzo.) Ik ben er echt eens een keer benieuwd naar.
Verdomd handige linkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://www.lololyrics.com/lyrics/202.html
Ow ja, das ook nog een overweging waard om daar een kijkje te nemen i.p.v Thrilogy....maar om alleen te gaan naar de hoeve is ook zoiets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:53 schreef RemcoW85 het volgende:
TVP.. D-Block & S-Te-Fan in een lokale disco vanaaf.
Die in Groesbeek?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja, das ook nog een overweging waard om daar een kijkje te nemen i.p.v Thrilogy....maar om alleen te gaan naar de hoeve is ook zoiets.
Wel vet idd, maar ik ga er niet heen, die kuthardcore als afsluiter ik word daar echt chagerijnig van dus ik weet van mezelf dat ik dan beter niet kan gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef Ladyxima het volgende:
http://vip.partyflock.nl/party/107375:XXlerator.html
Noisecontrollers en D-block & S-te-fan @ XX![]()
Old heroes vs New heroes.. wil ik zeker heen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond Brennan Heart @ Radstake, Heelweg![]()
Vette line up, ben er zeker bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef Ladyxima het volgende:
http://vip.partyflock.nl/party/107375:XXlerator.html
Noisecontrollers en D-block & S-te-fan @ XX![]()
Old heroes vs New heroes.. wil ik zeker heen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ga vanavond toch naar Thrilogy
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy, op me shirt staat 'ACHTUNG!', zie ook het Thrillogy topicquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
legerbroek ,zwarte blouse en defqon kettingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:55 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Boy, op me shirt staat 'ACHTUNG!', zie ook het Thrillogy topic
Idd ik ben ook wel benieuwd naar hoe trilogy wasquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:28 schreef nattermann het volgende:
Hoe was Thrillogy, vertel!
Zelf lekker wezen clubben in de Versuz in Hasselt.
toen ik gister postte, wist ik het pas 3 minuten Boyquote:
Vooral het missen van de timetable vind ik slecht iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
toen ik gister postte, wist ik het pas 3 minuten Boy![]()
en over Thrillogy, was niet echt bijzonder ofzo. eigenlijk een matig feest. niet eens een timetable![]()
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezienquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral het missen van de timetable vind ik slecht idd
Ja het aantal gebruikers was wel erg hoog jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezien
en wat een securitydonders wat veel. maar wel goed
zshare.net is de enige site die ik ken waar je kan uploaden en het kan laten streamen maar wil je bijv doorspoelen naar het eind van de set of track dan zal je alsnog moeten wachten totdat alles 'binnen is'.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand een site waar je mp3 kan uploaden en waar mensen ze dan live kunnen luisteren op de pagina, zonder te hoeven downloaden naar de PC???
precies wat ik zochtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zshare.net is de enige site die ik ken waar je kan uploaden en het kan laten streamen
De kans dat je op zo'n groot feest, een fokker zomaar ff tegenkomt, is vrijwel nihilquote:
boohooquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezien
Ik weet niet of je naar qlimax gaat? daar zul je wel iets gaan meemaken danquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef JortK het volgende:
Ja het aantal gebruikers was wel erg hoog ja
Ik kom op veel grote feesten dus het valt mij wel op wanneer het er meer als gemiddeld zijn hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
De kans dat je op zo'n groot feest, een fokker zomaar ff tegenkomt, is vrijwel nihil![]()
tenzij je afgesproken hebt, of elkaar zoekt met sms ofzo, dan wel..
[..]
boohoogroot feest, mensen gebruiken. waren het er nou echt zoveel dat het zó erg opviel?
![]()
Vond ook dat er veel mensen stil stond. Niemand klapte ook mee, terwijl er heerlijk gedraaid werd. Gelukkig waren de mensen erg gezellig ondanks dat ze soms een beetje in de verte stonden te staren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef JortK het volgende:
Thrillogy verslagje
Niemand gezien trouwens van Fok
Niet herkendquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Thrillogygangers hebben het Qlimax anthem al live gehoord zie ik net op de site van headhunterz (die overigens vernieuwd is voor de liefhebbers)
was het wat?
inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kom op veel grote feesten dus het valt mij wel op wanneer het er meer als gemiddeld zijn hoor
Ik heb zelf ook niet zo een probleem met drugsgebruik, als ze mij idd maar niet lastig vallen. Maar ja, ik houd er in het algemeen niet van lastig gevallen te worden dus jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ach het is overal zo'n beetje standaard tegenwoordig, of ze nou streng fouilleren of niet fouilleren (zoals bij showtek vorige week) veel klapkaken lopen er toch wle rond. Ik heb het zlef niet nodig dus gebruik het niet, anderen moeten het zelf weten zolang ze mij er maar niet lastig mee of door vallen (wat toch nog wel eens gebeurd)
Ik doe een wilde gok: Je hebt het niet zo op hardcore.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:29 schreef Sethje het volgende:
Thrillogy was vet, super, tot 5.20 uur..daarna geen hardstyle plaat meer gehoord,w aardeloze afsluiter
de stroom ookquote:werkelijk alle sfeer ging eruit
Jep, ach kan gebeuren die 2 minuutjes maakt me dan ook niet uit, het geluid was verder echt wel dik en hard, lekkere diepe bassen vooraanquote:
Drie zalen ja, maar Prophet heeft natuurlijk ook hardcore gedraaid, en dat hoort dan ook bij zijn set. Neophyteis al duidelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef Sethje het volgende:
Ja het concept is toch 3 zalen, 3 stijlen, waarom is er dan in alle 3 de zalen hardcore of is het al klaar en moet je naar een andere zaal verkassen, echt zon bullshit. Het is zowiezo al bullshit, het idee dat er altijd hardcore gedraaid moet worden op t eind, werkelijk alle sfeer ging eruit, eidereen stond maar een beetje te staan, terwijl het met een rock civilization etcetra zeker wel los zou gaan
Amen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef Sethje het volgende:
Ja het concept is toch 3 zalen, 3 stijlen, waarom is er dan in alle 3 de zalen hardcore of is het al klaar en moet je naar een andere zaal verkassen, echt zon bullshit. Het is zowiezo al bullshit, het idee dat er altijd hardcore gedraaid moet worden op t eind, werkelijk alle sfeer ging eruit, eidereen stond maar een beetje te staan, terwijl het met een rock civilization etcetra zeker wel los zou gaan
Ja het was echt flink losgaan met die leipe early rave onzinquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef Hordo het volgende:
[..]
Drie zalen ja, maar Prophet heeft natuurlijk ook hardcore gedraaid, en dat hoort dan ook bij zijn set. Neophyteis al duidelijk natuurlijk. Verder de meerderheid vind tijdens een feest gewoon een uur hardcore lekker als afsluiten, anders deden ze dat allang niet meer
. Vind het zelf altijd wel relaxed, nog ff lekker helemaal los en dan naar huis
![]()
lekker plaatje ja, alhoewel hij me vaag bekend in de oren klinkt, of ik het liedje nou al een keer eerder heb gehoord ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kwam davide sonar nog tegen. Natuurlijk ff een hand gegeven en toch ff vermeld dat ik "techo boheme" op mijn begravenis wil als ik toch eerder de pijp uit ga.
Je had z'n gezicht moeten zien. Ik liep weer door en zag dat hij meteen wees naar mij terwijl hij iets vertelde tegen de dame die naast 'm stond..
Ow en zijn nieuwe plaat.....ganz geil!@!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=M1TmEZUcilQ
Eensch!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef Sethje het volgende:
Davide Sonar draaide echt meesterlijk, net als alle andere guest-dj's overigens
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja het was echt flink losgaan met die leipe early rave onzin
Haha strakke actie hoor Boyquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kwam davide sonar nog tegen. Natuurlijk ff een hand gegeven en toch ff vermeld dat ik "techo boheme" op mijn begravenis wil als ik toch eerder de pijp uit ga.
Je had z'n gezicht moeten zien. Ik liep weer door en zag dat hij meteen wees naar mij terwijl hij iets vertelde tegen de dame die naast 'm stond..
Ow en zijn nieuwe plaat.....ganz geil!@!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=M1TmEZUcilQ
Misschien stond ik wel voor lul, maar tis toch ff een ei die je kwijt wil, zeker aan de maker van het nummerquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha strakke actie hoor BoyIk zou er als DJ nog best om kunnen lachen.
Graag gedaan hoor Vallerioquote:On Saturday the 6th of October you had your own party in the MatriXX. How did you experience this event?
There are a lot of clubs I like, but just a few stay in my head, and Matrixx surely does! It's my favourite club in Holland and you can imagine what was my reaction when they asked me to do an XXclusive night there.There was a lot of work to do for this party but I absolutely got what I wanted. Line up made of friends who helped me with my label, decoration in Zanza style, huge soundsystem,right timetable and freedom to choose music all night long. These things created a unique atmosphere! The only 'fault' is that I did not expect that huge amount of people and therefore the club was overcrowded. Beside this ( If I got to take it in a negative way ) this was the best party of 2007 for me and it will be impossible to forget. I would like to thanks again all the people who have been part of it. That night will be in my heart forever.
Ziet er erg goed uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien stond ik wel voor lul, maar tis toch ff een ei die je kwijt wil, zeker aan de maker van het nummer
Ow voor de mensen die er geweest zijn
http://events.q-dance.nl/2007-09_29-september_x-qlusive/after/
http://events.q-dance.nl/2007-09_08-september_q-base/after/
Luna liveset op Q-Basequote:1. Luna & Kold Konexion - Something Sweet
2. Zappaman - Lawn Mower (Not In My Backyard Mix)
3. Wildstylez - Life's A Bitch
4. Dutch Masters - Get Up
5. Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge
6. Southstylers - Wicked Generaton (Zany's Overdrive Mix)
7. DJ Isaac - Backstage (Showtek Remix)
8. ID (Don't mess whit the light...) (New Mythica!?)
9. Tuneboy - Housensation (DJ Isaac Remix)
10. Girls From Hardasia - Hardasia (Mix 2)
11. Headhunterz - Speakafreak
12. Showtek - FTS (Original Mix)
13. Zatox & Activator - Don't Let It Go (Baco Mix)
14. Noisecontrollers - Crump
15. G-Town Madness vs The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
16. Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
17. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
18. ID
19. The Prophet ft. Headhunterz - High Rollerz
20. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix)
21. Clive King & Xzellar - Evolution Leeps FWD
22. Dutch Masters - Insomnia
23. Chriss Cross - Jump
24. The Masochist - Kill The Rmx 2005
25. Masters Of Ceremony - Way Of Life
26. DJ Isaac - Bad Dreams
27. Buzz Fuzz - Frequencies
28. Masoko Solo - Pessa Pessa
29. DJ E-Rick meets Sequential One - Dance
30. Chosen Few - Name Of The DJ (Original Mix)
Die zit ik ook net te luisteren hier op mijn stage. Heerlijke set. Ben echt weer fan van die vent. Kan ook niet wachten op 1 december in de matrixx.quote:
Word gek van dat nummer... NC hebben veel betere nummers dan Crump.quote:14. Noisecontrollers - Crump
quote:Some good looking bitches in Holland like to know if you are single or if you are already married?!
Eindelijk hij begint weer terug te komen!quote:
Ja lijkt erop dat Luna weer meer ervoor gaat wat die zelf lekker vind, en het niet meer nodig vind om alleen het allernieuwste te draaienquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eindelijk hij begint weer terug te komen!
Tijdje gehad dat ik 'm niet meer kon horen. Klote platenkeuze met Qlimax 2005 als dieptepunt maar op Mysteryland had ie het alweer wat goedgemaakt en als ik deze set bekijk al helemaal!![]()
Pcies, daarom was hij de held in Outland vorige week. Gewoon lekkere nummers draaien van 1 a 2 jaar oudquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja lijkt erop dat Luna weer meer ervoor gaat wat die zelf lekker vind, en het niet meer nodig vind om alleen het allernieuwste te draaien
Jammer dat hij geen J&W spul op q-base draaide. Laatst 2 uurtjes van hem in de Time-OUt echt supervet, recente klappers ( I got you,tempo pusher, here comes the remix) alsmede ook wat oudere supervette platen. Echt een held.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die zit ik ook net te luisteren hier op mijn stage. Heerlijke set. Ben echt weer fan van die vent. Kan ook niet wachten op 1 december in de matrixx.![]()
Ten eerste is Crump pas de 2e release na Creatures/Against all odds. Luna is geen artiest uit de Freaky stal en zal zodoende dus zeker geen promo's van nieuwere nummers ontvangen. Crump is door het publiek super goed ontvangen, en het is ook gewoon 1 van de beste nrs van de Noisecontrollers. Die tonen in het begin, ik zal iedere keer weer los gaan. En hoe kicks erin klappen tijdens Noise-con-trollers ( als de zany edit niet gedraaid word tenminste want daar is die vocal weggehaald). Maar kortom: DJ's die niet uit de Freaky stal komen hebben de keuze uit Aliens/marlboro man/crump/against all odds/creatures. Best logisch dat ze Crump dan draaien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Word gek van dat nummer... NC hebben veel betere nummers dan Crump..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow nog wat inside geruchten.
De nieuwe X-qlusive......showtek![]()
Wist dat in augustus alquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wist dat in augustus almaja, dan kunne we 26 januari toch mooi wat anders gaan doen
![]()
kleine toevoeging: er is gezegd "hoezo is het 1 iemand het kan toch een duo act zijn (deepack/showtek)"
op namen mocht diegene uiteraard niet ingaan maar het lijkt me zeer logisch dat het showtek word na de tour dit jaar etc. die geruchten gaan al langer rond en waar rook is, is vuur.
jaja, dat wist jij alquote:
Ja ik was toen bezig een datum te prikken voor Twisted. We hadden de 26e of de 19e in gedachten. Toen ff wat rondgevraagd, kwam dus ook dat onderwerp voorbij. En ja dan is het ff logisch redeneren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
jaja, dat wist jij alNiet zo stoer doen nou he
![]()
En als je het echt al wist in augustus....waarom zei je dan niks? He, he he???
Ik wil ook Deepackquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wist je het 100% zeker in augustus? met informatie vanuit organisatorische Q dance kringen? of hardnekkige geruchten in navolging van de eigen bunker op Q-base en world tour + cd?
overbodige vraag na je vorige post
![]()
ik wil nog steeds XQ Deepack![]()
link !quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil ook Deepack
* JortK zat net Donkey Rollers filmpjes nog ff te kijken van Showtek in Outland, krijg gewoon kippenvel
Collega dj's die al van de datum wisten en eventueel zelf ook daar geboekt waren de 26equote:Op maandag 29 oktober 2007 16:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wist je het 100% zeker in augustus? met informatie vanuit organisatorische Q dance kringen? of hardnekkige geruchten in navolging van de eigen bunker op Q-base en world tour + cd?
Take some pills and go to lala land my friendquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja ik had je al begrepenja idd ik gok dat het feest sfeerloos en saai gaat worden
met veel tekkies
(tekkies als in kansloze showtek fans; net als trekkies kansloze star trek fans zijn, snappen jullie hem? ha ha kansloze grpa
)
![]()
ik hou mijn mond al
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:54 schreef Sethje het volgende:
Net als die gasten met die showtek vlag altijd
Denk niet dat dat er iets me te maken heeft. Waarom heeft hij Here comes the rmx wel dan? Zal wel verschijnen op scantraxx evolutionz denk ik en daarbij zit de goede man ook niet meer bij StraightOn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:23 schreef Sethje het volgende:
Luna is geen artiest uit de Freaky stal en zal zodoende dus zeker geen promo's van nieuwere nummers ontvangen.
Er staat altijd een groepje debielen met een showtek vlag vooraan die gaan reizen hun ieder weekend achterna.....quote:
- Here comes the rmx komt op het label van The Viper.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er iets me te maken heeft. Waarom heeft hij Here comes the rmx wel dan? Zal wel verschijnen op scantraxx evolutionz denk ik en daarbij zit de goede man ook niet meer bij StraightOn.
Take on my bootleg is van Scope die misschien naar Scantraxx gaat en dat terwijl Jones 'm ook heeft en toch wel nauwe connecties met de freaky-stal heeft. Prophet draait net zo goed Fusion spul als dat Zany Scantraxx spul draait.
Dus denk dat Luna maar hoeft te vragen bij iemand voor een promo en dat ie 'm nog krijgt ook nog.
The Prophet draaide hem al op DefQon.1quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ik hoorde het ook... ik gun het ze van harte, maar aanwezig ben ik niet!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja maar showtek is uitgekauwd man, iedere set beginnen met FTS zegt toch eigenlijk al genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:38 schreef Ladyxima het volgende:
zegt wel iets als bijna het hele hardstyle topic zegt dat ze niet zullen gaan![]()
Oeh oeh, ik meld me ook nog (dat ik niet ga dan hequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:38 schreef Ladyxima het volgende:
zegt wel iets als bijna het hele hardstyle topic zegt dat ze niet zullen gaan![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja ik had je al begrepenja idd ik gok dat het feest sfeerloos en saai gaat worden
met veel tekkies
(tekkies als in kansloze showtek fans; net als trekkies kansloze star trek fans zijn, snappen jullie hem? ha ha kansloze grpa
)
![]()
ik hou mijn mond al
Oki, maar ik word wel een beetje leip als ik hem in elke liveset hoor (overdreven, but you get the picturequote:Ten eerste is Crump pas de 2e release na Creatures/Against all odds. Luna is geen artiest uit de Freaky stal en zal zodoende dus zeker geen promo's van nieuwere nummers ontvangen. Crump is door het publiek super goed ontvangen, en het is ook gewoon 1 van de beste nrs van de Noisecontrollers. Die tonen in het begin, ik zal iedere keer weer los gaan. En hoe kicks erin klappen tijdens Noise-con-trollers ( als de zany edit niet gedraaid word tenminste want daar is die vocal weggehaald). Maar kortom: DJ's die niet uit de Freaky stal komen hebben de keuze uit Aliens/marlboro man/crump/against all odds/creatures. Best logisch dat ze Crump dan draaien.
dat vind ik misschien wel het grootste minpunt, elke set bijna hetzelfde, en ook heel erg veel eigen producties...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar showtek is uitgekauwd man, iedere set beginnen met FTS zegt toch eigenlijk al genoeg
En wat voor'n producties...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik misschien wel het grootste minpunt, elke set bijna hetzelfde, en ook heel erg veel eigen producties...
persoonlijk vind ik Early Soundz verre weg de beste/lekkerste productie van hun!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:36 schreef mstx het volgende:
[..]
En wat voor'n producties...Green Stuff
![]()
![]()
GVD ik vind hem nergensquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:47 schreef JortK het volgende:
Q-Base_2007_Bunker_4_The-Stunned-Guys.mp3.mp3 Heerlijk
Wauw, vriendjes van je JortKquote:
quote:We hebben eenmalig toestemming gegeven om een liveset, in dit geval van Qbase, uit te zenden via stream aangezien er heel veel vraag naar was...
Waarschijnlijk zal deze dus binnenkort langskomen via q-dance.nl
tracklist:
D-Block & S-te-Fan Live @ Q-Base HANGAR 8-9-2007:
1. D-Block & S-te-Fan - Let me tell you(Q-Base Intro)
2. Outsiders - Maneater
3. Scope Dj - Lockdown
4. Abject - Tuuduuu!
5. Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
6. Noisecontrollers - Crumps
7. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
8. D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz!
9. The Hose - The Pressure
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
14. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectious(Wildstylez rmx)
18. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
23. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock Diz Joint
24. Donkeyrollers - Revolutions
25. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-te-Fan Remix)
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
27. Brennan & Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Fucking hell wat geil, 1,5 uur lang klaarkomenwat een tracklist
Ziet er heel sterk uit ja.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Colours of the harder stylesquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Early Soundz verre weg de beste/lekkerste productie van hun!!![]()
Wat blij dat ik toen het hele setje live heb meegekregen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat blij dat ik toen het hele setje live heb meegekregen!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:50 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kortom, bring back the concepts XQlusives !
idd!quote:
Nee zeker niet..lineup is echt niets waard, word vast een laf jump/hc feestje zonder fatsoenlijke hs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef JortK het volgende:
Nog mensen trouwens die hier heen gaan:
http://partyflock.nl/news/9885:b2s_presents_Darkraver_s_Royal_Flush_SilverDome.html
Waarschijnlijk ook Time out dan, ligt er aan of ik een kaartje heb voor feyenoord-uit, de dag ernaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zaterdag lekker rustig aan. ff geen feestje voor mij. Volgende week naar de Time out met Southstylers en Acti
En niet eens naar mijn verjaardag op Euphoriaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zaterdag lekker rustig aan. ff geen feestje voor mij. Volgende week naar de Time out met Southstylers en Acti
haha heerlijk samen met mn neefjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
SETHJE je staat in de aftermovie van Thrillogy
http://www.vmx.nl/?p=1337#more-1337
vanaf minuut 2.00 !!!1![]()
als het een beetje meezit ben ik ook present vanuit het oosten des landsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:21 schreef Sethje het volgende:
vrijdag Hardstyle NRG
Jones, B-Front,Scope DJ, Josh & Wesz,The VIsion,Equal Mindz,Cue X, Faistos. Pff al die nieuwe klappers horen zo heerlijken natuurlijk He's Suuuupersonic
als hij net zo draait als zaterdag in de Radstake, dan vermaakt jij je dan nog primaquote:
Ik wil ook, echt kut dat het maar tot 4:00 duurt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:21 schreef Sethje het volgende:
Wat een weekend komt eraan
vrijdag Hardstyle NRG
Jones, B-Front,Scope DJ, Josh & Wesz,The VIsion,Equal Mindz,Cue X, Faistos. Pff al die nieuwe klappers horen zo heerlijken natuurlijk He's Suuuupersonic
vind ik wel relax, lig ik tenminste niet zo gruwelijk laat in bedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef mstx het volgende:
het maar tot 4:00 duurt.
Ik heb mijn verjaardag bij de vorige gevierd. De line up is nou ook super, alleen te ver weg. Dus vandaar de time-out een keertje. Sorryquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
En niet eens naar mijn verjaardag op Euphoria![]()
Duidelijk wel aanwezig!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
En niet eens naar mijn verjaardag op Euphoria![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee zeker niet..lineup is echt niets waard, word vast een laf jump/hc feestje zonder fatsoenlijke hs.
Ik ga dan naar T-Town Madness; Jones,Pulse,A-Drive,B-front,Shadowphaxx, A-Lusion live.
[..]
Waarschijnlijk ook Time out dan, ligt er aan of ik een kaartje heb voor feyenoord-uit, de dag erna
Sorry maar als je die line-up niks waard vind, dan weet je imo niet waar je het over hebtquote:
Rob & MC Joe
Francois
Genius
The Viper
Vince
Ruthless
Paul Elstak
Pussy lounge all stars: Pavo, Lars, Panic, Bass-D, Yves
Team Westside: Luna, Norman, Deepack, Isaac, Gizmo
Hosted by MC Ruffian
Dit is het hardstyle topic weet je nog. Qua hardstyle is dat echt een waardeloze lineup hoor, dat word een overdosis jump, dan wat happy hardstyle en dan weer een overdosis hardcore/early shit. Dat is aan die lineup toch ook duidelijk te zien. Veel meer jump en hc namen dan hs namen, dus wie weet nou niet waar die het hier over heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar als je die line-up niks waard vind, dan weet je imo niet waar je het over hebt.
quote:"Wonderfull Days - REMIX -"
As crazy as it sounds, but Charly Lownoise & Mental Theo ask us to make a Showtek Remix for their Wonder Full Days track. Wonderfull days was released back in 95' on the Polygram Label, it was a world wide hit. So as you can understand this is really a honour for us, and we can allready tell you it's a stunning remix!! More info soon...
Ik weet het wel. NEE!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:07 schreef MrDice het volgende:
alhoewel ik niet zeker weet of zulke klassiekers wel moeten worden geremixed.
De remix van No one can stop us daarentegenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef LeonH het volgende:
Revival X remix pakte ook goed uit, terwijl het origineel voor mij al een klassieker was. Prachtplaat!
Maargoed, gaan eens zien wat ze er nu mee doen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
kindertjes kindertjes doe eens lief tegen elkaar![]()
Jep, kan misschien wel leuk worden. DIe Hardcore Vibes remix gemaakt door deepack/Charly Lownoise of hun samen is ook zo meesterlijkquote:showtek remix wonderfull days -.> eerst horen dan oordelen
Ja papa...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
kindertjes kindertjes doe eens lief tegen elkaar![]()
Daar ben ik het idd wel mee eens. Wie weet maken ze er wel iets moois van je weet maar nooit.quote:showtek XQ
showtek remix wonderfull days -.> eerst horen dan oordelen
Kan leuk worden ja, maar als het richting de laatste feestjes van HHG gaat, is het toch een beetje kansloos publiek, hoewel de vrouwen soms wel leuk zijnquote:darkravers feestje-> kan leuk worden maar ga er toch niet heen
Ja ik heb er persoonlijk ook een beetje dubbele gevoelens bijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik vind de showtek sound heerlijk eigenlijk.... Platen als early sounds, fts, balb alba irh bereit (destijds), de donkey mix, partylover... Stuk voor stuk heerlijke platen...!
Oh ja, Hardstyle topicquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is het hardstyle topic weet je nog. Qua hardstyle is dat echt een waardeloze lineup hoor, dat word een overdosis jump, dan wat happy hardstyle en dan weer een overdosis hardcore/early shit. Dat is aan die lineup toch ook duidelijk te zien. Veel meer jump en hc namen dan hs namen, dus wie weet nou niet waar die het hier over heeft![]()
Wie moeten daar vette hs gaan draaien? Luna,isaac en deepack? Dat zijn 3 namen van de 25? en die draaien ook nog als team, kortom weinig hardstyle.
Daarbij, de parkneger is de afgelopen jaren al tot een bedenkelijk niveau gedaald met weinig goede performances op grote feesten. En zeker niet qua hardstyle en daar ging het in dit topic over remember.
Imo ben jij hier diegene die niet weet waar die het over heeft. Kijk dat jij het tof vind om daar lekker met je motherfucker en je drink in the air te staan is hardstikke leuk maar dat heeft met hardstyle vrij weinig te maken.
Lees jij uberhaupt wel wat ik zeg; een laffe lineup met amper fatsoenlijke hardstyle. Nou dat is toch ook duidelijk zo.
Die heb ik nog ergens op film, die zal ik vanavond eens uploadenquote:showtek remix wonderfull days -.> eerst horen dan oordelen
Vanavond zal ik je geheugen ff opfrissenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ow wacht ja die heb ik gehoord bij showtek in outlandkan me er neit zoveel meer van herinneren van de track
wie weet zie ik je nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Abject komt binnenkort met een release, we wachten nog altijd op Lockdown en hopelijk komen Josh & Wesz ook snel met hun knaller!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:22 schreef NrSiX het volgende:
staan er nog leuke releases aan te komen?
Zeker geen tracklist?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:29 schreef Silaz het volgende:
zeg, ik zat dus een beetje te pielen he met mixmeister beetje zon mixje maken..
http://www.zippyshare.com/v/50425531/file.html is het linkje. dusss mss dat jullie opbouwende kritiek whatever kunenn doen. ik kan tegen alles, dus bring it on whahauahuah:D:P
vind hem niet echt zo bijzonder...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:01 schreef JortK het volgende:
Zoals beloofd: Showtek - Wonderfull Days remix live @ Showtek Today is Tommorrow Final
Ik ook niet. Hijs verknaldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind hem niet echt zo bijzonder...
Aaaaah hij is zooooo vetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:07 schreef JortK het volgende:
Zo maar eens ff Vince @ Q-Base opzetten
quote:
vergetenquote:Words of the Gang ( D-Block & S-Te-Fan remix) - DJ Coone.
Shout Out ( Donkey Rollers remix) - Showtek ft. MCDV8
Vet Hard - DJ Act Vs DJ Mani
Infectious (Wildstylez Remix) - Outsiders
Flowers - Cue-X
Stampuhh (Beholder & Max Enforcer Remix) - The Prophet vs. Deepack
"You catch on quick. Where can i get more girls like you" *deng* deng* deng*quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
en als gouwe ouwe nomineer ik Mark T met Girls like you
zouden het broers zijn![]()
![]()
Yep, kreeg em gisteren binnen. Straks eens in de bus luisteren.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nieuwe setje van da speedfreak... ziet er kwa tracklist ook erg lekker uit...!
Eh, waar is dit dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:14 schreef CrustyClown het volgende:
Ok, wow! Ik ga me hier toch een feestje missen
Time-table
Area 1:
21.00-22.00 Bobby V vs. Luca Antolini
22.00-23.00 Isaac
23.00-23.30 Activator vs. Isaac
23.30-00.30 Activator
00.30-01.30 Zatox
01.30-02.00 Activator vs. Zatox
02.00-03.00 Charly Lownoise
03.00-03.30 Activator vs. Charly Lownoise
03.30-05.00 Showtek
05.00-06.00 D-Block & S-te-Fan
06.00-07.00 DJ D vs Tommyknocker vs Mantes
D-Block & S-te-Fan zo laat pas, dat gaat wat worden, en zoizo 3/4 van de artietsen daar WOW !
wtfquote:03.00-03.30 Activator vs. Charly Lownoise
Zet ze anders even op jortquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
T_And_T-Gangsta__BTE010_-Vinyl-2007-NBD
Robin_Clark_-_F.T.T.O.-(BELT012)-Vinyl-2007-HB
Beide ook erg aangenaam
Icon -Activator, The Sand , amsterdamquote:
Hoezo wtf, het is een soort XQ maar dan anders en hij draait vs zijn guestsquote:wtf.
Okay, thanks.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Icon -Activator, The Sand , amsterdam
[..]
Hoezo wtf, het is een soort XQ maar dan anders en hij draait vs zijn guests
Dat vind ik ook een goed ideequote:
Ik zag hem al op MIC staan, dus binnenkort ff luisterenquote:Op donderdag 1 november 2007 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
iemand gisteren tony op Fresh gehoord?
best een puike set, crumps, follow me, wilde gullie bass etc
mooie vent is het ook als hij zijn mond open doet op te praten dan hoor ik thuis
nog vaak ondergewaardeerd terwijl het toch zeker een hele goeie dj isquote:Op donderdag 1 november 2007 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
iemand gisteren tony op Fresh gehoord?
best een puike set, crumps, follow me, wilde gullie bass etc
mooie vent is het ook als hij zijn mond open doet op te praten dan hoor ik thuis
quote:Luister zondag 28 oktober naar de liveset uitzending, lees hier verder.
Als je Q-BASE nog eens muzikaal wilt herbeleven tune je de komende zondagen van 16:00u tot 00:00u in op de Q-dance hardstream voor de acht uur durende liveset uitzending.
Uitzendschema zondag 4 november:
16:00u - 18:00u Phil York (Bunker 3)
18:00u - 20:00u Dark by Design (Bunker 3)
20:00u - 22:00u D-Block & S-Te-Fan (Hangar)
22:00u - 00:00u Tommyknocker (Bunker 2)
Let op: Deze uitzending wordt herhaald op donderdag 8 november van 16:00u tot 00:00u!
quote:
Kom naar Twisted, vanaf 16 jaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r eigenlijk wel hardstyle feesten onder de 18 jaar?
5 maanden nog en dan ben ik 18
3 maanden tot m'n 18de, maar draai vanavond op 18+ feest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Quakedance.comquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
redelijk lineupje moet ik zeggenquote:Abject
Alphaverb
Alpha² (Alpha Twins)
Bazz!
Brennan Heart
Josh & Wesz
MC: Villain
Qlimax België, in Hasseltquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
quote:
Leuke lineup idd, ik heb hem nog als een twijfel staan want wss staan al die min of meer "talents" in een aparte zaal en ik lees overal dat dat vorig jaar superkut geregeld was, dus nog ff kijken hoe de indeling van de zalen wordquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:33 schreef Silaz het volgende:
[..]
Quakedance.com
[..]
redelijk lineupje moet ik zeggen![]()
@lucky rijssen btw.
Zelf helaas niet doorgekomen bij de talents maar deze keer is het wel een stuk beter gedaan. Voorzover ik weet nog altijd dezelfde zaal maar deze keer is de booth verplaatst waarschijnlijk naar zoals het nu ook bij de DangerouzMind feesten staat. (Iets meer de zaal in inplaats van zo'n afgesloten hokje).quote:Leuke lineup idd, ik heb hem nog als een twijfel staan want wss staan al die min of meer "talents" in een aparte zaal en ik lees overal dat dat vorig jaar superkut geregeld was, dus nog ff kijken hoe de indeling van de zalen word![]()
als het goed is ben ik er nu ook zeker weten!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef nattermann het volgende:
Vanavond Technoboy in Bozzini![]()
mits niet iedereen weer afzegt op het laatste moment, zoals de vorige keer (keren)
OMG!! Zoooo aanwezig he!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Sethje het volgende:
REVERZE:D:D: WOOOOOOOOOT
wat een lineup
Abject
Brennen Heart
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Headhunterz
Jones
Scope DJ
Tatanka
Wildstylez
Zatox
Donkey Rollers live
Noisecontrollers live
http://partyflock.nl/party/93468/join.html
¤62,50 per stuk, valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Silaz het volgende:
Holy crap; VIP: ¤ 250 , wtf.
lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Silaz het volgende:
Holy crap; VIP: ¤ 250 , wtf.
even bij opmerkingen checken: staat VIP= 4 personen ofzoiets...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Silaz het volgende:
dan staat er bij mij iets heeel anders dan bij jullie![]()
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 35 ,50
VIP: ¤ 250 ,-
of kijk ik nou verkeerd?:P
Staat bij mij ook op PF hoor :S.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Silaz het volgende:
dan staat er bij mij iets heeel anders dan bij jullie![]()
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 35 ,50
VIP: ¤ 250 ,-
of kijk ik nou verkeerd?:P
Dat dusquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
even bij opmerkingen checken: staat VIP= 4 personen ofzoiets...
Is bij heel veel belgische feesten dat de VIP-prijs voor 4 personen is
dit is ook mijn 2e keerquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Have fun, show is erg goed! Ik ga in februari voor de 2e x
Jaaaa deze keer toch definitief zeker weten aanwezig!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
als het goed is ben ik er nu ook zeker weten!
denk wel al ergens tussen half 11 en 11 om jones te horen.
Loop denk ik in een grijs shirtje met een oude commodore 64 joystick![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Sethje het volgende:
REVERZE [afbeelding]:D: WOOOOOOOOOT [afbeelding] wat een lineup
Abject
Brennen Heart
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Headhunterz
Jones
Scope DJ
Tatanka
Wildstylez
Zatox
Donkey Rollers live
Noisecontrollers live
ik ben ook de BOBquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel bob, dus dat is iets minder,maarja dat moet maar een keertje...
Hij is gruwelijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Sethje het volgende:
REVERZE:D:D: WOOOOOOOOOT
wat een lineup
Abject
Brennen Heart
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Headhunterz
Jones
Scope DJ
Tatanka
Wildstylez
Zatox
Donkey Rollers live
Noisecontrollers live
In België zijn voor zover ik weet alle "grotere" feestjes vanaf 16 jaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is dat onder de 18 joh
Vanaf de 16 ofzo?
Pff weet ik niet meer....quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef Sethje het volgende:
@ LeonH: Is Les Drums gedraaid, echt een wereldplaat geaaaaaaaaak
HS NRG was lachen, maarja ik moest bobben dus ik was best gaar jammer genoeg. Werd echt super vet gedraaid door iedereeen, veelnieuwe shit gehoord. Veel mensen gesproken, was gezellig.
Aah wat een heerlijk feestje gisteren! Was pas de 3e keer Bozzini voor mij, maar wat is het toch een gruwelijke locatiequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:10 schreef LeonH het volgende:
Lekker avondje Bozzini!
Jones was lekker op dreef met wat early waaronder fire wire, pulse protraction etc. en daarna nog wat nieuw spul: Take on my bootleg, Music in you, Marlboro man
Daarna Marcky....![]()
Wat kan die slecht mixen zeg.. ene plaat af en de ander weer op... wel goeie platenkeuze maar daar was ook alles mee gezegd
Technoboy draaide goed maar toch wordt ik een beetje gek van dat intro en outro gemix van 'm. Maakte zich wel onsterfelijk door Tuuduu!, Superdisco, Blame it on the music, digiwave en nog meer van dit soort knallers te draaien
Rob en mc joe heb ik niet meer gehoord...
Die heb ik vorig jaar al eens gehoord ja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef LeonH het volgende:
heeft iemand deze al es gehoord?
http://www.youtube.com/watch?v=ehRFifY3YrU
vind 'm wel verdomd geinig eerlijk gezegd![]()
ik was ook best wel gaar, 3 brakke lui bij in de autoquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef Sethje het volgende:
HS NRG was lachen, maarja ik moest bobben dus ik was best gaar jammer genoeg. Werd echt super vet gedraaid door iedereeen, veelnieuwe shit gehoord. Veel mensen gesproken, was gezellig.
openingsplaat van Zany vorig jaar op E-Fectquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar al eens gehoord ja.
Weet je de precieze naam van die chasing cars remix? Vond hem wel leuk klinken (voor zover ik me nog kan herinnerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Pff weet ik niet meer....
hij draaide ook nog nero, chasing cars rmx, call it music dacht ik gehoord te hebben, en nog een vet plaatje... ook iets met DJ erin maar weet het niet meer![]()
op de site van TBY staat Unknown - Forget the world dus denk dat 'm dat haast moet zijn. Vond 'm ook wel aardig ja. Toch heeft me dat goed gedaan heb ik in de gaten, zo'n hardstyle feestje hier... hoor je tenminste nog es wat nieuwe platenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weet je de precieze naam van die chasing cars remix? Vond hem wel leuk klinken (voor zover ik me nog kan herinneren)
Ah, bedankt!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
op de site van TBY staat Unknown - Forget the world dus denk dat 'm dat haast moet zijn. Vond 'm ook wel aardig ja. Toch heeft me dat goed gedaan heb ik in de gaten, zo'n hardstyle feestje hier... hoor je tenminste nog es wat nieuwe platen![]()
Maar wel strakke flyers tochquote:
Even m'n legendarische quote aanpassenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
en nog een vet plaatje... ook iets met DJ erin maar weet het niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |