Is dat een NC nummer ja? Lijkt me eerder een nummer van Neh'kron de resident daar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.empirenewyork.nl/default.asp?oid=13
en welke van the noisecontrollers is dit?
Edit: Improve, heb hem dus al!![]()
Noisecontrollers - Improve staat ergens op dezelfde site vermeld... Hoor het ook wel een klein beetje in de sound....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is dat een NC nummer ja? Lijkt me eerder een nummer van Neh'kron de resident daar.
Ja ik was in eerste instantie te lui om die veel te trancy intro af te luisterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Noisecontrollers - Improve staat ergens op dezelfde site vermeld... Hoor het ook wel een klein beetje in de sound....
Lekker nummertje wel weer!![]()
Alweer?? En wie is de gelukkige........quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef MrDice het volgende:
Gaat wel hard met de topics zeg. Man wat heb ik een zin in Qlimax!
Iemand trouwens nog een Qlimax VIP kaartje over? Ben eigenlijk op zoek naar nog eentje, ja alweer... het gaat maar door.![]()
Karst (schrijf je dat zo?).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:24 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Alweer?? En wie is de gelukkige........![]()
ik zou zeggen: " ga je gang"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef JortK het volgende:
Waarom knallen we de OP niet in de Fok WIKI, dan kan iedereen hem wijzigen
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
als iemand de link nog ff heeft naar die hardstyle lyrics site dan ben ik best bereid om die erin te zetten
ben alleen te lui om te zoeken
ja een mooi recente topic titel is nog niet zo snel verzonnen dus ik dacht ik pak een classic
Ik ga ook alleen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://www.lololyrics.com/lyrics/202.html
En ik zit nou sterk te overwegen om een keer in mijn uppie naar een feest te gaan morgen en dan wel naar Thrilogy.....mijn vriendin is werken en andere vrienden hebben een weekendje weg met de carnavalsvereniging.... Weet nog niet of ik het doe, maar ben nou blij dat de E-ticket bestaat
Met een fok! hardstyle meetingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat duurt nog wel ff hoorzal wel in 2008 worden denk ik maar dan moet het groots gevierd worden naar mijn mening
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Met een fok! hardstyle meeting![]()
uiteraard wel op een of ander hardstyle feest!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Met een fok! hardstyle meeting![]()
en is deze ook al ergens als mp3tje te vinden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.empirenewyork.nl/default.asp?oid=13
en welke van the noisecontrollers is dit?
Edit: Improve, heb hem dus al!![]()
Ligt eraan hoe sociaal je zelf bent he? Ik ben niet echt het type dat alleen naar zo een feest gaat, maar ik kan me wel prima vermaken zonder wat te zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is dat wat, alleen naar zo'n party gaan?![]()
Ik heb het nog nooit gedaan... maar ik zou het zeker wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sociaal je zelf bent he? Ik ben niet echt het type dat alleen naar zo een feest gaat, maar ik kan me wel prima vermaken zonder wat te zeggen
In Our Memories gaat binnenkort weg voor de re-masteringquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef CrustyClown het volgende:
Meneer Abject, wil je je promo verder uitbrengen en op de markt brengen
Daarom, ik heb ook altijd dj's die ik wil zien, maar andere weer niet....dus ja. Kan best een keer fijn zijn. Flink wat alcohol in je mik, of een snoepjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan... maar ik zou het zeker wel kunnen.
Heb altijd heel specifieke wensen (graag vooraan, veel bewegen) en niet iedereen kan dat bijbenen of waarderen.En natuurlijk een hele planning aan DJs ik wil horen, met anderen erbij lukt dat nooit, die willen dan iets anders of vinden het wel best waar ze zijn.
Je maakt vanzelf contact met anderen op een feest als je er een beetje fatsoenlijk uitziet en lekker meedoet. Zonder dat je er erg in hebt. Altijd oogcontact, ouwehoeren, etc... De hoeveelheid drugs die de meeste mensen op hebben speelt daarin ook wel een rol natuurlijk.![]()
quote:
regel dan kaartjes voor Qlimaxquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:26 schreef Pittie het volgende:
Mijn eerste hardstyle "feest" komt ook steeds dichter bij
Ondanks een gebroken elleboog ben ik 10 november in de TimeOut te vinden bij de southstylers. (Tenzij de dokter me verplicht rust te houden ofzo.) Ik ben er echt eens een keer benieuwd naar.
Verdomd handige linkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://www.lololyrics.com/lyrics/202.html
Ow ja, das ook nog een overweging waard om daar een kijkje te nemen i.p.v Thrilogy....maar om alleen te gaan naar de hoeve is ook zoiets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:53 schreef RemcoW85 het volgende:
TVP.. D-Block & S-Te-Fan in een lokale disco vanaaf.
Die in Groesbeek?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja, das ook nog een overweging waard om daar een kijkje te nemen i.p.v Thrilogy....maar om alleen te gaan naar de hoeve is ook zoiets.
Wel vet idd, maar ik ga er niet heen, die kuthardcore als afsluiter ik word daar echt chagerijnig van dus ik weet van mezelf dat ik dan beter niet kan gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef Ladyxima het volgende:
http://vip.partyflock.nl/party/107375:XXlerator.html
Noisecontrollers en D-block & S-te-fan @ XX![]()
Old heroes vs New heroes.. wil ik zeker heen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond Brennan Heart @ Radstake, Heelweg![]()
Vette line up, ben er zeker bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef Ladyxima het volgende:
http://vip.partyflock.nl/party/107375:XXlerator.html
Noisecontrollers en D-block & S-te-fan @ XX![]()
Old heroes vs New heroes.. wil ik zeker heen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ga vanavond toch naar Thrilogy
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy, op me shirt staat 'ACHTUNG!', zie ook het Thrillogy topicquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
legerbroek ,zwarte blouse en defqon kettingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:55 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Boy, op me shirt staat 'ACHTUNG!', zie ook het Thrillogy topic
Idd ik ben ook wel benieuwd naar hoe trilogy wasquote:Op zondag 28 oktober 2007 05:28 schreef nattermann het volgende:
Hoe was Thrillogy, vertel!
Zelf lekker wezen clubben in de Versuz in Hasselt.
toen ik gister postte, wist ik het pas 3 minuten Boyquote:
Vooral het missen van de timetable vind ik slecht iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
toen ik gister postte, wist ik het pas 3 minuten Boy![]()
en over Thrillogy, was niet echt bijzonder ofzo. eigenlijk een matig feest. niet eens een timetable![]()
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezienquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral het missen van de timetable vind ik slecht idd
Ja het aantal gebruikers was wel erg hoog jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezien
en wat een securitydonders wat veel. maar wel goed
zshare.net is de enige site die ik ken waar je kan uploaden en het kan laten streamen maar wil je bijv doorspoelen naar het eind van de set of track dan zal je alsnog moeten wachten totdat alles 'binnen is'.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand een site waar je mp3 kan uploaden en waar mensen ze dan live kunnen luisteren op de pagina, zonder te hoeven downloaden naar de PC???
precies wat ik zochtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zshare.net is de enige site die ik ken waar je kan uploaden en het kan laten streamen
De kans dat je op zo'n groot feest, een fokker zomaar ff tegenkomt, is vrijwel nihilquote:
boohooquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
en nog nooit zoveel gebruikers bij elkaar gezien
Ik weet niet of je naar qlimax gaat? daar zul je wel iets gaan meemaken danquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef JortK het volgende:
Ja het aantal gebruikers was wel erg hoog ja
Ik kom op veel grote feesten dus het valt mij wel op wanneer het er meer als gemiddeld zijn hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
De kans dat je op zo'n groot feest, een fokker zomaar ff tegenkomt, is vrijwel nihil![]()
tenzij je afgesproken hebt, of elkaar zoekt met sms ofzo, dan wel..
[..]
boohoogroot feest, mensen gebruiken. waren het er nou echt zoveel dat het zó erg opviel?
![]()
Vond ook dat er veel mensen stil stond. Niemand klapte ook mee, terwijl er heerlijk gedraaid werd. Gelukkig waren de mensen erg gezellig ondanks dat ze soms een beetje in de verte stonden te staren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:02 schreef JortK het volgende:
Thrillogy verslagje
Niemand gezien trouwens van Fok
Niet herkendquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Thrillogygangers hebben het Qlimax anthem al live gehoord zie ik net op de site van headhunterz (die overigens vernieuwd is voor de liefhebbers)
was het wat?
inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kom op veel grote feesten dus het valt mij wel op wanneer het er meer als gemiddeld zijn hoor
Ik heb zelf ook niet zo een probleem met drugsgebruik, als ze mij idd maar niet lastig vallen. Maar ja, ik houd er in het algemeen niet van lastig gevallen te worden dus jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ach het is overal zo'n beetje standaard tegenwoordig, of ze nou streng fouilleren of niet fouilleren (zoals bij showtek vorige week) veel klapkaken lopen er toch wle rond. Ik heb het zlef niet nodig dus gebruik het niet, anderen moeten het zelf weten zolang ze mij er maar niet lastig mee of door vallen (wat toch nog wel eens gebeurd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |