dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef LeonH het volgende:
Is Take on my bootleg ooit uitgekomen op een soort van Whitelabel of iets dergelijks? Ben me namelijk aan het ergeren dat ik 'm dus echt nergens compleet vind....
Oja, en TVP
denk inzuipen in een lokale pub en daarna Bozzini, dus wordt een club-avondje sinds weken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
nummer 30 alweer [ afbeelding ]
wat staat er zaterdag allemaal op de planning mensen?
Voor mij even helemaal niets, ik moet rustig aan doen anders ben ik dadelijk helemaal blutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
nummer 30 alweer [ afbeelding ]
wat staat er zaterdag allemaal op de planning mensen?
Nee is niet op vinyl verkrijgbaar...Komt ook niet denk ik...Misschien ooit nog als bonustrackquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef LeonH het volgende:
Is Take on my bootleg ooit uitgekomen op een soort van Whitelabel of iets dergelijks? Ben me namelijk aan het ergeren dat ik 'm dus echt nergens compleet vind....
Oja, en TVP
Done,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Teqronaut het volgende:
Ik mis mijn naam nog steeds bij de liefhebbers
tevens een onvervalste teeveepee
De OP is al gereed met de regels. Maar moeten wel genoeg gegadigden zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef CrustyClown het volgende:
TVPtje
ben weer even terug van weggeweest, beetje druk schema...
Maar Boy zeker doe ik nog even mee met de top 100. Vertel me nog even snel wat ik ervoor moet doen, heb het laatste topic alleen even snel doorgebladerd
PS ik zal dat nummer van noisecontrollers effe uppen binnenkort als ik eraan denk
PPS bartman vergeet de HD niet
Gehoord, hijs wel grappig vind ik. Beetje simpel, maar altijd leuk om van commerciele troep een mixje te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef Timmahz het volgende:
wie heeft remix al gehoord van dom lomp en famous (josh & wesz remix)? glowiej draaide hem deze week op euhhh hardhouse generation als ik me niet vergis
Take on my bootleg is geloof ik van Scope DJ, heb ik gehoord, maar kan niks bevestigen
Meld je je aan, sta je er nog niet tussenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De OP is al gereed met de regels. Maar moeten wel genoeg gegadigden zijn
Degene die nu meedoen zijn:Sethje Tha_Bartman Boy_Snakeye PartyAnimal87 Dylanesque Silaz
Nog meer mensen interesse?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Meld je je aan, sta je er nog niet tussen![]()
maar word ik nu helemaal gek of zie ik niets in de OP staan![]()
hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gehoord, hijs wel grappig vind ik. Beetje simpel, maar altijd leuk om van commerciele troep een mixje te maken.
En ja hij is van Scope DJ, althans dat werd 2 topics geleden al bevestigd
You better think motherfuckers, that's for doin' this nowquote:
Waarom ik? Wie zegt dat ik het nieuwe topic aanmaak ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:08 schreef MrDice het volgende:
Boy_Snakeye: Topictitel voor deeltje 31...
"If you are not in it for the love of the music, would you please fuck off"
![]()
Maak er dan op z'n minst van "Would you please fuck off!!"quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
of je krijgt:
"[Hardstyle #31] please fuck off!! "
![]()
Tis vrijdag en dan mag datquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
ik bedoel wat kan mij het schelen, ik ben dom lomp en famous en bitches zitten aan mijn penis, JWT![]()
zucht ik heb echt de lolbroek weer aan vandaag![]()
Beter een lolbroek dan geen broek, is ook zo koud voor je penis... zullen je bitches niet zo fijn vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
ik bedoel wat kan mij het schelen, ik ben dom lomp en famous en bitches zitten aan mijn penis, JWT![]()
Bedankt, nu zit ik met een huisgenoot opgescheept die dat nummer nu snoeihard moet draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
Vind het maar erg gek, dat fuck scantraxx erin... klinkt me als behoorlijk 'erop geplakt' in de horen. Ik heb een andere versie, zonder die lange intro ervoor (met dat fuck scantraxx ervoor dus)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef CrustyClown het volgende:
Maar ik heb het noisecontrollers nummer ook geupload nu...
Wie er het nummer ook even wil horen, stuur maar even een PM'tje
Viel me ook op dat het nummer ermee begint...
heb het niet gehoord maar lijkt me sowieso stug dat ze dat de NC dat doen hoor... In het interview zegt Willem zelf dat ie ook bezig is met releases van SMD onder Scantraxx Reloaded neem ik dan aan. Denk dan niet echt dat de NC scantraxx gaan afkraken op wat voor manier dan ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Vind het maar erg gek, dat fuck scantraxx erin... klinkt me als behoorlijk 'erop geplakt' in de horen. Ik heb een andere versie, zonder die lange intro ervoor (met dat fuck scantraxx ervoor dus)
en op de plek waar hier verderop in het liedje weer fuck scantraxx te horen is, 2:15, hoor je overduidelijk een H... (moet dus nog iets gezegd worden) maar dan ineens uit het niets 'fuck scantraxx!' met een vocal die er totaal niet bij hoort... op de versie die ik heb, wordt er dan namelijk 'headhunterz'gezegd.. ook vaag maar goed.
Rellen en ruzies in Hardstyle-Land!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee dat lijkt mij dus ook neit, en in mijn versie zit het ook niet
laten we het dan maar op een soort van hoax houden
Wij zijn dom lomp en famous en scantraxx zuigt aan fusions penisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef Sethje het volgende:
Mensen doe niet zo simpel, tuurlijk zit die sample er niet in.......
moddergooie doen ze maar bij die apenmuziek
Misschien draagt ie wel een grapjasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy heeft de lolbroek ook aangetrokken zo gaat het nog gezellig worden hier![]()
En jij schudt ze zo uit je mouw zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:01 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Misschien draagt ie wel een grapjas
Zo'n bijzondere rmx is 't nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef 16meter het volgende:
Is die Domp, lomp & famous ergens los te downloaden of alleen in die set van Glowiej (schijnt gare kwaliteit te zijn)? Ben wel benieuwd, ook al heb ik een schijthekel aan dat liedje.
Vergeet de feestmuts niet...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:01 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Misschien draagt ie wel een grapjas
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:48 schreef 16meter het volgende:
Harde centrale ook nog steeds down, slechte zaak.
nog altijd een foutmeldingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:32 schreef Teqronaut het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of doet de harde centrale t nog niet ?
Scantraxx Evolution wordt dat sublabel... maar als je goed luistert, dan hoor je Willem NIET zeggen dat hij met SMD bezig isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef LeonH het volgende:
In het interview zegt Willem zelf dat ie ook bezig is met releases van SMD onder Scantraxx Reloaded neem ik dan aan.
En volgens betrouwbare bronnen is dit een grap en zal die dus ook niet uitkomen, misschien dat ie wel ergens digitaal vrijgegeven wordt ofzo.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zo'n bijzondere rmx is 't niet![]()
Waar staat SMD dan voor? Snuff Movie Diggers hoor ik Willem zeggen. Dat is althans wat ik versta in het eerste filmpje bij toekomstige artiesten...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scantraxx Evolution wordt dat sublabel... maar als je goed luistert, dan hoor je Willem NIET zeggen dat hij met SMD bezig is
Ja 't klinkt verdachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Harde centrale? mis ik iets?
![]()
Ik moet zeggen dat ik die mix erg kan waarderenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef mstx het volgende:
Zal wel net zo'n remixje zijn als die van Frozen Flame, gewoon voor de lol gemaakt.
Heb het nog niet gehoord, maar sowieso vind ik Italiaanse MC;'s gewoon mega irritant!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef warezguy05 het volgende:
echt ouwe hs (1999) >> http://www.ilove2share.co(...)Y---LE-CAVE-mp3.html
respect voor sandro replay, die italiaanse MC :p
Congratsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Heb prijsvraag gewonnen van 3FM. Ik heb gekregen een autobiografie boek over DJ Charly Lownoise...
SMD = Snuff Movie Diggersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waar staat SMD dan voor? Snuff Movie Diggers hoor ik Willem zeggen. Dat is althans wat ik versta in het eerste filmpje bij toekomstige artiesten...
& Mental Theo - Wonderfull Daysquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Charly Lownoise
Eh? Bio van Lownoise?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Heb prijsvraag gewonnen van 3FM. Ik heb gekregen een autobiografie boek over DJ Charly Lownoise...
Thanksquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Congrats![]()
maar heeft ie een autobiografie ja![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
& Mental Theo - Wonderfull Days
op plek nummer 2 in de 90's Top 100, achter Smells Like Teen Spirit![]()
quote:
Zomaar zonder waarschuwing? Fijne hostquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:17 schreef JortK het volgende:
Mensen ik ben erachter wat er is gebeurd met Hard Centrale
Me host is erachter gekomen en heeft de boel gewoon op slot gegooid
Dit is de reden van de 500 error
Ook heeft die maar voor het gemak de database weggegooid, waardoor de boel ook niet zo makkelijk te restoren is
Ik moet er ff wat op verzinnen... maar verwacht er geen korte termijn oplossing voor [ afbeelding ]
ja, gvd manquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zomaar zonder waarschuwing? Fijne host![]()
Mooi zo, is toch een breezah plaat.quote:Last week we announced our first release on Scantraxx, called ride with uz. Yesterday there has been decided not to release this record. We would like to give a short explanation on why this has been decided.
Ride with uz has been made in the period we were joining our past record label. We have made this track in our studio in Amsterdam, and the owners from that label joined in to our studio now and then because of the great fun we used to had. When we had the idea for the lyrics in ride with uz they knew someone to do the lyrics for our track, and ride with uz was born.
Because we left that label after the summer, which we had very good reasons for, the owners wanted their names on this release. From what we understand because of their friend doing the vocals. We didn't had a good feeling about this, but decided to do as they asked after we discussed this. The record would be released in the way they wanted.
However, at the day this record would go to press, their demands changed in a way that there was no possibillity left to release the record in a fair and positive way. Legally there is nothing that stands this release in its way, but because of all the negative energy around this track backstage we decided not to release Ride with uz. We will let the people decide who they think is the artist from this track, and start off evolutionz with a brandnew record, which we are busy on right now!
Because allready a lot of people have this track, we doubt this track will stay of the net. In that way, everybody who wants to play this track, or want it in collection will get it soon enough.
Grtz D&S
vind het wel jammer, zou Scantraxx Revolution 001 worden, release over een kleine maand, maar dat gaat hem dus niet worden...quote:
Dat jij het nou niks vindt hoeft dit niet te rechtvaardigen!quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef Bioo het volgende:
[..]
Misschien een authenticatie inbouwen, zodat je host niet zomaar even kan "inbreken".![]()
dat hoop ik toch echt wel jah!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:29 schreef LeonH het volgende:
vindt het wel een geinige plaat hoor. Verwacht 'm binnen nu en een week op de bekende kanalen
dat hoopt iedereen denk ikquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef CrustyClown het volgende:
Wat betreft D&S en anderen die richting ScanTraxxx gaan. Ik hoop dat er nu wat meer nieuwe releases uitkomen en wat sneller dan scantraxxx soms is met releases !
correcte instrument selecterenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:37 schreef Silaz het volgende:
zeg een klein vraagje he voor de fruity loopers hierhoe zorg je ervoor dat je bij piano roll het automatisch opneemt zegmaar. dat je hem al in je Pat hebt staan. je gebruikt het keyboard dan ahw als muziekkeyboard
:9
Wat een nummerquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[url=http://teamd.italianvendetta.com/daniel/Lipinsky_-_Poundin'_Beatz__14-10-2007__QD_Edition.mp3]
5. Builder - Her Voice (super bass mix)
True true...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Haha ja ik snap je! Ben dat ook gewend, sowieso hou ik wel van wat meer tempo erin bij de meeste nummers. Maar ik wou niet echt overdrive gaan hiermeeKeertje afgesloten met Go Insane van Hardstyle Mafia op iets van 13/15% pitch! Zaal ging los
![]()
Eh? Die moest juist ssneeeeeeeeeelllllllllquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:02 schreef Italo het volgende:
[..]
True true...
"Tha Playah - Rotterdam Nightmare" is de enige plaat die ik langzamer draai (155 BPM/ -4.4%), doet het goed![]()
quote:Hardstyle Top 40 October - FearFM (11-10-07)
1.Wildstylez - Life`z A Bitch
2.Noisecontrollers - Crump
3.Deepack - Tha Roof iz on Fire (Frank-E and Mars-L meets Calypso rmx)
4.Wild Motherfuckers - Fother Mucker
5.Nagoom - Elements
6.Southstylers - Pounding Remix (Deeper Inside Mix)
7.Donkey Rollers - Atrocity
8.A-lusion - The 4 Elementz
9.Zanza Labs - Control the Mind (Abject rmx)
10.The KGBs - Superdisco (Technoboy remix)
11.Ran-D meets MC Rems - Bomb this Place
12.Headhunterz - Rock Civilization
13.DJ N3ck and Decepticon present Melodyne - Ultraviolence
14.Deepack & Charly Lownoise - Can't Hold Us Down
15.Noisecontrollers - Aliens
16.Urisk and Vitani meet Glowiej - Vibes 2.0
17.Kat meets Gerardo Roschini - Alright
18.JDX - Nize & Cloze
19.T.A.T. - Track Addicted (Mind Hunterz rmx)
20.Zany meets The Beholder - Annihilating
21.Dutch Jumperz - Kick da Bazz
22.Deepack - One Night in Paris
23.Noisecontrollers - Marlboro Man
24.Southstylers - Pwoap (Live Mix)
25.Klone - Dragons Lair (Builder Remix)
26.Ran-D and DJ Pulse - Rage
27.The Prophet & Deepack - Stampuhh (remix)
28.Zany & DV8 - Nothing Else Matters
29.DJ Activator & MC Syco & MC Da Syndrome - We Call Him
30.Donkey Rollers - Chopper
31.Wildstylez - Missin
32.AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)
33.The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
34.Klone - Revisit The Lair
35.DJ N3ck and Decepticon present Melodyne - Leap of Faith
36.Davide Sonar - Reactor
37.DJ B-Front - My Style
38.Philippe Rochard - Mash Up
39.Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix)
40.A-Lusion - Talk Iz The Rmx
Try before you buy, plaat krijgt iets "slopends" als hij langzamer wordt afgespeeldquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Eh? Die moest juist ssneeeeeeeeeelllllllll!
hoppaquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:50 schreef mstx het volgende:
Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD (SP0404)
draaiden toen in New York ook een zeer goed setjequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:22 schreef Sethje het volgende:
Toen was het de beurt aan Trilok & Chiren, vind ik ook altijd wel relaxed,hebben een andere platenkeuze als de meeste andere dj's, lekker gedraaid. Oa Her voice.
Echt heerlijk ja zaterdag, ik baal alleen wel ontzettend dat D-Block & S-Te-Fan de avond moeten openen....echt dom van AODquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef viz het volgende:
Zaterdag RESET met o.a. D-Block & S-te-fan, Noisecontrollers, Headhunterz en Activator!!
En wanneer wordt die line-up van qlimax nou es bekend..
ik denk dat ze die zaterdag bekend gaan makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef viz het volgende:
Zaterdag RESET met o.a. D-Block & S-te-fan, Noisecontrollers, Headhunterz en Activator!!
En wanneer wordt die line-up van qlimax nou es bekend..
Ik niet.quote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik denk dat ze die zaterdag bekend gaan maken
is er al een time table bekend gemaakt dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Echt heerlijk ja zaterdag, ik baal alleen wel ontzettend dat D-Block & S-Te-Fan de avond moeten openen....
A-kant zeer vetjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef signom het volgende:
Tat_and_Zat-Gold_Medley_with_Strange-(DBS801)-Vinyl-2007-MTC
![]()
Nee dat niet alleen ik sprak Stefan en die vertelde dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is er al een time table bekend gemaakt dan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:02 schreef warezguy05 het volgende:
Ernestoow Outta Control 003
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:39 schreef signom het volgende:
ernestoow spamming the web
Nee goeie set Ernst!
Don't expect us to be quietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:28 schreef Pelgrim het volgende:
Noisecontrollers - Earthshaker
Echt goed nummer imo
Kut timetable zeg.... oprotten met die mondello dat is echt zon fossiel...quote:Reset Main Stage
23.00-00.30 D-Block & S-te-Fan
00.30-01.30 Activator
01.30-02.00 LIVE: Noisecontrollers
02.00-03.00 Headhunterz
03.00-04.00 Daniele Mondello
04.00-05.00 Isaac
05.00-06.00 Zany
MC BGS
Hmm, dus áls ik zou gaan, dan is het gewoon vanaf het begin aanwezig zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kut timetable zeg.... oprotten met die mondello dat is echt zon fossiel...
En als zany maar geen hc gaat draaien op t eind...
Met XXl was zn platenkeuze niet eens slecht maar hij zit fucking 15 minuten van de 60 te scratchenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hmm, dus áls ik zou gaan, dan is het gewoon vanaf het begin aanwezig zijn
En ja, Mondello. Hij draait wel platen die je niet snel hoort, maar scratch in mijn ogen altijd net iets te veel...
Hij kan het ook wel, maar met alle respect, er zijn gewoon grenzen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Met XXl was zn platenkeuze niet eens slecht maar hij zit fucking 15 minuten van de 60 te scratchen![]()
Eensch!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij kan het ook wel, maar met alle respect, er zijn gewoon grenzen.
trouwens
05. Davide Sonar - Sarabande
06. Tat & Zat - Gold Medley with Strange2 heerlijke nummers
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:40 schreef Silaz het volgende:
zeg.. mss een domme vraag ofzo hoor. maar wat is nou het verschil tussen 01.30-02.00 LIVE: Noisecontrollers
02.00-03.00 Headhunterz. you see.
hun allereerste nummer, vroeg Bas er nog naar op 24 en hij wilde er niet eens over praten, zo slecht vinden ze hem beidenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:28 schreef Pelgrim het volgende:
Noisecontrollers - Earthshaker
Echt goed nummer imo
toen hadden ze dat nog als vocal jahquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Don't expect us to be quiet.
leuk nummertje idd
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:53 schreef Sethje het volgende:
Ik denk dat Noisecontrollers een liveact van een half uur doen en dat Headhunterz een djset van een uur weggeeft.
mocht het daar over gaan, dan geld het volgendequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef NrSiX het volgende:
denk dat de vraag over het live gedeelte gaat?dan staan ze live op hun keyboard te kloten?
Bij een liveset gaan ze te werk met hun eigen nummers. Soms kunnen ze ter plekke de nummers nog wat aanpassen. Een liveset word dan ook meestal gedraaid op laptopsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef NrSiX het volgende:
denk dat de vraag over het live gedeelte gaat?dan staan ze live op hun keyboard te kloten?
geeft:quote:
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geeft:
Een liveset is een concertuitvoering door een elektronische muziekgroep of -artiest waarbij er niet of nauwelijks op de toetsen van een synthesizer hoeft te worden gespeeld. De muziek is meestal al voorgeprogrammeerd in een computer of drumcomputer (ritmebox) en sequencer in combinatie met één of meer synthesizers of synthesizermodules. Er wordt niet gezongen, hooguit maakt men gebruik van samples
Door aan de knoppen te draaien, geluiden toe te voegen of weg te halen, of geluidseffecten af te stellen, krijgt men toch een uniek en niet exact terug te spelen geluid, zoals bij een gewoon concert ook het geval is. Tevens klinkt het beter en directer dan een DJ-set, omdat er geen geluidsverlies is door het vinyl.
Visueel is een liveset minder interessant dan een concert, daarom worden er bijvoorbeeld animaties geprojecteerd door een VJ, of wordt men gestimuleerd om te dansen in plaats van te kijken door de uitvoerende artiest af te schermen.
Nope, nooit iets van gesnapt.... Werk nu met Ableton maar kan niet wachten totdat ik me een Mac kan aanschaffen en aan de slag kan gaan met Logicquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Mensen hier trouwens die iets snappen van Fruityloops
Die andere is ziek.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
ze kwamen toch allebei?
sommige kunnen hun bek niet houdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat Italiaanse MC mega irritant zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deepack komt pas in november volgens mij, want Frank is nog op vakantiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef CrustyClown het volgende:
Klinkt best goed op Fresh, lang geleden dat ik het weer eens live luister, volgende week trouwens Deepack als ik het me goed herinner !!
PS eindelijk die intervieuwtjes zitten kijken op de Q-Dance site van Scantraxxx best grappig
Volgende x zien we Scope er ook vast in
Vorige week was Glowiej, echt supervette set!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef CrustyClown het volgende:
Klinkt best goed op Fresh, lang geleden dat ik het weer eens live luister, volgende week trouwens Deepack als ik het me goed herinner !!
PS eindelijk die intervieuwtjes zitten kijken op de Q-Dance site van Scantraxxx best grappig
Volgende x zien we Scope er ook vast in
Binnenkort een reinstall... en dan zal ik er een protected ding van maken zodat Google het ook niet kan vinden en shizzlequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Sethje het volgende:
Dat is op de vorige pagina toch al uitgebreid besproken.......
Word tijd dat HC weer online gaat.
kijk hier. Dit bedoelde ik nouquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mocht het daar over gaan, dan geld het volgende
ze gaan niet live op hun keyboard kloten, ze sluiten hem wel aan, samen met een laptop en een CD speler, en daarmee draaien ze dan 30 minuten lang tracks van hun zelf... laptop en keyboard zijn bedoeld voor wat kleine edit's etc.
Dure praatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
mocht iemand zich trowuens afvragen welk nr de alpha twins als laatste draaiden op fresh
dat is: DJ Norman and D'Carrera ft. MC Da Syndrome - get moving
etaleer die kennis zeg ik altijd![]()
Zie mijn T-Shirt op Trillogy... die heeft precies die tekstquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
bewijst iig dat ik niet Dom en Lomp benfamous ook niet dus dat nummer gaat iig niet over mij
![]()
![]()
Ik heb ook weer een shirtje ontworpen. Hele grote interesse is er van mijn vriendengroep, dus als de prijs gunstig is, heb ik 'm aan op Qlimax.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Zie mijn T-Shirt op Trillogy... die heeft precies die tekst
geen dankquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:51 schreef Silaz het volgende:
[..]
kijk hier. Dit bedoelde ik noudankuwel
![]()
![]()
Of je gaat gewoon naar 1 van de 100 andere identieke forums.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef Bioo het volgende:
Even een tip voor de toekomstige HC. Maak het zo dat een standaard user alleen wat discussie forums ziet. De users die jij selecteerd mogen dan in het "verborgen" gedeelte. Geen addons voor nodig, alleen wat groepen en rechten.
Ik ben nu zelf wat aan het brakken... mensen kunnen mij dan een PM sturen... krijgen ze van mij een username en wachtwoord (username mogen ze dan nog wel zelf verzinnen)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef Bioo het volgende:
Even een tip voor de toekomstige HC. Maak het zo dat een standaard user alleen wat discussie forums ziet. De users die jij selecteerd mogen dan in het "verborgen" gedeelte. Geen addons voor nodig, alleen wat groepen en rechten.
Handige site, zal 'm onthouden voor de openingspostquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja ik was voorheen een pure hardcore luisteraar, maar ik luister nu ook heel veel hardstyle. Dat is egwoon iets relaxter.Ik heb nu 'Hardstyle The Ultimate Collection 2007 vol 3"
Staan zwaar en zwaar relaxte nummers op. Ik heb ff Rock Civilization van the headhunterz eruit geript en die ingesteld als ringtone.
Maar nog ff een vraagje. De tekst van Wild Motherfuckers - Fother Mucker vind ik zeker lachen. ^^
http://www.lololyrics.com/lyrics/202.html
Maar komen die lyrics nog ergens vandaan of heeft die kerel dat zelf bedacht?
Hou het maar op de lange baan....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy hoe is het met de top 100 gaat dit plan nog door of is dit op de lange baan geschoven?
Welke top 100?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy hoe is het met de top 100 gaat dit plan nog door of is dit op de lange baan geschoven?
quote:Line up qlimax
fausto
ghost
brennan heart
showtek
zany&prophet
headhunterz
technoboy
neophyte
laat maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef Sethje het volgende:
Wat een draaaaaaaaaaama kanker q-dance
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Muta het volgende:
komop? dit feest is voor de echt Hardstyle fan, dan is dit toch een prachtige lineup?
Dat is inderdaad het enige voordeel Boyquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat Muta zegt...
Ik vind de line up op zich niet slecht, behalve die 1e 2 dj;s. Snap niet dat die er staan. Maar als ik de set terug hoor van HH op q-base en weet dat TBY altijd vette releases heeft. Dat het gewoon vanaf 12:00 vet word en dat ik dus lekker rustig aan kan doen zaterdag als ik van mijn werk kom
whahahaha, dit meen je toch niet serieus?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Muta het volgende:
komop? dit feest is voor de echt Hardstyle fan, dan is dit toch een prachtige lineup?
Same here , behalve dan de camera en de strepen in m'n nekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens vanavond bij Showtek
Legerbroek, witte sportschoenen, kort haar, video camera () en een paar dikke rode strepen in me nek die ik heb opgelopen omdat ik in de bosjes ben gevallen met me lamme hoofd gister
Dus als je me herkend, give me a bitchslap
fiets ze!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Ik ga wat in elkaar fietsen
Ben je niet bang dat je host weer alles op slot gooit? Ze zullen vast de database in de gaten gaan houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Mensen nog even een kleine update met betrekking tot HC.
Ik ga wat in elkaar fietsen waarbij eerst ingelogd moet worden, en waarbij je je niet zomaar kunt registreren.
Op deze manier weet ik zeker dat er geen mensen komen die er niet horen, en het zo lekker onder elkaar blijft.
Iedereen kan gewoon dingen toevoegen, en alles komt gewoon in een simpele lijst te staan, zodat het lekker makkelijk is om wat toe te voegen, en om wat eraf te halen natuurlijk
Morgen ga ik hier mee verder, en ik ben vandeweek 3 dagen vrij dus dan kan ik er ook nog wel een en ander aan doen
Dan weten jullie in ieder geval dat ik er mee bezig ben
ik was niet snel, ik had mazzel dat ik net hier keek toen jij gepost hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers_-_Crystal__Tripp__DMW019_-Vinyl-2007
Heb hem ook net binnen, wat een lekkere plaatjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers_-_Crystal__Tripp__DMW019_-Vinyl-2007
en ook via: http://nl.youtube.com/watch?v=oWYC6ehMLIM en http://nl.youtube.com/watch?v=v5Th4T7xc1I en http://nl.youtube.com/watch?v=C2H9ZdtBzxIquote:
Draaide heerlijk, lekker binnenkomer. Toen ook erg kunnen genieten van de ruimte die er nog wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vond het heel erg tegenvallen juist
Er werd wel lekker gedraaid,
Tony : niet gezien was ik nog niet binnen
Haha, die fout...meteen iedereen "Heeeeeeeee" echt grappigquote:Dutch Master: bij binnekomst knalde Crumps ons al tegemoet hij draaide gewoon lekker (afgezien van het feit dat hij een fout maakte door de plaat af te laten slaan of hoe zeg je dat?:P) en hij draaide Dom Lomp en Famous![]()
En daarom voor mij de held van de avond. Dat zijn dj's die hun eigen label waarderen en die niet constant de nieuwste dingen moeten en willen draaien.quote:Luna: heerlijke set allemaal wat oudere nrs bijv: Existence(D-block S-te-fan remix), high rollers, I got you en nog meer uit die periode van vorig jaar.
De set niet helemaal bij gebleven, was toen aardig zat van de biertjes. Maar ze draaide heerlijk. Met als topper toch nog revival -xquote:Showtek (2 uur live)- 1ste uur was goed bijv: front 2 back (worstenbroodjes mix) FTS, een hoop southstyler platen waaronder beide nieuwe en het decibel anthem van vorig jaar maar toen kwam het verval eerst gooiden ze nothing else matters erop (en ik begin echt een hekel aan die plaat te krijgen, met zijn allen meezingen enzo) en toen gooiden ze na een zwakker 2de uur met veel eigen werk
als klap op de green stuff erop
( ik kon wel janken
)
Stond toen lekker benenden met Tony te ouwe hoeren. Echt een top gast. Blijf het zeggen. Gaaf om beneden te zien hoe de vloer boven je op en neer gaat....quote:Donkey Rollers: Standaard set niet heel bijzonder, immeasurably ging uiteraard lekker los maar verder de standaard set (heb ze te vaak gezien denk ik de laatste tijd, maar op Xqlusive vond ik ze wel erg lekker bijv, dus miss lag het meer aan mij:P)
Absoluut helemaal mee eens. Ook draaide hij de nieuwe Darc Osscilators, echt een vette plaat. En ja, blame it on the music.... wat een geil nummer.quote:Technoboy: absolute koning Technoboy( met aantal nieuwe nummers en verder alleen maar knallers (lees: superdisco,vita, de nieuwe van beholder, I Shot the blender Blame it on the Music) alleen na zo'n set zo'n beetje afsluiten met Wacky Jacky dat is dan weer jammer, maar vervolgens rock civilisation met de bass nog wat verder opgevoerd!!, God wat een winnaar is die man
Ja lekker einde. Heerlijk genotenquote:Duro vs Gizmo cocaine motherfuckers(Al pacino mix) niet veel van mee gekregen: thrillseeka, intelligence hardcore, party kicking time:Y was wel ok maar mijn koek was op
Mee eensquote:Geluid was nu goed in de outlandbass dreunde door het hele pand
![]()
Ik vond de sfeer 10 keer beter dan toen het tering druk was in de Matrixx. In outland liepen er veel minder van die patsertjes van 2 bij 2....quote:gedraaid werd er dus welmaar de sfeer het was bizar druk je had 0,0 meter plek, een hoop klapkaken die de sfeer erg drukten mijn vriendin kreeg nog een zet van zo'n enorme kerel die haar vervolgens boos aan keek
wat een moodkiller is dat zeg
Top en heerlijk genoten.quote:eindoordeel: goed maar niet echt bevredigend
Shirtjes ontwerpen en aantrekken naar party's =quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een shirtje ontworpen. Hele grote interesse is er van mijn vriendengroep, dus als de prijs gunstig is, heb ik 'm aan op Qlimax.
Helaas is de drukker op vakantie en moet ik even wachten op een prijsopgaaf
ik wil er best heen, kijken wie er allemaal gaan aan mijn kantquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:03 schreef Pelgrim het volgende:
Qrimetime!. Ik vond hier nog geen topic van, maar wie gaat er hier allemaal naar qrimetime?
dat vind jij? of is dat zo?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:11 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Shirtjes ontwerpen en aantrekken naar party's =![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:11 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Shirtjes ontwerpen en aantrekken naar party's =![]()
Zag in het begin een gast met een driekwart broek in leger stijl en witte schoenen, maar hij had geen strepen in z; n nek...en ja ben niet boven geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:01 schreef JortK het volgende:
Ja Boy ik heb als je naar de DJ keek, rechts gestaan, maar dan de eerste verdieping, waar ook die vent met het licht stond
Ik heb Tony beneden nog wel gezien toen de Donkey Rollers draaiden, en buiten nog mee staan ouwhoeren, die kerel heb echt een mooi auto(allemaal wit lere bekleding enzo
)
Boy, ben je er aankomende zaterdag in Den Bosch ook?
Hehe, ik sta met hem en zany tegelijk op de fotoquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:20 schreef -Blutonium- het volgende:
En ik sta met Activator op de foto![]()
Ik denk idd dat thrillogy wel leuk wordquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:16 schreef Sethje het volgende:
eerst nog thrillogy...word ook wel lachen denk
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
gewoon het gevoel als je de gelredome binnen loopt en je ziet het podium en de show, kippenvel iedere keer als ik er aan terug denk![]()
dat doe ik elk jaar op de bewuste zaterdag in novemberquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ga binnenkort het dvdtje van vorig jaar nog een keertje terug kijken
Donkey Rollers remix.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Showtek_Feat_Mc_DV8_-_Shout_Out-(DMW018)-WEB-2007-iHQ
En ik 'm gister nog eerlijk gekocht via Dance-tunesquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hij staat aanquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:00 schreef Sethje het volgende:
Net heerlijk uurtje Faistos, nu Jones @ FearFM
Fuck... net te laat voor Take on my bootleg....quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:00 schreef Sethje het volgende:
Net heerlijk uurtje Faistos, nu Jones @ FearFM
Tracklistje van Jones
Unknown - Take on my bootleg
*************quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Nashje het volgende:
FearFM van vanavond met The Vision en Jones:
http://rapidshare.com/fil(...)D-22-10-2007-HSF.rar
lekker setje weerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Nashje het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Nashje het volgende:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Deze gaat vanavond op bij het fitnessen! Super!
Probeer die van Neophyte eens, kan je zien wat je op Qlimax te wachten staatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister The Stunned Guys zitten luisteren, lekker oldskool
Maneaterquote:Outsiders - Maneater
BOMB ON PAINT IT BLACK !!! Check This Stuff Out !!! Essential For Your Recordcase !!!
A1. Maneater
B1. Infectious (Wildstylez Remix)
Release datum : woensdag 24 oktober 2007
Label : Paint It Black
zag hem ook al staanquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
eindelijk!!quote:
Jimmy The Sound.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef renz0r het volgende:
Ik las net in een internview dat Hasta la Pasta een diss is naar een artiest die altijd van Zany beats en samples jat door die in zn eigen nrs te doen. Zany maakte daarom hasta la pasta die bestaat uit allemaal klanken en stukken van diegenes zijn hits...
Welke artiest is dat dan? Zany wilde namelijk geen naam noemen
daar komt de zin "...I'm Jimmy From Italia And I Like To Steal Everything..." vandaanquote:
moet je een nieuwe account aanmaken (zo ja, waar dan?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:48 schreef JortK het volgende:
Mensen morgen wil ik HC afmaken, voor livesets aan het grote publiek heb ik zojuist dit online gegooid
Wtf, die van Dana is ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
de enige sets van Q-base die ik neit lekker vond tot nu toe waren die van dana, blackmail, blutonium boy en ruthless (maar dat is omdat ik neit van tek/jump hou)
http://www.youtube.com/watch?v=turMCx1jtCMquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
22:00u - 00:00u Vince (Open Air)
JAAAA Vince!!!![]()
eindelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Uitzendschema zondag 27 oktober:
18:00u - 20:00u Ultraform (Bunker 3)
Ik heb geen standaard forum meer maar ik heb zelf iets in elkaar gedraait, dus inloggegevens zijn verloren gegaan ben ik bangquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je een nieuwe account aanmaken (zo ja, waar dan?!) of kun je straks gewoon met je oude spul inloggen??
Staat vast op uitzendinggemist.nl, dat wil ik graag zienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef JortK het volgende:
Gister was in Opgelicht op de TV dat Luna opgelicht was door een oplichter voor 9.000 euro
Ik snap niet waarom die gasten m niet gewoon persen op vinyl, maar dan Whitelabelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Staat vast op uitzendinggemist.nl, dat wil ik graag zien
En Ride with us staat op de site van d-block en s-te-fan om te downloaden...
http://www.speedyshare.com/678347356.html
De link is dus van hun eigen site, en dus legaal
Ik vond het wel een mooi verhaal iddquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
In opgelicht wordt alleen de naam Luna genoemd'
-edit-
Ow nee, hij was ff kort aan de telefoon, maar is mooi genaaid dan....
Je moet 'm eens achterstevoren draaien..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef renz0r het volgende:
Ik las net in een internview dat Hasta la Pasta een diss is naar een artiest die altijd van Zany beats en samples jat door die in zn eigen nrs te doen. Zany maakte daarom hasta la pasta die bestaat uit allemaal klanken en stukken van diegenes zijn hits...
Welke artiest is dat dan? Zany wilde namelijk geen naam noemen
Waarom wel? Kost extra geld, en Ride With Us wordt nog uitgebracht bij Straight On.. maar dan als hun eigen World Tour Anthem ofzo.. Lame, maar daarom zijn ze ook weg daarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die gasten m niet gewoon persen op vinyl, maar dan Whitelabel
Zeker, die track blijft zo fucking heerlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
hoeveel versies van In Our Memories er ook gemaakt zijn door Barry, ze worden elke keer nog dikker![]()
![]()
Shame on you!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef CrustyClown het volgende:
Mmm je bent wat minder actief de laatste tijd en je word gelijk beetje het zwarte schaap van de FOK! Familie
Heb trouwens ook vanmiddag even activator zitten luisteren @ QBase heeeeerlijk setje hoor !
Had hem trouwens wel graag op Qlimax willen zien, ipv Technoboy. Heb niets tegen deze jongen, maar activator had toch ook een prachtig italiaans setje kunnen neerzetten !
Misschien dat ik ga, maar heb dan ook eigenlijk een house warming party van een goeie vriendin....dus ff kieken hoe het gaat worden..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
in our memories
gaan er hier eigenlijk nog mensen naar Icon: Activator? op PF is het nog niet echt druk qua bezoekers
op een woensdagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:33 schreef nattermann het volgende:
BOH, gister naar een grof hardcorefeestje geweest. En vandaag lekker brak zijn
![]()
ohja Pita's b-day in de Mondial hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:33 schreef nattermann het volgende:
BOH, gister naar een grof hardcorefeestje geweest. En vandaag lekker brak zijn
![]()
Herfstvakantie hequote:
Jaa, was heerlijk! Was rond half 1 daar, toen nog uurtje hardstyle gehoord, en daarna al meteen volop naar hardcore! Zeldzaam voor Mondialse begrippenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
ohja Pita's b-day in de Mondial he. Hoe was het?
Helaas moest er gisterochtend een verstandskies uit bij mij dus was wat brak die dag anders was ik ook wel gegaan denk ik
heb nu een stukje van de nieuwste versie, die waarschijnlijk ook uit gaat komen en die kick is gewoon niet te filmenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zeker, die track blijft zo fucking heerlijk.![]()
![]()
![]()
quote:
Abjectquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef LeonH het volgende:
Waarom kom ik nou nooit op het briljante idee om iets als Tuuduuuu te maken?
Damn wat een plaat!
Hopen dat die als liveset uitkomtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:55 schreef Sethje het volgende:
Net even naar Pulse wezen luisteren @ Zino, lekker setje zeg.
Maneater, Forever az one, Ride with uz, Revivals & Pulse - Fall Up, 2- Sidez - Freakin, 2-sidez - Fuck it, Ran-d & MC Rems- Bomb this place...heerlijk uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |