Jimmy The Sound.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef renz0r het volgende:
Ik las net in een internview dat Hasta la Pasta een diss is naar een artiest die altijd van Zany beats en samples jat door die in zn eigen nrs te doen. Zany maakte daarom hasta la pasta die bestaat uit allemaal klanken en stukken van diegenes zijn hits...
Welke artiest is dat dan? Zany wilde namelijk geen naam noemen
daar komt de zin "...I'm Jimmy From Italia And I Like To Steal Everything..." vandaanquote:
moet je een nieuwe account aanmaken (zo ja, waar dan?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:48 schreef JortK het volgende:
Mensen morgen wil ik HC afmaken, voor livesets aan het grote publiek heb ik zojuist dit online gegooid
Wtf, die van Dana is ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
de enige sets van Q-base die ik neit lekker vond tot nu toe waren die van dana, blackmail, blutonium boy en ruthless (maar dat is omdat ik neit van tek/jump hou)
http://www.youtube.com/watch?v=turMCx1jtCMquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
22:00u - 00:00u Vince (Open Air)
JAAAA Vince!!!![]()
eindelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Uitzendschema zondag 27 oktober:
18:00u - 20:00u Ultraform (Bunker 3)
Ik heb geen standaard forum meer maar ik heb zelf iets in elkaar gedraait, dus inloggegevens zijn verloren gegaan ben ik bangquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je een nieuwe account aanmaken (zo ja, waar dan?!) of kun je straks gewoon met je oude spul inloggen??
Staat vast op uitzendinggemist.nl, dat wil ik graag zienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef JortK het volgende:
Gister was in Opgelicht op de TV dat Luna opgelicht was door een oplichter voor 9.000 euro
Ik snap niet waarom die gasten m niet gewoon persen op vinyl, maar dan Whitelabelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Staat vast op uitzendinggemist.nl, dat wil ik graag zien
En Ride with us staat op de site van d-block en s-te-fan om te downloaden...
http://www.speedyshare.com/678347356.html
De link is dus van hun eigen site, en dus legaal
Ik vond het wel een mooi verhaal iddquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
In opgelicht wordt alleen de naam Luna genoemd'
-edit-
Ow nee, hij was ff kort aan de telefoon, maar is mooi genaaid dan....
Je moet 'm eens achterstevoren draaien..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef renz0r het volgende:
Ik las net in een internview dat Hasta la Pasta een diss is naar een artiest die altijd van Zany beats en samples jat door die in zn eigen nrs te doen. Zany maakte daarom hasta la pasta die bestaat uit allemaal klanken en stukken van diegenes zijn hits...
Welke artiest is dat dan? Zany wilde namelijk geen naam noemen
Waarom wel? Kost extra geld, en Ride With Us wordt nog uitgebracht bij Straight On.. maar dan als hun eigen World Tour Anthem ofzo.. Lame, maar daarom zijn ze ook weg daarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die gasten m niet gewoon persen op vinyl, maar dan Whitelabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |