dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef LeonH het volgende:
Is Take on my bootleg ooit uitgekomen op een soort van Whitelabel of iets dergelijks? Ben me namelijk aan het ergeren dat ik 'm dus echt nergens compleet vind....
Oja, en TVP
denk inzuipen in een lokale pub en daarna Bozzini, dus wordt een club-avondje sinds weken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
nummer 30 alweer [ afbeelding ]
wat staat er zaterdag allemaal op de planning mensen?
Voor mij even helemaal niets, ik moet rustig aan doen anders ben ik dadelijk helemaal blutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
nummer 30 alweer [ afbeelding ]
wat staat er zaterdag allemaal op de planning mensen?
Nee is niet op vinyl verkrijgbaar...Komt ook niet denk ik...Misschien ooit nog als bonustrackquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef LeonH het volgende:
Is Take on my bootleg ooit uitgekomen op een soort van Whitelabel of iets dergelijks? Ben me namelijk aan het ergeren dat ik 'm dus echt nergens compleet vind....
Oja, en TVP
Done,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Teqronaut het volgende:
Ik mis mijn naam nog steeds bij de liefhebbers
tevens een onvervalste teeveepee
De OP is al gereed met de regels. Maar moeten wel genoeg gegadigden zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef CrustyClown het volgende:
TVPtje
ben weer even terug van weggeweest, beetje druk schema...
Maar Boy zeker doe ik nog even mee met de top 100. Vertel me nog even snel wat ik ervoor moet doen, heb het laatste topic alleen even snel doorgebladerd
PS ik zal dat nummer van noisecontrollers effe uppen binnenkort als ik eraan denk
PPS bartman vergeet de HD niet
Gehoord, hijs wel grappig vind ik. Beetje simpel, maar altijd leuk om van commerciele troep een mixje te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef Timmahz het volgende:
wie heeft remix al gehoord van dom lomp en famous (josh & wesz remix)? glowiej draaide hem deze week op euhhh hardhouse generation als ik me niet vergis
Take on my bootleg is geloof ik van Scope DJ, heb ik gehoord, maar kan niks bevestigen
Meld je je aan, sta je er nog niet tussenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De OP is al gereed met de regels. Maar moeten wel genoeg gegadigden zijn
Degene die nu meedoen zijn:Sethje Tha_Bartman Boy_Snakeye PartyAnimal87 Dylanesque Silaz
Nog meer mensen interesse?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Meld je je aan, sta je er nog niet tussen![]()
maar word ik nu helemaal gek of zie ik niets in de OP staan![]()
hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gehoord, hijs wel grappig vind ik. Beetje simpel, maar altijd leuk om van commerciele troep een mixje te maken.
En ja hij is van Scope DJ, althans dat werd 2 topics geleden al bevestigd
You better think motherfuckers, that's for doin' this nowquote:
Waarom ik? Wie zegt dat ik het nieuwe topic aanmaak ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:08 schreef MrDice het volgende:
Boy_Snakeye: Topictitel voor deeltje 31...
"If you are not in it for the love of the music, would you please fuck off"
![]()
Maak er dan op z'n minst van "Would you please fuck off!!"quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
of je krijgt:
"[Hardstyle #31] please fuck off!! "
![]()
Tis vrijdag en dan mag datquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
ik bedoel wat kan mij het schelen, ik ben dom lomp en famous en bitches zitten aan mijn penis, JWT![]()
zucht ik heb echt de lolbroek weer aan vandaag![]()
Beter een lolbroek dan geen broek, is ook zo koud voor je penis... zullen je bitches niet zo fijn vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
ik bedoel wat kan mij het schelen, ik ben dom lomp en famous en bitches zitten aan mijn penis, JWT![]()
Bedankt, nu zit ik met een huisgenoot opgescheept die dat nummer nu snoeihard moet draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
tis mij om het even
Vind het maar erg gek, dat fuck scantraxx erin... klinkt me als behoorlijk 'erop geplakt' in de horen. Ik heb een andere versie, zonder die lange intro ervoor (met dat fuck scantraxx ervoor dus)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef CrustyClown het volgende:
Maar ik heb het noisecontrollers nummer ook geupload nu...
Wie er het nummer ook even wil horen, stuur maar even een PM'tje
Viel me ook op dat het nummer ermee begint...
heb het niet gehoord maar lijkt me sowieso stug dat ze dat de NC dat doen hoor... In het interview zegt Willem zelf dat ie ook bezig is met releases van SMD onder Scantraxx Reloaded neem ik dan aan. Denk dan niet echt dat de NC scantraxx gaan afkraken op wat voor manier dan ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Vind het maar erg gek, dat fuck scantraxx erin... klinkt me als behoorlijk 'erop geplakt' in de horen. Ik heb een andere versie, zonder die lange intro ervoor (met dat fuck scantraxx ervoor dus)
en op de plek waar hier verderop in het liedje weer fuck scantraxx te horen is, 2:15, hoor je overduidelijk een H... (moet dus nog iets gezegd worden) maar dan ineens uit het niets 'fuck scantraxx!' met een vocal die er totaal niet bij hoort... op de versie die ik heb, wordt er dan namelijk 'headhunterz'gezegd.. ook vaag maar goed.
Rellen en ruzies in Hardstyle-Land!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee dat lijkt mij dus ook neit, en in mijn versie zit het ook niet
laten we het dan maar op een soort van hoax houden
Wij zijn dom lomp en famous en scantraxx zuigt aan fusions penisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef Sethje het volgende:
Mensen doe niet zo simpel, tuurlijk zit die sample er niet in.......
moddergooie doen ze maar bij die apenmuziek
Misschien draagt ie wel een grapjasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy heeft de lolbroek ook aangetrokken zo gaat het nog gezellig worden hier![]()
En jij schudt ze zo uit je mouw zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:01 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Misschien draagt ie wel een grapjas
Zo'n bijzondere rmx is 't nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef 16meter het volgende:
Is die Domp, lomp & famous ergens los te downloaden of alleen in die set van Glowiej (schijnt gare kwaliteit te zijn)? Ben wel benieuwd, ook al heb ik een schijthekel aan dat liedje.
Vergeet de feestmuts niet...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:01 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Misschien draagt ie wel een grapjas
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:48 schreef 16meter het volgende:
Harde centrale ook nog steeds down, slechte zaak.
nog altijd een foutmeldingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:32 schreef Teqronaut het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of doet de harde centrale t nog niet ?
Scantraxx Evolution wordt dat sublabel... maar als je goed luistert, dan hoor je Willem NIET zeggen dat hij met SMD bezig isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef LeonH het volgende:
In het interview zegt Willem zelf dat ie ook bezig is met releases van SMD onder Scantraxx Reloaded neem ik dan aan.
En volgens betrouwbare bronnen is dit een grap en zal die dus ook niet uitkomen, misschien dat ie wel ergens digitaal vrijgegeven wordt ofzo.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zo'n bijzondere rmx is 't niet![]()
Waar staat SMD dan voor? Snuff Movie Diggers hoor ik Willem zeggen. Dat is althans wat ik versta in het eerste filmpje bij toekomstige artiesten...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scantraxx Evolution wordt dat sublabel... maar als je goed luistert, dan hoor je Willem NIET zeggen dat hij met SMD bezig is
Ja 't klinkt verdachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Harde centrale? mis ik iets?
![]()
Ik moet zeggen dat ik die mix erg kan waarderenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef mstx het volgende:
Zal wel net zo'n remixje zijn als die van Frozen Flame, gewoon voor de lol gemaakt.
Heb het nog niet gehoord, maar sowieso vind ik Italiaanse MC;'s gewoon mega irritant!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef warezguy05 het volgende:
echt ouwe hs (1999) >> http://www.ilove2share.co(...)Y---LE-CAVE-mp3.html
respect voor sandro replay, die italiaanse MC :p
Congratsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Heb prijsvraag gewonnen van 3FM. Ik heb gekregen een autobiografie boek over DJ Charly Lownoise...
SMD = Snuff Movie Diggersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waar staat SMD dan voor? Snuff Movie Diggers hoor ik Willem zeggen. Dat is althans wat ik versta in het eerste filmpje bij toekomstige artiesten...
& Mental Theo - Wonderfull Daysquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Charly Lownoise
Eh? Bio van Lownoise?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
Heb prijsvraag gewonnen van 3FM. Ik heb gekregen een autobiografie boek over DJ Charly Lownoise...
Thanksquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Congrats![]()
maar heeft ie een autobiografie ja![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
& Mental Theo - Wonderfull Days
op plek nummer 2 in de 90's Top 100, achter Smells Like Teen Spirit![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |